Bmw F650 GS Dakar

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Να ΤΟΝΙΣΩ εδώ για να καταγραφεί στα πρακτικά ,
οτι κ τα καλοδιατηρημένα κ προσεγμένα 650Transalp 2004-2005 (βλ.ΜΑΥΡΕΣ ζάντες)
τα οποία δεν εχουν τεχνολογία 15ετίας αλλά 30ετίας
3000-3500 € πωλούνται ,κι όποιος θέλει
και θέλουν αρκετοί ,γιατί φεύγουν
και κατά τη γνώμη μου καλώς ,γιατί είναι όντως πολυεργαλείο ήρεμίας κ αποδεδειγμένης αξιοπιστίας (μόνο φάουλτ η αυξημένη κατανάλωση)
Αρκεί μόνο να είσαι κατασταλαγμένος κ να ξέρεις ΤΙ θέλεις και ΤΙ παίρνεις.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Με ζμπαθάτε αλλά ως κάτοχος μεγάλου και μικρού, δεν έχουν διαφορά στην χρήση. Το fazer και ο πήγασος στοιχίζουν το ίδιο, το fazer είναι πιο οικονομικό σε λάστιχα. Δεκτό ότι αν κάποιος συγκρίνει με το NC750 που καίει 4λ/100 αντί για 7, εκεί σε μιά χρήση 15000 χιλιόμετρα τον χρόνο βγαίνει νουμεράκι.
Ρε Ψηλέ...εδώ μιλάμε για ΟνΟφφ πολυεργαλεία...τι σχέση έχουν τα Φέηζερ1000άρια κ τα Μπάντιτς1250άρια...είστε εκτός θέματος...
απορώ πως περάσατε Πανεπιστήμια με 0 στην έκθεση ιδεών:p...
...γι'αυτό πάμε κατα διαόλου σαν χώρα. :ha
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
το απλο 650gs του οποιου το κοστος αποκτησης κυμαινεται σε μεση τιμη τα 2000 περιπου
+- 500, απλα ΔΕΝ εχει ανταγωνισμο σε αυτο το budget. για μοτοσυκλετα διπλης χρησης..Abs με διακοπτη , ψεκασμος,καταναλωση ,χαμηλο κοστος συντηρησης, πληθωρα ανταλλακτικων και αξεσουαρ μεταχειρο και καινουργιων και αν θελετε μιλαω και με παραδειγματα ρωτηστε οτι θελετε . Επισης ειναι ισως το καλυτερο ALL ROUND ΜΗΧΑΝΑΚΙ. Τα κανει ολα σε μετριο βαθμο. Παπι,Δικαβαλο ασφαλτινο ταξιδι,φορτωμα ,αξιοπρεπεστατο χωμα ,δε σπαει δε χαλαει,μοτερ αθανατο rotax .
αν βαλουμε στην εξισωση οτι ενα Dakar κανει οτι και το απλο συν το καλυτερο χωμα δεν μπορουμε να απορουμε για τις τιμες που βλεπουμε ιδιως οταν στις αγγελιες ειναι πχ 80 απλα και 10 Dakar.
Γνωμη μου ειναι ο φιλος να συμβιβαστει με απλο gs γιατι τα κανει ολα και συμφερει.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μα το είπαμε νωρίτερα αυτό και συμφωνούμε (όπως λέει και ο μανιακός συμφωνούμε διαφωνόντας) στο ότι όταν υπάρχει κόσμος που πληρώνει, οι τιμές είναι αυτές.

Από εκεί και πέρα, στις χώρες που όταν εμείς φτιάχναμε Παρθενώνα και μπαλοτίνα μπλακ άνγκους με πουρέ παστινάκι έτρωγαν βελανίδια ωμά, μπαίνεις στην έκθεση και σου λέει ο πωλητής: Καλώς τον, θες τεστ ράιντ να σου κανονίσω, ΟΚ πάρε το δες το και έλα να τα πούμε. Λοιπόν, με 2000 στο χέρι και 140 το μήνα έφυγες με μεσαίο μηχανάκι, μην κάνεις πάνω από 6000χλμ τον χρόνο, σέρβις εδώ και στο αγοράζω τόσο στην λήξη της χρηματοδότησης ή παίρνεις άλλο ή ξοφλάς/κρατάς. Αν θες να κάνεις παραπάνω χιλιόμετρα θα μειωθεί η τιμή επαναγοράς ανάλογα. Σε μερικές περιπτώσεις απλά έλα και φύγε έχοντας πληρώσει μόνο 140 το μήνα για όσο διαρκεί η συμφωνία.

