Bmw F650gs /Dakar Modified, Accessories and Problems

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Έχει κανείς γνώση πάνω στην ρύθμιση των βαλβίδων;

Μπορείς να καταλάβω με κάποιο τρόπο χωρίς να ανοίξω το καπάκι των βαλβίδων αν θέλουν ρύθμιση ή όχι;

Είδα ένα video στο YouTube για την ρύθμιση αλλά με προβλημάτισε ο τύπος όταν ξεβίδωσε μία βίδα κάτω στο κάρτερ και έβαλε μία μακριά βίδα για να κλειδώσει τον κεντροφόρο όπως είπε. Τελικά στο τέλος χρειάστηκε να μετακινήσει την καδένα του κεντροφόρου 1-2 δόντια.

Τι παίζει ξέρεις κανείς; Παραθέτω πιο κάτω το video στο οποίο αναφέρομαι.

Θα πρότεινα εάν δεν ξέρεις να βρεις κάποιον να σου δείξει...
Εαν θυμάμαι είναι με καπελωτα αυτά...
Όποτε θέλει και υπολογισμούς το διάκενο...
Η βίδα που έβαλε στο κάρτερ είναι για κλειδώσει τον στρόφαλο στο ΑΝΣ.
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Έχει κανείς γνώση πάνω στην ρύθμιση των βαλβίδων;

Μπορείς να καταλάβω με κάποιο τρόπο χωρίς να ανοίξω το καπάκι των βαλβίδων αν θέλουν ρύθμιση ή όχι;

Είδα ένα video στο YouTube για την ρύθμιση αλλά με προβλημάτισε ο τύπος όταν ξεβίδωσε μία βίδα κάτω στο κάρτερ και έβαλε μία μακριά βίδα για να κλειδώσει τον κεντροφόρο όπως είπε. Τελικά στο τέλος χρειάστηκε να μετακινήσει την καδένα του κεντροφόρου 1-2 δόντια.

Τι παίζει ξέρεις κανείς; Παραθέτω πιο κάτω το video στο οποίο αναφέρομαι.

Επειδή είχα το funduro που έχει σχεδόν ίδιο κινητήρα μπορώ να σου πω τα εξής :
πρώτων κάνεις έλεγχο του διακένου
για να ελέγξεις το διάκενο πρέπει να βγάλεις το καπάκι της κεφαλής να περιστρέψεις τον στρόφαλο
ώστε οι βαλβίδες να βρίσκονται σε θέση τελείως κλειστές και με ένα κατάλληλο φίλερ να μετρήσεις
με πολύ αίσθηση ! το διάκενο και μόνο άν είναι εκτός ορίων προχωράς σε ρύθμιση.
'Όπως λέει και thenos ο κινητήρας έχει καπελότα που σημαίνει ότι για να ρυθμίσεις τις βαλβίδες πρέπει να
λύσεις βάσεις εκκεντροφόρων για να αλλάξεις κάποια.
Άν αυτά σου φαίνονται κινέζικα καλύτερα σε μάστορα ! ή σε φίλο που ξέρει...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Θα πρότεινα εάν δεν ξέρεις να βρεις κάποιον να σου δείξει...
Εαν θυμάμαι είναι με καπελωτα αυτά...
Όποτε θέλει και υπολογισμούς το διάκενο...
Η βίδα που έβαλε στο κάρτερ είναι για κλειδώσει τον στρόφαλο στο ΑΝΣ.
Είδα το video δεν είναι κάτι δύσκολο. Είναι πράγματι με καπελωτά
Επειδή είχα το funduro που έχει σχεδόν ίδιο κινητήρα μπορώ να σου πω τα εξής :
πρώτων κάνεις έλεγχο του διακένου
για να ελέγξεις το διάκενο πρέπει να βγάλεις το καπάκι της κεφαλής να περιστρέψεις τον στρόφαλο
ώστε οι βαλβίδες να βρίσκονται σε θέση overlap (παλατζάρισμα) και με ένα κατάλληλο φίλερ να μετρήσεις
με πολύ αίσθηση ! το διάκενο και μόνο άν είναι εκτός ορίων προχωράς σε ρύθμιση.
'Όπως λέει και thenos ο κινητήρας έχει καπελότα που σημαίνει ότι για να ρυθμίσεις τις βαλβίδες πρέπει να
λύσεις βάσεις εκκεντροφόρων για να αλλάξεις κάποια.
Άν αυτά σου φαίνονται κινέζικα καλύτερα σε μάστορα ! ή σε φίλο που ξέρει...
Όχι δεν μου φαίνονται Κινέζικα. Καταλαβαίνω ακριβώς τι μου λες. Πράγματι είναι με καπελοτά.

