Bmw F650gs /Dakar Modified, Accessories and Problems

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
στο v-strom αν θυμάμαι καλά, ήθελε αλλαγή φίλτρου στα 12000χλμ. το αυθεντικό της suzuki έχει περίπου 30€ (της Hiflo περίπου τα μισά). Τα ανοιχτά/μεταλλικά παίζουν στα 70+€, το διπλάσιο σχεδόν.
Άρα ουσιαστικά στα 24000 χλμ θα έχεις πιάσει σε λεφτά τα 2 μαμά με 1 μεταλλικό, δλδ η απόσβεση/κέρδος θα γίνει με την τρίτη αλλαγή, στα 36000.... μιλάμε για τεράστιο κέρδος!!!.......
γνώμη μου πάντα ;)
Να προτιμάς τα Hiflo... ;)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
στο v-strom αν θυμάμαι καλά, ήθελε αλλαγή φίλτρου στα 12000χλμ. το αυθεντικό της suzuki έχει περίπου 30€ (της Hiflo περίπου τα μισά). Τα ανοιχτά/μεταλλικά παίζουν στα 70+€, το διπλάσιο σχεδόν.
Άρα ουσιαστικά στα 24000 χλμ θα έχεις πιάσει σε λεφτά τα 2 μαμά με 1 μεταλλικό, δλδ η απόσβεση/κέρδος θα γίνει με την τρίτη αλλαγή, στα 36000.... μιλάμε για τεράστιο κέρδος!!!.......
γνώμη μου πάντα ;)
Φυσικα! Αλλα οπως καταλαβαινεις εξαρταται και απο το ποσο εχει το μαμα φιλτρο, ποσο ευκολο ειναι να το βρεις αμεσα οταν το χρειαζεσαι και αν υπαρχει φτηνη και αφτερμαρκετ εναλλακτικη Στο ΤΑ ας πουμε το μαμα κοστιζει πανω απο 50 (εκει το αφησα πριν καποια χρονια) και τουλαχιστον παλια δεν εβρισκε καποιος καποιο επωνυμο φτηνο αφτερμαρκετ (ισως τωρα υπαρχει, δεν ξερω)
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
στο v-strom αν θυμάμαι καλά, ήθελε αλλαγή φίλτρου στα 12000χλμ. το αυθεντικό της suzuki έχει περίπου 30€ (της Hiflo περίπου τα μισά). Τα ανοιχτά/μεταλλικά παίζουν στα 70+€, το διπλάσιο σχεδόν.
Άρα ουσιαστικά στα 24000 χλμ θα έχεις πιάσει σε λεφτά τα 2 μαμά με 1 μεταλλικό, δλδ η απόσβεση/κέρδος θα γίνει με την τρίτη αλλαγή, στα 36000.... μιλάμε για τεράστιο κέρδος!!!.......
γνώμη μου πάντα ;)
Αυτό ισχύει αν το αλλάζεις by the book. Αν χρειαστεί πιο συχνή αλλαγή λόγω συνθηκών με τα αφτερμάρκετ έχεις μεγάλη διαφορά.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Mε το συμπαθειο δλδς...
Δεν απαντω σε καποιον απλα λεω τη σκεψη μου φωναχτα.
Εχει σκασει καποιος ενα κουβα κατομπαλα για καινουριο μεκανακι,και τον χαλαει η αποσβεση φιλτρου αερος ,μαμα ,αφτερ,η επιδοσεων ας πουμε?
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Δώσε παραπάνω πληροφορίες. Για αυτό τον κινητήρα τι πρόγραμμα θέλει;650 single spark.