Και υπογράφεις και φεύγεις με ένα χαμόγελο τεράστιο. Και όποιος σου πει τρελό νούμερο για μηχανάκι 20 ετίας κάνεις μπραπ και δεν ακους πια.
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Να πώ και την δικιά μου εμπειρία όντας κάτοχος όλων των μηχανων που αναφέρετε.
BMW 1150GSAdv (03),
F650 Dakar(RR)(02).
KTM 950S (04).
ΚTM 640 Adv (02),

H σειρά που τα έβαλα δεν είναι τυχαία και είναι αυτή που προτείνω, μιάς και συμβίωσα με όλα πάνω από 2 χρόνια, στην παρένθεση γράφω το έτος μοντέλου όχι κτήσης.
Η 1150 είναι ότι καλύτερο είχα και ας λένε διάφορα με την μονάδα ABS. Tο πούλησα στα 90.00χλμ και βρήκα και τον ιδιοκτήτη δυο χρόνια μετά με 120.000 χλμ και η μηχανή πήγαινε τρένο. Δεν σπάει δεν χαλάει .Το μόνο που άλλαξα επάνω της ήταν ελατήριο HYPERPRO (140 ευρώ) γιατί είχε "κάτσει" το μαμά. Το αρνητικό του είναι ότι καίει 7,5λτ/1--χλμ.
Το δικό μου dakar ήταν ιδιαίτερο κομμάτι, ο κινητήρας του όμως αθάνατος και το μηχανάκι έγινε ΚΤΜ 640 με 1000 ευρώ και ακόμα καλύτερο
(α)λόγω αξιοπιστίας του κινητήρα (Β) λόγω χαμηλότερης κατανάλωσης,(γ) λόγω πολυ πολύ λιγότερων κραδασμών και άνεσης στο ταξίδι και τέλος λόγω αφθονίας ανταλλακτιών και βελτιώσεων σε λογικές τιμές.
Το 950s είναι μηχανάκι που σε πάει παντού αλλά με σημαντικό μειονέκτημα την υψηλή κατανάλωση, γιατί το μηχάνημα σε τρώει να το στίψεις, αλλά πολύ υψηλο FanFactor, δεν γουστάρεις να κατέβεις. Το θέμα αξιοπιστίας είναι σχετικό γιατί και έμενα δεν μου έβγαλε σημαντικές ζημιές εκτός από τον αξονα στο κάρτερ που ευτυχώς το [ρόλαβα στην εγγύηση. Φοβερή μηχανή, αλλά όχι για κάθε μέρα στη δουλειά, θα στενάξεις οικονομικά ( βενζίνες και αναλώσιμα - ζημιές).
Τέλος το 640 είναι μία κατηγορία μόνο του. το καλύτερο μηχανάκι στο travel enduro, όταν το πήρα είχα χρόνο και δεν έιχα οικογένεια... με τίποτα όμως για εργαλείο καθημερινής χρήσης όπως κατάλαβα ότι το θέλεις


Υ.Γ Δες και την Tiger 955i και αυτήν την βρίσκεις 2500 ευρώ και είναι σούπερ μηχανή (και αυτήν την είχα)
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μα το είπαμε νωρίτερα αυτό και συμφωνούμε (όπως λέει και ο μανιακός συμφωνούμε διαφωνόντας) στο ότι όταν υπάρχει κόσμος που πληρώνει, οι τιμές είναι αυτές.

Από εκεί και πέρα, στις χώρες που όταν εμείς φτιάχναμε Παρθενώνα και μπαλοτίνα μπλακ άνγκους με πουρέ παστινάκι έτρωγαν βελανίδια ωμά, μπαίνεις στην έκθεση και σου λέει ο πωλητής: Καλώς τον, θες τεστ ράιντ να σου κανονίσω, ΟΚ πάρε το δες το και έλα να τα πούμε. Λοιπόν, με 2000 στο χέρι και 140 το μήνα έφυγες με μεσαίο μηχανάκι, μην κάνεις πάνω από 6000χλμ τον χρόνο, σέρβις εδώ και στο αγοράζω τόσο στην λήξη της χρηματοδότησης ή παίρνεις άλλο ή ξοφλάς/κρατάς. Αν θες να κάνεις παραπάνω χιλιόμετρα θα μειωθεί η τιμή επαναγοράς ανάλογα. Σε μερικές περιπτώσεις απλά έλα και φύγε έχοντας πληρώσει μόνο 140 το μήνα για όσο διαρκεί η συμφωνία.

Και υπογράφεις και φεύγεις με ένα χαμόγελο τεράστιο. Και όποιος σου πει τρελό νούμερο για μηχανάκι 20 ετίας κάνεις μπραπ και δεν ακους πια.
Αυτο ισχύει κι εδώ ,στην μάρκα που έφτυνες μέχρι πρότεινος ,κ είσαι ένα βήμα πριν έχεις 2 της ίδιας μάρκας. :yew:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτο ισχύει κι εδώ ,στην μάρκα που έφτυνες μέχρι πρότεινος ,κ είσαι ένα βήμα πριν έχεις 2 της ίδιας μάρκας. :yew:
ε όχι, εκεί λέμε για ΟΛΕΣ τις μάρκες, έβλεπα τα χρηματοδοτικά στις εκθέσεις και ήμουν στην φάση αν δηλώσω το σπίτι του κολλητού διεύθυνση, έχω τρία χρόνια πινακίδες και ασφάλεια μέχρι να θέλει ΜΟΤ το μηχανάκι και τότε βλέπω αν θα το φέρω πίσω ή αν θα το εκτελωνίσω.

Την μάρκα δεν την έφτυσα ποτέ ρε μαν, σόρι. από τα πολύ πίσω με αρέΖει η προπέλα, μεγάλωσα μέσα σε μία εξάλλου, δεν ξεχνιούνται αυτά. Το υφάκι των κατόχων και πριν και τώρα όμως ναι, την υπεραξία στο καινούριο/ελαφρά μεταχειρισμένο επίσης δεν την συμπαθώ, το πως μιλάνε ορισμένοι έμποροι μου γυρίζει το μυαλό, την γενικότερη θεώρηση πεομεγεθυντή για κάθε κομπλεξικό δεν την συμπάθησα και δεν την συμπαθώ. Παγκόσμια οι BMW riders και drivers τρώνε κράξιμο, τους βλέπω πως οδηγούν κιόλας, δεν είναι καθόλου τυχαίο ή άδικο και ας παίρνει και τους λίγους η μπάλα. Από εκεί και πέρα ένα βήμα πριν, ένα μετά, δεν πάει στο καλό, ευτυχώς έχω σκούρα ζελατίνα και δεν φαίνομαι.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το δικό μου dakar ήταν ιδιαίτερο κομμάτι, ο κινητήρας του όμως αθάνατος και το μηχανάκι έγινε ΚΤΜ 640 με 1000 ευρώ και ακόμα καλύτερο
(α)λόγω αξιοπιστίας του κινητήρα (Β) λόγω χαμηλότερης κατανάλωσης,(γ) λόγω πολυ πολύ λιγότερων κραδασμών και άνεσης στο ταξίδι και τέλος λόγω αφθονίας ανταλλακτιών και βελτιώσεων σε λογικές τιμές.
Για πες λεπτομέρειες ,αλλαγές ,βελτιώσεις ,φωτό θα βοηθούσαν ,λίνκς...(σταπρηξαλιγο???)
Γιατί έχω σαν σκέψη >αγορά απλού f650gs-2001-2003 >k μοντάρισμα-αλλαγή ολόκληρου μπροστινού + 21"" τροχό + άλλαγή πίσω ανάρτησης.
Λόγω δυνατότητας προσωπικής ενασχόλησης ,θα μου βγεί πολύ φτηνότερο από Dakar.
Aλλά ίσως να μην είναι έτσι ,κ ίσως επίσης υπάρχουν κι άλλες διαφορές μεταξύ τους ,τις οποίες γνωρίζεις σαν πρώην κάτοχος.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
ε όχι, εκεί λέμε για ΟΛΕΣ τις μάρκες, έβλεπα τα χρηματοδοτικά στις εκθέσεις και ήμουν στην φάση αν δηλώσω το σπίτι του κολλητού διεύθυνση, έχω τρία χρόνια πινακίδες και ασφάλεια μέχρι να θέλει ΜΟΤ το μηχανάκι και τότε βλέπω αν θα το φέρω πίσω ή αν θα το εκτελωνίσω.
Αφού τα'χουμε πεί....εδώ....Ελάδα...ΜΟΝΟδρομος!! :ha

