Ωραία δουλειά έχεις κάνειΔεν υπάρχει λινκ.
Η ιδέα συνελήφθη όταν μετά την αγορά πλήρους αμορτισέρ από Ζ1000SX για το ZZR, και αφού διαπίστωσα ότι δεν μου άρεσε η λειτουργία του, αποφάσισα να αξιοποιήσω την υδραυλική του SX (πανομοιότυπη με των F650) στο επισκευασμένο εργοστασιακό του ZZR.
Η υπόψη μετατροπή ήταν σχετικά εύκολη. Χρειαζόταν μόνο η κατασκευή ενός χιτωνιου με σπειρωμα γιατί το αμορτισέρ του ZZR είναι στενό.
Όταν πήρα το YSS σκέφτηκα ότι καλό θα ήταν να επεκτείνω την ιδέα. Μόνο που επειδή το σώμα του YSS έχει μεγαλύτερη διάμετρο από τα σώματα των F650 και Ζ1000 χρειαζόταν να μεγαλώσω λίγο την εσωτερική διάμετρο της υδραυλικής το οποίο είναι δουλειά 1 λεπτού στον τορνο.
Τα έξτρα που χρειάζονται είναι η κατασκευή ανταπτορα για την συνεργασία της υδραυλικής με το ελατήριο και η κατασκευή ενός δακτυλιδιου που μπαίνει από πάνω γιατί το σημείο από το οποίο εισέρχεται το υδραυλικό εξέχει προς τα πάνω. Το δαχτυλίδι αυτό έρχεται σε επαφή με το πυργωτο στοπ του αμορτισέρ που χρησιμοποιείται για την μανιουαλ προφορτιση. Το τελευταίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτούσιο, αλλά επειδή το σπειρωμα του είναι τυποποιημένο βρήκα ένα παρόμοιο σε μαγαζί με βίδες και το κατέβασα σε πάχος για να κάνω πιο εύκολη τη συσπείρωση και τοποθέτηση του ελατηριου.
Προφανώς δε δουλεύω τορνο. Απλά αφού πήρα μέτρα, έδωσα σκαριφήματα με διαστάσεις στο μηχανουργό.
Ορίστε μερικές φωτογραφίες αν και δεν κράτησα αναλυτικές λεπτομέρειες με σκαριφήματα και διαστάσεις:
![]()
![]()
![]()
Το ελατήριο είναι OHLINS γιατί το στάνταρ ελατήριο του YSS μου φάνηκε πολύ σκληρό.
Αντίστοιχη, αλλά λίγο πιο δύσκολη δουλειά έκανα για το TFX αμορτισέρ που πήρα για το DAKAR.
Εν προκειμένω όμως ήταν πιο δύσκολο γιατί το σώμα του έχει 54mm διάμετρο. Άρα έπρεπε και το εσωτερικό του εξωτερικού τμήματος της υδραυλικής να μεγαλώσει, και να κατασκευαστεί![]()
καινούριο χιτωνιο. Επίσης έπρεπε να βρεθούν custom oring για στεγανοποίηση. Είναι έτοιμο για συναρμολόγηση αλλά επιφυλάσσομαι γιατί παρόλο που το ζήτησα όσο πιο λείο γίνεται, δεν ξέρω αν τελικά θα είναι στεγανό. Ορίστε μερικές φωτό:![]()
![]()
Με την ευκαιρία τελείωσε και ο ανταπτορας του μπροστινού φρένου που με ταλαιπώρησε πολύ και το μπροστινό WP EXTREME 50mm είναι έτοιμο για τοποθέτηση:![]()
![]()
![]()
![]()
Αυτά και ελπίζω να βοήθησα.
