Bmw F650gs /Dakar Modified, Accessories and Problems

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Σαν να μπερδεύει (αρχή πολλαπλασιαστή).
Τελικά δεν με φάνηκε μόνο εμένα.
Κλαην προχωράς και βλέπεις σε αυτές τις περιπτωσεις
Σαν να μπερδεύει (αρχή πολλαπλασιαστή).
Τελικά δεν με φάνηκε μόνο εμένα.
Κλαην προχωράς και βλέπεις σε αυτές τις περιπτωσεις
Εννοείς ανορθωτή;

Ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη. Νιώθω ότι πνίγεται το μηχανάκι (πολύ καύσιμο με λίγο αέρα).

Άλλαξα και φίλτρο αέρα αλλά τίποτα. Τα ίδια.
 

nikosmec

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW F650GS, Yamaha SRX400,
Καλημέρα,

Ακούστε πως κάνει. Στο τέλος μου έσβησε αλλά είχα κλείσει την ηχογράφηση.


Άλλαξα και μπούζι με το κλασικό.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Τσέκαρε το TPS. πολύ πιθανό να είναι αυτό, ακόμα και αν δεν το βγάζει σφάλμα. Εφόσον έχεις διαγνωστικό από οτι κατάλαβα, βάλε live data να διαβάζεις την γωνία της πεταλούδας του γκαζιού. Με βάση αυτό που ακούγεται στο βίντεο που ανέβασες πρέπει στις μικρές γωνίες με λίγο ανοιχτό γκάζι να διαβάζει ενδιάμεσα και άκυρες τιμές απο τις αναμενόμενες. Σε παρόμοια περίπτωση DAKAR του αδερφού μου που μου ειχε φάει τα συκώτια μεταξύ 5-8 μοιρών ανοίγματος της πεταλούδας στιγμιαία διάβαζε 70 μοίρες με αποτέλεσμα να σκορτσάρει (επι της ουσίας μπούκωνε) και σε πολλές περιπτώσεις να σβήνει.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Εννοείς ανορθωτή;

Ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη. Νιώθω ότι πνίγεται το μηχανάκι (πολύ καύσιμο με λίγο αέρα).

Άλλαξα και φίλτρο αέρα αλλά τίποτα. Τα ίδια.
Όχι ο ανόρθωτης ,κοίτα τις μπουζοπιπες των μπουζί .
Και το tps που λέει ο από πάνω φιλος
 

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Τσέκαρε το TPS. πολύ πιθανό να είναι αυτό, ακόμα και αν δεν το βγάζει σφάλμα. Εφόσον έχεις διαγνωστικό από οτι κατάλαβα, βάλε live data να διαβάζεις την γωνία της πεταλούδας του γκαζιού. Με βάση αυτό που ακούγεται στο βίντεο που ανέβασες πρέπει στις μικρές γωνίες με λίγο ανοιχτό γκάζι να διαβάζει ενδιάμεσα και άκυρες τιμές απο τις αναμενόμενες. Σε παρόμοια περίπτωση DAKAR του αδερφού μου που μου ειχε φάει τα συκώτια μεταξύ 5-8 μοιρών ανοίγματος της πεταλούδας στιγμιαία διάβαζε 70 μοίρες με αποτέλεσμα να σκορτσάρει (επι της ουσίας μπούκωνε) και σε πολλές περιπτώσεις να σβήνει.
Καλημέρα,.

Είναι πολύ ενδιαφέρον αυτό που λες και θα το κοιτάξω μέσα στο ΣΚ αλλά μάλλον το πρόβλημα το εντόπισα στην εξάτμιση.

Έβγαλα το σιγαστήρα/καταλύτη που είχα βάλει στην ένωση σωλήνα με τελικό (Βλέπε photo) και άνοιξα λίγο τις τρύπες καθώς έβγαλα και μία extra στην ευθεία σωλήνα-τελικό.

Ένιωσα ότι του πέρασε το πρόβλημα σε μεγάλο βαθμό. Θα το δω καλύτερα μέσα στο ΣΚ. Το άσχημο είναι ότι αύξησα την ένταση του ήχου.
 

Vagelis84

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW f650gs Dakar
Καλημέρα,.

Είναι πολύ ενδιαφέρον αυτό που λες και θα το κοιτάξω μέσα στο ΣΚ αλλά μάλλον το πρόβλημα το εντόπισα στην εξάτμιση.

Έβγαλα το σιγαστήρα/καταλύτη που είχα βάλει στην ένωση σωλήνα με τελικό (Βλέπε photo) και άνοιξα λίγο τις τρύπες καθώς έβγαλα και μία extra στην ευθεία σωλήνα-τελικό.

