Bmw F650gs /Dakar Modified, Accessories and Problems

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
ΌΧΙ! Γιατί πάντα υπάρχει διάκενο
Και μετά την τελική ρύθμιση που θα κάνουμε!
Μην ξεχνάς ,οτι το διάκενο που μετράμε ,υπάρχει όταν ο χρονισμος βρίσκεται στο ΑΝΣ κ ο εκκεντροφόρος στο φλάτ.
Οταν όμως είμαστε στην εισαγωγή ή εξαγωγή ,όπου κ πατάει η αντίστοιχη κορυφή του εκκεντροφόρου ,ΔΕΝ υπάρχει κανένο διάκενο.


Βασικά ,δεν διαφωνούμε στο ότι η βύθιση ,ορίζεται από την κορυφή του "μύγδαλου" του εκκεντροφόρου.
Ολη η κουβέντα γίνεται για κάποια δέκατα του χιλιοστού ,όταν βρισκόμαστε στο κάτω όριο του διάκενου.
Και κακώς γίνεται δηλαδή ,γιατί είναι πολύ "ψιλά γράμματα".
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Καλησπέρα...ερωτηση...μετα απο καποιες βολτες με το f 650 εχω παρατηρησει αυξημενη καταναλωση...6-6,5 με πολυ χαλαρες διαδρομες και ταχυτητες μεχρι 110-120 και στο μεγαλύτερο μερος πιο αργα.εχοντας συμβιωσει με αυτα τα μοτερ και παλιοτερα αλλα οχι το μονομπουζο μου φαινεται υπερβολικη...εχω κανει σχεδον τα παντα.αλλαγη μπουζι φιλτρο βενζινης βαλβιδες.το μονο που δεν εκανα ηταν να καθαρισω το φιλτρο αερα γιατι δεν ειχα καθαριστικο για φιλτρο ελευθερας..αλλα δεν φαινοταν και χαλια οταν το βγαλα.εχετε ιδεα που αλλου μπορεί να οφείλεται;θα μου πειτε δεν γίνεται διαγνωση απο δω κτλ.προφανως...απλα να χω κατι να χρησιμοποιησω και το μυαλο μου μεσω καραντινας.

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Όταν την είχα πρώτο πάρει στα χέρια μου με 74Κ χλμ και όντας νέος οδηγός μου έκαιγε περίπου τόσο δλδ λαμπάκι με λαμπάκι 320-340 χλμ έβγαζε πλέον όπως οδηγαω και μέσα στην Αθήνα μόνο 240χλμ με το ζόρι
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Καλησπέρα...ερωτηση...μετα απο καποιες βολτες με το f 650 εχω παρατηρησει αυξημενη καταναλωση...6-6,5 με πολυ χαλαρες διαδρομες και ταχυτητες μεχρι 110-120 και στο μεγαλύτερο μερος πιο αργα.εχοντας συμβιωσει με αυτα τα μοτερ και παλιοτερα αλλα οχι το μονομπουζο μου φαινεται υπερβολικη...εχω κανει σχεδον τα παντα.αλλαγη μπουζι φιλτρο βενζινης βαλβιδες.το μονο που δεν εκανα ηταν να καθαρισω το φιλτρο αερα γιατι δεν ειχα καθαριστικο για φιλτρο ελευθερας..αλλα δεν φαινοταν και χαλια οταν το βγαλα.εχετε ιδεα που αλλου μπορεί να οφείλεται;θα μου πειτε δεν γίνεται διαγνωση απο δω κτλ.προφανως...απλα να χω κατι να χρησιμοποιησω και το μυαλο μου μεσω καραντινας.

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλησπέρα.

Πιθανό να ευθύνεται ο αισθητήρας λάμβδα (μου συνέβη και πριν είχα αλλάξει κι εγώ τα πάντα όπως γράφεις). Το ελεύθερο φίλτρο δύσκολο να στομώσει τόσο, ειδικά αφού το είδες καλό.

Χρειάζεσαι ένα gs911 για να ελέγξεις σε πραγματικό χρόνο τη λειτουργία του αισθητήρα. Εναλλακτικά αντιπροσωπεία. Αν οντως μην το πάρεις από εκεί γιατί το χρεώνουν 200+€. Καλύτερη επιλογή ΝΤΚ (NGK σε αισθητήρες) με P/N OZA630-BM3

Τότε είχα βάλει μεταχειρισμένο και δούλεψε αλλά μάλλον μετά από 5 χρόνια και αυτός τα έφτυσε γι’αυτο ξέρω το P/N.

Βέβαια ακόμα δεν βρήκα να χρόνο να το σιγουρεψω με gs911 (εχω) γι’αυτο και δεν προέβην ακόμα σε αγορά αλλά το έχω στα υπόψη.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Καλησπέρα! Χτες σταμάτησε στο φανάρι μαζί μου αδερφάκι με την πατέντα στην εξάτμιση που αφαιρούμε το δεξί τελικό.. Τι χρειάζεται για να το κάνουμε?
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Καλησπέρα! Χτες σταμάτησε στο φανάρι μαζί μου αδερφάκι με την πατέντα στην εξάτμιση που αφαιρούμε το δεξί τελικό.. Τι χρειάζεται για να το κάνουμε?
Ευκολο ειναι...χωνευτο ειναι με το αλλο και λυνεις 2-3 βιδες.. απλα μετα πολυ φασαρία

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ναι το άκουσα... Και την σύνδεση με τι την κλείνουμε, καμία ιδέα?
Εάν την κλείσεις η ποσότητα των καυσαερίων μπορεί να βγει από την αριστερή...?
Νομίζω πρέπει να αφαιρέσεις κάτι εσωτερικά και από
αυτό το τελικό για να μην πνίξεις το μοτέρ...
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Ίσως το αριστερό μόνο του δεν αρκεί για την εκτόνωση των καυσαερίων ακόμα και αν τροποποιηθεί. Εγώ το τροποποίησα αλλά έβγαλα και το δεξί. Ο ήχος προσωπικά μου αρέσει. Εναλλακτικά η προσαρμογή σιγαστήρα στο συνδετήριο σίγουρα θα βοηθούσε.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Για πες κάποιες λεπτομέρειες τι έκανες
Ότι περιγράφει και το faq.f650.

Τρύπησα, άνοιξα σπειρωμα και πέρασα ντιζα βιδωτά όσο έπαιρνε και μετά με πλακάκι και κόντρα παξιμάδι σαν εξολκεα, έβγαλα τα εντόσθια της αριστερής. Πέρασαν και 10 χρόνια από τότε βέβαια και δεν έχω και φωτογραφίες. Με ζόρισε λίγο πάντως, από ότι θυμάμαι.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

mikechios

Μέλος
Όνομα
mikechios
Μοτό
Bmw f650gs Dakar
Καλησπέρα,είμαι νέος κατοχής της έκδοσης dakar ,2004 μοντέλο,το οποίο βρισκόταν 3.χρονια σε ακινησία κλεισμένο σε γκαράζ,κάτοχος ναυτικός.απο το συνεργείο που το παρέλαβα έχουν γίνει αλλαγές σε λάδια φίλτρα,αντλία βενζίνης και σκέφτομαι να κάνω και σε υγρά ψυγείων,πρέπει να προσέξω κάτι;να αλλάξω φλάντζες και επί ευκαιρίας;
Επίσης ενδιαφέρομαι για πλαϊνές βαλίτσες,τι θα προτείνατε;
Ευχαριστώ
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Καλησπέρα,είμαι νέος κατοχής της έκδοσης dakar ,2004 μοντέλο,το οποίο βρισκόταν 3.χρονια σε ακινησία κλεισμένο σε γκαράζ,κάτοχος ναυτικός.απο το συνεργείο που το παρέλαβα έχουν γίνει αλλαγές σε λάδια φίλτρα,αντλία βενζίνης και σκέφτομαι να κάνω και σε υγρά ψυγείων,πρέπει να προσέξω κάτι;να αλλάξω φλάντζες και επί ευκαιρίας;
Επίσης ενδιαφέρομαι για πλαϊνές βαλίτσες,τι θα προτείνατε;
Ευχαριστώ
Να αλλαξεις και το υγρο του ψυγειου αλλα επισης και τα υγρα των φρενων Καλο θα ηταν να αλλαχτουν και καποια στιγμη τα λαδια στο μπροστινο Επισης πιθανοτατα τα λαστιχα πλεον μετα απο 3 χρονια ακινησια και ειδικα αν ηταν ξεφουσκωτα να εχουν προβλημα Εχε το νου σου σε αυτο οταν θα την πρωτοκυκλοφορησεις
Εγω παντως δεν θα εκανα κατι αλλο περαν των ανωτερω αλλα θα ειχα στο μυαλο μου την πιθανοτητα (και στην τσεπη καποια χρηματα) για καποιες πιθανες μικροεπισκευες οπως ας πουμε για αλλαγη τσιμουχων στο μπροστινο
 
Top Bottom