Ευχαριστώ για την απάντηση Δημήτρη.
Το απλό ,σαν το δικό σου ,το κοιτάω κυρίως λόγω χαμηλής τιμής απόκτησης ,σε συνδιασμό με πληθώρα επιλογών.
Τα πολλά διαθέσιμα μεταχ/να ,είναι κ ο λόγος της χαμηλής τιμής τους ,κ όχι κάτι άλλο.
Το χαμηλό ύψος σέλας ,όντως σημαντικό κ για μένα.
Δεν ξερω βέβαια αν αυτό συνεπάγεται κ υπερβολική-κουραστική γωνία στα γόνατα (μας ακούει κι ο Αμυρού κ θα γελάει με τα Χόμπιτ) ,όπως επίσης κ η πολύ "μέσα" θέση οδήγησης που (ίσως?) δεν βολέυει στο χώμα...
Οι μικρές για χώμα διαδρομες κ το χαμηλό ύψος από το έδαφος είναι τα μοναδικά που σκέφτομαι σαν (-) κάτι που επιβεβαιώνεις.
Τα Ντακάρ σαφώς καλύτερα σε αναρτήσεις κ ύψος από το έδαφος ,(δεν γνωρίζω αν έχουν άλλες διαφορές...έχουν; )
αλλά ,για ένα ΚΑΛΟ ,όπως εγώ τα θέλω τα μοτό μου ,οι τιμές ξεφεύγουν.
Και δεν εννοώ ότι δεν τ'αξίζουν ή ότι οι ιδιοκτήτες τα δίνουν ακριβά ,κάθε άλλο ,ο καθένας ξέρει τι έχει ,πόσο το πλήρωσε ,κ πόσα θέλει για να το δώσει.
Οι ενδοιασμοί μου εχουν να κάνουν με την συνήθως ελάχιστη χρήση που κάνω στις μοτό μου ,μια κ δεν τις κυκλοφορώ καθημερινά ,αλλά μόνο για χόμπυ τάϊΜ ,κ ποτέ δεν έχω αρκετό τάϊΜ...πόσο μάλλον όταν είναι 2.
Μιά σκέψη που κάνω ,είναι να πάρω ένα απλό σε χαμηλή τιμή ,κ να του μοντάρω ένα ολόκληρο (ΚαΤεΜίσιο) κομπλέ WP μπροστινό + τροχό ,κι ένα πίσω αμορτισέρ με μεγαλύτερη διαδρομή.
Ετσι ,και διαδρομές ,κ ύψος ποδιάς-εδάφους ,κ αξιόλογες αναρτήσεις θα έχω.
Το σκεπτικό μου αυτό βασίζεται στο ότι
- Δεν έχει κ τίποτα σπουδαίες αναρτήσεις το Dakar
- Ακόμα κ Dakar να πάρω ,θα κάνω σέρβις+βελτιώσεις(βλ.κόστος) στις δικές του αναρτήσεις ,πρίν το καβαλήσω
Αυτά σκέφτομαι.
Αν εσύ ή όποιος άλλος ,έχει κάτι άλλο να πεί-προσθέσει-προτείνει ,είμαι όλος αυτιά.