Bmw F650gs /Dakar Modified, Accessories and Problems

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Αισθητήρας Λ τελικά!!!
Κάποιος το είχε αναφέρει εδώ, τον είχαμε τσεκάρει αλλά το διαγνωστικό την δεδομένη στιγμή που μπριζώθηκε για κάποιο λόγο (???) δεν τον έβγαλε σαν βλάβη.Τελικά εχθές που ξαναμπήκε στο διαγνωστικό έδωσε τον αισθητήρα....τεσπά, ταλαιπωρία αλλά τελείωσε
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Κύριε κύριε εγώ ..:p
Μετά από 20 χρόνια λογικο μπαρουτιαζουν .
Και μια πλύση βοηθάει.

Άντε να χαλαρώσεις τώρα στα βνα..
Παλια εκανες και καμια βολτα.
Τωρα μονο μηχανικος.
:happy:
 

Vagelis84

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW f650gs Dakar
Μπράβο ρε φιλαράκι Varonos δεν υπάρχει πιο μεγάλη ικανοποίηση από όταν βγάζεις άκρη και στρώνει η βλάβη!
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Παλια εκανες και καμια βολτα.
Τωρα μονο μηχανικος.
:happy:
Κάνω μπαρκο φίλε, για να είναι το μηχανάκι από ναυτικό :p
 
Τελευταία επεξεργασία:

Vagelis84

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW f650gs Dakar
Παιδιά έχεις κάνει κανείς αλλαγή τα μπροστινά?
KYB yzf/wrf ή WP από KTM ?
Έχω διαβάσει πολλά στο ίντερνετ αλλά κανείς δεν έχει ωραίο review για τις εντυπώσεις αν αξίζει η μετατροπή, τι νέες δυνατότητες δίνει κτλ.
Αυτό που είχα διαβάσει είναι ότι ένας που είχε κάνει wp μπρος πίσω στο Dakar του προτιμούσε το DR650SE που είχε ακόμα και σε εργοστασιακή μορφή σε ανάρτηση.
Δεν ξέρω είμαι σε δίλημμα για απόκτηση DR650SE και πώληση του Dakar, εχε χάρη που δεν εισήγαγαν πότε το xr650l...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ο Χρήστος christoslazy είχε ξεκινήσει μια μετατροπή δεν ξέρω εάν την έχει ολοκληρωσει...
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Παιδιά έχεις κάνει κανείς αλλαγή τα μπροστινά?
KYB yzf/wrf ή WP από KTM ?
Έχω διαβάσει πολλά στο ίντερνετ αλλά κανείς δεν έχει ωραίο review για τις εντυπώσεις αν αξίζει η μετατροπή, τι νέες δυνατότητες δίνει κτλ.
Αυτό που είχα διαβάσει είναι ότι ένας που είχε κάνει wp μπρος πίσω στο Dakar του προτιμούσε το DR650SE που είχε ακόμα και σε εργοστασιακή μορφή σε ανάρτηση.
Δεν ξέρω είμαι σε δίλημμα για απόκτηση DR650SE και πώληση του Dakar, εχε χάρη που δεν εισήγαγαν πότε το xr650l...
Ενας γνωστός είχε βάλει απο yzf και ήταν αρκετά ικανοποιημένος απ΄ότι θυμάμαι, με μαμα ανάρτηση πίσω.
Ασε και εγώ σκέφτομαι να πάω σε κάτι πιο ελαφρύ-ικονότερο για το χώμα....
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Παιδιά έχεις κάνει κανείς αλλαγή τα μπροστινά?
KYB yzf/wrf ή WP από KTM ?
Έχω διαβάσει πολλά στο ίντερνετ αλλά κανείς δεν έχει ωραίο review για τις εντυπώσεις αν αξίζει η μετατροπή, τι νέες δυνατότητες δίνει κτλ.
Αυτό που είχα διαβάσει είναι ότι ένας που είχε κάνει wp μπρος πίσω στο Dakar του προτιμούσε το DR650SE που είχε ακόμα και σε εργοστασιακή μορφή σε ανάρτηση.
Δεν ξέρω είμαι σε δίλημμα για απόκτηση DR650SE και πώληση του Dakar, εχε χάρη που δεν εισήγαγαν πότε το xr650l...
Μία και μόνη άποψη δεν είναι ικανοποιητικό δείγμα,
σε κάθε περίπτωση εξαρτάται από τον τρόπο οδήγησης, τα "θέλω" καθενός, τις διαδρομές κτλ,
πλην όμως είναι λίγο δύσκολο πλήρως ρυθμιζόμενη WP, να είναι υποδεέστερη της απλής ΟΕΜ του DR...
/// B
 

Vagelis84

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW f650gs Dakar
Varonos Και εγώ αυτό σκέφτομαι από ότι έχω διαβάσει λένε ότι όλα της σειράς xt,tt,Dr, μπορούν να γίνουν "καλύτερα" Road bikes από ότι το dakar να γίνει dirt bike.
vassat σίγουρα ισχύει αυτό που λες για μία μόνο άποψη και εννοείται οτι η wp ειναι απείρως καλύτερη αλλά τα σχεδόν 30 κιλά βάρος διαφορά σε σχέση με το Dr ίσως δικαιολογούν αυτό το αποτέλεσμα.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Παιδιά έχεις κάνει κανείς αλλαγή τα μπροστινά?
KYB yzf/wrf ή WP από KTM ?
Έχω διαβάσει πολλά στο ίντερνετ αλλά κανείς δεν έχει ωραίο review για τις εντυπώσεις αν αξίζει η μετατροπή, τι νέες δυνατότητες δίνει κτλ.
Αυτό που είχα διαβάσει είναι ότι ένας που είχε κάνει wp μπρος πίσω στο Dakar του προτιμούσε το DR650SE που είχε ακόμα και σε εργοστασιακή μορφή σε ανάρτηση.
Δεν ξέρω είμαι σε δίλημμα για απόκτηση DR650SE και πώληση του Dakar, εχε χάρη που δεν εισήγαγαν πότε το xr650l...
Ο Χρήστος christoslazy είχε ξεκινήσει μια μετατροπή δεν ξέρω εάν την έχει ολοκληρωσει...
Σωστά, όπως είπε και ο thenos είμαι εν μέσω της μετατροπής αλλά έχω κολλήσει εδώ και καιρό στον ανταπτορα της δαγκάνας γιατί κρατάω τον εργοστασιακό τροχό για να έχω και ABS.
Είμαι σε καλό δρόμο να τελειώσω όμως. Την τοποθέτηση εννοώ γιατί μετά θα θέλουν σίγουρα τα ελατήρια λίγο κόντεμα για να σκληρύνουν και ίσως και τίποτα ακόμα.
Εγώ δε βάζω USD όμως. Πήρα αυτά:




WP extreme 50mm


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

Vagelis84

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW f650gs Dakar
Σωστά, όπως είπε και ο thenos είμαι εν μέσω της μετατροπής αλλά έχω κολλήσει εδώ και καιρό στον ανταπτορα της δαγκάνας γιατί κρατάω τον εργοστασιακό τροχό για να έχω και ABS.
Είμαι σε καλό δρόμο να τελειώσω όμως. Την τοποθέτηση εννοώ γιατί μετά θα θέλουν σίγουρα τα ελατήρια λίγο κόντεμα για να σκληρύνουν και ίσως και τίποτα ακόμα.
Εγώ δε βάζω USD όμως. Πήρα αυτά:




WP extreme 50mm


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Πολυ καλη επιλογη.
Εχω διαβασει οτι τα extreme ειναι ισως τα καλυτερα συμβατικα πιρουνια ever gia off road χρηση
Ο ανταπτορασ γτ σε κραταει πισω? πολλοι το σχεδιαζουν με χαρτονι μετα κανα 3-4 κατασκευες να πετυχουν τις σωστες ανοχες και ειναι οκ.
Βεβαια ειμαι εξω απ το χορό....
ευχομαι να τελειωσεις συντομα να μας πεις εντυπωσεις!!
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Πολυ καλη επιλογη.
Εχω διαβασει οτι τα extreme ειναι ισως τα καλυτερα συμβατικα πιρουνια ever gia off road χρηση
Ο ανταπτορασ γτ σε κραταει πισω? πολλοι το σχεδιαζουν με χαρτονι μετα κανα 3-4 κατασκευες να πετυχουν τις σωστες ανοχες και ειναι οκ.
Βεβαια ειμαι εξω απ το χορό....
ευχομαι να τελειωσεις συντομα να μας πεις εντυπωσεις!!
Οντως δεν είναι κάτι τρομερά δύσκολο. Ειδικά αν το αναθέσεις σε μηχανουργειο.
Είπα να το προσπαθήσω μόνος μου και σε μηχανουργειο να αναθεσω μόνο συγκεκριμένα πράγματα.
Ακολούθησα διαφορετική προσέγγιση από τη συνηθισμένη.
Πήρα ανοξείδωτη λάμα 8mm πάχος και 40mm πλάτος και αφού εκανα τις απαραίτητες μετρήσεις την έδωσα σε μηχανουργειο να την στραντζάρουν σε υδραυλική στραντζα. Μετά με τροχό την έφαγα όσο και όπου χρειαζόταν, άνοιξα τρύπες για να πιάσει στο πηρουνι και τώρα μετά από πολλες δοκιμές και κόπο έχω σημαδέψει και είμαι έτοιμος να κάνω τις τρύπες για τη δαγκάνα. Στο τέλος θα την ξαναπάω στο μηχανουργειο για να μου φρεζάρει ελαφρώς την περιοχή γύρω από τις τρύπες που θα πατάει η δαγκάνα για να επιτευχθεί απόλυτη παραλληλοτητα. Μετά κάποιες κοσμητικές παρεμβάσεις και έτοιμο.