Την μάρκα δεν την έφτυσα ποτέ ρε μαν, σόρι. από τα πολύ πίσω με αρέΖει η προπέλα, μεγάλωσα μέσα σε μία εξάλλου, δεν ξεχνιούνται αυτά. Το υφάκι των κατόχων και πριν και τώρα όμως ναι, την υπεραξία στο καινούριο/ελαφρά μεταχειρισμένο επίσης δεν την συμπαθώ, το πως μιλάνε ορισμένοι έμποροι μου γυρίζει το μυαλό, την γενικότερη θεώρηση πεομεγεθυντή για κάθε κομπλεξικό δεν την συμπάθησα και δεν την συμπαθώ. Παγκόσμια οι BMW riders και drivers τρώνε κράξιμο, τους βλέπω πως οδηγούν κιόλας, δεν είναι καθόλου τυχαίο ή άδικο και ας παίρνει και τους λίγους η μπάλα. Από εκεί και πέρα ένα βήμα πριν, ένα μετά, δεν πάει στο καλό, ευτυχώς έχω σκούρα ζελατίνα και δεν φαίνομαι.
Ναι Γιάννο...πλάκα έκανα με το φτύσιμο...όσο για τα λοιπά που λες ,την ίδια άποψη είχα κι εγώ για τους κατόχους ,και ισχύει μερικώς ,όπως ολούθε άλλωστε ,αλλά ευτυχώς ή δυστυχώς γνώρισα εδώ μέσα Πενφεδάκηδες που την διέψευσαν ,οπότε αναθεώρησα.

Ούτε για το προϊόν (Πενφέμοτο) είχα θετική άποψη ,για την οποία επίσης αναθεώρησα με ευθύνη επίσης κάποιων "παλιανθρώπων" από δω μέσα.

Το μόνο που δεν έχω αναθεωρήσει ακόμα ,είναι ότι ΠενφέΤσιΕς1200 ,πρέπει να πάρει κάποιος μετά τα 50.(άντε μετά τα 45 MIN)
Είναι κρίμα να χάσει την γkavla των ΚΤΜ μέχρι τότε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ενα άγνωστο lc4 ίδιο μοντέλο με το δικό σου όμως ,δεν το πλήρωνα ούτε 500 ευρώ ,γιατί κατα 95% θα είχα σκράπ αξίας 50 € ,ή επιδοτούμενο πρότζεκτ 2000 €

Οσο για την σύγκριση 650 vs 1000άρια ,στην Ελλάδα της 10ετούς οικονομικής χρήσης ,με τους μισθούς των 400-650 € ,είναι σα να αναρωτιέσαι γιατί τα 2λιτρα SUV που κάνανε 35-40 χιλιάρικα καινούργια πουλιώνται 5Κ κ σαπίζουν στις μάντρες ,ενώ τα 1000αράκια αυτοκίνητα πόλης που κάνανε 10Κ καινούργια ,πουλιώνται 5Κ σε μιά βδομάδα.


Περι τούτου απάντησα παραπάν.
Έγινε Κώστα τα υπόλοιπα τα λέμε μεταξύ μας μην χαλάμε εδώ το θέμα!
 
Τελευταία επεξεργασία:

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Για πες λεπτομέρειες ,αλλαγές ,βελτιώσεις ,φωτό θα βοηθούσαν ,λίνκς...(σταπρηξαλιγο???)
Γιατί έχω σαν σκέψη >αγορά απλού f650gs-2001-2003 >k μοντάρισμα-αλλαγή ολόκληρου μπροστινού + 21"" τροχό + άλλαγή πίσω ανάρτησης.
Λόγω δυνατότητας προσωπικής ενασχόλησης ,θα μου βγεί πολύ φτηνότερο από Dakar.
Aλλά ίσως να μην είναι έτσι ,κ ίσως επίσης υπάρχουν κι άλλες διαφορές μεταξύ τους ,τις οποίες γνωρίζεις σαν πρώην κάτοχος.
Εχώ το έιχα πάρει με το κιτ της ΤΤ φορεμένο στα 4000 ευρώ και το πούλησα σε Γερμανό τον Νοέμβριο για 3500 ευρώ.
Touratech F650 Rallye kit installation ( έχει όλους τους κωδικούς των ανταλλακτικών....αν υπάρχουν ακόμα)
Πολλοί άπο ιδιοκτήτες τέτοιων γραφουν εδώ:
The Official F650R & F650RR thread - ADVrider
http://f650.com
και μία άλλη πιο ελαφρία έκδοση εδω:


Μπροστινό WP48 με triple clamp που δίνει η touratech, αν και το δικό μου είχε custom made, απο τον πρώην ιδοκτήτη του

Πίσω πάλι WP με υποπλαίσιο touratech.
Πουλούσε και ένα άλλο παιδι στο Χαλάνδρι μία ίδια σε πιο καλή κατάσταση
 
Τελευταία επεξεργασία:

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Για πες λεπτομέρειες ,αλλαγές ,βελτιώσεις ,φωτό θα βοηθούσαν ,λίνκς...(σταπρηξαλιγο???)
Γιατί έχω σαν σκέψη >αγορά απλού f650gs-2001-2003 >k μοντάρισμα-αλλαγή ολόκληρου μπροστινού + 21"" τροχό + άλλαγή πίσω ανάρτησης.
Λόγω δυνατότητας προσωπικής ενασχόλησης ,θα μου βγεί πολύ φτηνότερο από Dakar.
Aλλά ίσως να μην είναι έτσι ,κ ίσως επίσης υπάρχουν κι άλλες διαφορές μεταξύ τους ,τις οποίες γνωρίζεις σαν πρώην κάτοχος.
Αν έχεις δυνατότητα/πρόθεση να προβείς σε αλλαγές, ίσως είναι καλύτερη επιλογή το απλό, με τις κατάλληλες τροποποιήσεις στη συνέχεια για να διευρύνεις το πεδίο χρήσης του! Ακόμα περισσότερο αν σκοπεύεις στην αναβάθμιση σε USD!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Για μένα τα πράγματα είναι απλά θες ένα καθημερινό μηχανάκι που μπορείς άνετα (με τις οποίες υποχωρήσεις) να κάνεις και ταξίδι δικάβαλος με μπαγκάζια και καθημερινές δουλειές μέσα στην πολύ και λίγο αξιοπρεπές χώμα χωρίς να είσαι απαραίτητα Ντακάρισιος. Παίρνεις ένα dakar.

Τωρα αν σου φαίνονται πολλά τα 3.000 για την απόκτηση του; βάζεις άλλο ένα και παίρνεις το f 650 gs twin.
Έχεις ένα 800 με λιγότερη δύναμη στον τροχό,αναρτήσεις και τροχό από το μονοκύλινδρο gs το απλό. Τα ίδια όμως έξοδα με το 800 λάστιχα, σέρβις, πλαστικά κτλ
(ένα ντεμεκ 800 με τα ίδια πάγια έξοδα δλδ)

Τωρα για το ποιος πουλάει φθηνά ή ακριβά αυτό είναι άλλο θέμα
Έρχεται να ισορροπήσει τη φάση αυτός που θα το αγοράσει. Αν θα το αγοράσει.

Και εδώ έρχεται η ανάγκη χρήσης.
Αν λοιπόν έχω σκοπό να στησω καπως το μηχανάκι και έβρισκα ένα ήδη στημένο στα μέτρα μου, θα το προτιμούσα. Μόνο τον χρόνο αναζητήσεις των έξτρα να αναλογιστεί κάνεις θα καταλάβει.

Αν όμως δεν σου λέει τπτ ένα στημένο μηχανάκι πάει να πει ότι δεν έχεις σκοπό να το στήσεις οπότε δεν εκτιμάς και δεν πληρώνεις αυτό που πουλάει ο άλλος.



Να δώσω ένα παράδειγμα για να το καταλάβουμε καλύτερα.
Ψάχνω ένα wr 250r

Βρίσκω ένα μαμά και ένα wr 250r αλa STF

Αν έχω στο μυαλό μου να κάνω εκδρομενες προφανώς και θα προτιμούσα του Στεφάνου. Και ας μου έβγαινε πιο ακριβά από το να το έστηνα μόνος μου.
Μα καλά μλκς είσαι;
Δεν ξέρετε γιατί ε;
Να ρωτήσουμε τον Στέφανο λοιπόν πόσο χρόνο έκανε να το στήσει έτσι;
Πόσο περίμενε ντεπόζιτο από Αυστραλία. Πόσο έψαξε για τα συγκεκριμένα κάγκελα, Χούφτες, τιμόνι, προστατευτικα σκελετού, ψαλιδιου, πόδια, σχάρα.
Η ας μας πει ο el-Gatto για το τενερε η για το xr του Κώστα του onroad.

