BETA XTRAINER 300

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Έχει κανένας εμπειρία με την εταιρεία γενικά ? Φαινεται ενδιαφέρον μηχανάκι....το ότι είναι 2χρονο τι σημαίνει στο πορτοφόλι ??? Ισχύει ότι δεν χρειάζεται να το πάς σε μάστορα για σερβις και ότι αλλάζεις μπιστόνι μετά από κάποιες ώρες....δεν έχω καμία σχέση με 2χρονα....ότι ακούω λέω.....
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Έχει κανένας εμπειρία με την εταιρεία γενικά ? Άριστη κ με καλή αντιπροσωπεία Φαινεται ενδιαφέρον μηχανάκι....το ότι είναι 2χρονο τι σημαίνει στο πορτοφόλι ??? Οικονομία, απλούστερη κατασκευή, μπουκαλακι 200ml μαζι σ για λάδι 2τ για πάνω απο 80-90 χλμ διαδρομη. Ισχύει ότι δεν χρειάζεται να το πάς σε μάστορα για σερβις και ότι αλλάζεις μπιστόνι μετά από κάποιες ώρες.... Σε μάστορα θα το πας αν δεν "πιάνουν" τα χέρια σου, στα χέρια ενος ερασιτέχνη οι ώρες που λέει το μανουάλι για αλλαγη πιστονιού τετραπλασιάζονται.
δεν έχω καμία σχέση με 2χρονα....ότι ακούω λέω.....
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
bill, κάτσε να κατεβάσω το manual να ξεστραβωθώ.......
 
Τελευταία επεξεργασία:

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Σέρβις στις αναρτήσεις είναι το πιό συχνό, ρολεμαν μοχλικου, ψαλιδιού, λαιμού. Στο μοτερ αλλαγή πιστόνι, ρολεμάν στροφάλου, κλπ
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Έριξα μια ματιά στην συχνότητα των σερβις...λεει πιστονι κάθε 60 ώρες αν δεν κάνω λάθος.......Ξέρεις χοντρικά τι σημαίνει αυτό σε κόστος ???? 60 ώρες ειναι για εμένα όπως το υπολογίζω δυο χρονιές πρακτικά....
 
Τελευταία επεξεργασία:

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Το σετ πιστονι, ελατηρια, πυρος χοντρικα 250.
Οι 60 ώρες που λεει με την χρηση που κάνουμε οι ερασιτεχνες ξεπερνουν τις 150, (exc 450, είχα ξεπεράσει τις 200 ωρες με σκληρή χρήση) επίσης οι ώρες μετριούνται με τους σπινθηρισμούς, δηλαδή αν πας 3ωρες βουνό σε ρυθμους βόλτας το ωρόμετρο θα γράψει 1ωρα
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Το σετ πιστονι, ελατηρια, πυρος χοντρικα 250.
Οι 60 ώρες που λεει με την χρηση που κάνουμε οι ερασιτεχνες ξεπερνουν τις 150, (exc 450, είχα ξεπεράσει τις 200 ωρες με σκληρή χρήση) επίσης οι ώρες μετριούνται με τους σπινθηρισμούς, δηλαδή αν πας 3ωρες βουνό σε ρυθμους βόλτας το ωρόμετρο θα γράψει 1ωρα
Καλά εγώ πάω 3ώρες και η μια ειναι τσιγάρο να χαζεύω τους άλλους.....άρα δεν θα γράψει ποτέ τίποτα ! !! ! ! χα,χα,χα.....φίλε ωραίος.....
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Καλά εγώ πάω 3ώρες και η μια ειναι τσιγάρο να χαζεύω τους άλλους.....άρα δεν θα γράψει ποτέ τίποτα ! !! ! ! χα,χα,χα.....φίλε ωραίος.....
Tenere δεν έχεις ρε παστρανα?
Τι το θες το beta? :)
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Tenere δεν έχεις ρε παστρανα?
Τι το θες το beta? :)
Λεω να το δωσω και να παρω ενα τετοιο να πηγαινω κανα ΣΚ Παρνηθα και να μη με νοιάζει με κολλήσω πουθενα.....γιατι το ΤΕΝΕΡΕ σε περιορίζει....το σκέφτεσαι 10 φορές πριν μπείς σε κανα μονοπάτι και εχω καταντήσει να κάνω όλο τις ίδιες διαρομές.......
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
αν πας 3ωρες βουνό σε ρυθμους βόλτας το ωρόμετρο θα γράψει 1ωρα
Για βοήθα λίγο ρε Βασίλη. Δεν το κατάλαβα αυτό...
Πως η ώρα λειτουργίας χωρίζει την βόλτα από τον έντονο ρυθμό ???
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Λεω να το δωσω και να παρω ενα τετοιο να πηγαινω κανα ΣΚ Παρνηθα και να μη με νοιάζει με κολλήσω πουθενα.....γιατι το ΤΕΝΕΡΕ σε περιορίζει....το σκέφτεσαι 10 φορές πριν μπείς σε κανα μονοπάτι και εχω καταντήσει να κάνω όλο τις ίδιες διαρομές.......
Βαριέμαι να μπλέξω όμως πάλι με μπιμπελό όπως ήταν το ΚΤΜ γιατί με το ΤΕΝΕΡΕ που αλλαζω μονο λάδια δυο φορές το χρόνο κακόμαθα......
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Για βοήθα λίγο ρε Βασίλη. Δεν το κατάλαβα αυτό...
Πως η ώρα λειτουργίας χωρίζει την βόλτα από τον έντονο ρυθμό ???
Μήπως εννοεί πως σε απόσταση 1km πχ. με 4000σαλ κάνει Χ σπινθηρισμους ενώ για την ίδια απόσταση με 8000σαλ θα έχει κάνει Χ σπινθηρισμους επί 2...?
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Για βοήθα λίγο ρε Βασίλη. Δεν το κατάλαβα αυτό...
Πως η ώρα λειτουργίας χωρίζει την βόλτα από τον έντονο ρυθμό ???
Το ωρόμετρο παιρνει εντολη απο του παλμούς του μπουζοκαλωδίου, αν ο tarres το δουλεύει κόφτες 13000rpm σε μία ώρα διαδρομη θα γράψει 1ωρα το ωρόμετρο, ο ερασιτεχνης που δεν μπορει να το δουλέψει συνέχει τέρμα θα γράψει πολυ πολυ λιγότερο
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Μήπως εννοεί πως σε απόσταση 1km πχ. με 4000σαλ κάνει Χ σπινθηρισμους ενώ για την ίδια απόσταση με 8000σαλ θα έχει κάνει Χ σπινθηρισμους επί 2...?
Ετσι, αλλα δεν μετράμε απόσταση 1κμ π.χ.) αλλά ώρες, γιατι αυτος που θα κάνει το 1κμ με 4000rpm θέλει τον διπλάσιο χρόνο, οπότε ίδιο αριθμό σπινθηρισμών
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Διαφορετικά για να γινει πιο κατανοητό, αν αφήσουμε την μοτο μία ώρα στο ρελαντι θα γράψει ελαχιστα σε σχεση με μία μοτο που θα την πάμε για μια ώρα βολτα, αφου παίρνει εντολή απο το μπουζοκαλώδιο το ωρόμετρο
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το xtrainer έχει υποδεέστερες αναρτήσεις από τα κανονικά εντουρο?

