BMW 1100 gs 96

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Τι λεει η συγκεκριμενη μηχανη?Την ειχε καποιος κ τι εμπειριες εχει?Πλεονεκτηματα-μειονεκτηματα?

Παει Χωμα? ειναι καλη στο ταξιδι κ τρωει τα χιλιομετρα οπως οι διαδοχοι της?Ποια ειναι τα αδυνατα της σημεια?

Αξιζει η αποκτηση της? Η θα βαλουμς μπελα στο κεφαλι μας?

Πυροβολατε,οι εχοντες γνωση!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μπελά.. Με τις πρώτες γενιές gs δεν υπάρχει περίπτωση.
Στο χώμα θα πας γιατί είσαι κατσαπλιας...
Και στην άσφαλτο πάει πιο σμουθ από τα 1200...αλλα είναι και πιο ταφος.
Διαφορικό κλπ... Αθάνατα.
 

fata moutra

Μέλος
Όνομα
alkis
Μοτό
bmw gs1150
ktm 640 adv
Μεγάλο πλαστικό (αν ειναι 96 νομιζω) τεπόζιτο με αυτονομια περιπου 340 χλμ
αξιοπιστο μοτερ, καιει λιγα λαδια , αν το κυκλοφορεις συνεχεια με χαμηλες στροφες μαζευει καρβουνιλα στο θαλαμο καυσης και χτυπαει πειρακια το καλοκαιρι.
κιβωτιο βγάζει θεματακια στα παλια γιατι εχουν κατι κωνιμα ρουλεμαν που τα παιζουν. Τα αλλαζεις με ενσφαιρα σφραγισμενα αν σου παρουσιασει προβλημα αλλα θελει προοχη στους τζογους των αξονων. Ο αξονας θα ελεγα οτι δεν χαλαει και ειναι σχετικα φθηνος μεταχειρισμένος οχι οπως στα airheads. Θελει αλλαγη στα ρουλεμαν του paralever καθε 50000 χλμ. το ρουλεμαν του τροχου (και τα δυο) μπορει να μην παθουν ποτε τιποτα. αν παθουν εχει κανα 80ρι το μεγαλο και δεν θυμαμαι ποσο το μικρο. αντλιες βεωζινης αν το κυκλοφορεις στη ρεζερβα. tps... μπαλακι telelever. σινεμπλοκ telelever.

Αλλά!! μην αγχωνσαι. αν ειναι φροντισμένο στα σερβις δεν παθαινει τιποτα. Στα 100000 χλμ οτι ειναι στρωμενο. Απλά θελει τα περιφεριακουλια του καθε τοσο. Αν βαζεις κατσαβιδι δεν εχεις θεμα.
Ταξιδευει συμπαθητικα (τα vstrom ειναι πιο ανετα πχ)
6 lt /100km
χωμα ειναι τρακτερ. παει μια χαρα αρκει να μη βιαζεσαι και να εχεις λαστιχα.

ά ξεχασα και το hall sensor (το ματι της αναφλεξης)...

εγω εχω το 1150 και ειμαστε πολλοι φιλοι και με 1100/850 και με 1150.
Θα το ξαναέπαιρνα οπωσδηποτε αλλα μετα απο έλεγχο και με δεδομενο οτι το φτιαχνω μονος μου.

ελπιζω να βοήθησα
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Κατ αρχήν δες αν είναι 96 ή 95. Είσαι στην αλλαγή. Θα το καταλάβεις από το πλαστικό ντεπόζιτο. Βέβαια μπορεί να είναι αλλαγμένο. Ρώτα στο γκάζι έχει 2 ή 3 ντίζες (άλλος τρόπος να καταλάβεις) και θα σου πω πάρα πολλά. 100.000 κλμ έχω κάνει με αυτό το μοτέρ.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Μπελά.. Με τις πρώτες γενιές gs δεν υπάρχει περίπτωση.
Στο χώμα θα πας γιατί είσαι κατσαπλιας...
Και στην άσφαλτο πάει πιο σμουθ από τα 1200...αλλα είναι και πιο ταφος.
Διαφορικό κλπ... Αθάνατα.
Υπάρχουν κάποια θέματα Κώστα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Υπάρχουν κάποια θέματα Κώστα.
Φυσικά... Δεν υπάρχει μηχανή χωρίς θεματα,αλλα με 2000 δεν παίρνεις τέτοιο μηχανακι.
Για αυτά που ζητάει το κοράκι.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Να μη χαλάσω το θέμα, αλλά δε κρατιέμαι να το πω..
ΟΛΟΙ ΤΖΙ ΕΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ :D:D
Yπαρχει μια αληθεια σε αυτο. Δεν γινεται να "παιζεις μπαλα" σε αυτην την κατηγορια και να μην εχεις εστω περασει απο GS...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Στο θεμα μας, εγω θα προτεινα 1150, απλο (οχι ADV) με τα απλα φρενα = οχι σερβοφρενο. Στα ιδια λεφτα παιζουν, εχει 6η ταχυτητα που ειναι overdrive, με πολυ μακρια σχεση μεταδοσης, και βολευει παρα πολυ στην εθνικη, ενω το 1100 εχει μονο 5. Επισης εχει καλυτερο υποπλαισιο με καλυτερο δεσιμο στο μοτερ/σαζμαν απο το 1100. Κατα τα αλλα σαν μοτερ και σαν μηχανακι ειναι σχεδον τα ιδια. Ανετα βαζεις στο 1150 διαφορικο απο 1100 και κονταινεις τις σχεσεις, γιατι ολες ειναι πολυ μακριες, η 1η πχ για να πας με χαμηλη ταχυτητα θελει πολυ ζορι στον συμπλεκτη. Εξισου ανετα βαζεις αμορτισερ μπρος/πισω απο το ADV και το ψηλωνεις εαν θες.

Το μονο που μου ειχε βγαλει το 1150 ηταν τα ρουλεμαν κορωνοπηνιου που για καποιο διαβολικο λογο η BMW σε καποια μοντελα βαρεθηκε να ρυθμισει σωστα τους αποστατες τους και τα τρωγανε ανα 5000χλμ... Νομιζω το θεμα ηταν στα πρωτα 1150, δεν ειχε συμβει σε 1100 αν δεν κανω λαθος. Μετα το 2ο σετακι που εκατσα να αλλαξω το εψαξα περισσοτερο και αφου υπολογισα (οχι με τον τροπο της BMW που θες προσβαση σε εργαστηριο με εργαλεια της ΝΑSA, αλλα με κομματακια απο ταπεινο καλάι...) και εβαλα τον σωστο αποστατη, το προβλημα λυθηκε δια παντος. Τα αλλα 3 προβληματα που αντιμετωπισα ηταν καθαρα λογω ακραιως αρμυρου και υγρου περιβαλλοντος, δηλαδη το HAL sensor που το εφαγε η αρμυρα, το πιστονακι του συμπλεκτη που επισης σκουριασε σε μια αδεια μου, και το ιδιο και οι ντιζες του γκαζιου, αλλα η μηχανη κατοικοεδρευε ξαναλεω σε εξαιρετικα αντιξοες συνθηκες με αρμυρα/αλατι ακομη και στο εδαφος και υγρασια 100%. Φαση που αν αφηνες τα αιρκοντισιον σβηστα για 2 μερες γυριζες κι εβλεπες μανιταρια στους τοιχους και στα ρουχα. Το ειχα παρει με 90,000μιλια = 140,000χλμ και το εδωσα με 180,000χλμ, κελαηδουσε.

Σερβις μακραν το πιο ευκολο απο ολα τα μηχανακια που εχουν περασει απο τα χερια μου, και λογω απλοτητας κινητηρα αλλα και λογω απλετης προσβασης σε ολα. εκτος απο τον δισκο. Αμα ερθει η ωρα για αλλαγη δισκου, πρεπει να κοψεις το μηχανακι στη μεση. Το ιδιο ισχυει και για το 1100.

Φωτα μαπα αλλα με μια λαμπα LED / ΗΙD βελτιωνεται πολυ η κατασταση.

Φρεναρες. Αυτο μονο.

Βενιζνη καιει απο 100αρα εως και φωτιστικο πετρελαιο, χωρις κανενα θεμα. Εχει και φισακια κατω απο τη σελα για να "βραχυκυκλωσεις" και να μπει στο προγραμμα για 80RON βενζινη.

Για εμενα η θεση οδηγησης ηταν πολυ ξεκουραστη, αν και λιγο καρεκλαδικη. Ανετα ταξιδευεις διπλος και για ωρες. Φορτωνεται καργα.

Χωμα παει ανετα και χαλαρα, δεν ειναι για εξτριμ καταστασεις. Εγω το περισσοτερο χωμα που εκανα ηταν... αμμωδες, αλλα πηγαινε. Βουλιαζε, το telelever δε βοηθουσε την κατασταση λογω ασαφειας αλλα πηγαινε.

Ενα σημειο που χρηζει προσοχης ειναι ο αξονας μεταδοσης απο το σαζμαν. Ειχαν την ταση να κουρευουν τις ραβδωσεις. Ειναι πολυ δυσκολο να δεις σε τι κατασταση ειναι χωρις να λυσεις το μηχανακι, μονο ενας πολυ εμπειρος γνωστης μπορει να το δει με το ματι απο το κενο διπλα απο τη μιζα, και παλι δεν ειναι 100% αποτελεσματικο.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Κατ αρχήν δες αν είναι 96 ή 95. Είσαι στην αλλαγή. Θα το καταλάβεις από το πλαστικό ντεπόζιτο. Βέβαια μπορεί να είναι αλλαγμένο. Ρώτα στο γκάζι έχει 2 ή 3 ντίζες (άλλος τρόπος να καταλάβεις) και θα σου πω πάρα πολλά. 100.000 κλμ έχω κάνει με αυτό το μοτέρ.
Πρεπει να παω να τοδω και θα επανελθω ,το πουλαει ενας γνωστος φιλου μου (Γερμανος )και λεει ειναι Λουλουδι...για να δουμε
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Πρεπει να παω να τοδω και θα επανελθω ,το πουλαει ενας γνωστος φιλου μου (Γερμανος )και λεει ειναι Λουλουδι...για να δουμε
Δες κ παρε τηλ. Δεν μπορω να γραφω ωρες για αυτα, δεν εχω χρονο κ ισως δεν μπορω να αποδωσω νοημα. Ξέρω καλα τους κινητηρες αυτούς. Αν το δω θα σου πω κ με ακρίβια τι γίνεται. 200.000 κλμ με 1100 κ 1150 έχω κανει περιπου με αυτους τους κινητήρες.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
πολύ ωραίο εργαλείο
αθάνατο
αν είναι κιόλας από τις τελευταίες παραγωγές μετά το 97 !!!!!!
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
A είχα κάνει και ένα 1100 vs 1150 αλλά δεν ξέρω αν το έχω κάνει εδώ. 96 τώρα είδα, έχει κάποια θέματα. Ντεπόζιτο (πλαστικό), σασμάν , διαφορικό.

Πάρε και αυτό:
Όλοι ξέρετε ότι πρόσφατα άλλαξα την 1100 με ένα 1150.
Σας είχα πει ότι θα γράψω εντυπώσεις. Θα προσπαθήσω να γράψω πως συμπεριφέρεται η κάθε μια μοτοσικλέτα, ομοιότητες, διαφορές κλπ.
Να πω ότι το τεστ γίνεται μεταξύ …….μαύρων μοτοσικλετών
[IMG]
(αγαπημένο χρώμα).

[IMG]


vs

[IMG]

Και σίγουρα είναι προσωπική γνώμη, χωρίς να σημαίνει ότι ….τα πάντα όλα.
[IMG]
..... είναι έτσι.

...Σημαντικός λόγος αλλαγής της 1100 ήταν ο αέρας. Και εννοώ πολλούς πλευρικούς ανέμους και με πονούσε το ισχίο μου. Είμαι και κοντός αναβάτης (1.72) και αυτό φυσικά θα παίζει τον ρόλο του. Ίσως ψηλότερος αναβάτης να μην έχει πλευρικούς. Σίγουρα η κάλυψη αέρα του 1150 είναι πολύ καλύτερη. Το συγκεκριμένο έχει και ζελατίνα adve και είναι πολύ καλύτερο. Για το 1100 όσες ζελατίνες είχα δει, δεν μ άρεσε καμία.

...Αμέσως κατάλαβα μια ησυχία στο 1150. Το σασμάν πιο ήσυχο, το μοτέρ, ο ψεκασμός ίσως. Γενικά το μοτέρ δεν λειτουργεί τρακτερίστικα* όπως στο 1100. Ο θόρυβος του είναι μικρότερος. Βέβαια το 1150 έχει περισσότερο θόρυβο από την εξάτμιση. Σε ταξίδι δηλ. ακούγεται περισσότερο το 1150, από την εξάτμιση. Όχι ενοχλητικά όμως σε καμία περίπτωση. Πολλές φορές μ αρέσει κιόλας γιατί καταλαβαίνω μηχανάκι, ενώ στο 1100 άκουγα θόρυβο μοτέρ μόνο.
-Πιο πάνω είπα για το σασμάν. Οι ταχύτητες έρχονται εύκολα, χωρίς θορύβους, βρίσκεις εύκολα την νεκρά, και έχεις και 6η. Αυτό σημαίνει ότι σε εθνική ή μεγάλο ταξίδι, ταξιδεύεις πιο ξεκούραστα, όλη η μοτοσικλέτα είναι πιο ήσυχη, σε ταχύτητες 160+ κραδασμοί 0, χωρίς να έχεις τρέμουλο-μούδιασμα, στα χέρια σου και στα πόδια σου. Στο 1100 τα είχες αυτά, όπως και θορύβους από το σασμάν σαν να μην έχει βαλβολίνη κάτι φορές. Προσωπικά δεν με πείραζαν αλλά δεν ήταν και ότι καλύτερο. Ακόμα να πω ότι σε μικρές ταχύτητες με 2η στο κιβώτιο, το 1100 έκανε ένα βήξιμο (σαν να κοβόταν αστραπιαία το καύσιμο, το είχαν και άλλες μότο που είχα αυτό) ενώ το 1150 δεν το κάνει.
-Μιας και είμαστε σε κιβώτιο να πω και κάτι άλλο. Με το 1100 έχω πάει σε χωματόδρομο, με το 1150 όχι, αλλά νομίζω ότι θα είναι καλύτερο. Ο λόγος? Κοντύτερη πρώτη σχέση και εύκολη αλλαγή 2ης, ενώ το 1100, είχε μακριά πρώτη αποτέλεσμα να μην είχες πολλές επιλογές και ήθελες αρκετά κλμ στο κοντέρ, για να βάλεις 2η ταχύτητα.
[IMG]


...Αμέσως κατάλαβα πιο δυνατά φρένα. Δεν εννοώ abs κλπ. εννοώ ότι με την ίδια δύναμη έχεις περισσότερη πίεση στους τροχούς. Σε κουβέντα με φίλους όταν το είπα, μου είπαν ότι έχει μεγαλύτερες τρόμπες φρένων. Δεν το ξέρω αυτό, δεν το έχω ψάξει (ας το πουν πιο ειδικοί) αλλά τα φρένα είναι πιο δυνατά.

...Νιώθω την 1150 ελαφρύτερη, και πιο μανιτζέβελη. Δεν έχει να κάνει με τα λάστιχα (κορωνάτα περισσότερο π.χ.) ή να είναι ελαφρύτερο το τιμόνι, anakki είχε το 1100, τα ίδια έχει και το 1150. Την μετακινώ ευκολότερα και σε στενά κομμάτια την νιώθω ελαφρύτερη.
Στον δρόμο όμως, και σε αίσθηση, και σε αέρηδες αν θέλετε, το 1150 με έχει κουνήσει μπροστά. Αυτό μπορεί να έχει να κάνει και με την μεγαλύτερη αντίσταση αέρα (μεγαλύτερη ζελατίνα) οπότε και κούνημα περισσότερο.
Το 1100 δεν με είχε κουνήσει ποτέ. Ένιωθα να είναι πολύ βαρύτερο στο δρόμο. Αυτό δεν σημαίνει ότι ήταν κιόλας, δεν το ξέρω, εννοώ την αίσθηση που είχα εγώ σαν αναβάτης. Βέβαια θα τολμήσω να πω, ότι η γνώμη μου είναι ότι αυτό γινόταν όχι από την αντίσταση του αέρα, αλλά από της σχέσεις των ταχητύτων. Είπαμε 5άρι κιβώτιο το 1100, κοντύτερο, και ίσως πιο ροπάτο, οπότε δεν ήταν συχνά η μοτοσικλέτα σε αδράνεια (είτε στο άνοιγμα γκαζιού είτε στο κλείσιμο) και ίσως γι αυτό την ένιωθα πιο κολλημένη κάτω.
Βέβαια η παραπάνω είναι προσωπική άποψη που μπορεί και να μην είναι σωστή. Πολλές φορές σε άπνοια, και σε μοναχικά ταξίδια που κάνω συχνά (150κλμ απόσταση, δηλ. αρκετά) σκεπτόμενος αυτά, αυτό ένιωσα και εκεί κατέληξα. Να πω ότι το 1100 είχε πιο φορτηγίσια αίσθηση. Αυτή μου έδινε, που μπορεί να ήταν η ιδέα μου, αλλά έτσι ένιωθα. Σαν να ήταν πιο …κολλημένο το μπροστινό κάτω.

...Το πίσω αμορτισέρ στην 1150 είναι διαφορετικό. Πιο μαλακό θα έλεγα, με πιο σφιχτή επαναφορά (ξέχωρα ρυθμίσεις). Σε κατεβάσματα, μπορεί και λόγο αυτού, ή σασμάν, δεν σβαρνίζει ο πίσω τροχός. Στο 1100 σβάρνιζε και έχανε πρόσφυση ο πίσω τροχός. Μπροστά το ίδιο, δεν κατάλαβα διαφορά.

...Σε κλειστά και γρήγορα κομμάτια π.χ. Επίδαυρος, με το 1100 είχα μια τεράστια 4η, που λειτουργούσε από τα 80κλμ έως τα 150. Έτσι λοιπόν δεν μου τελείωνε ποτέ η μοτοσικλέτα και δεν ήθελα αλλαγές ταχυτήτων. Με το 1150, μου τελειώνει πολλές φορές η 4η και η 5η είναι μακριά.
Να τονίζω ότι αυτό το λέω μόνο για το κομμάτι Επίδαυρος, που όλοι το ξέρετε και φυσικά επειδή το κάνω συνέχεια.

...Το 1150 έχει καλύτερα φώτα. Του 1100 ήταν φαναράκια (αν και είχα βάλει κ λάμπα +50%) Στην μεγάλη σκάλα το 1150 έχει 2 λάμπες αναμμένες. Πολύ καλά φώτα και με όμορφη δέσμη.

<tr>
[TD=class: td1, width: 20]
[IMG]
</td>
[TD=class: td2]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 541x640.</td>
</tr>
</table>
[IMG]
[IMG]



...Ανταλακτικά αναλώσιμα είναι όλα ίδια (λάδια, τακάκια, φίλτρα). Το 1150 είναι 2001 μοντ γιατί το 2002 έχει άλλα τακάκια και δαγκάνες bmw και όχι μπρέμπο.

...Το 1150 εξατμίζει λιγότερο λάδι
[IMG]
.

...ΑΑΑ στο 1100 ξεβιδωνόταν καμιά βίδα που και που στο 1150 δεν έχω δει κάτι τέτοιο. Ακόμα έχει εύκολη πρόσβαση στο να ανεβοκατεβάσεις τα φώτα από βάρος (μια κίνηση) και καλύτερη και εύκολη ρύθμιση-βγάλσιμο ζελατίνας.

...Μαλακότερος συμπλέκτης λόγω του ότι είναι υδραυλικός. Στο 1100 πολλές φορές πονούσε ο καρπός μου.

...Εξωτερικά, πολλές φορές που την βλέπω από πίσω την 1150, νομίζω ότι είναι η ίδια μοτοσικλέτα. Από μπροστά, μ αρέσει περισσότερο (λόγω φαναριού) η 1150. Αυτό βέβαια είναι και προσωπικό γούστο. Να π.χ. του πισοκολητού η adve έχει χάλια χρώμα και χάλια φανάρι
[IMG]


...Τιμόνια, γκρίπς, κάθισμα, σχάρα, μασπιέ, ρεζερβουάρ (εκτός αυτοκόλλητα) είναι ίδια. Στο 1150 έχω δει μια καλύτερη τάξη στα σωληνάκια φρένων, σε κάποια καλώδια (μπαταρία, εγκέφαλου κλπ). Καλύτερη έξοδος βαλβολίνης σασμάν, δεν πέφτει πάνω στην εξάτμιση, και καλύτερους διακόπτες (κλείσιμο φλας και alarm-abs).

...Καύσιμο, αν και αυτό έχει να κάνει με το χέρι , με τον αέρα που φυσά και με το πόσο φορτωμένη είναι η μοτοσικλέτα, νομίζω ότι έχει λιγότερο η 1150. Είναι πιο οικονομική.

[IMG]



...Προσπάθησα να πω αντικειμενικά τα πράγματα, γιατί την 1100 την γούσταρα πολύ. Θα πω ότι είναι και η 1η μοτοσικλέτα που χάρηκα, που έδινε σε εμένα και δεν της έδινα εγώ. Της χρωστάω δεν μου χρωστάει. Γνώρισα φίλους, κάναμε ταξιδάκια, καθημερινά την χρησιμοποιούσα (που να πήγαινα με το 636), δεν πάλιωνε, πάντα ήταν όμορφη, γνώρισα χωριά και όχι εθνικές και τα έριχνα και σε κάτι 1200adve (βλέπε wet & dirty
[IMG]
[IMG]
[IMG]
[IMG]
).
Δεν ξέρω αν έκανα καλά ή όχι που την άλλαξα. Δεν το έχω μετανιώσει σε καμία περίπτωση. Και το 1150 είναι πολύ καλή μοτοσικλέτα. Έχει σημεία πολύ καλύτερα από το 1100. Μπορεί και ο φίλος lempoi
να έχει δίκιο που λέει: ίδια είναι τι την ήθελες, δεν έλιωνες στα κλμ την 1100? Πάντως δεν ένιωσα να πέταξα χρήματα.
Αυτά, δεν μπορώ να θυμηθώ κάτι άλλο, είναι και η ηλικία βλέπετε
[IMG]
, ή αν θυμηθώ κάτι θα το συμπληρώσω. Ελπίζω να βοηθήσουν αυτά που έγραψα, να δώσουν μια ιδέα για τις παρακάτω μοτοσικλέτες. Φυσικά μπορούν ιδιοκτήτες και μη, να συμπληρώσουν πράγματα. Φυσικά και να διορθώσουν κάτι, αν δεν το έχω γράψει-σκεφτεί σωστά.

Κανένα πρόβλημα. Και…
μην με ρωτήσετε ποια είναι η καλύτερη. Καταλάβατε ότι το αποφεύγω......Άλλωστε όλες οι μοτοσικλέτες, βάση κόστους και χρήσης, καλές είναι.
Ίσως έλεγα 1150…(μπορεί και επειδή είναι καινούργεια), αλλά τείνω προς το ktm 990adve
[IMG]
(άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου και σχιζοφρένια μαζί
[IMG]
).
Ίσως επειδή ότι δεν έχεις το θέλεις. Και την Μόνικα Μπε......ι την ήθελα, και όταν την γνώρισα… με ξενέρωσε!!!!!!!
[IMG]


Βέβαια το test: r1150gs vs r1200gs δεν ξέρω αν γίνει κάποια στιγμή….
[IMG]




Καλό απόγευμα.

[IMG]



Ακόμα να πω.
Και οι δύο μοτοσυκλέτες είναι καταπληκτικές. Αξίζουν πέρα για πέρα τα χρήματά τους. Έχουν και καλές τιμές τώρα.
Καταπίνουν τα κλμ για πλάκα. Πολλές φορές έκανα 500κλμ για πλάκα. Σε κομάτια Ελληνικά και κλειστά, ορεινή Αρκαδία, Μάνη κλπ είναι άπαικτες...
Θα τις ξανα-αγόραζα χωρίς καμία αναστολή. Οι φθορές (δεν γράφω ζημιές) λίγες και προβλεπόμενες αν κάνεις σωστό servis κι σηντήρηση.
Σημαντικό, και έπειτα από χρόνια, δεν γερνούν, είναι όμορφες και ξεχωριστές.