Thanks


Sent from my iPhone using Tapatalk
Μιλά με τον Carooly για πρόγραμμα, εγώ πριν αποφασίσω να πάρω το f800 ήμουν πολύ κοντά στο να προχωρήσω σε αυτή την βελτίωση, θεωρώ πως ο κινητήρας του 650 έχει να δώσει κάτι παραπάνω.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Μιλά με τον Carooly για πρόγραμμα, εγώ πριν αποφασίσω να πάρω το f800 ήμουν πολύ κοντά στο να προχωρήσω σε αυτή την βελτίωση, θεωρώ πως ο κινητήρας του 650 έχει να δώσει κάτι παραπάνω.
Μία ιδέα για το αναμενόμενο αποτέλεσμα ;;; (στο περίπου ή έστω και με πμ)
/// Β
 

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Καλημέρα,

Έχει κάνεις κραδασμούς (σε ενοχλητικό επίπεδο) πάνω από τα 110 χιλιόμετρα η μόνο εγώ έχω;

Στα 110km/h δουλεύει στις 4.500χιλ. στροφές ο κινητήρας.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Καλημέρα,

Έχει κάνεις κραδασμούς (σε ενοχλητικό επίπεδο) πάνω από τα 110 χιλιόμετρα η μόνο εγώ έχω;

Στα 110km/h δουλεύει στις 4.500χιλ. στροφές ο κινητήρας.
Καλημέρα. Παρατηρώ κραδασμούς σε υψηλές ταχύτητες μόνο όταν η κατάσταση της αλυσιδας δεν είναι ικανοποιητική. Σε λιγότερο βαθμό και όταν η τάνυση της αλυσίδας δεν είναι η προβλεπόμενη.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Καλημέρα. Παρατηρώ κραδασμούς σε υψηλές ταχύτητες μόνο όταν η κατάσταση της αλυσιδας δεν είναι ικανοποιητική. Σε λιγότερο βαθμό και όταν η τάνυση της αλυσίδας δεν είναι η προβλεπόμενη.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Εννοείς η τανύση της αλυσίδας δεν είναι μέσα στα όρια που λέει ο κατασκευαστής;

Η αλυσίδα είναι καινούργια και φρέσκο γρασαρισμένη.
 

Vagelis84

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW f650gs Dakar
Καλησπέρα παιδιά και εγώ θα ήθελα να ρωτήσω για αλυσίδα.
F650gs Dakar πως μετράμε το τζόγο,
  • σε ποιο σημείο του ψαλιδιου;
  • Πόσα mm πρέπει να εχει;
  • Δεν θα ήταν πιο ακριβές να μετράμε απόσταση από το ορισμένο σημείο του ψαλιδιου μέχρι την αλυσίδα δλδ στο Χ σημείο πρέπει να έχει 25mm από το ψαλιδι. Αντί να μετράμε τζόγο free play πάνω κατω;
  • Μετράμε σε πλαϊνό σταντ,σε κεντρικό, με αναβάτη; ο μηχανικός μου, μου λέει με αναβάτη επάνω με εμένα δλδ.
 

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Καλησπέρα,

Πιο είναι το πιο ιδανικό γρανάζωμα για αυτό το μηχανάκι; Τώρα έχει 16-44 και σκέφτομαι να επιστρέψω στο 16-47 που φοράει από την μάνα του.

Έχει κανείς άποψη;

Ευχαριστώ.
 

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Καλησπέρα παιδιά και εγώ θα ήθελα να ρωτήσω για αλυσίδα.
F650gs Dakar πως μετράμε το τζόγο,
  • σε ποιο σημείο του ψαλιδιου;
  • Πόσα mm πρέπει να εχει;
  • Δεν θα ήταν πιο ακριβές να μετράμε απόσταση από το ορισμένο σημείο του ψαλιδιου μέχρι την αλυσίδα δλδ στο Χ σημείο πρέπει να έχει 25mm από το ψαλιδι. Αντί να μετράμε τζόγο free play πάνω κατω;
  • Μετράμε σε πλαϊνό σταντ,σε κεντρικό, με αναβάτη; ο μηχανικός μου, μου λέει με αναβάτη επάνω με εμένα δλδ.
  • Το τζόγο τον μετράμε στο κέντρο της αλυσίδας εκεί που έχει το πιο πολύ τάνημα. Περίπου στην μέση του ψαλιδιού.
  • Από 35 μέχρι 45mm. Βλέπε Manual σελίδα 51
  • Δεν αναφέρει κάτι ο κατασκευαστής. Μάλλον είναι ανορθόδοξος τρόπος.
  • Κεντρικό stand χωρίς αναβάτη. Βλέπε Manual σελίδα 51
Link για το Manual
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Καλησπέρα,

Πιο είναι το πιο ιδανικό γρανάζωμα για αυτό το μηχανάκι; Τώρα έχει 16-44 και σκέφτομαι να επιστρέψω στο 16-47 που φοράει από την μάνα του.