Στη διάθεση οποιουδήποτε για περισσότερες πληροφορίες.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Η δαγκάνα είναι η ίδια BREMBO αλλά η μπότα έχει σε διαφορετική θέση τα σημεία προσαρμογής γιατί το πηρούνι βγήκε από εντουρο ΚΤΜ με δίσκο 260 (ή 280 δε θυμάμαι) mm. Άρα για να κρατήσω εργοστασιακό τροχό, φρένο και ABS έπρεπε να φτιαχτεί ανταπτορας.Ωραία δουλειά έχεις κάνει.
Φαντάζομαι η μπροστινή δαγκάνα εχει διαφορές με αυτή που φόραγε κανονικά το EXTREME 50 γι'αυτό και μπήκες στην διαδικασία για αντάπτορα.
260mm ήταν ο δίσκος των εντουρο της ΚΤΜ και τα LC4 είχαν 300mm.Η δαγκάνα είναι η ίδια BREMBO αλλά η μπότα έχει σε διαφορετική θέση τα σημεία προσαρμογής γιατί το πηρούνι βγήκε από εντουρο ΚΤΜ με δίσκο 260 (ή 280 δε θυμάμαι) mm. Άρα για να κρατήσω εργοστασιακό τροχό, φρένο και ABS έπρεπε να φτιαχτεί ανταπτορας.
Υπάρχει και το EXTREME από ΚΤΜ adv 620 με 300mm δίσκο αλλά άντε βρες το.
Σημειώνω ότι έψαχνα μόνο το EXTREME και όχι άλλο συμβατικό ή USD γιατί πέραν ότι δουλεύει (λένε) και δείχνει (λέω) εξαιρετικά, έχει άξονα 17mm ίδιο με του DAKAR. 17mm έχει και το WP USD από CCM αλλά άντε βρες το κι αυτό.
Σε δουλειά να βρισκόμαστε...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Το ανάποδο των CCM πράγματι είναι ίδιο με τα υπόλοιπα 43αρια USD που φορούν τα KTM αλλά για δικούς τους λόγους η CCM τα έδινε με άξονα 17mm (τουλάχιστον κάποιες εκδόσεις/χρονιές). Ελπίζω ότι θα μου αρέσει και θεωρώ σίγουρο ότι θα δουλεύει μέρα με τη νύχτα συγκριτικά με το τέρμα συμβατικό και απλό εργοστασιακό πηρουνι 41mm.260mm ήταν ο δίσκος των εντουρο της ΚΤΜ και τα LC4 είχαν 300mm.
Αν δεν κάνω λάθος το ανάποδο WP των CCM 404 ήταν το ίδιο 43mm επίσης με των ΚΤΜ αλλά δεν θυμάμαι διάμετρο άξονα,μάλλον 20mm.
Όταν η ΚΤΜ το γύρισε σε 48mm μεγάλωσε και ο άξονας.
Καλά έκανες που κράτησες ABS μαζί με στοκ τροχό,όντως λένε ότι το Extreme 50 ήταν από τα καλύτερα συμβατικά πηρούνια αλλά με μπόλικη στατική τριβή.
Σίγουρα το όλο πακέτο θα είναι μέρα με την νύχτα σε σχέση με το στοκ.Χρόνο θέλει για να βρεις τις κατάλληλες ρυθμίσεις μπρος/πίσω . Παρόλο το ίδιο μήκος του πηρουνιού έχε στο πίσω μέρος του μυαλού σου και την επιλογή ύψους στις τιμονόπλακες (αν δεις ότι δεν σου 'βγαίνει' σε σωστή συμπεριφορά από γεωμετρία ή ακόμα και σε επιθυμητή απόσβεση των αναρτήσεων)Το ανάποδο των CCM πράγματι είναι ίδιο με τα υπόλοιπα 43αρια USD που φορούν τα KTM αλλά για δικούς τους λόγους η CCM τα έδινε με άξονα 17mm (τουλάχιστον κάποιες εκδόσεις/χρονιές). Ελπίζω ότι θα μου αρέσει και θεωρώ σίγουρο ότι θα δουλεύει μέρα με τη νύχτα συγκριτικά με το τέρμα συμβατικό και απλό εργοστασιακό πηρουνι 41mm.
