Bmw F650gs /Dakar Modified, Accessories and Problems

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το μικρό gs vs το δικό σου το μικρό?
Δεν θα μπω καν στη διαδικασία σύγκρισης αδερφέ.
Το μικρό το πήρα για να ξεκουράσω την συγχωρεμενη.. 300000 χλμ, ήθελα να της λιώσω τον στρόφαλο.
Τον γκαντι τον πήρα γιατί είμαι αρχαιολαγνος και με βολεύει καθημερινά, αλλά και στις βόλτες στο βουνό.
Εχει πλάκα να είσαι με το παρταλι δίπλα στα πορτοκαλί διαολια....
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Εκτός από τα προβλήματα κ τις μόντες ,τα οποία είναι όλα άκρως ενδιαφέροντα ,έχω ακόμα ένα "ρηκουέστ"...
Πως είναι-συμπεριφέρεται η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα στο χώμα ;
Και δεν ομιλώ για μια μικρή απλή διάσχιση ,αλλά για απαιτητικότερη χρήση.
Μιλώ κυρίως για τα 650dakar ... Pikinos για πέ...
Αλλά...Είδα στα τήζερ του καπιτάνο τον nomad (για πε ρε φιλαράκ) με το απλό GS650 ,το οποίο αποκτάται σήμερα με χαμηλό τίμημα ,κ μου μπήκαν σκέψεις.
Με προβληματίζουν λιγο τα μόνο 165-170 mm διαδρομής αναρτήσεων kαθώς κ το χαμηλό ύψος ποδιάς ,αλλά οι χρηστες μόνο μπορούν να έχουν άποψη.
Ιδιόκτητης DAKAR εδώ και 9 χρόνια, αρχικά μόνο σε άσφαλτο (και με δεύτερη 19αρα ζάντα μπροστά), τον τελευταίο χρόνο και σε χώμα! Σε ασφάλτινη χρήση έχω φτάσει μέχρι Άλπεις, Transafagarasan και άλλου μονός ή διπλός αλλά εκεί που με εξέπληξε είναι στο χώμα που κάθε φορά που μπαίνω το βρίσκω και καλύτερο! Εμπειρία από άλλο χωμάτινο δεν έχω μεγάλη (είχα και KLX250 παλιότερα) και σε χωμάτινη εκδοχή έχω φορέσει μόνο Ε09 και ΜΤ21 τα οποία το μεταμορφώνουν και τα δυο! Το μηχανάκι προσωπικά μου αρέσει πολύ και νομίζω ότι θα το κρατήσω για πάντα γιατί είναι εξαιρετικό σε πολλούς τομείς! Ζυγίζει 192 γεμάτο αλλά σχετικά ευκολα μπορούν να αφαιρεθούν 10 ίσως και λίγα περισσότερα κιλά! Ένα άλλο χρήσιμο στοιχείο είναι ότι έχει πουλήσει πολύ παγκοσμίως και έχει πολλή υποστήριξη από χρήστες ανά την υφήλιο (σάιτ αφιερωμένο μόνο σε αυτό αλλά και αρκετά threads στο advrider)! Προς το παρόν το έχω λυμένο για να επισκευάσω τα ρουλεμάν στο ψαλίδι και το μοχλικο! Επίσης θα κάνω rebuild στο αμορτισερ με αναλυτικές οδηγίες που βρήκα στον ιστό (και οι οποίες δουλεύουν)! Θα πάω και ένα βήμα παραπέρα με τοποθέτηση ρύθμισης απόσβεσης συμπίεσης αλλά και θα μεγαλώσω και τη διαδρομή στα 220-225mm! Σκοπεύω στο μέλλον να προβώ και σε τοποθέτηση USD από...(είναι υπό διερεύνηση ακόμα αν και υπάρχουν δοκιμασμένες λύσεις)! Γιατί όπως είπα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το μηχάνημα και πιστεύω ότι αξίζει να το βελτιώσω στα σημεία!
Αν προλάβω να το ετοιμάσω, αν ισχύσουν κάποιες προϋποθέσεις και αν ευθυγραμμιστούν οι πλανήτες θα ήθελα να πάρω μέρος και στο troffy όπως είπα, αλλά αντικειμενικά είναι δύσκολο!



Και μερικές φωτό και ένα βίντεο!




Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

nomad

Μέλος
Περιοχή
Καρπηνιςςς
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
BMW F650GS
KTM exc 300
Εκτός από τα προβλήματα κ τις μόντες ,τα οποία είναι όλα άκρως ενδιαφέροντα ,έχω ακόμα ένα "ρηκουέστ"...
Πως είναι-συμπεριφέρεται η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα στο χώμα ;
Και δεν ομιλώ για μια μικρή απλή διάσχιση ,αλλά για απαιτητικότερη χρήση.
Μιλώ κυρίως για τα 650dakar ... Pikinos για πέ...
Αλλά...Είδα στα τήζερ του καπιτάνο τον nomad (για πε ρε φιλαράκ) με το απλό GS650 ,το οποίο αποκτάται σήμερα με χαμηλό τίμημα ,κ μου μπήκαν σκέψεις.
Με προβληματίζουν λιγο τα μόνο 165-170 mm διαδρομής αναρτήσεων kαθώς κ το χαμηλό ύψος ποδιάς ,αλλά οι χρηστες μόνο μπορούν να έχουν άποψη.
Να πω και εγώ λίγα μιας και με ρωτάς. Το απλό κάνει τα πάντα μέτρια αλλά κάνει τα πάντα.
Το βασικό πρόβλημα για ζόρικα πράγματα είναι η απόσταση από το έδαφος (έχω βρει πολλές φορές) και οι αναρτήσεις. Με πολλά χλμ σε ξαφνικά χαντάκια η λακούβες νόμισα ότι διαλύθηκε. Αντέχει όμως. Το θέμα εκεί είναι να το κρατήσεις όρθιο. Στα μεγάλα + η χαμηλή απόσταση του αναβάτη από το έδαφος. Σε δύσκολα κομμάτια βάζεις εύκολα τα πόδια κάτω. Σε όλα αυτά το dakar σαφώς καλύτερο αλλά κρατάει συγκριτικά πολύ υψηλότερη τιμή. Εάν υπάρχει το χρήμα και βρεις αξιόπιστο εργαλείο να πάρεις το dakar. Με συμβιβασμούς και το απλό πάει αλλά όχι όπως το dakar.
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
Μια και είναι ζεστό το θέμα. Έχει κανείς ιδέα γιατί όταν σβήνω τη μηχανή μηδενίζει το ρολόι. Και στο τσεκ αν την ανάβω τρεμοπαοζει η βελόνα των χιλιομέτρων
Γι τι ρολόι πιθανόν κάποια ασφάλεια θα είναι για το άλλο.;;
Μαζι εμφανίστηκαν σήμερα
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μια και είναι ζεστό το θέμα. Έχει κανείς ιδέα γιατί όταν σβήνω τη μηχανή μηδενίζει το ρολόι. Και στο τσεκ αν την ανάβω τρεμοπαοζει η βελόνα των χιλιομέτρων
Γι τι ρολόι πιθανόν κάποια ασφάλεια θα είναι για το άλλο.;;
Μαζι εμφανίστηκαν σήμερα
Είχα ακριβώς τα ίδια θέματα αλλά δεν ασχολήθηκα ποτέ για να τα λύσω.
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
Είχα ακριβώς τα ίδια θέματα αλλά δεν ασχολήθηκα ποτέ για να τα λύσω.
Την τελευταία κάτω ασφάλεια την άλλαξες;