Ένιωσα ότι του πέρασε το πρόβλημα σε μεγάλο βαθμό. Θα το δω καλύτερα μέσα στο ΣΚ. Το άσχημο είναι ότι αύξησα την ένταση του ήχου.
Αυτό το σκορτσαρισμα πολύ πιθανών να λυθεί με ελεύθερο φίλτρο DNA/KN.
Έχω ένα DNA αν είσαι Αθήνα να στο δανείσω να το τσεκαρεις και μου το ξαναδινεις
 

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Αυτό το σκορτσαρισμα πολύ πιθανών να λυθεί με ελεύθερο φίλτρο DNA/KN.
Έχω ένα DNA αν είσαι Αθήνα να στο δανείσω να το τσεκαρεις και μου το ξαναδινεις
Φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ που προθυμοποιήθηκες.. Είμαι Κύπρο.

Το δοκίμασα και χωρίς φίλτρο και πάλι έκανε τα ίδια. Το πρόβλημα είναι η εξάτμιση. Πολύ καθαρό. Μάλλον θα πρέπει να γυρίσω στην μαμά εξάτμιση αν δεν θέλω να μου την κατασχέσουν λόγω θορύβου.

Όσο ανοίγω την έξοδο της εξάτμισης, τόσο ελαχιστοποιείτε το πρόβλημα. Μάλλον μπουκώνει από τα καυσαέρια που δυσκολεύονται να βρουν έξοδο διαφυγής.

Το περίεργο όμως είναι ότι συμβαίνει μόνο στις χαμηλές στροφές.
 

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Αυτό το σκορτσαρισμα πολύ πιθανών να λυθεί με ελεύθερο φίλτρο DNA/KN.
Έχω ένα DNA αν είσαι Αθήνα να στο δανείσω να το τσεκαρεις και μου το ξαναδινεις
Φίλε Βαγγέλη,

Εσύ είσαι ευχαριστημένος από το φίλτρο DNA; Σκέφτομαι εδώ και καιρό να αγοράσω ένα αλλά δεν ξέρω αν αξίζει τα λεφτά του σε αυτό το μηχανάκι.

Είδες διαφορά;

Thanks
 

Vagelis84

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW f650gs Dakar
Φίλε Βαγγέλη,

Εσύ είσαι ευχαριστημένος από το φίλτρο DNA; Σκέφτομαι εδώ και καιρό να αγοράσω ένα αλλά δεν ξέρω αν αξίζει τα λεφτά του σε αυτό το μηχανάκι.

Είδες διαφορά;

Thanks
Εγώ το πήρα γτ το πρότεινε ο νόου κορόιζιον κόκκινα φεγγάρια
Βασικά σε κάποια φάση το μηχανάκι φαινότανε να μένει από ανάσα γύρω στις 2κ καμιά φορά έσκαγε και το φίλτροκουτί όταν έβαλα το DNA αυτό το πνιξιμο εξαλείφθηκε και η μετάβαση από ρελαντί και επάνω απ' τις 2κ έστρωσε.
Βέβαια μετά ξαναεβαλα το χάρτινο φίλτρο και πάλι δούλευε σωστά.
Άγνωστο για ποιο λόγο έστρωσε.
Οπότε ούτε το προτείνω ούτε το αντιπροτείνω η αλήθεια είναι γίνεται θορυβώδης η εισαγωγή με το DNA γι'αυτό το ξαναβγαλα.
Ξέρω δεν σε βοήθησα καθόλου αλλά αυτά παρατήρησα
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Εγώ το πήρα γτ το πρότεινε ο νόου κορόιζιον κόκκινα φεγγάρια
Βασικά σε κάποια φάση το μηχανάκι φαινότανε να μένει από ανάσα γύρω στις 2κ καμιά φορά έσκαγε και το φίλτροκουτί όταν έβαλα το DNA αυτό το πνιξιμο εξαλείφθηκε και η μετάβαση από ρελαντί και επάνω απ' τις 2κ έστρωσε.
Βέβαια μετά ξαναεβαλα το χάρτινο φίλτρο και πάλι δούλευε σωστά.
Άγνωστο για ποιο λόγο έστρωσε.
Οπότε ούτε το προτείνω ούτε το αντιπροτείνω η αλήθεια είναι γίνεται θορυβώδης η εισαγωγή με το DNA γι'αυτό το ξαναβγαλα.
Ξέρω δεν σε βοήθησα καθόλου αλλά αυτά παρατήρησα
Εμένα μου το έχει κάνει μετά από κάποιες αλλαγές μπουζί. Τσεκαρε το διάκενο της ακίδας, βάλε άλλο ( είτε απλό είτε ιριδίου )μήπως διορθωθεί
 

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Καλησπέρα,

Ξέρει κάποιος που μπορεί να οφείλετε το κόμπιασμα στο γκάζι από τις 1500 στροφές με απότομο άνοιγμα του; Αν ανοίξω το γκάζι απαλά όλα καλά. Αν το ανοίξω απότομα κομπιάζει σαν να πνίγεται. Να ενημερώσω ότι προσφάτως άλλαξα εξάτμιση (τελικό) από εργοστασιακή σε μία πιο sport με καταλύτη όμως, ενώ έχω αλλάξει,spark με iridium, Φίλτρο αέρα πριν 4000χιλ., και φίλτρο βενζίνης.
Φίλοι μου.