Απλα όλα αυτά θέλουν χρόνο και δυστυχώς...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Αυτό που είχα διαβάσει είναι ότι ένας που είχε κάνει wp μπρος πίσω στο Dakar του προτιμούσε το DR650SE που είχε ακόμα και σε εργοστασιακή μορφή σε ανάρτηση.
Ποιος τα λέει αυτά θα ήθελα πολύ να ξέρω.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ποιος τα λέει αυτά θα ήθελα πολύ να ξέρω.
Αυτά τα λέει ένας που....

.... που είχε κάνει wp μπρος πίσω στο Dakar του προτιμούσε το DR650SE που είχε ακόμα και σε εργοστασιακή μορφή σε ανάρτηση.
:friend: :ha
 

Vagelis84

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW f650gs Dakar
Ποιος τα λέει αυτά θα ήθελα πολύ να ξέρω.
Κάτι κωλοπαίδια στο advrider.com στο The 650 Dakar thread.

Αλλά αν έχεις εμπειρία πάνω στο θέμα μοιράσου την αν θες. Πιστεύω πολλοί ενδιαφέρονται για το θέμα ανάρτηση στο dakar καθώς είναι το μόνο budget oriented σε θέμα εξοπλισμού κατά τα άλλα ήταν πολύ μπροστά για την εποχή του.
Και εγώ κάτοχος είμαι και προφανώς το γουστάρω ακόμα
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Δεν θυμάμαι αν το έχω γράψει στο παρών νήμα, αλλά ας το επαναλάβω:
  • στο πιρούνι έχουν τοποθετηθεί RaceTech Valves, από τις οποίες έχω μείνει έκπληκτος, η συμπεριφορά μεταβλήθηκε θεαματικά. Μια απλή και οικονομική αναβάθμιση που τη συστήνω ανεπιφύλακτα.
  • το πίσω αμορτισέρ "σερβιρίστηκε" στον "SHOCK Master", με θετικό αποτέλεσμα.
Ο ίδιος ανέλαβε και όλη την εργασία για το μπροστινό ( απαιτούνται τρύπες στις "μπότες" και "σετάρισμα" στις βαλβίδες του μπροστινού), με ιδιαίτερη επιμέλεια, κατόπιν μελέτης της σχετικής βιβλιογραφίας (γεγονός που σπάνια απαντάται στο χώρο).
__
Αυτά που θα ήθελα να κάνω μελλοντικά, είναι:
  • ελατήρια εμπρός για τα κιλά μου
  • προφορτιστές ελατηρίων, λέγεται ότι ταιριάζουν αυτοί από CBR (00-03), γνωρίζει κανείς κάτι σχετικό;
  • ίσως -ίσως μετατροπή του πίσω αμορτισέρ ώστε να έχει και απόσβεση συμπίεσης. O SHOCK Master λέει ότι είναι εφικτό.
/// Β
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Αλλά αν έχεις εμπειρία πάνω στο θέμα μοιράσου την αν θες.
Εμένα μου άρεσαν οι αναρτήσεις στα ντακάρ που δοκίμασα σε χωμάτινες διαδρομές. Νομίζω και τα δύο είχαν απλά άλλα ελλατήρια και λάδια. Ή συμπεριφορά τους ήταν πολύ καλύτερη και άνετη από ότι σε DR με τις ίδιες αλλαγές.