Δεν είναι λοιπόν μόνο τα λεφτά. Είναι και ο χρονος, η αναμονή και το ψάξιμο για το στήσιμο του καθενός.
Το εκτιμάς; Το χρειάζεσαι; Το θες;
Το πληρώνεις.


Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βαλτο εσυ αγγελία και θα βρεθει αγοραστής! :p
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Εχώ το έιχα πάρει με το κιτ της ΤΤ φορεμένο στα 4000 ευρώ και το πούλησα σε Γερμανό τον Νοέμβριο για 3500 ευρώ.
Touratech F650 Rallye kit installation ( έχει όλους τους κωδικούς των ανταλλακτικών....αν υπάρχουν ακόμα)
Πολλοί άπο ιδιοκτήτες τέτοιων γραφουν εδώ:
The Official F650R & F650RR thread - ADVrider
http://f650.com
και μία άλλη πιο ελαφρία έκδοση εδω:


Μπροστινό WP48 με triple clamp που δίνει η touratech, αν και το δικό μου είχε custom made, απο τον πρώην ιδοκτήτη του

Πίσω πάλι WP με υποπλαίσιο touratech.
Πουλούσε και ένα άλλο παιδι στο Χαλάνδρι μία ίδια σε πιο καλή κατάσταση
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Το έχω δει στο καρ αυτό που λες ,πωλείται ακόμα ,κ όντως φαίνεται αξιόλογο κ με πολύ χρήμα κ δουλειά πάνω του ,κ όντως αξίζει την τιμή πώλησης.
Από κοντά δεν πήγα να το δώ ,γιατί πήγε κ το είδε φίλος ,ο οποίος μου είπε ότι αν δεν είμαι (κ δεν είμαι) 2 μέτρα ,δεν πατάω κάτω ούτε τις μύτες των ποδιών.
Οπότε...δεν.

Αν έχεις δυνατότητα/πρόθεση να προβείς σε αλλαγές, ίσως είναι καλύτερη επιλογή το απλό, με τις κατάλληλες τροποποιήσεις στη συνέχεια για να διευρύνεις το πεδίο χρήσης του! Ακόμα περισσότερο αν σκοπεύεις στην αναβάθμιση σε USD!
Ναι ,ακριβώς αυτό σκέφτομαι.
Δεν ξέρω βέβαια αν έχει κι άλλες διαφορές εκτός από αναρτήσεις-τροχό εμπρός.

Επίσης ,θα προτιμούσα να βρώ ένα Ντακάρ μαμίσιο ,αφού κ ένα απλόGS καλό κ καθαρό + τις μόντες ,ξέρω οτι κοστολογικά θα φτάσει ή στην καλύτερη θα πλησιάσει το κόστος του Ντακάρ.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Παίρνεις ενα kle οπως το παρακάτω και εχεις αλλα τοσα να το κανεις οτι θελεις!

Kawasaki KLE 500 '01 - 1.400 € - Car.gr


Sent from my iPhone using Tapatalk
Τώρα ,άμα σου πω ,οτι κοιτάω ΚΑΙ τα KLE ,σαν extra low budget project.
Μοτοσυκλέτα η οποία επίσης δεν μου κανε κλίκ ποτέ μεχρι τώρα ,κ περνούσε αδιάφορα από μπροστά μου ,κ την κοιτάω τώρα ,που κοντεύει να πάρει σύνταξη.
Πως αλλάζει ο άνθρωπος όταν παππουδιάζει ρε παιδί μου όμως...


ΥΓ: Ελα..λέγε..σε 2 άτομα το είχα πεί μόνο...ποιός μ'έδωσε...?
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Συμφωνα με την εμπειρία μου που ανέλυσα παραπάνω εγώ θα έπαιρνα μέχρι 4000
Bmw R 1150 GS Adventure '04 - 4.590 € - Car.gr

Το μόνο που με προβληματίζει είναι τα μαύρα αυτοκόλλητα Gs και τα βαμμένα μαύρα καπάκια των κυλίνδρων γιατί τα adv έχουν μωβ" καπάκια και πηρούνια. Μάλλον έιναι θέμα γούστου όμως
τα χλμ έιναι λίγα και δεν φαίνεται να ζητήσει χρήματα άμεσα
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Σε έπιασα !
Επειδή σκέφτομαι και ψάχνω
Γιατί να δώσω 3500 4000 για single ; KTM
Σημειωτέον έχω sbk και enduro, δεν έχω μηχανάκι βόλτας (ασφάλτινη , χωμάτινη)
Μήπως να βάλω κάτι παραπάνω για 950 - 990;
Τα ΚΤΜ 950/990 ADV είναι καταπληκτικές μοτοσυκλέτες.
Παιχνιδο-μηχανές παραγωγής χαράς κ αδρεναλίνης.