Μετά από αρκετές τροποποιήσεις και αλλαγές τελικά έλυσα το πρόβλημα βάζοντας πίσω την εργοστασιακή (μαμά) εξάτμιση.

Δεν έφταιγαν ούτε το μπουζί, ούτε το TPS.

Ευχαριστώ για τις εισηγήσεις σας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Ξέρει κανείς που μπορώ να βρω κανένα φτηνό καγκελάκι προστασίας για το φανάρι μπροστά; Είναι το μονόμπουζο του 2002 το μηχανάκι.

Ευχαριστώ.
 

xisor98

Μέλος
Όνομα
Ιασων
Μοτό
BMW F 650 GS 2004
Καλησπερα, αρκετες φορες μετα το πλυσιμο της μηχανης, δεν δουλευουν τα αλαρμ και μια φορα δεν δουλευε και το φωτακι με την ενδειξη του λαδιου. Επειτα απο αλλο πλυσιμο κανα μηνα μετα, αρχισαν ολα και δουλευαν κανονικα. Γινεται σε κανεναν αλλο αυτο;
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Ναι σε μένα,τα φλας. Κάνουν καμιά ώρα να στεγνώσουν. Μετά δουλεύουν ρολόι.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Ξέρει κανείς που μπορώ να βρω κανένα φτηνό καγκελάκι προστασίας για το φανάρι μπροστά; Είναι το μονόμπουζο του 2002 το μηχανάκι.

Ευχαριστώ.
Θα μπορούσε να γίνει ιδιοκατασκευή:
με πλέξιγκλας που θα κοπεί στο σχήμα του φαναριού,
στη συνέχεια θα "κουρμπαριστεί" με θερμοπίστολο στη καμπυλότητα του
και τέλος θα στερεωθεί με "λαμάκια".
/// Β
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Καλησπερα, αρκετες φορες μετα το πλυσιμο της μηχανης, δεν δουλευουν τα αλαρμ και μια φορα δεν δουλευε και το φωτακι με την ενδειξη του λαδιου. Επειτα απο αλλο πλυσιμο κανα μηνα μετα, αρχισαν ολα και δουλευαν κανονικα. Γινεται σε κανεναν αλλο αυτο;
Έτσι όπως το λες, είτε λόγο της πίεσης του νερού, είτε από σφουγγάρι με την πίεση του χεριού, κάτι δεν κάνει καλή επαφή (καμμία φυσά ίσως.... ) "αλλάζει" θέση και δεν κάνει επαφή!!! Αυτό μου έρχεται στο μυαλό!!!

Δεν έχουν εξελίξει τόσο πολύ οι Γερμανοί τις... αδιαβροχοποιησεις τους στα ηλεκτρικά :laugh:.....
 

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Θα μπορούσε να γίνει ιδιοκατασκευή:
με πλέξιγκλας που θα κοπεί στο σχήμα του φαναριού,
στη συνέχεια θα "κουρμπαριστεί" με θερμοπίστολο στη καμπυλότητα του
και τέλος θα στερεωθεί με "λαμάκια".
/// Β
Δεν μου αρέσει το Plexy Glass. Το καγκελάκι είναι πιο ωραίο. Το πιο φτηνό που βρίσκω είναι στα 100€

Ψάχνω κανένα έως τα 50€ μεταχειρισμένο. Δεν με νοιάζει.

Σκεφτόμουν να παραγγείλω από το G310 αλλά είναι πιο ψηλό. Έχει από καμιά άλλη μηχανή που να ταιριάζει;
 

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Φίλοι μου σας χαιρετώ,

Θέλω για άλλη μία φορά τις γνώσεις σας.

Θέμα μπαταρία-δυναμός-ανορθωτής.

Όταν είναι σβηστή η μηχανή η τάση είναι στα 13.6V. (Έχω φροντίσει να την φορτίσω πριν κάνω τις συγκεκριμένες μετρήσεις).

Όταν μιζάρω η τάση πέφτει στα 11.5V και μετά ξανά ανεβαίνει στα 14V.

Τέλος όταν ανεβάζω στροφές η τάση πέφτει μέχρι και τα 13.4V. Όσο πιο πολλές στροφές τόσο πιο πολύ πέφτει.

Μέχρι πριν λίγο καιρό συνέβαινε ακριβώς το αντίθετο. Στο ρελαντί η τάση ήταν γύρω στα 13V και όταν ανέβαζα στροφές ανέβαινε και η τάση μέχρι και τα 14.1V

Τι μπορεί να σημαίνει αυτό;

Η μπαταρία είναι 2 χρονών με υγρά.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια σας.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Νομίζω είναι τυπική συμπεριφορά, η έξοδος του ανορθωτή να ανεβαίνει αρχικά με την άνοδο των στροφών και στη συνέχεια να πέφτει. Εσένα, μέγιστη έξοδος στο ρελαντί και συνεχώς μείωση από εκεί και πάνω;


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Top Bottom