Bmw F650gs /Dakar Modified, Accessories and Problems

Vagelis84

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW f650gs Dakar
Εγώ έχω τα mitas e07+ και μου φαίνονται αρκετά καλά μόνο θέλουν προσοχή στη λάσπη
Αλλά τώρα θα έβαζα κάτι σε motoz λένε πολύ καλά λόγια και πλέον υπάρχουν Ελλάδα
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Σημαντική παρατήρηση αυτή. Προέρχεται από ιδία εμπειρία;;; και σε τι μοτό;;;
Ρωτάω, γιατί πλέον τα ηλεκτρονικά παίζουν μεγάλο ρόλο:
εκεί που ο ίδιος "χόρευα" στην λάσπη με το 650 και TKC-80,
το 850 με το off-road mode και TKC-70 περνούσε "κυρία" * !!!
(* ή τουλάχιστον έτσι αντιλαμβανόμουν)
/// Β
Μιλάμε για σύγκριση σε μηχανές χωρίς ηλεκτρονικά. Το ax 41 υπερέχει στο χώμα , το tkc στην άσφαλτο..
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Επανέρχομαι με το πρόβλημα στο ρελαντί:
Καμία πρόοδος και με tps (δεν φταίει) και με κούμπωμα εγκεφάλου επανω σε πρόγραμμα για reset…τίποτα…
Βαλβίδα ρελαντί έχει καθαριστεί αλλά άντε να δοκιμάσουμε μια καινούργια…αλλά πως;; 200 ευρώ έχει καινούργια…
να σκάσω κοντεύω…μαζί με εμένα και δυο συνεργεία, το ένα επίσημο bmw παρακαλώ


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Να πω κάτι άσχετο φαινομενικά...
Στο Dakar φίλου είχε οξειδωθεί και σπάσει ένα πίνακι του εγκεφάλου κάτω από τη σέλα με αποτέλεσμα να μην παίρνει μπροστά.
Φυσικά και δεν αντικαταστάθηκε ο εγκέφαλος άλλα δημιουργήθηκε bypass γραμμή σε αυτό το σημείο.
Μήπως λέω μήπως να ρίχνετε μία ματιά για κάποια οξείδωση εκεί κάτω...?
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Εδώ που φτάσαμε τίποτα δεν είναι άσχετο.
Αύριο θα τσεκαριστεί αυτό που αναφέρεις


Sent from my iPhone using Tapatalk
Επίσης, μπορεί κάποια "πλεξούδα" καλωδίων να έχει "χάσει" την αγωγιμότητα,
αλλά είναι δύσκολο να βρεθεί ικανός ηλεκτρολόγος...
/// Β
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Η μοτοσυκλέτα έχει επισκεφτεί και τον Γέρακα.....μπήκε στον εγκέφαλο.....έγινε καλιμπράρισμα....τίποτα, τα ίδια χάλια
Απλά να πω κάπου τον πόνο μου ήθελα....
Το μόνο που "αποκόμισα" ήταν οτι η BMW έλυσε τέτοια κρασαρίσματα με το δίμπουζο......
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Η μοτοσυκλέτα έχει επισκεφτεί και τον Γέρακα.....μπήκε στον εγκέφαλο.....έγινε καλιμπράρισμα....τίποτα, τα ίδια χάλια
Απλά να πω κάπου τον πόνο μου ήθελα....
Το μόνο που "αποκόμισα" ήταν οτι η BMW έλυσε τέτοια κρασαρίσματα με το δίμπουζο......
Διαφαίνεται ότι το πρόβλημα είναι ηλεκτρολογικό,
μήπως να γίνει επίσκεψη σε κάποιον ηλεκτρολόγο, που να έχει διάθεση να ασχοληθεί;;;
/// Β
 

Vagelis84

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW f650gs Dakar
Ρε παιδιά έκατσα έλυσα πεταλούδα μπεκ καθάρισα ευλαβικά τα πάντα tps, βαλβιδα ρελαντί, φίλτρο dna και το μπεκ με την πατέντα 9v μπαταρία κτλ κτλ.
Έβαλα και μπουζί ιριδίου ngk DR8EIX
Το δένω το μηχανάκι δουλευε βελούδο πιο σταθερό ρελαντί 0 σκορτσαρισμα πιο ροπάτο όλα τέλεια λέω κοίτα να δεις διαφορά..
Μετά από λίγες μέρες άρχισε τις τρέλες σκορτσαρισματα μπερδέματα κτλ κτλ.
Κάθομαι ξαναλυνω τα πάντα καθάρισμα πάλι, καθάρισμα και μπουζοπιπες τα πάντα όλα.
Δένω πάλι τα ίδια λέω δεν παίζει βενζίνη μουφα θα είναι.
Βάζω ridex ενισχυτικό βάζω 100αρα έστρωσε.
Τώρα ξανάρχισε τα ίδια.
Συμπέρασμα, μήπως μου την κάνουν τα μπουζί τλκ;; υπόψιν ήταν χωρίς τα μολυβενια τα καπάκια έβαλα εγώ από άλλα μπουζί καπάκια για να κουμπωσουν.
Ακούω γνώμες ευχαριστώ
 