τρακτερίστικα*: άγριο-σκληρό και μεταλλικό δούλεμα


*Και να πω δύο λόγια ακόμα πάνω στο θέμα σαν υστερόγραφο και έπειτα από κάποια χιλιόμετρα ακόμα...
Την 1150 δεν μπορώ να την πάω γρήγορα, έτσι όπως οδηγούσα το 1100. Είμαι σίγουρος πλέον, ότι έχει να κάνει με το σασμάν. Το 5άρι της 1100 μου έδινε την σχέση στο δρόμο που έγραψα και στην αρχή… Μία ταχύτητα όπου λειτουργούσε σαν σκούτερ… αυτόματο…
Καλά χιλιόμετρα και πάλι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Αν δε το έχεις κάνει να μας το βάλεις. Με ενδιαφέρει (ειδικά το 1150).
Οκ? Eίχα και όμορφες φωτο, αλλά πούντες χαχαχα Να δεις και το 1200. Έχει άλλα ατού και θα βρεις καλό μηχανάκι, 1150 και καλό είναι κάπως.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Οκ? Eίχα και όμορφες φωτο, αλλά πούντες χαχαχα Να δεις και το 1200. Έχει άλλα ατού και θα βρεις καλό μηχανάκι, 1150 και καλό είναι κάπως.
ΟΚ Κωνσταντίνε kostas_366 σε ευχαριστώ, πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες σου!

Έχω έναν πολύ καλό φίλο (που εμπιστεύομαι απολύτως). Είχε βάλει το 1150 αγγελία και μετά το μετάνιωσε. Όταν του είπα πως θα μπορούσε να με ενδιαφέρει μου είπε τότε το κρατάω για σένα αν θελήσεις ποτέ, αλλιώς ας μείνει στα χέρια μου (σκέφτεται να πάρει και το FJR). Είναι με τα απλά φρένα και το είχε πάρει εσκεμμένα έτσι και είναι πρώτο χέρι. Του είχε βάλει και φτερό από ADV και αν θυμάμαι καλά τελευταία και εξάτμιση (που δε με ενδιαφέρει).


 
Τελευταία επεξεργασία:

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Έχω έναν πολύ καλό φίλο (που εμπιστεύομαι απολύτως). Είχε βάλει το 1150 αγγελία και μετά το μετάνιωσε. Όταν του είπα πως θα μπορούσε να με ενδιαφέρει μου είπε τότε το κρατάω για σένα αν θελήσεις ποτέ, αλλιώς ας μείνει στα χέρια μου (σκέφτεται να πάρει και το FJR). Είναι με τα απλά φρένα και το είχε πάρει εσκεμμένα έτσι και είναι πρώτο χέρι. Του είχε βάλει και φτερό από ADV και αν θυμάμαι καλά τελευταία και εξάτμιση (που δε με ενδιαφέρει).



αυτό έχει μπροστινά καλάμια από Άντβε
πόσα χλμετρα έχει?
φένετε πολύ καλό
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
αυτό έχει μπροστινά καλάμια από Άντβε
πόσα χλμετρα έχει?
φένετε πολύ καλό
Πρέπει να είναι λίγο πάνω ή λίγο κάτω από 80.000 χλμ (και είναι αληθινά γιατί τη μηχανή τη παρακολουθώ από το 2011 που είχε 44.000 χλμ.).
Για το μπροστινό θα τον ρωτήσω γιατί δε θυμάμαι αν μου είχε αναφέρει κάτι, μπορεί και να μου είχε αναφέρει (δε φημίζομαι για τη μνήμη μου).
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Tα καλαμια ρε παιδες ιδιο χρωμα ειχαν για ολα απ'οτι θυμαμαι, οι ζαντες ηταν που αλλαζαν χρωμα στα αντβε σε αυτο το τιτανιομπλε...
 
Reactions: STF

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
2001 τα καλάμια ήταν ασημί, 2002 ήταν πλε, με άλλες δαγκάνες (bmw όχι μπρέμπο) κ κατανομή, 2003 2 τα μπουζί και έβο.
 
Top Bottom