amyroukai
Big Membered Wunderkind
λέμε καλοτάξιδο; ΟΛΟΙ ΠΕΝΦΕΤο θεμα μπορεί να μεταφερθεί στις διεκπεραιωμενες αγγελίες!
λέμε καλοτάξιδο; ΟΛΟΙ ΠΕΝΦΕΤο θεμα μπορεί να μεταφερθεί στις διεκπεραιωμενες αγγελίες!
Το θεμα μπορεί να μεταφερθεί στις διεκπεραιωμενες αγγελίες!
9 σελίδες αγγελία.. λογικό να μην το καταλαβεις!!Αγγελία ήταν?? Δε το χα πάρει χαμπάρι. Για πες..
Όλα στην ώρα τους..
Αυτο ειναι το κρητικο για το οποιο συζητουσαμε πριν λιγο καιρο;Επιτέλους βρήκα το χρόνο να την βγάλω και μία φωτογραφία για τον φίλο todor μήπως και ψηθεί και εκείνος και δεν χρειαστεί να απαρνηθεί τα χώματα !
Αυτό είναι το νέο όχημα πάνω στο οποίο κάθεται το νέο κρανάκι μου Airoh Commander.
Πρώτες εντυπώσεις πολύ θετικές! Είναι αυτό που ακριβώς ήθελα και παραπάνω. Κάποια πράγματα δεν τα περίμενα τόσο καλά. Ίσως λίγο χλιαρά τα φρένα του σε αρχικό δάγκωμα που σε συνδυασμό με την ανάρτηση σε ξενίζει λίγο στην αρχή αλλά οκ μια χαρά δεν θα πεθάνουμε κιόλας ! Σε καλή κατάσταση είναι για τα χρόνια του. Θα γίνει το σερβάκι του μόλις μπει ο νέος μήνας να μην πιέσω άλλο τα οικονομικά μιας και ακόμα δεν κυκλοφορεί πολύ.
Το κράνος επίσης πολύ καλό. Ελαφρύ αρκετά για Dual. 1350 gr νομίζω σε small αλλά δεν του φαίνονται ούτε αυτά. ενώ θεωρητικά δεν είναι πολύ καλή ιδέα το dual κράνος για κάθε μέρα (ας είμαστε ειλικρινείς) δύο λόγοι με έκαναν να το προτιμήσω έναντι του rpha 70 που κοιτούσα και όποιου άλλου full face δοκίμασα. Το βασικότερο είναι ότι μου έκατσε καλύτερα από όσα κράνη δοκίμασα. λες και φτιάχτηκε για το κεφάλι μου. και ο δεύτερος και λιγότερο σημαντικός λόγος είναι ότι μου φαίνεται τρομερά ωραίο εμφανισιακά.
Όμορφο, δε λέω.... Αλλά 640 δεν είναι (για μένα....)Επιτέλους βρήκα το χρόνο να την βγάλω και μία φωτογραφία για τον φίλο todor μήπως και ψηθεί και εκείνος και δεν χρειαστεί να απαρνηθεί τα χώματα !
Αυτό είναι το νέο όχημα πάνω στο οποίο κάθεται το νέο κρανάκι μου Airoh Commander.
Πρώτες εντυπώσεις πολύ θετικές! Είναι αυτό που ακριβώς ήθελα και παραπάνω. Κάποια πράγματα δεν τα περίμενα τόσο καλά. Ίσως λίγο χλιαρά τα φρένα του σε αρχικό δάγκωμα που σε συνδυασμό με την ανάρτηση σε ξενίζει λίγο στην αρχή αλλά οκ μια χαρά δεν θα πεθάνουμε κιόλας ! Σε καλή κατάσταση είναι για τα χρόνια του. Θα γίνει το σερβάκι του μόλις μπει ο νέος μήνας να μην πιέσω άλλο τα οικονομικά μιας και ακόμα δεν κυκλοφορεί πολύ.
Το κράνος επίσης πολύ καλό. Ελαφρύ αρκετά για Dual. 1350 gr νομίζω σε small αλλά δεν του φαίνονται ούτε αυτά. ενώ θεωρητικά δεν είναι πολύ καλή ιδέα το dual κράνος για κάθε μέρα (ας είμαστε ειλικρινείς) δύο λόγοι με έκαναν να το προτιμήσω έναντι του rpha 70 που κοιτούσα και όποιου άλλου full face δοκίμασα. Το βασικότερο είναι ότι μου έκατσε καλύτερα από όσα κράνη δοκίμασα. λες και φτιάχτηκε για το κεφάλι μου. και ο δεύτερος και λιγότερο σημαντικός λόγος είναι ότι μου φαίνεται τρομερά ωραίο εμφανισιακά.
640 σίγουρα δεν είναι. Όχι μόνο για εσένα. και στα καλά και στα άσχημα βέβαια !Όμορφο, δε λέω.... Αλλά 640 δεν είναι (για μένα....)
Η αλήθεια ειναι οτι λειπω λόγω δουλειάς εκτος έδρας και δεν το εχω δουλέψει πολυ ακομα.. πιστευω το χειμώνα θα δω περισσότερα.. στα πρώτα 1000 χλμ εχω να πω οτι λειτουργεί άνετα σαν παπί μεσα στην Αθήνα.. μου εχει φανει πολυ εύκολο μηχανάκι μετα απο τοσο καιρο που δεν ειχα μοτό.. εγω κινουμε με τις στροφές περί των 4-4500 ακομα και εθνική..Μετά μου φέρνει κραδασμούς και λόγω λάστιχου. Εχω θεμα με τον αέρα μετα τα 100-110.. οπότε θα μπει νέο φερινγκ μάλλον απο mpf.. επίσης τα λάστιχα δεν μου δημιουργούν τρομερή εμπιστοσύνη οποτε θα αλλαχτούν και αυτα ώστε να ειναι λιγο πιο κοντα στα θελω μου και να δω και κατα ποσο θα μειωθούν οι κραδασμοί.. γενικά η πρώτη άριστη εικόνα που ειχα εχει ερθει πιο κοντα στην πραγματικότητα με τον λιγο καιρο και τα λιγα χλμ που εχω κανει.. ειναι ενα οικονομικό μονοκύλινδρο με χλιαρές αναρτήσεις και ίσως υπερεκτιμημένο χωρις να εχω εικόνα απο τον ανταγωνισμό.. εγω ειμαι ικανοποιημένος απο την αγορά του και χαιρομαι που δεν έδωσα τα τρελα ποσά που ζητάνε.. Δεν ειναι μηχανάκι για 3500-4000 με 15 χρονια στην πλατη.. χωμάτινα χλμ δεν εχω κανει καθολου ακομα οποτε ίσως και η γνώμη μου να αλλαξει στο μελλον.. μεχρι στιγμης το Νο1 πλεονέκτημα του ειναι η ευκολία και η οικονομία του για καθε μερα!Τελικά καμμια φωτογραφία/εντυπώσεις κλπ δεν εχει??
εγω κινουμε με τις στροφές περί των 4-4500 ακομα και εθνική..
Αυτό με τι σχέση και πόσα χλμ δείχνει το κοντερ?
Μετά μου φέρνει κραδασμούς και λόγω λάστιχου.
Τι λάστιχο έχεις τώρα δηλαδή?
οπότε θα μπει νέο φερινγκ μάλλον απο mpf
Έχει το default αυτή τη στιγμή?
ειναι ενα οικονομικό μονοκύλινδρο με χλιαρές αναρτήσεις
Τι ρύθμιση θα προτιμούσες δηλαδή? Θα τις ήθελες πιο σφιχτές? (έχεις το Dakar τελικά ε?)