Σε σύγκριση με το ντακάρ με μαμά αναρτήσεις το DR είναι πολύ πίσω. Εδώ μια παρένθεση : Στο advrider η μλκια πάει σύννεφο κυρίως γιατί το dr έχει cult στατους στην αμερική που παράγεται ακόμα, και η τιμή του μτχ είναι πολύ χαμηλή σε σχέση με ένα μτχ ντακαρ. Οπότε το value φορ money είναι εντελώς διαφορετικό.

Αυτά τα λέω απο την σκοπιά του κατόχου DR που έχει οδηγήσει gs dakar.

Γνώμη μου είναι ότι οι μετατροπές με άλλα μπροστινά ποτέ δεν είναι όσο απλές φαίνονται σε ένα φόρουμ. Επίσης δεν είναι εγγύηση καλής συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας.

Στο προηγούμενο μου DR έκανα με μετατροπή σε wp ανάποδο από ktm). Ήταν ωραία άσκηση για να πετάξω πολλά λεφτα και χρόνο και να μάθω 5 πράγματα αλλά τελικά το μηχανάκι δεν δούλευε σωστά σαν σύνολο.

Στο επόμενο DR επέλεξα άλλη λύση πιο απλή. Για το οδηγικό μου στίλ είναι καλύτερα και βγήκε και πολύ φτηνότερα απο άποψη μετατροπης (ffrc valves με μαμα ελλατήρια). Το μόνο που θα προσθέσω είναι αργότερα μια τάπα προφόρτισης. Από ότι βλέπω τα ίδια πάνω κάτω γράφει και ο vassat για τo dakar...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Vagelis84

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW f650gs Dakar
Εμένα μου άρεσαν οι αναρτήσεις στα ντακάρ που δοκίμασα σε χωμάτινες διαδρομές. Νομίζω και τα δύο είχαν απλά άλλα ελλατήρια και λάδια. Ή συμπεριφορά τους ήταν πολύ καλύτερη και άνετη από ότι σε DR με τις ίδιες αλλαγές.

Σε σύγκριση με το ντακάρ με μαμά αναρτήσεις το DR είναι πολύ πίσω. Εδώ μια παρένθεση : Στο advrider η μλκια πάει σύννεφο κυρίως γιατί το dr έχει cult στατους στην αμερική που παράγεται ακόμα, και η τιμή του μτχ είναι πολύ χαμηλή σε σχέση με ένα μτχ ντακαρ. Οπότε το value φορ money είναι εντελώς διαφορετικό.

Αυτά τα λέω απο την σκοπιά του κατόχου DR που έχει οδηγήσει gs dakar.

Γνώμη μου είναι ότι οι μετατροπές με άλλα μπροστινά ποτέ δεν είναι όσο απλές φαίνονται σε ένα φόρουμ. Επίσης δεν είναι εγγύηση καλής συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας.

Στο προηγούμενο μου DR έκανα με μετατροπή σε wp ανάποδο από ktm). Ήταν ωραία άσκηση για να πετάξω πολλά λεφτα και χρόνο και να μάθω 5 πράγματα αλλά τελικά το μηχανάκι δεν δούλευε σωστά σαν σύνολο.

Στο επόμενο DR επέλεξα άλλη λύση πιο απλή. Για το οδηγικό μου στίλ είναι καλύτερα και βγήκε και πολύ φτηνότερα απο άποψη μετατροπης (ffrc valves με μαμα ελλατήρια). Το μόνο που θα προσθέσω είναι αργότερα μια τάπα προφόρτισης. Από ότι βλέπω τα ίδια πάνω κάτω γράφει και ο vassat για τo dakar...
Σευχαριστώ πολύ για την εκτενή ανάλυση σου έχω στείλει και pm να είσαι καλά φιλαράκι.
 

xisor98

Μέλος
Όνομα
Ιασων
Μοτό
BMW F 650 GS 2004
Καλησπερα για μια ακομη φορα,
τον διακοπτη του πλαινου σταντ πως τον απενεργοποιω ( το συστημα που κλεινει την μηχανη οταν εχει ταχυτητα με το πλαινο σταντ κατω);
Επισης ξερεις κανεις πως λεγεται αυτος ο "γατζος" που κουμπωνει η ντιζα κατω στο καπακι;
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom