Bmw F650gs /Dakar Modified, Accessories and Problems

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δλδ στις 4500 είχες 100χλμ?
Δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά σίγουρα μετά είχα +500 στροφές στα ίδια km.
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Μειον ενα δοντι μπροστα...δλδ απο 16/47 σε 15/47 το ratio απο 2.94 παει στο 3.13 δλδ κονται νει και αντιστοιχα γινεται λιγο καλυτερο στο off.

Στάλθηκε από το LM-X525 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Afam αλυσιδογραναζα να βάλω!? Ποιο είναι το στάνταρ γραναζομα ρε παιδιά? Μπορώ να το μακρυνω ένα τσακ?
16/47!

Σε κάθε αλλαγή βάζω παντα 47 πισω και μπροστά παίζω από 15 ως 17 αναλόγως απαιτήσεων! Το 15 το προτείνω μόνο για χώμα! Αν μόνο άσφαλτο θα έβαζα 17 γιατί απλώνει ωραία και γίνεται υποφερτό στις εθνικές οδούς!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Εγώ θέλω το αντίθετο, δλδ να γίνει λίγο ποιο μακρύ, και επειδή μπροστά δεν νομίζω να χωράει μεγαλύτερο και θα καταπονει και τον στρόφαλο σκέφτομαι για λιγότερα δόντια πίσω, ένα αντε δύο δλδ...
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Το 16/47 ειναι η χρυση τομη για ολες τις δουλειες.
Απο κει και περα οτι θες αλλαζεις με τα αποτελεσματα που θες

Στάλθηκε από το LM-X525 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Εγώ θέλω το αντίθετο, δλδ να γίνει λίγο ποιο μακρύ, και επειδή μπροστά δεν νομίζω να χωράει μεγαλύτερο και θα καταπονει και τον στρόφαλο σκέφτομαι για λιγότερα δόντια πίσω, ένα αντε δύο δλδ...
Το 17 μια χαρά χωράει, αλλά αν θυμάμαι δεν παίρνει μεγαλύτερο! Ο στρόφαλος δεν παθαίνει κατι από αυτή τη αλλαγή!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
16/47!

Σε κάθε αλλαγή βάζω παντα 47 πισω και μπροστά παίζω από 15 ως 17 αναλόγως απαιτήσεων! Το 15 το προτείνω μόνο για χώμα! Αν μόνο άσφαλτο θα έβαζα 17 γιατί απλώνει ωραία και γίνεται υποφερτό στις εθνικές οδούς!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Αυτό ήθελα να ακούσω, χώμα δεν μπαίνω ιδιαίτερα και μόνο κάνα δασικό αν χρειαστεί... Οπότε θα το δοκιμάσω να δω πως είναι...
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Διαβασε και αυτα.να παρεις μια ιδεα.λεει για το 17 μπροστα


Στάλθηκε από το LM-X525 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Blackfyre

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
BMW F650GS 2005
Καλησπέρα και καλώς σας βρηκα!

Θέλω τη βοήθεια σας στα εξής :

Κατ'αρχας έχω ένα F650GS, με το ABS, μοντέλο του 2005.

Λόγω αρκετών σαβουρων που έχω φάει, όντας αρχάριος στις μηχανές αλλα και γκαντέμης, έχει πάρει λίγο η τιμονόπλακα και τιμόνι. Και με τα πολλα είμαι στη φάση της αλλαγής. Σκεφτόμουν για after και οχι μαμα λογω οτι μου αρεσει η προσωπικη διαμόρφωση στη μηχανη και δεν με απασχολει η μεταπώληση.
Οπότε πρωτον τι τιμονι προτείνεται; Προσφέρει κάτι το fatbar; Να επισημάνω ότι γίνεται κυρίως αστική χρήση. Θελω να βγω και χώμα αλλα προς το παρόν δεν το βλεπω συντομα να γινεται. Και απο μάρκες; Puig, Rizoma, Baraccuda η Renthal;
Επίσης λέω να βάλω με την ευκαιρια πιο ψηλους αποστατες και εχω βρει κλασικά Touratech αλλα και SW-Motech.
Για το μεγαλύτερο σωληνάκι, που βρίσκω αυτό το πιο φθηνό που λεει ο Pikinos; Μπας και γλυτωσω το κερατιατικο της Touratech!

Και τέλος θέλει και μαζεμα στα πλαστικα, κυριως γρατζουνιες αλλα και ενα ραγισματακι που εχει στη βιδα κατω απο την τιμονόπλακα. Εχετε να προτεινεται καποιον; Ο μάστορας μου, μου ειπε 40 το μπρος και το πισω, και 60 καθε πλευρα, δηλαδή 200 ευρω.
Συμφέρει το φιλμ; και απο οικονομικής άποψης αλλα κυριως ποιότητας στο χρονο.
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
Blackfyre Σπύρο καλώς όρισες.
Τα fatbar είναι πιο αντοχής
Εγώ επέλεξα 22mm, βρήκα renthal με ίδιες διάστασης με το μαμά και δεν έμπλεξα με προβλήματα τύπου να βρίσκει στη ζελατίνα να μην χωράνε οι Χούφτες κτλ.
Στο site της renthal υπάρχει εφαρμογή που βάζεις διαστάσεις του μαμά τιμονιου, στο εμφανίζει στην οθόνη και στο επόμενο πεδίο βάζεις τις διαστάσεις του τιμονιου που θες. Σκιαγραφεί το ένα πάνω στο αλλο και βλέπεις κατά πόσο συμπίπτουν τα δύο τιμόνια.
Για να αλλάξεις τιμόνι θα χρειαστει να κάνεις σπείρωμα στο νέο ώστε να πιάσεις τις Χούφτες.
Η λυσεις είναι πολλές. Εγώ επέλεξα σαν πιο εύκολη και χωρίς ψάξιμο να πάρω τα ακρομπαρα της barkbuster από τον γεωργοπουλο στην βουλιαγμενης και να ξεμπερδεύω


Για να βάλεις μεγαλύτερους Αποστάτες θα πρέπει να μεταφέρεις τον διακόπτη του abs και των αλαρμ κάπου αλλού. Στους μόνους που κουμπώνει ο διακόπτης είναι της τουρατεκ
Για σωληνάκι υψηλής ρώτα παρακάτω




Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Εχει καποιος να προτεινει κανενα on-OFF ελαστικο στις διαστασεις του απλου μοντελου?100-90-19 130-80-17?
Πισω ξερω υπαρχει mt21..μπροστινο ομως;

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
Εχει καποιος να προτεινει κανενα on-OFF ελαστικο στις διαστασεις του απλου μοντελου?100-90-19 130-80-17?
Πισω ξερω υπαρχει mt21..μπροστινο ομως;

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Υπάρχει σίγουρα tkc 80

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Και shinko 804/805 με μεγαλη χιλιομετρικη αποδοση
Τα ειχα κατα νου...στο χωμα Κωστα τα χρις δοκιμασει;τα ειχα βρει και ευκολα εδω στην Πατρα αυτα.

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τα ειχα κατα νου...στο χωμα Κωστα τα χρις δοκιμασει;τα ειχα βρει και ευκολα εδω στην Πατρα αυτα.

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άκη υπάρχει σχετικό θέμα εδώ. Shinko E804/E805
 
Top Bottom