Bmw F650gs /Dakar Modified, Accessories and Problems

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το μικρό gs vs το δικό σου το μικρό?
gsmaniac
Aπάντησε σε αυτή την ερώτηση ,αν θες ,Κωστή.
Οι τιμές απόκτησης κ των 2 είναι πολύ κοντά ,κ τα'χεις οδηγήσει κ τα 2 άσφαλτο κ χώμα.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Ευχαριστώ πολύ για την μακροσκελή απάντηση.
Είδα το βιντεάκι σου όλο. Ζούπερρρ!!!
Ενδιαφέροντα όλα όσα λές ,κ μ'έβαλες στην πρίζα ,να ξες.
Είναι κ το τελευταίο το 2μπουζο το δικό σου. Ωραίο. (Μοντέλο; )
Εχω δει κάποια ,κ τα ζαχαρώνω ,αλλά σκέφτομαι την υψηλή τιμή τους + τις όποιες προσθήκες που (σίγουρα) θα κάνω ,κ ζυγίζω αν αξίζει (για μια στο τόσο που θα το καβαλάω κ τούτο)
Γνωρίζεις αν έχει μεγάλες διαφορές σε επιδόσεις-λειτουργία-αξιοπιστία σε σχέση με το προηγούμενο.
Επίσης ,είδα διάφορες προσθήκες....για πες...
Επίσης ,δώσε λίνκ για το σαιτ-φόρουμ με λεπτομέρειες για μόντες κ βελτιώσεις.
Δώσε μας infos που εσύ σαν κάτοχος έχεις θεωρήσει χρήσιμα.
Πολλά ζητάω-ρωτάω ,το ξερω...κα΄νε τον κόπο ,κι αν ποτέ πάρεις σΚαΤέΜ θα στο ξεπληρώσω.
Κώστα θα σε διαφωτίσω όσο μπορώ γιατί ως ιδιοκτήτης έχω ψάξει και διαβάσει (και συνεχίζω να το κάνω) αρκετά για το υπόψη μοντέλο! Τσέκαρε αυτά link:











Το πρώτο και το πέμπτο είναι τα πιο ενδιαφέροντα! Το τέταρτο έχει να κάνει με τη μετατροπη σε USD! Για τη συγκεκριμένη μετατροπη υπάρχουν κι άλλες πηγες αν γκουγκλαρεις!

Σε αυτά τα threads του advrider γράφει ένας WayneC ο οποιος τρέχει και το σάιτ του τελευταίου λινκ! Είμαι πεπεισμένος ότι γνωρίζει πιο πολλά και από την ίδια τη BMW για το συγκεκριμένο μοντέλο!

Σε σχέση με το μονομπουζο εκτός από το προφανές παραπάνω μπουζί (και διαφορες αισθητικες αλλαγες) έχει διαφορετικές μπότες στα καλάμια! Η BMW άλλαξε τη σχεδίαση στην περιοχή του άξονα γιατί συνέβησαν θραύσεις, ακόμα και εν κινήσει, ακόμα και θανατηφόρες (καμία ανάκληση ωστόσο)!

Σε σχέση με το απλό gs, το Dakar ήταν πιο πλούσια εξοπλισμένο από το εργοστάσιο αλλά δεν ερχόταν με διπλό σταντ (μόνο αφτερ μάρκετ)! Επίσης το αμορτισερ εκτός μεγαλύτερη διαδρομή, έχει και ξεχωριστό δοχείο αζώτου (το οποίο αναβαθμίζεται ευκολα και φθηνά σε φουλ ρυθμιζόμενο με δοχείο από CBR600F, αναβάθμιση που τρέχω κι εγώ)!