Έχει κανείς άποψη;

Ευχαριστώ.
Καλησπέρα.

Αρκετά συχνά χρησιμοποιώ 17-47 που είναι πολύ κοντά στο 16-44. Το σηκώνει άνετα αλλά μακραίνει αισθητά. Καλό για χρήση σε εθνικές και ταξίδια.

Για χώμα χρησιμοποιώ 15-47.

Εφεξής θα χρησιμοποιώ 15-44 με τους ασφάλτινους τροχούς και 15-49 με τους χωμάτινους εκ των οποίων ο πίσω θα είναι 18αρης excel όταν ετοιμαστεί (άρα θα χάνω λιγο σε κόντεμα της μετάδοσης λόγω μεγαλύτερης διαμέτρου).

Πάντως τείνω να πιστεύω πως το εργοστασιακό 16-47 είναι το καλύτερο για λίγο απ’ολα.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

Vagelis84

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW f650gs Dakar
Καλησπέρα παιδιά ευχαριστώ για τις πληροφορίες περί τζόγου της αλυσίδας.
Όσον αφορά το βήμα έχω δοκιμάσει 15/47,16/47 το μαμά δλδ και 17/47.
Θεωρώ το 17/47 ως ανούσιο καθότι ναι μεν μακραίνει το μηχανάκι για ταξίδια αλλά όχι τόσο ώστε να δικαιολογεί τη νωχελικοτητα που του δίνει σε ξεκίνημα σε φανάρια κτλ.
Αν μπαίνεις χώμα το 15/47 η και 14/47 θα ήταν ιδανικό.
Το 15/47 το κοντένει αλλά όχι τρελά πράγματα περιπου +450 rpm και επιτέλους βάζει την 5η στον κόφτη. Για χώμα είναι ωραίο γτ το κάνει ακόμα πιο tractor δε σβήνει με τπτ και για αργά τεχνικά κομμάτια που δουλεύεις πολύ συμπλέκτη είναι ταμάμ γιαυτό και λέω ακόμα και 14/47 θα ήταν ωραίο. Μην ξεχνάμε είναι το Dakar υποτίθεται θα μπαίνεις και χώμα.
Το 16/47 το μαμα γρανάζωμα είναι το πιο all around τα κάνει λίγο από όλα καλά εθνική,φανάρια χώμα.
Τέλος να πω ότι δεν παρατήρησα διαφορά στη κατανάλωση σε ταξίδι με κανένα από τους 3 συνδυασμούς.

Συνοψιζοντας σε ένα τόσο ήπιας-προσοχή ήπιας όχι αδύναμης-απόδοσης thumper νομίζω το 15/47 του ταιριάζει καλύτερα δίνοντας μια σπιρτάδα στις πρώτες 2 σχέσεις που είναι μακριές έτσι κι αλλιώς.
Ελπίζω να σου εμπλουτισα λίγο το τοπίο σχετικά με το γρανάζωμα.
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Παιδιά μια χαζή ερώτηση:
Μπορώ να βγάλω εκτός το abs μόνο στο πίσω τροχό;;μεγαλώνοντας την απόσταση του αισθητήρα με τον δικό πχ; Βγάζοντας τον πίσω αισθητήρα μόνο; Ή έτσι θα διαβάσει βλάβη ο εγκέφαλος;
Ευχαριστώ
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Παιδιά μια χαζή ερώτηση:
Μπορώ να βγάλω εκτός το abs μόνο στο πίσω τροχό;;μεγαλώνοντας την απόσταση του αισθητήρα με τον δικό πχ; Βγάζοντας τον πίσω αισθητήρα μόνο; Ή έτσι θα διαβάσει βλάβη ο εγκέφαλος;
Ευχαριστώ
Το σίγουρο είναι ότι δε θα δουλεύει το κοντερ και το abs συνολικά. Θα έχεις κωδικό βλάβης αλλά εκτιμώ ότι ο κινητήρας θα λειτουργεί κανονικά.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Top Bottom