Δεν έχω πρόχειρο αν η διαδρομή του EXTREME που πήρα είναι 280 ή 300mm (νομίζω το πρώτο) αλλά θα κοιτάξω να διατηρήσω αυτή τη διαδρομή ή να την μειώσω λίγο μόνο γιατί το αμορτισέρ που πήρα είναι custom made με 250mm διαδρομή.
Τώρα που θυμήθηκα, ένα επιπλέον στοιχείο υπέρ της αγοράς EXTREME έναντι άλλου, είναι ότι έχουν παραπλήσιο μήκος με το εργοστασιακό.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ναι, βέβαια. Ευχαριστώ.Σίγουρα το όλο πακέτο θα είναι μέρα με την νύχτα σε σχέση με το στοκ.Χρόνο θέλει για να βρεις τις κατάλληλες ρυθμίσεις μπρος/πίσω . Παρόλο το ίδιο μήκος του πηρουνιού έχε στο πίσω μέρος του μυαλού σου και την επιλογή ύψους στις τιμονόπλακες (αν δεις ότι δεν σου 'βγαίνει' σε σωστή συμπεριφορά από γεωμετρία ή ακόμα και σε επιθυμητή απόσβεση των αναρτήσεων)
Καλή συνέχεια στο πρότζεκτ .
Τέλεια. Δεν έχω ξανακούσει τέτοια μετατροπή. Ακούγεται ενδιαφέρουσα.Χρήστο αν και τα έχουμε ξανα πει παλαιότερα όταν σε ρωτούσα για τα tfx.
Έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά! Χαίρομαι που επιτέλους βρήκες χρόνο να ολοκληρώσεις σιγα σιγα το project.
Προσωπικά έχω στα σκαριά να του βάλω μπροστά marzocchi 40mm usd, είναι πιο εύκολη μετατροπή απο τη δική σου! Οποτε θα ενημερώσω και εγω εν καιρω..
Πάω να ανεβάσω φώτο αλλά μου λέει αυτός ο τύπος αρχείου δεν είναι αποδεκτός wtf?
απο τις εικόνες της σελίδας που εντοπίζεις το πρόβλημα;Πάω σήμερα να αλλάξω τακάκια μπροστά λύνω και βλέπω το ένα από τα δύο έμβολα τρύπιο.
Στα εμβολακια εκεί που έχουν λίγο σκουριά και έχουν και μια οπή ,εκεί το ένα είναι σπασμένο έχει μεγάλη τρύπα δλδ. Αυτά που φαίνονται σαν τάπες στα έμβολα δλδαπο τις εικόνες της σελίδας που εντοπίζεις το πρόβλημα;
BMW F650GS Genuine Brembo One-touch 2POT Caliper | Caliper | Croooober
Σευχαριστω Λάμπρο για την απάντηση και τη διευκόλυνση με τις φωτός.Πρώτα απ' ολα δεν ειναι κάτι ανησυχητικό για την ασφάλεια σου.
Τώρα εαν θέλεις να το αντικαταστήσεις, παίρνεις ότι υπάρχει απ' αυτό, σαν δείγμα, και πας σε μαγαζιά με μεταχειρισμένα.
Μπορεί κάποιος έμπορας να έχει κάποια διαλυμένη δαγκάνα και να τα δίνει με το κομμάτι.
Αντιπροσωπεία γιατί όχι; Νομίζω είναι σε ισχύ Service Bulletin που αντικαθιστά το υφιστάμενο υλικό με άλλο επανασχεδιασμένο, χωρίς ή με πολύ χαμηλό κόστος. Δεν χάνεις να ρωτήσεις....ψάχνω αισθητήρα πίεσης ελαίου, γνωρίζει κανείς καταστήματα που προμηθεύουν τέτοια "μαραφέτια";;;
/// Β