Υ. Γ έφυγε ο Τσαλας σήμερα σε τροχαίο με μηχανή ( ο κιθαρίστας ζερβα του Μήτσου στην αργιθεα)
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Μια και είναι ζεστό το θέμα. Έχει κανείς ιδέα γιατί όταν σβήνω τη μηχανή μηδενίζει το ρολόι. Και στο τσεκ αν την ανάβω τρεμοπαοζει η βελόνα των χιλιομέτρων
Γι τι ρολόι πιθανόν κάποια ασφάλεια θα είναι για το άλλο.;;
Μαζι εμφανίστηκαν σήμερα
Για το πρώτο σίγουρα η ασφάλεια για instruments cluster! Για το άλλο δεν είναι σίγουρος αν το έπαθα!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Υ. Γ έφυγε ο Τσαλας σήμερα σε τροχαίο με μηχανή ( ο κιθαρίστας ζερβα του Μήτσου στην αργιθεα)
Τι είπες τώρα...o_O
Το θυμάμαι το παλικάρι...
Πολύ κρίμα...:(
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ιδιόκτητης DAKAR εδώ και 9 χρόνια, αρχικά μόνο σε άσφαλτο (και με δεύτερη 19αρα ζάντα μπροστά), τον τελευταίο χρόνο και σε χώμα! Σε ασφάλτινη χρήση έχω φτάσει μέχρι Άλπεις, Transafagarasan και άλλου μονός ή διπλός αλλά εκεί που με εξέπληξε είναι στο χώμα που κάθε φορά που μπαίνω το βρίσκω και καλύτερο! Εμπειρία από άλλο χωμάτινο δεν έχω μεγάλη (είχα και KLX250 παλιότερα) και σε χωμάτινη εκδοχή έχω φορέσει μόνο Ε09 και ΜΤ21 τα οποία το μεταμορφώνουν και τα δυο! Το μηχανάκι προσωπικά μου αρέσει πολύ και νομίζω ότι θα το κρατήσω για πάντα γιατί είναι εξαιρετικό σε πολλούς τομείς! Ζυγίζει 192 γεμάτο αλλά σχετικά ευκολα μπορούν να αφαιρεθούν 10 ίσως και λίγα περισσότερα κιλά! Ένα άλλο χρήσιμο στοιχείο είναι ότι έχει πουλήσει πολύ παγκοσμίως και έχει πολλή υποστήριξη από χρήστες ανά την υφήλιο (σάιτ αφιερωμένο μόνο σε αυτό αλλά και αρκετά threads στο advrider)! Προς το παρόν το έχω λυμένο για να επισκευάσω τα ρουλεμάν στο ψαλίδι και το μοχλικο! Επίσης θα κάνω rebuild στο αμορτισερ με αναλυτικές οδηγίες που βρήκα στον ιστό (και οι οποίες δουλεύουν)! Θα πάω και ένα βήμα παραπέρα με τοποθέτηση ρύθμισης απόσβεσης συμπίεσης αλλά και θα μεγαλώσω και τη διαδρομή στα 220-225mm! Σκοπεύω στο μέλλον να προβώ και σε τοποθέτηση USD από...(είναι υπό διερεύνηση ακόμα αν και υπάρχουν δοκιμασμένες λύσεις)! Γιατί όπως είπα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το μηχάνημα και πιστεύω ότι αξίζει να το βελτιώσω στα σημεία!
Αν προλάβω να το ετοιμάσω, αν ισχύσουν κάποιες προϋποθέσεις και αν ευθυγραμμιστούν οι πλανήτες θα ήθελα να πάρω μέρος και στο troffy όπως είπα, αλλά αντικειμενικά είναι δύσκολο!



Και μερικές φωτό και ένα βίντεο!




Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ευχαριστώ πολύ για την μακροσκελή απάντηση.
Είδα το βιντεάκι σου όλο. Ζούπερρρ!!!
Ενδιαφέροντα όλα όσα λές ,κ μ'έβαλες στην πρίζα ,να ξες.
Είναι κ το τελευταίο το 2μπουζο το δικό σου. Ωραίο. (Μοντέλο; )
Εχω δει κάποια ,κ τα ζαχαρώνω ,αλλά σκέφτομαι την υψηλή τιμή τους + τις όποιες προσθήκες που (σίγουρα) θα κάνω ,κ ζυγίζω αν αξίζει (για μια στο τόσο που θα το καβαλάω κ τούτο)
Γνωρίζεις αν έχει μεγάλες διαφορές σε επιδόσεις-λειτουργία-αξιοπιστία σε σχέση με το προηγούμενο.
Επίσης ,είδα διάφορες προσθήκες....για πες...
Επίσης ,δώσε λίνκ για το σαιτ-φόρουμ με λεπτομέρειες για μόντες κ βελτιώσεις.
Δώσε μας infos που εσύ σαν κάτοχος έχεις θεωρήσει χρήσιμα.
Πολλά ζητάω-ρωτάω ,το ξερω...κα΄νε τον κόπο ,κι αν ποτέ πάρεις σΚαΤέΜ θα στο ξεπληρώσω.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Να πω και εγώ λίγα μιας και με ρωτάς. Το απλό κάνει τα πάντα μέτρια αλλά κάνει τα πάντα.
Το βασικό πρόβλημα για ζόρικα πράγματα είναι η απόσταση από το έδαφος (έχω βρει πολλές φορές) και οι αναρτήσεις. Με πολλά χλμ σε ξαφνικά χαντάκια η λακούβες νόμισα ότι διαλύθηκε. Αντέχει όμως. Το θέμα εκεί είναι να το κρατήσεις όρθιο. Στα μεγάλα + η χαμηλή απόσταση του αναβάτη από το έδαφος. Σε δύσκολα κομμάτια βάζεις εύκολα τα πόδια κάτω. Σε όλα αυτά το dakar σαφώς καλύτερο αλλά κρατάει συγκριτικά πολύ υψηλότερη τιμή. Εάν υπάρχει το χρήμα και βρεις αξιόπιστο εργαλείο να πάρεις το dakar. Με συμβιβασμούς και το απλό πάει αλλά όχι όπως το dakar.
Ευχαριστώ για την απάντηση Δημήτρη.
Το απλό ,σαν το δικό σου ,το κοιτάω κυρίως λόγω χαμηλής τιμής απόκτησης ,σε συνδιασμό με πληθώρα επιλογών.
Τα πολλά διαθέσιμα μεταχ/να ,είναι κ ο λόγος της χαμηλής τιμής τους ,κ όχι κάτι άλλο.
Το χαμηλό ύψος σέλας ,όντως σημαντικό κ για μένα.
Δεν ξερω βέβαια αν αυτό συνεπάγεται κ υπερβολική-κουραστική γωνία στα γόνατα (μας ακούει κι ο Αμυρού κ θα γελάει με τα Χόμπιτ) ,όπως επίσης κ η πολύ "μέσα" θέση οδήγησης που (ίσως?) δεν βολέυει στο χώμα...
Οι μικρές για χώμα διαδρομες κ το χαμηλό ύψος από το έδαφος είναι τα μοναδικά που σκέφτομαι σαν (-) κάτι που επιβεβαιώνεις.

Τα Ντακάρ σαφώς καλύτερα σε αναρτήσεις κ ύψος από το έδαφος ,(δεν γνωρίζω αν έχουν άλλες διαφορές...έχουν; )
αλλά ,για ένα ΚΑΛΟ ,όπως εγώ τα θέλω τα μοτό μου ,οι τιμές ξεφεύγουν.
Και δεν εννοώ ότι δεν τ'αξίζουν ή ότι οι ιδιοκτήτες τα δίνουν ακριβά ,κάθε άλλο ,ο καθένας ξέρει τι έχει ,πόσο το πλήρωσε ,κ πόσα θέλει για να το δώσει.
Οι ενδοιασμοί μου εχουν να κάνουν με την συνήθως ελάχιστη χρήση που κάνω στις μοτό μου ,μια κ δεν τις κυκλοφορώ καθημερινά ,αλλά μόνο για χόμπυ τάϊΜ ,κ ποτέ δεν έχω αρκετό τάϊΜ...πόσο μάλλον όταν είναι 2.

Μιά σκέψη που κάνω ,είναι να πάρω ένα απλό σε χαμηλή τιμή ,κ να του μοντάρω ένα ολόκληρο (ΚαΤεΜίσιο) κομπλέ WP μπροστινό + τροχό ,κι ένα πίσω αμορτισέρ με μεγαλύτερη διαδρομή.
Ετσι ,και διαδρομές ,κ ύψος ποδιάς-εδάφους ,κ αξιόλογες αναρτήσεις θα έχω.
Το σκεπτικό μου αυτό βασίζεται στο ότι
  1. Δεν έχει κ τίποτα σπουδαίες αναρτήσεις το Dakar
  2. Ακόμα κ Dakar να πάρω ,θα κάνω σέρβις+βελτιώσεις(βλ.κόστος) στις δικές του αναρτήσεις ,πρίν το καβαλήσω
Αυτά σκέφτομαι.
Αν εσύ ή όποιος άλλος ,έχει κάτι άλλο να πεί-προσθέσει-προτείνει ,είμαι όλος αυτιά.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Κωστή, εγω θα κοιταζα εδω. Ξερεις καλυτερα απο ολους οτι τα χρηματα για επισκευες μαζεματα και βελτιωσεις θα βγουν πολυ περισσοτερα στον τελικο λογαριασμό αν πας σε παλαιό μοτό
 

nomad

Μέλος
Περιοχή
Καρπηνιςςς
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
BMW F650GS
KTM exc 300
Ευχαριστώ για την απάντηση Δημήτρη.
Το απλό ,σαν το δικό σου ,το κοιτάω κυρίως λόγω χαμηλής τιμής απόκτησης ,σε συνδιασμό με πληθώρα επιλογών.
Τα πολλά διαθέσιμα μεταχ/να ,είναι κ ο λόγος της χαμηλής τιμής τους ,κ όχι κάτι άλλο.
Το χαμηλό ύψος σέλας ,όντως σημαντικό κ για μένα.
Δεν ξερω βέβαια αν αυτό συνεπάγεται κ υπερβολική-κουραστική γωνία στα γόνατα (μας ακούει κι ο Αμυρού κ θα γελάει με τα Χόμπιτ) ,όπως επίσης κ η πολύ "μέσα" θέση οδήγησης που (ίσως?) δεν βολέυει στο χώμα...
Οι μικρές για χώμα διαδρομες κ το χαμηλό ύψος από το έδαφος είναι τα μοναδικά που σκέφτομαι σαν (-) κάτι που επιβεβαιώνεις.

Τα Ντακάρ σαφώς καλύτερα σε αναρτήσεις κ ύψος από το έδαφος ,(δεν γνωρίζω αν έχουν άλλες διαφορές...έχουν; )
αλλά ,για ένα ΚΑΛΟ ,όπως εγώ τα θέλω τα μοτό μου ,οι τιμές ξεφεύγουν.
Και δεν εννοώ ότι δεν τ'αξίζουν ή ότι οι ιδιοκτήτες τα δίνουν ακριβά ,κάθε άλλο ,ο καθένας ξέρει τι έχει ,πόσο το πλήρωσε ,κ πόσα θέλει για να το δώσει.
Οι ενδοιασμοί μου εχουν να κάνουν με την συνήθως ελάχιστη χρήση που κάνω στις μοτό μου ,μια κ δεν τις κυκλοφορώ καθημερινά ,αλλά μόνο για χόμπυ τάϊΜ ,κ ποτέ δεν έχω αρκετό τάϊΜ...πόσο μάλλον όταν είναι 2.

Μιά σκέψη που κάνω ,είναι να πάρω ένα απλό σε χαμηλή τιμή ,κ να του μοντάρω ένα ολόκληρο (ΚαΤεΜίσιο) κομπλέ WP μπροστινό + τροχό ,κι ένα πίσω αμορτισέρ με μεγαλύτερη διαδρομή.
Ετσι ,και διαδρομές ,κ ύψος ποδιάς-εδάφους ,κ αξιόλογες αναρτήσεις θα έχω.
Το σκεπτικό μου αυτό βασίζεται στο ότι
  1. Δεν έχει κ τίποτα σπουδαίες αναρτήσεις το Dakar
  2. Ακόμα κ Dakar να πάρω ,θα κάνω σέρβις+βελτιώσεις(βλ.κόστος) στις δικές του αναρτήσεις ,πρίν το καβαλήσω
Αυτά σκέφτομαι.
Αν εσύ ή όποιος άλλος ,έχει κάτι άλλο να πεί-προσθέσει-προτείνει ,είμαι όλος αυτιά.
Το μόνο που μπορώ να πω είναι το εξής. Εάν ψάχνεις την ιδανική θέση οδήγησης, τις τέλειες αναρτήσεις για χώμα κλπ μην πάρεις ούτε το απλό ούτε το dakar. Υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές που όμως θέλουν θυσίες σε άλλους τομείς. Οι επιλογές έχουν να κάνουν με τις απαιτήσεις. Δες τις δικές σου και αποφάσισε με βάση αυτές.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Κωστή, εγω θα κοιταζα εδω. Ξερεις καλυτερα απο ολους οτι τα χρηματα για επισκευες μαζεματα και βελτιωσεις θα βγουν πολυ περισσοτερα στον τελικο λογαριασμό αν πας σε παλαιό μοτό
Το γνωρίζω ρε Μπιλλάκο ,αλλά! ,εδώ λέω να μην φτάσω καν τα 3 χιλιάρικα ,κι εσύ με πας βούρ στα 5.
Δεν θέλω να διαθέσω πολλά για 2η ελάχιστης χρήσης Μπιλλ.
Αν ήταν να...θα'χα κρατήσει το 690.
Για να σου δώσω να καταλάβεις ,μέχρι ΚΛΕ500 κοίταγα με κάτω από 1000 ,να το μαζέψω κ να κάνω την πλάκα μου,,,,όποτε μπορώ.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Το γνωρίζω ρε Μπιλλάκο ,αλλά! ,εδώ λέω να μην φτάσω καν τα 3 χιλιάρικα ,κι εσύ με πας βούρ στα 5.
Δεν θέλω να διαθέσω πολλά για 2η ελάχιστης χρήσης Μπιλλ.
Αν ήταν να...θα'χα κρατήσει το 690.
Για να σου δώσω να καταλάβεις ,μέχρι ΚΛΕ500 κοίταγα με κάτω από 1000 ,να το μαζέψω κ να κάνω την πλάκα μου,,,,όποτε μπορώ.
Αυτό το "μαζέψω" φοβάμαι ρε Κωστή, τα έχουμε φάει στη μάπα και μοτό σωστή δεν είχαμε.
Από την άλλη το οικονομικό είναι ο πρωταρχικός παράγοντας.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το μόνο που μπορώ να πω είναι το εξής. Εάν ψάχνεις την ιδανική θέση οδήγησης, τις τέλειες αναρτήσεις για χώμα κλπ μην πάρεις ούτε το απλό ούτε το dakar. Υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές που όμως θέλουν θυσίες σε άλλους τομείς. Οι επιλογές έχουν να κάνουν με τις απαιτήσεις. Δες τις δικές σου και αποφάσισε με βάση αυτές.
Οχι φίλε μου. Δεν ψάχνω το τέλειο. Και ειδικά με χαμηλό μπάτζετ.
Κάτι μέτριο-απλό-οικονομικό ψάχνω για να κάνω την πλάκα μου.
Αν την κάνω κ μ'αυτό κ δεν το φάει το γκαράζ.
Βασικά ,μετά από τόσα χρόνια ,τόσες επιλογές ,τόσες μόντες κ βελτιώσεις ,έχω καταλήξει ότι ,ΔΕΝ υπάρχει το τέλειο.
Ολα είναι συνδιασμός ηλικίας-ψυχολογίας-εποχής-αναγκών-τιμής.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αυτό το "μαζέψω" φοβάμαι ρε Κωστή, τα έχουμε φάει στη μάπα και μοτό σωστή δεν είχαμε.
Από την άλλη το οικονομικό είναι ο πρωταρχικός παράγοντας.
Τώρα να σου πω οτι εχεις άδικο.....δεν έχεις.
 

nomad

Μέλος
Περιοχή
Καρπηνιςςς
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
BMW F650GS
KTM exc 300
Οχι φίλε μου. Δεν ψάχνω το τέλειο. Και ειδικά με χαμηλό μπάτζετ.
Κάτι μέτριο-απλό-οικονομικό ψάχνω για να κάνω την πλάκα μου.
Αν την κάνω κ μ'αυτό κ δεν το φάει το γκαράζ.
Βασικά ,μετά από τόσα χρόνια ,τόσες επιλογές ,τόσες μόντες κ βελτιώσεις ,έχω καταλήξει ότι ,ΔΕΝ υπάρχει το τέλειο.
Ολα είναι συνδιασμός ηλικίας-ψυχολογίας-εποχής-αναγκών-τιμής.
Στην τελευταία πρόταση τα είπες όλα
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Κυρίαρχος... Μονόδρομος για τον Γάτο, από ότι διαβαζω
Σου είπε ότι έχει κρατήσει στοκ από κοκοράκια...?
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Κυρίαρχος... Μονόδρομος για τον Γάτο, από ότι διαβαζω
Tα κοκοράκια μ'αρέσουνε κοκκινιστά με μακαρόνια. :ha
Ασε που έχω βαρεθεί να-λύνω δένω πΧιά...αφού τα'χουμε πεί.
Κρεμάω κλειδιά κ κλειδώνω καστάνιες λέμε. ;)


ΥΓ: Αν και έχω ένα Κυρίαρχο υπ'όψιν μου......με τρώει ο kwlos μου...αλλά τα "φοβάμαι" τα Χόνδα ρε φίλε.:rolleyes:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom