Bmw F650gs /Dakar Modified, Accessories and Problems

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Οι εξαγωγείς ηταν στα 0.20 και 0.27(η μια δηλαδη ακριβως λιγο πανω απο το οριο και η αλλη εκτος).και οι εισαγωγεις ηταν 0.13 και 0.12 δηλαδη λιγο εκτος απο το 0.11 που δινει το μανιουαλ.69000 χλμ εχει το κοντερ.

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γνώμη μου, μη μεγαλώσεις πολύ το διάκενο γιατί στο adventure rider αναφέρουν προβλήματα στην εκκίνηση, ειδικά ζεστό! Την 0.27 θα την άφηνα και θα πείραζα μόνο την 0.20, μαξ μέχρι 0.30!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Γνώμη μου, μη μεγαλώσεις πολύ το διάκενο γιατί στο adventure rider αναφέρουν προβλήματα στην εκκίνηση, ειδικά ζεστό! Την 0.27 θα την άφηνα και θα πείραζα μόνο την 0.20, μαξ μέχρι 0.30!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Με τις εισαγωγεις;τς ριχνω ετσι;τς παω 0.07 και 0.08.

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Με τις εισαγωγεις;τς ριχνω ετσι;τς παω 0.07 και 0.08.

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Με τις εισαγωγής δε έχω διαβάσει κάτι, εφόσον είναι εντός προδιαγραφών! Για τις εξαγωγής έχω διαβάσει μόνο, όταν βρίσκονται στο άνω όριο τους! Κατά κανόνα, βέλτιστες επιδόσεις όταν το διάκενο είναι ελάχιστο, αφού έτσι μεγιστοποιείται το βύθισμα! Απλά έτσι πιθανά συχνότερη ανάγκη ρύθμισης μιας και τυπικά το διάκενο μικραίνει με τη φθορά, άρα ευκολότερο να βγεις εκτός προδιαγραφής (κάτω από το ελάχιστο επιτρεπτό)!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Με τις εισαγωγής δε έχω διαβάσει κάτι, εφόσον είναι εντός προδιαγραφών! Για τις εξαγωγής έχω διαβάσει μόνο, όταν βρίσκονται στο άνω όριο τους! Κατά κανόνα, βέλτιστες επιδόσεις όταν το διάκενο είναι ελάχιστο, αφού έτσι μεγιστοποιείται το βύθισμα! Απλά έτσι πιθανά συχνότερη ανάγκη ρύθμισης μιας και τυπικά το διάκενο μικραίνει με τη φθορά, άρα ευκολότερο να βγεις εκτός προδιαγραφής (κάτω από το ελάχιστο επιτρεπτό)!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Το διάκενο δεν παίζει ρόλο στο βύθισμα των βαλβίδων!
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Το διάκενο δεν παίζει ρόλο στο βύθισμα των βαλβίδων!
Κι όμως παίζει, αλλά αν δε πείθεσαι, no probs...!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Ρ
Κι όμως παίζει, αλλά αν δε πείθεσαι, no probs...!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ρώτησε έναν μηχανικό να σου λύση την απορία!
Ειναι δύο διαφορετικά πράγματα, το διάκενο των βαλβίδων που ρυθμίσουμε,από το βύθισμα των βαλβίδων. Το δεύτερο εξαρτάται από το προφίλ του εκκεντροφόρου!
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Ρ
Ρώτησε έναν μηχανικό να σου λύση την απορία!
Ειναι δύο διαφορετικά πράγματα, το διάκενο των βαλβίδων που ρυθμίσουμε,από το βύθισμα των βαλβίδων. Το δεύτερο εξαρτάται από το προφίλ του εκκεντροφόρου!
:)

Εντάξει, κέρδισες...

Μηχανικός είμαι...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ρ
Ρώτησε έναν μηχανικό να σου λύση την απορία!
Ειναι δύο διαφορετικά πράγματα, το διάκενο των βαλβίδων που ρυθμίσουμε,από το βύθισμα των βαλβίδων. Το δεύτερο εξαρτάται από το προφίλ του εκκεντροφόρου!
Eιναι διαφορετικα πραγματα, με αμεση σχεση μεταξυ τους ομως!

Ενα παραδειγμα, που δεν το κανει κανεις, αλλα για να το καταλαβεις.
Ας υποθεσουμε οτι μεγαλωνεις το διακενο κατα την ρυθμιση, και το πας τερμα στο διαολο.... Εκτος οριων, δοκιμη κανεις στο παραδειγμα μας ετσι; Πολυ εκτος οριων.....
Οταν θα αρχισει να γυρναει ο εκκεντροφορος, και κατα συνεπεια το εκκεντρο του, με το τεραστιο διακενο που θα εχει απο κατω του, μεχρι να ακουμπησει την βαλβιδα θα αργησει πολυ. Εχεις χασει λοιπον, ηδη διαδρομη ανοιγματος της βαλβιδας(αλλα και σε χρονο/μοιρες, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα).

Το διάκενο δεν παίζει ρόλο στο βύθισμα των βαλβίδων!
Αλλο παραδειγμα...
Πες οτι αφαιρεις τελειως τις "ροδελες" ρυθμισεως των διακενων των βαλβιδων, τοσο ωστε να μην ακουμπαει καθολου το εκκεντρο στην βαλβιδα κατα την περιστροφη του. Πες οτι ξεχασες να τα βαλεις ρε αδελφε...
Επηρεαζεται τελικα το βυθισμα της βαλβιδας απο το διακενο, ναι ή οχι;;;


Ακραια παραδειγματα, για να καταλαβεις τι παιζει!!!!
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Eιναι διαφορετικα πραγματα, με αμεση σχεση μεταξυ τους ομως!

Ενα παραδειγμα, που δεν το κανει κανεις, αλλα για να το καταλαβεις.
Ας υποθεσουμε οτι μεγαλωνεις το διακενο κατα την ρυθμιση, και το πας τερμα στο διαολο.... Εκτος οριων, δοκιμη κανεις στο παραδειγμα μας ετσι; Πολυ εκτος οριων.....
Οταν θα αρχισει να γυρναει ο εκκεντροφορος, και κατα συνεπεια το εκκεντρο του, με το τεραστιο διακενο που θα εχει απο κατω του, μεχρι να ακουμπησει την βαλβιδα θα αργησει πολυ. Εχεις χασει λοιπον, ηδη διαδρομη ανοιγματος της βαλβιδας(αλλα και σε χρονο/μοιρες, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα).



Αλλο παραδειγμα...
Πες οτι αφαιρεις τελειως τις "ροδελες" ρυθμισεως των διακενων των βαλβιδων, τοσο ωστε να μην ακουμπαει καθολου το εκκεντρο στην βαλβιδα κατα την περιστροφη του. Πες οτι ξεχασες να τα βαλεις ρε αδελφε...
Επηρεαζεται τελικα το βυθισμα της βαλβιδας απο το διακενο, ναι ή οχι;;;


Ακραια παραδειγματα, για να καταλαβεις τι παιζει!!!!
Όλα αυτά τα έχεις κάνει σε μοτέρ και δούλευε;;;
Το ξαναγράφω: Το βύθισμα η το πόσα χιλιοστά ανοίγει η βαλβίδα στο μέγιστο άνοιγμά της εξαρτάται από το ΠΡΟΦΊΛ εκκεντροφόρου!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Όλα αυτά τα έχεις κάνει σε μοτέρ και δούλευε;;;
Το ξαναγράφω: Το βύθισμα η το πόσα χιλιοστά ανοίγει η βαλβίδα στο μέγιστο άνοιγμά της εξαρτάται από το ΠΡΟΦΊΛ εκκεντροφόρου!
Τάκη ,ναι ,έτσι είναι.

Η κορυφή όμως του "προφίλ" του εκκεντροφόρου ,η οποία σπρώχνει-ανοίγει την βαλβίδα ,ουσιαστικά ,πατάει-σπρώχνει την καπελοθήκη ,κάτω από την οποία υπάρχει το καπελότο ,κάτω από το οποίο υπαρχει το άνω άκρο του στελέχους της βαλβίδας..

Αν βάλεις λοιπόν ,πιό παχύ καπελότο ,μικραίνει το διάκενο μεταξύ κορυφής προφίλ εκκ/ρου κ καπελοθήκης ,άρα η βύθιση που προκαλείται στη βαλβίδα ,είναι τόσο μεγαλύτερη ,όση κ η διαφορά πάχους του νέου καπελότου σε σχέση με το προηγούμενο.

Μιλάμε βέβαια για δέκατα του χιλιοστού ,αλλά τελικά έχει σημασία να είναι εντός προδιαγραφών κατασκευαστή ,μια και μεγαλύτερο των προδιοαγραφών διάκενο ,σημαίνει χοντρικά όχι σωστή λειτουργία του κινητήρα ,ενώ μικρότερο των προδιαγραφών διάκενο ,εγκυμονεί κινδύνους "καρφώματος" βαλβίδας υπό συνθήκες υπερστροφίας - υπερθέρμανσης - κτλ
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Με
:)

Εντάξει, κέρδισες...

Μηχανικός είμαι...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Με αυτά που γράφεις θα πάρεις κανενα αν
Τάκη ,ναι ,έτσι είναι.

Η κορυφή όμως του "προφίλ" του εκκεντροφόρου ,η οποία σπρώχνει-ανοίγει την βαλβίδα ,ουσιαστικά ,πατάει-σπρώχνει την καπελοθήκη ,κάτω από την οποία υπάρχει το καπελότο ,κάτω από το οποίο υπαρχει το άνω άκρο του στελέχους της βαλβίδας..

Αν βάλεις λοιπόν ,πιό παχύ καπελότο ,μικραίνει το διάκενο μεταξύ κορυφής προφίλ εκκ/ρου κ καπελοθήκης ,άρα η βύθιση που προκαλείται στη βαλβίδα ,είναι τόσο μεγαλύτερη ,όση κ η διαφορά πάχους του νέου καπελότου σε σχέση με το προηγούμενο.

Μιλάμε βέβαια για δέκατα του χιλιοστού ,αλλά τελικά έχει σημασία να είναι εντός προδιαγραφών κατασκευαστή ,μια και μεγαλύτερο των προδιοαγραφών διάκενο ,σημαίνει χοντρικά όχι σωστή λειτουργία του κινητήρα ,ενώ μικρότερο των προδιαγραφών διάκενο ,εγκυμονεί κινδύνους "καρφώματος" βαλβίδας υπό συνθήκες υπερστροφίας - υπερθέρμανσης - κτλ
Όταν θα έχεις μικρότερο διάκενο στην ρύθμιση αυτό σημαίνει ότι η βαλβίδα δεν πατάει καλά στην έδρα της με αποτέλεσμα το κάψιμο της ειδικά της εξαγωγής.
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Τάκη ,ναι ,έτσι είναι.

Η κορυφή όμως του "προφίλ" του εκκεντροφόρου ,η οποία σπρώχνει-ανοίγει την βαλβίδα ,ουσιαστικά ,πατάει-σπρώχνει την καπελοθήκη ,κάτω από την οποία υπάρχει το καπελότο ,κάτω από το οποίο υπαρχει το άνω άκρο του στελέχους της βαλβίδας..

Αν βάλεις λοιπόν ,πιό παχύ καπελότο ,μικραίνει το διάκενο μεταξύ κορυφής προφίλ εκκ/ρου κ καπελοθήκης ,άρα η βύθιση που προκαλείται στη βαλβίδα ,είναι τόσο μεγαλύτερη ,όση κ η διαφορά πάχους του νέου καπελότου σε σχέση με το προηγούμενο.

Μιλάμε βέβαια για δέκατα του χιλιοστού ,αλλά τελικά έχει σημασία να είναι εντός προδιαγραφών κατασκευαστή ,μια και μεγαλύτερο των προδιοαγραφών διάκενο ,σημαίνει χοντρικά όχι σωστή λειτουργία του κινητήρα ,ενώ μικρότερο των προδιαγραφών διάκενο ,εγκυμονεί κινδύνους "καρφώματος" βαλβίδας υπό συνθήκες υπερστροφίας - υπερθέρμανσης - κτλ
Αν βάλεις ποιό "παχύ" καπελώτο εκτός από αυτό που προβλέπεται τότε η βαλβίδα δεν θα κλείνει σωστά στην έδρα της με συνέπεια το κάψιμό της!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
takis652
Η όλη συζήτηση ,ξεκίνησε επειδή κάποιος μέτρησε διάκενα βαλβίδων ,κ τα βρήκε εκτός ,κ θέλει να τα ρυθμίσει.
Ο επόμενος ,του έδωσε κάποιες συμβουλές ,κ ανέφερε εμπειρικά δεδομένα τρίτων ,για το συγκεκριμένο μοτέρ.

Κοινώς απόδεκτό ,το ότι πρέπει να έχουμε τα διάκενα εντός σπεκς. Ναι ;
ΟΚ.
Κανείς δεν είπε οτι μπορούμε να βάλουμε μεγαλύτερα καπελότα ,ώστε να επιτυχουμε μεγαλύτερη βύθιση.
Ισα-Ισα ,για την σωστή κ βάσει προδιαγραφών κατασκευαστή ρύθμιση ,μιλάμε όλοι.