Γενικά θεωρείται σκυλί από αντοχή με μόνο ευπαθές σημείο τη σχεδίαση της έδρασης του άξονα της φτερωτής της αντλίας νερού με αποτέλεσμα διαρροή! Μου συνέβη, αλλά επειδή μόλις είχα αλλάξει δίσκους συμπλέκτη, βαριόμουν να μπω ξανά στη διαδικασία αφαίρεσης όλου του αριστερού καπακιου (το οποίο είναι λιγο επίπονη και χρονοβόρα διαδικασία), όποτε άλλαξα μόνο τις τσιμούχες με χρήση της πατεντας με τις ξύλο βίδες και 30 χιλ χιλ μετά καμία διαρροή! Όταν αλλάξω δίσκους ξανά, θα αλλάξω προληπτικά και τον άξονα μαζί με τα πλαστικα γραναζακια που μερικές φορές σπάνε!

Από μετατροπές λίγα πράγματα: μπαταρία λιθίου, φαρδιά μαρσπιέ, κάγκελα touratech, σωληνάκι υψηλής, bar riser, τιμόνι fatbar από KTM990 και αφαίρεση αντιβάρων (δεν έχει κραδασμούς ακόμα κι έτσι, γι’αυτο χαρακτηρίζεται ως το πιο τουριστικό μονοκυλινδρο ever)!

Καμία βλάβη so far!

Αυτά, δε θυμάμαι να προσθέσω κάτι άλλο!

Α, καλό σφίξιμο στους πόλους τις μπαταρίας! Έχασα καράβι για Ιταλία και μια μέρα από τις διακοπές πηγαίνοντας Ηγουμενίτσα, μέχρι να καταλάβω ότι η μηχανή δεν έχει κανένα πρόβλημα, αλλά είχε χαλαρώσει ένας πόλος! Το έχουν πάθει κι άλλοι!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Τελευταία επεξεργασία:

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Να πω και εγώ λίγα μιας και με ρωτάς. Το απλό κάνει τα πάντα μέτρια αλλά κάνει τα πάντα.
Το βασικό πρόβλημα για ζόρικα πράγματα είναι η απόσταση από το έδαφος (έχω βρει πολλές φορές) και οι αναρτήσεις. Με πολλά χλμ σε ξαφνικά χαντάκια η λακούβες νόμισα ότι διαλύθηκε. Αντέχει όμως. Το θέμα εκεί είναι να το κρατήσεις όρθιο. Στα μεγάλα + η χαμηλή απόσταση του αναβάτη από το έδαφος. Σε δύσκολα κομμάτια βάζεις εύκολα τα πόδια κάτω. Σε όλα αυτά το dakar σαφώς καλύτερο αλλά κρατάει συγκριτικά πολύ υψηλότερη τιμή. Εάν υπάρχει το χρήμα και βρεις αξιόπιστο εργαλείο να πάρεις το dakar. Με συμβιβασμούς και το απλό πάει αλλά όχι όπως το dakar.
με ενα καλυτερο αμορτισερ δεν θα γινετε καλυτερο στο να μην βρισκει κατω?
 

nomad

Μέλος
Περιοχή
Καρπηνιςςς
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
BMW F650GS
KTM exc 300
με ενα καλυτερο αμορτισερ δεν θα γινετε καλυτερο στο να μην βρισκει κατω?
Δεν ξέρω να σου πω. Ποτέ δεν ήμουν των βελτιώσεων. Η φιλοσοφία που έχω είναι αυτή της απόλαυσης μέσα από το μέσο που χρησιμοποιώ. Δεν θέλω να σκοτιζω το κεφάλι μου με έξτρα θέματα. Αν μπλέξεις με βελτιώσεις, δεν τελειώνεις ποτέ. Βαρέλι δίχως πάτο. Και έχω δει από άλλους, ότι αν είναι να μπλέξεις με βελτιώσεις, ίσως είναι καλύτερο να κάνεις λίγη οικονομία και να πάρεις εξ αρχής κάτι καλύτερο. Που αν έχεις "λοξα" και αυτό θα βρίσκεις ότι θέλει βελτιώσεις. Κλπ κλπ
Δεν είμαι πάντως ο κατάλληλος άνθρωπος να απαντήσει. Ρωτήστε τον carooly ;)
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Δεν ξέρω να σου πω. Ποτέ δεν ήμουν των βελτιώσεων. Η φιλοσοφία που έχω είναι αυτή της απόλαυσης μέσα από το μέσο που χρησιμοποιώ. Δεν θέλω να σκοτιζω το κεφάλι μου με έξτρα θέματα. Αν μπλέξεις με βελτιώσεις, δεν τελειώνεις ποτέ. Βαρέλι δίχως πάτο. Και έχω δει από άλλους, ότι αν είναι να μπλέξεις με βελτιώσεις, ίσως είναι καλύτερο να κάνεις λίγη οικονομία και να πάρεις εξ αρχής κάτι καλύτερο. Που αν έχεις "λοξα" και αυτό θα βρίσκεις ότι θέλει βελτιώσεις. Κλπ κλπ
Δεν είμαι πάντως ο κατάλληλος άνθρωπος να απαντήσει. Ρωτήστε τον carooly ;)
Μία χαρά φιλοσοφία έχεις!
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Δεν ξέρω να σου πω. Ποτέ δεν ήμουν των βελτιώσεων. Η φιλοσοφία που έχω είναι αυτή της απόλαυσης μέσα από το μέσο που χρησιμοποιώ. Δεν θέλω να σκοτιζω το κεφάλι μου με έξτρα θέματα. Αν μπλέξεις με βελτιώσεις, δεν τελειώνεις ποτέ. Βαρέλι δίχως πάτο. Και έχω δει από άλλους, ότι αν είναι να μπλέξεις με βελτιώσεις, ίσως είναι καλύτερο να κάνεις λίγη οικονομία και να πάρεις εξ αρχής κάτι καλύτερο. Που αν έχεις "λοξα" και αυτό θα βρίσκεις ότι θέλει βελτιώσεις. Κλπ κλπ
Δεν είμαι πάντως ο κατάλληλος άνθρωπος να απαντήσει. Ρωτήστε τον carooly ;)
Μία χαρά φιλοσοφία έχεις!
Αν είναι δυνατόν...
Εξωγήινοι!
 

nomad

Μέλος
Περιοχή
Καρπηνιςςς
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
BMW F650GS
KTM exc 300

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Ερώτηση προς τους κατέχοντες.
Υπάρχει περίπτωση να έχει απενεργοποιηθεί το abs μέσω διαγνωστικού μόνιμα;
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Μιας και ακόμα δεν έχω προβεί σε κάποια αλλαγή στο δικό μου (δυστυχώς είναι περιορισμένος ο ελεύθερος χρόνος μου) σκεφτόμουν αν αξίζει να δώσω το δικό μου και να πάω για το gs της touratech που είναι σε αγγελία στο car μια και έχει όσα σκόπευα να κάνω (18'' 21''τροχους wp μπροστινό) και έχει και άλλες βελτιώσεις.. Το μόνο που είναι στο πίσω μέρος του μυαλού μου είναι αν έχει χάσει κατά πολύ και τον ασφαλτινο προσανατολισμό του, μιας και εγω την χρησιμοποιώ καθημερινά και όχι για βόλτα στο βουνό μόνο...
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Όχι, δε θα χάνει σε καθημερινή χρήση, αρκεί να έχει τα κατάλληλα λάστιχα, να πατας καλα κατω και να την κλειδώνεις καλά.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Μιας και ακόμα δεν έχω προβεί σε κάποια αλλαγή στο δικό μου (δυστυχώς είναι περιορισμένος ο ελεύθερος χρόνος μου) σκεφτόμουν αν αξίζει να δώσω το δικό μου και να πάω για το gs της touratech που είναι σε αγγελία στο car μια και έχει όσα σκόπευα να κάνω (18'' 21''τροχους wp μπροστινό) και έχει και άλλες βελτιώσεις.. Το μόνο που είναι στο πίσω μέρος του μυαλού μου είναι αν έχει χάσει κατά πολύ και τον ασφαλτινο προσανατολισμό του, μιας και εγω την χρησιμοποιώ καθημερινά και όχι για βόλτα στο βουνό μόνο...
Το απλό gs έχεις η το dakar?
 
Top Bottom