Αν ναι δεν αξίζει, πάρε ένα rr250 ή 300 κατευθείαν.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το xtrainer έχει υποδεέστερες αναρτήσεις από τα κανονικά εντουρο?

Αν ναι δεν αξίζει, πάρε ένα rr250 ή 300 κατευθείαν.
Το trainer έχει υποδεέστερες απο το αντίστοιχο αγωνιστικό. Καταρχήν έχει λίγο μικρότερες διαδρομές και είναι πιο μαλακό και πιο απλό. Πολλοί βάζουν στην πορεία το cartridge του RR απο όσο ξέρω.

Δεν υστερούν οι αναρτήσεις στη βόλτα, στη πίεση τερματίζουν πιο εύκολα καθώς είναι ρυθμισμένες πιο μαλακές για τον ερασιτέχνη.

Όπως αντίστοιχα είναι και κάπως φιμωμένο το μοτέρ σε σχέση με το RR απο το σαλιγκάρι της εξάτμισης κυρίως. Κι εδώ βάζουν απο RR.

Η διαφορά απο ένα RR φτάνει τα 2500€ περίπου δεν είναι τόσο απλό πάρε ένα RR κυρίως είναι αν σου χρειάζεται το RR εν τέλει ή αν έχεις διάθεση να δώσεις τη διαφορά.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Πιο χαμηλο, πιο φημωμένο, με υποδεεστερες αναρτήσεις, αλλα πιό ελαφρυ κ πιο σκαρφαλωτηρι, ότι πρεπει για μοτοαλπινισμό.
Δεν απευθύνεται στους αγωνιζόμενους αλλα σ'αυτούς που θέλουν να απολαύσουν την βολτα στο βουνο πιο ξεκούραστα αποτι ένα αγωνιάρικο RR π.χ.
Εγω ζαχαρώνω το 4Ride που προέρχεται απο το trial

 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Πιο χαμηλο, πιο φημωμένο, με υποδεεστερες αναρτήσεις, αλλα πιό ελαφρυ κ πιο σκαρφαλωτηρι, ότι πρεπει για μοτοαλπινισμό.
Δεν απευθύνεται στους αγωνιζόμενους αλλα σ'αυτούς που θέλουν να απολαύσουν την βολτα στο βουνο πιο ξεκούραστα αποτι ένα αγωνιάρικο RR π.χ.
Εγω ζαχαρώνω το 4Ride που προέρχεται απο το trial

Σταματώ και το ποδήλατο άμα λάχει, να ξέρεις!!!
 
Top Bottom