labros
Μέλος
Με ενα γεματο τεπόζιτο ειναι νορμάλ 260 χλμ μεχρι να ανάψει το λαμπάκι της ρεζέρβας;
Αναφέρομαι στο μονομπουζο. Για πείτε οποιος θυμάται.
Αναφέρομαι στο μονομπουζο. Για πείτε οποιος θυμάται.
ποσα λιτρα χωραει το τεποζιτο??Με ενα γεματο τεπόζιτο ειναι νορμάλ 260 χλμ μεχρι να ανάψει το λαμπάκι της ρεζέρβας;
Αναφέρομαι στο μονομπουζο. Για πείτε οποιος θυμάται.
17lt όταν ανάψει Λαμπακι έχει άλλα 4-5 ltποσα λιτρα χωραει το τεποζιτο??
17ποσα λιτρα χωραει το τεποζιτο??
Πάνο το δικο σου ειναι 2μπουζο.270 Μαξ 280 σε αστικό περιβάλλον. Εκεί επαιζε
Σε εθνική έχω δει και 3.3 lt /100km με 100-120 km/h
Νορμαλ νομίζω, αναλόγως και της χρήσης βέβαια.Με ενα γεματο τεπόζιτο ειναι νορμάλ 260 χλμ μεχρι να ανάψει το λαμπάκι της ρεζέρβας;
Αναφέρομαι στο μονομπουζο. Για πείτε οποιος θυμάται.
Νορμαλ κι αυτήΝορμαλ νομίζω, αναλόγως και της χρήσης βέβαια.
Ναι γίνεται. Είτε αναφέρεσαι στο σωληνάκι της υδραυλικής προφορτισης, είτε στο σωληνάκι του δοχείου αζώτου. Για το δεύτερο είναι πιο ιδιαίτερη η συνολική διαδικασία όμως. Για το πρώτο θέλει απλά εξαέρωση μετά.Στην εργοστασιακή πίσω ανάρτηση μπορώ να αλλάξω το σωληνάκι του λαδιού;
Έχω την εργοστασιακή με το σωληνάκι της υδραυλικής προφόρτισης. Το σωληνάκι είναι σχεδόν έτοιμο να κοπεί. Πως γίνεται η εξαέρωση; Δώσε λίγες οδηγίες; Η αν έχεις κανένα link ή βιντεο. Τι λάδι πρέπει να μπει μέσα;Ναι γίνεται. Είτε αναφέρεσαι στο σωληνάκι της υδραυλικής προφορτισης, είτε στο σωληνάκι του δοχείου αζώτου. Για το δεύτερο είναι πιο ιδιαίτερη η συνολική διαδικασία όμως. Για το πρώτο θέλει απλά εξαέρωση μετά.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Έχω την εργοστασιακή με το σωληνάκι της υδραυλικής προφόρτισης. Το σωληνάκι είναι σχεδόν έτοιμο να κοπεί. Πως γίνεται η εξαέρωση; Δώσε λίγες οδηγίες; Η αν έχεις κανένα link ή βιντεο. Τι λάδι πρέπει να μπει μέσα;
Thanks,
Φίλε μου Mikechios,Καλησπέρα,μήπως έχει κάποιος να προτείνει ζευγάρι φλασ λεντ για τη μηχανή;,ακόμα και από αλι εχξπρεσ αν είναι πιο φτηνα