Το μόνο που με προβλημάτισε είναι το κλείδωμα του κεντροφόρου στο ΑΝΣ. Αφού τα γρανάζια των έκκεντρων τα δένεις με την αλυσίδα για να μην απορυθμιστούν γιατί πρέπει να κλειδώσει ο κεντροφόρος. Και βεβαία αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να αλλάξω και τα λάδια αφού θα αδειάσουν όταν θα ανοίξω την βίδα του κεντροφόρου (πριν 1000χιλ τα άλλαξα).
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Είδα το video δεν είναι κάτι δύσκολο. Είναι πράγματι με καπελωτά


Όχι δεν μου φαίνονται Κινέζικα. Καταλαβαίνω ακριβώς τι μου λες. Πράγματι είναι με καπελοτά.

Το μόνο που με προβλημάτισε είναι το κλείδωμα του κεντροφόρου στο ΑΝΣ. Αφού τα γρανάζια των έκκεντρων τα δένεις με την αλυσίδα για να μην απορυθμιστούν γιατί πρέπει να κλειδώσει ο κεντροφόρος. Και βεβαία αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να αλλάξω και τα λάδια αφού θα αδειάσουν όταν θα ανοίξω την βίδα του κεντροφόρου (πριν 1000χιλ τα άλλαξα).
Για να ρυθμίσεις τις βαλβίδες πρέπει να πάρεις τους εκκεντροφόρους στο χέρι.
Για αυτό και κλειδώνεις το στρόφαλο για να μη χάσεις το χρόνισμα.
Δεν νομίζω ότι θα χρειαστεί να βγάλεις λάδια για αυτό που λες.
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Πόσα χλμ έχεις κάνει χωρίς έλεγχο βαλβίδων? Εγώ πριν το δώσω το πήγα στον παρασκευα με 97χιλ χιλιόμετρα με τον προηγούμενο έλεγχο στις 75και στις 86 Χιλ κι ήταν εντός δεν χρειάστηκε αλλαγή σε κάποιο καπελοτο. Απ ότι έχω ακούσει συνήθως δεν χρειάζεται,ένας έλεγχος βέβαια κάθε 20χιλ καλώς είναι .
 

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Πόσα χλμ έχεις κάνει χωρίς έλεγχο βαλβίδων? Εγώ πριν το δώσω το πήγα στον παρασκευα με 97χιλ χιλιόμετρα με τον προηγούμενο έλεγχο στις 75και στις 86 Χιλ κι ήταν εντός δεν χρειάστηκε αλλαγή σε κάποιο καπελοτο. Απ ότι έχω ακούσει συνήθως δεν χρειάζεται,ένας έλεγχος βέβαια κάθε 20χιλ καλώς είναι .
Δεν γνωρίσω πότε του έκανε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Εγώ την αγόρασα με 65χιλ. και της έχω κάνει ακόμα 5χιλ. Δεν γνωρίζω το ιστορικό της μηχανής. Θέλω να κάνω τον έλεγχο για να είναι το Full service από εμένα. Όλα τα υπόλοιπα τα έχω κάνει και είναι το μόνο που δεν έχω αγγίξει.
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Δεν γνωρίσω πότε του έκανε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Εγώ την αγόρασα με 65χιλ. και της έχω κάνει ακόμα 5χιλ. Δεν γνωρίζω το ιστορικό της μηχανής. Θέλω να κάνω τον έλεγχο για να είναι το Full service από εμένα. Όλα τα υπόλοιπα τα έχω κάνει και είναι το μόνο που δεν έχω αγγίξει.
Το πιθανότερο είναι να μην χρειαστεί ρύθμιση. Στο δικό μου άλλαξα ένα καπελότο στα 70.000 χλ.
και αυτό χωρίς να χρειάζεται , από δικό μου ψυχαναγκασμό !!
Μπορείς πάντως να αλλάξεις καπελότα ανασηκώνοντας λίγο τους εκκεντροφόρους και με ένα τσιμπίδι βγάζεις τα καπελότα.
Έτσι το έβγαλα εγώ ΑΛΛΑ προσοχή μην σου πέσει στο τούνελ της καδένας (βάλε πανί παντού) ! Αλλιώς γιου αρ φακτ !
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Έχει κάποιος να προτείνει μάρκα ή λύση mod για το κάτω ράουλο της αλυσίδας κίνησης;
Λαμπρο είχα δοκιμάσει ένα after market επώνυμο (δε θυμάμαι μαρκα) αλλά δε μου άρεσε συγκριτικα με το original (παρότι φθαρμένο) και ξανά έβαλα το παλιο. Έσπασε τελείως όμως οπότε πρέπει να δω τι θα κάνω. Το ορίτζιναλ, έψαξες και είναι ακριβό; Γιατί το ίδιο έλεγα να βαλω, εκτός κι αν είναι πανάκριβο.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Δεν εχω κοιταξει οριτζιναλ. H τιμή στο realoem ποσό διαφέρει από Ελλάδα; το εμφάνιζε 90 δολλάρια.
Μου έχει μείνει το ρουλεμάν μόνο και σκέφτομαι να του περάσω κομμάτι κυλινδρικό τεφλόν για δοκιμή ή θα βρω ένα οριτζιναλ μτχ.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
90€ είναι κλοπή. Καλά σκέφτεσαι και με γλίτωσες και από τον κόπο να περάσω από εκεί.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

CrazyMits

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW F650GS 01'
Αν και το έχω λίγες ημέρες το εργαλείο και ψάχνω να το μαζέψω σιγα σιγα. Νομίζω πως λέτε το παρακάτω? το νουμερο 11? Έχει κωδικό 27722345831 και κάνει καπου στα 5 euro.
 

CrazyMits

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW F650GS 01'
Ναι στο απλό αναφέρομαι.
Δεν το γνώριζα ότι υπήρχε τέτοια διαφορά.
 

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Ξέρει κανείς γιατί το μπροστινό φρένο τρύζει. Αυτό συμβαίνει όταν σχεδόν κοντεύει να ακινητοποιηθεί η μοτοσυκλέτα δηλαδή σε χαμηλή ταχύτητα.

Υπάρχει καμία λύση σε αυτό το πρόβλημα;

Το μηχανάκι φοράει Brake Pads Brembo 07BB03SA Sintered Street.

Thanks,
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Ξέρει κανείς γιατί το μπροστινό φρένο τρύζει. Αυτό συμβαίνει όταν σχεδόν κοντεύει να ακινητοποιηθεί η μοτοσυκλέτα δηλαδή σε χαμηλή ταχύτητα.

Υπάρχει καμία λύση σε αυτό το πρόβλημα;

Το μηχανάκι φοράει Brake Pads Brembo 07BB03SA Sintered Street.

Thanks,
Κατά τη γνώμη μου ευθύνεται το Sintered. Κάποιο τακάκι με οργανική ή carbon παστα δεν παράγει τρίξιμο.
Επίσης τα Sintered τακάκια καταπονούν αρκετα τους μαμα δισκους του.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Ξέρει κανείς γιατί το μπροστινό φρένο τρύζει. Αυτό συμβαίνει όταν σχεδόν κοντεύει να ακινητοποιηθεί η μοτοσυκλέτα δηλαδή σε χαμηλή ταχύτητα.

Υπάρχει καμία λύση σε αυτό το πρόβλημα;

Το μηχανάκι φοράει Brake Pads Brembo 07BB03SA Sintered Street.

Thanks,
"Συμπάσχοντα",
αν βρεις λύση σε διαφορετικό τύπο τακάκι, παρακαλώ ενημέρωσε το νήμα.
...ή αν έχεις κάποιος να προτείνει κάποια δοκιμασμένη λύση.

/// Β
 

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Έχεις κανείς να προτείνει κάποιο άλλο είδος τακάκι για να δοκιμάσω; Είδα ότι υπάρχουν Carbon και Ceramic.
 
Top Bottom