και ίσως υπερεκτιμημένο χωρις να εχω εικόνα απο τον ανταγωνισμό
Πολύ πιθανό, αν και θα ήταν ενδιφέρον να δούμε τι άλλες επιλογές είχες στη χρονιά που ωγήκε το μοντέλο αυτό. Άραγε τι χρονολογίας είναι?
Δεν ειναι μηχανάκι για 3500-4000 με 15 χρονια στην πλατη
Πολύ φοβάμαι ότι ισχύει αυτό.
χωμάτινα χλμ δεν εχω κανει καθολου ακομα οποτε ίσως και η γνώμη μου να αλλαξει στο μελλον..
Θα ήταν πολύ δυνατό ενα review προσδοκιών και τι τελικά βλέπεις!
μεχρι στιγμης το Νο1 πλεονέκτημα του ειναι η ευκολία και η οικονομία του για καθε μερα!
Ένας από τους λόγους που έχουν και τόσα χλμ στην πλάτη, τα περισσότερα!
Αν επεμβεις σε κανα δυο σημεια και το φερεις στα μετρα σου,ανεμοκαλυψη-αναρτησεις-λαστιχα, θα δεις αλλο μηχανακι.Τωρα ειδα οτι δεν φαινεται μια φωτο που ειχα ανεβάσει..
ειναι bmw f650 gs Dakar του 2005 με 50000 περιπου χλμ σύμφωνα με τους προηγούμενους ιδιοκτήτες.. μπορει κ παραπάνω.. το κοντέρ λεει 20000 κ κατι ψιλά..
εχει το μαμα φερινγκ φοράει λάστιχα Mitas E09. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ειχε αλλαξει ελατήρια στα μπροστινά με hyperpro. Η ανάρτηση για λακούβες και λοιπές ανωμαλίες μεσα στην πολη ειναι τελειες.. δεν με ικανοποιούν σε ταχύτητες πανω απο 100 χλμ ίσως και λόγω απειρίας (ή αναπηρίας μου) σε στροφές και σε απότομα φρεναρίσματα.. γενικα βασικα στο φρενάρισμα μου φαινεται οτι βυθίζουν αρκετα.. βεβαια δεν ξερω πως αντιδρούν ξαναλεω αλλα μηχανάκια με αντίστοιχο σετ απ.. πιθανόν να Και λεω εγω χαζομαρες σκεπτόμενος πιο Στρίτ εμπειρίες μου..
Γενικότερα νομίζω πως δεν απογοητεύει σαν μηχανάκι.. δειχνει σκυλί αν το φροντίσεις.. εμενα δεν ειναι και το πιο περιποιημένο απο πριν αλλα παλι δεν απογοητεύει.. Δειχνει να εχει φάει το χώμα του οποτε θεωρω οτι ειναι πολυ καλη επιλογή για κατι τετοιο και ελπιζω και εγω να το εκμεταλλευτω σε αυτο τον τομέα.. προς το παρον και στην άσφαλτο εχει τύχει λόγω συγκυρίας και δεν το εχω χαρεί..
Αν σκέφτεσαι την αγορα του θελει υπομονη και να ξερεις γιατι να το προτιμήσεις και τι να περιμένεις τελικα έναντι ίσως του απλού η κάποιου αλλου..
Βγάζει εκει κάποιο θεμα που πρεπει να τσεκαρω ή για τους κραδασμους ;;Για δώσε περισσότερα ινφος..Αν εχει μπαγαζιεραμε την ευκαιρια σου βγαλε τα πλαστικα και δες μια τον σκελετο εκει που καθεται η βαση.
Ναι ραγιζει η ουρα απο τους κραδασμους και το βαρος.Βγάζει εκει κάποιο θεμα που πρεπει να τσεκαρω ή για τους κραδασμους ;;Για δώσε περισσότερα ινφος..
μάθε μπαλίτσα.Ναι ραγιζει η ουρα απο τους κραδασμους και την κάθετη αεροδυναμική δύναμη από την βαλίτσα.
Καποια στιγμη θα γινει και αυτο.μάθε μπαλίτσα.