Εγώ προσπάθησα να σου εξηγήσω οτι είναι λάθος η εμμονή σου σε αυτό:
Το διάκενο δεν παίζει ρόλο στο βύθισμα των βαλβίδων!
Γιατί ...
ΑΝ στη μέτρηση έχουμε μεγαλύτερο διάκενο από τα σπεκς ,πχ κατα 0,10 mm* ,αυτό σημαίνει ότι η συγκεκριμένη βαλβίδα θα βυθιστεί λιγότερο κατα 0,10 mm (σε σχέση με το προβλεπόμενο) κ τα μαθηματικά δεν επιδέχονται αμφισβήτησης.

Ταυτοχρονα ,η βύθιση - άνοιγμα της συγκεκριμένης βαλβίδας ,θα ξεκινήσει κάποια εκατοστά του δευτερολέπτου αργότερα ,κ θα ολοκληρωθεί κάποια εκατοστά του δευτερολέπτου νωρίτερα.

Γι'αυτό λοιπόν ,στο συγκεκριμένο παράδειγμα* ,θα πρέπει να βάλουμε καπελότο 0,10 mm παχύτερο ,ώστε το διάκενο να ¨κλείσει" λίγο ,κ να έρθει εντός προδιαγραφών.
Κάνοντας αυτό ,η συγκεκριμένη βαλβίδα,θα βυθίζεται πλέον 0,10 mm περισσότερο ,σε σχέση με την πρό της ρύθμισης ,βύθισή της.
Είναι λάθος λοιπόν να επιμένεις ότι
Το διάκενο δεν παίζει ρόλο στο βύθισμα των βαλβίδων!
Αν τα διάκενα είναι μικρότερα των σπεκς ,έχουμε άλλου είδους ,πιό επικίνδυνες δυσλειτουργίες.
Μία την περιέγραψες παραπάνω (κάψιμο βαλβίδας)
Να προσθέσω κ το καρβούνιασμα - παραμόρφωση έδρας της στην κεφαλή ,στράβωμα στελέχους ,καταστροφή οδηγών κ τσιμουΧακίων ,κάρφωμα ,ράγισμα στο πιστόνι ,κ άλλα ανατριχιαστικά.


Για όλους αυτούς τους λόγους ,ορίζονται από τον κατασκευαστή προδιαγραφές χρονισμού και μέτρησης διάκενου βαλβίδων.
Για να βυθίζονται οι βαλβίδες όσο πρέπει ,όταν πρέπει ,κ στο χρόνο που πρέπει.

Για όλους αυτούς τους λόγους ψαχνόμαστε ,ρυθμίζουμε ,κι όταν δεν το κάνουμε μόνοι μας , αγωνιούμε μήπως πληρώσαμε αλλά ΔΕΝ μας τις ρυθμισαν.

Διαφορετικά ,κλάϊν-μάϊν
 
Τελευταία επεξεργασία:

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Πρωτη φορα ασχολούμαι και εγω και νομιζω οτι υπαρχουν και μηχανακια με πιο ευκολη ρυθμιση...για την ιστορία δεν βρηκα πουθενα..η μονη επιλογη που μου ειπαν ηταν να πλανισω τις ηδη υπαρχουσες αλλα με κινδυνο να ραγισουν...τελικα κατεληξα παραγγελια στην bmw και αναμονη να έρθουν απο εξωτερικο.

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Πρωτη φορα ασχολούμαι και εγω και νομιζω οτι υπαρχουν και μηχανακια με πιο ευκολη ρυθμιση...για την ιστορία δεν βρηκα πουθενα..η μονη επιλογη που μου ειπαν ηταν να πλανισω τις ηδη υπαρχουσες αλλα με κινδυνο να ραγισουν...τελικα κατεληξα παραγγελια στην bmw και αναμονη να έρθουν απο εξωτερικο.

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ρώτα στην Aprillia Ακη.(δηλ Piagio εδώ)
Λογικά πρέπει να είναι ίδια με του Pegaso 2001-2004 (βλ. ROTAX)
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Παραβλέπεται το γεγονός ότι το διάκενο των βαλβίδων χρειάζεται για να "παίρνει" της διαστολές των μετάλλων.
Στο παράδειγμα σου λες ότι βάζοντας 0.10 mm μεγαλύτερο καπελώτο για να έρθουμε στην ρύθμιση του κατασκευαστή αυτομάτως θα έχουμε και μεγαλύτερο βύθισμα! Εδώ είναι το λάθος στο σκεπτικό σου! Το 0.10 που λές πάει στο ΔΙΑΚΕΝΟ και όχι στο βύθισμα.

Το μόνο που πετυχαίνουμε είναι να έχουμε το σωστό διάκενο που ορίζει ο κατασκευαστής.
Και εφόσον έχουμε ΔΙΑΚΕΝΟ δεν ισχύει ότι η βαλβίδα θα ανοίξει 0.10 περισσότερο.
Για το βύθισμα αποκλειστικός υπεύθυνος είναι ο εκκεντροφόρος.
Γιαύτό οι βελτιωτές μοτέρ όταν θέλουν να επιτύχουν μεγαλύτερο βύθισμα διάρκεια κλπ "φτιάχνουν τον εκκεντροφόρο αναλόγως!
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Πρωτη φορα ασχολούμαι και εγω και νομιζω οτι υπαρχουν και μηχανακια με πιο ευκολη ρυθμιση...για την ιστορία δεν βρηκα πουθενα..η μονη επιλογη που μου ειπαν ηταν να πλανισω τις ηδη υπαρχουσες αλλα με κινδυνο να ραγισουν...τελικα κατεληξα παραγγελια στην bmw και αναμονη να έρθουν απο εξωτερικο.

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πήγες σε ρεκτιφιέ που ασχολούνται μόνο με κεφαλές κινητήρων;
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Παραβλέπεται το γεγονός ότι το διάκενο των βαλβίδων χρειάζεται για να "παίρνει" της διαστολές των μετάλλων.
Στο παράδειγμα σου λες ότι βάζοντας 0.10 mm μεγαλύτερο καπελώτο για να έρθουμε στην ρύθμιση του κατασκευαστή αυτομάτως θα έχουμε και μεγαλύτερο βύθισμα! Εδώ είναι το λάθος στο σκεπτικό σου! Το 0.10 που λές πάει στο ΔΙΑΚΕΝΟ και όχι στο βύθισμα.

Το μόνο που πετυχαίνουμε είναι να έχουμε το σωστό διάκενο που ορίζει ο κατασκευαστής.
Και εφόσον έχουμε ΔΙΑΚΕΝΟ δεν ισχύει ότι η βαλβίδα θα ανοίξει 0.10 περισσότερο.
Για το βύθισμα αποκλειστικός υπεύθυνος είναι ο εκκεντροφόρος.
Γιαύτό οι βελτιωτές μοτέρ όταν θέλουν να επιτύχουν μεγαλύτερο βύθισμα διάρκεια κλπ "φτιάχνουν τον εκκεντροφόρο αναλόγως!
Βρε Τακούλη ,δώσε λίγο βάση.
Ολόκληρο σεντόνι έγραψα ,αν κ "μου" έχω πει να ΜΗΝ...

Θεωρούμε την ύπαρξη διάκενου ΔΕΔΟΜΕΝΗ.
Στο παράδειγμα παραπάν ,μιλώ ξεκάθαρα για ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ διάκενο του προβλεπομένου ,κ επαναφορά του on specs.

Μετράμε ενα διάκενο ,κ το βρίσκουμε 0,20
Ο κατασκευαστής λέει ΜΑΧ 0,10
Αρα ,σε θερμοκρασία λειτουργίας ,έχουμε 0,10 ΕΠΙΠΛΕΟΝ κενό ,που ΔΕΝ θα πρεπε να υπάρχει.
Βάζουμε 0,10 παχύτερο καπελότο ,για να έρθουμε on specs ,ΜΗΔΕΝίζοντας το επιπλέον κενό.
Δεν θα βυθίζεται πλέον η βαλβίδα + 0,10 σε σχέση με πρίν αλλάξουμε το καπελότο ???
 
Τελευταία επεξεργασία:

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Βρε Τακούλη ,δώσε λίγο βάση.
Ολόκληρο σεντόνι έγραψα ,αν κ μου έχω πει να ΜΗΝ...

Θεωρούμε την ύπαρξη διάκενου ΔΕΔΟΜΕΝΗ.
Στο παράδειγμα παραπάν ,μιλώ ξεκάθαρα για ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ διάκενο του προβλεπομένου ,κ επαναφορά του on specs.

Μετράμε ενα διάκενο ,κ το βρίσκουμε 0,20
Ο κατασκευαστής λέει ΜΑΧ 0,10
Αρα ,σε θερμοκρασία λειτουργίας ,έχουμε 0,10 ΕΠΙΠΛΕΟΝ κενό ,που ΔΕΝ θα πρεπε να υπάρχει.
Βάζουμε 0,10 παχύτερο καπελότο ,για να έρθουμε on specs ,ΜΗΔΕΝίζοντας το επιπλέον κενό.
Δεν θα βυθίζεται πλέον η βαλβίδα + 0,10 σε σχέση με πρίν αλλάξουμε το καπελότο ???
ΌΧΙ! Γιατί πάντα υπάρχει διάκενο
Και μετά την τελική ρύθμιση που θα κάνουμε!
 
Top Bottom