Vagelis84

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW f650gs Dakar
Ρε παιδιά έκατσα έλυσα πεταλούδα μπεκ καθάρισα ευλαβικά τα πάντα tps, βαλβιδα ρελαντί, φίλτρο dna και το μπεκ με την πατέντα 9v μπαταρία κτλ κτλ.
Έβαλα και μπουζί ιριδίου ngk DR8EIX
Το δένω το μηχανάκι δουλευε βελούδο πιο σταθερό ρελαντί 0 σκορτσαρισμα πιο ροπάτο όλα τέλεια λέω κοίτα να δεις διαφορά..
Μετά από λίγες μέρες άρχισε τις τρέλες σκορτσαρισματα μπερδέματα κτλ κτλ.
Κάθομαι ξαναλυνω τα πάντα καθάρισμα πάλι, καθάρισμα και μπουζοπιπες τα πάντα όλα.
Δένω πάλι τα ίδια λέω δεν παίζει βενζίνη μουφα θα είναι.
Βάζω ridex ενισχυτικό βάζω 100αρα έστρωσε.
Τώρα ξανάρχισε τα ίδια.
Συμπέρασμα, μήπως μου την κάνουν τα μπουζί τλκ;; υπόψιν ήταν χωρίς τα μολυβενια τα καπάκια έβαλα εγώ από άλλα μπουζί καπάκια για να κουμπωσουν.
Ακούω γνώμες ευχαριστώ
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Η μοτοσυκλέτα έχει επισκεφτεί και τον Γέρακα.....μπήκε στον εγκέφαλο.....έγινε καλιμπράρισμα....τίποτα, τα ίδια χάλια
Απλά να πω κάπου τον πόνο μου ήθελα....
Το μόνο που "αποκόμισα" ήταν οτι η BMW έλυσε τέτοια κρασαρίσματα με το δίμπουζο......
Στο δικό μου άλλαξα εγκέφαλο με μεταχειρισμένο και λύθηκε.. ειχε το ιδιο προβλημα ακριβως ειχα.. είχαν δοκιμάσει τα παντα αλλα επέμενε.. μπορει να εχει να κανει και με αυτο που αναφέρθηκε παραπάνω κ πιθανώς να υπαρχει κ η λύση του bypass αλλά δεν γνωρίζω απο προσωπική εμπειρία. Και ηταν διμπουζο το δικο μου οποτε μάλλον δεν λύθηκε το προβλημα όπως αναφέρουν ..
 

Vagelis84

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW f650gs Dakar
Εστιάζουν στο να σκίσουν τα πτυχία τους Λάμπρο.....
Δεν πας μια βόλτα από Ν. Κόσμο στον Παρασκευά,
Στο γνωστό συνεργείο δεν το λέω ξεκάθαρα γτ ίσως θεωρηθεί διαφήμιση
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
-Για δοκιμασε λιγο διηλεκτρικο γρασο στη μπουζοπιπα, μηπως ειναι θεμα υγρασιας...
-Μηπως πεθαινει σιγα σιγα η αντλια βενζινης..
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Δες και τον ανορθωτή .. Επίσης φοράς μπαταρια ανοιχτού ή κλειστού τύπου? Μου έκανε και εμένα κάποια στιγμή κάτι παιχνίδια θυμάμαι.βαλε και ένα βολτομετρο πάνω.
 

estebahn

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
CBR 600F4i
Φίλος με CB1300 είχε παρόμοια συμπτώματα και οι συνεργειαδες για μήνες έψαχναν τι φταίει, μέχρι και φορητό διαγνωστικό είχαν πριζώσει για να βρουν τον ένοχο.

Τελικά ελαττωματική κεραία στο immobiliser έφταιγε. Δεν στο λέω για να σε κατευθύνω προς τα εκεί, απλά για να τονίσω αυτό που σου ανέφεραν πιο πάνω, ίσως πρέπει να βρεθεί ηλεκτρολόγος με όρεξη.
 
Top Bottom