Τα θεωρώ τις κορυφαίες ultimate dual μηχανολογικές μοτο-κατασκευές ever ,κ πολύ μπροστά από την εποχή τους.
Είναι ξεκάθαρα 50-50 ΟνΟφφ ,αλλά με κάποιον μαγικό τρόπο ,είναι ικανές για 80% Ον + 80% Οφφ σε ρυθμούς άκρως επιθετικούς !!
Την συνταγή τους αντιγράφουν (μερικώς) σήμερα τα CRF1000 & T7 ,με 15 χρόνια καθυστέρηση.

Για κάποιον που θέλει να εχει 1 μοτοσυκλέτα ,κ να λυσσάει μαζί της ολούθε ,είναι εξαιρετική επιλογή.
Χωμα-Ταξίδι-Πίστα-2κάβαλα-3βάλιτσα-ΟλαΜέσα
Για καθημερινή χρήση εντός πόλης ,δεν κάνει ,ταλαιπωρείται κ στο φωνάζει.

Ειχα 950adv + 950SM
Ακόμα κ τώρα ,θεωρώ ότι είναι ότι καλύτερο έχω οδηγήσει-αποκτήσει ,,από άποψη οδηγικής απόλαυσης ,σχολείο βελτίωσης οδηγικού επιπέδου ,κ fun factor.

Συνέχεια είναι στο μυαλό μου κ στην καρδιά μου ,κ εύκολα θα έπαιρνα μία αύριο ,αν δεν είχα αποδεχθεί οτι μεγάλωσα πιά κ δεν είναι για τα "δόντια" μου πλέον (βλ.δεν νιώθω πλέον "ικανός" να εκμεταλλευτώ οδηγικά τις δυνατότητές τους) κ ταυτόχρονα επιθυμώ κάτι πιό άνετο-ήσυχο.

Οι τιμές που διατίθενται πλέον ,είναι από θεμιτές έως κ δελεαστικές.
Και επειδή πούλησαν πολύ ,υπάρχει μόνιμα κ πληθώρα επιλογών.

Αυτά που θα πρέπει να εχει στο μυαλό του ο κάθε νέος μνηστήρας είναι ότι
Ναι ,είναι όντως Ready2Race ,αλλά μετά το κάθε Race ,θέλουν και Racing Service
Πράγμα που σημαίνει απαιτητική συντήρηση ,της οποίας το κόστος είναι ανεκτό με προσωπική ενασχόληση ,με την οποία ανεβαίνει και η ποιότητα των εργασιών.
+ την υψηλή κατανάλωση ,επειδή δεν σε αφήνει να πας νορμάλ ,κ σε σπρώχνει μόνιμα να είσαι κάγκουρας.
Θέλει επίσης πολύ προσεκτική επιλογή μεταχειρισμένου.

Αυτά ,όσο πιό περιληπτικά μπορώ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Kas91

Μέλος
Όνομα
Σιμος
Μοτό
Honda Innova 125
Τώρα ,άμα σου πω ,οτι κοιτάω ΚΑΙ τα KLE ,σαν extra low budget project.
Μοτοσυκλέτα η οποία επίσης δεν μου κανε κλίκ ποτέ μεχρι τώρα ,κ περνούσε αδιάφορα από μπροστά μου ,κ την κοιτάω τώρα ,που κοντεύει να πάρει σύνταξη.
Πως αλλάζει ο άνθρωπος όταν παππουδιάζει ρε παιδί μου όμως...


ΥΓ: Ελα..λέγε..σε 2 άτομα το είχα πεί μόνο...ποιός μ'έδωσε...?
Δεν μου το είπε κάποιος, απλά είμαι σε ένα παρόμοιο δίλημμα και νομίζω οτι είναι και αξιόλογη επιλογή!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom