Bmw F650gs /Dakar Modified, Accessories and Problems

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
@Pikinos εμένα μου αρεσουν και προτείνω να τους κάνεις ενα βαψιμο , μαυρες εξωτερικά και θα του πάνε ακόμα πιο πολύ . Και σωστα έπραξες οπως ειπες για 2-3 φορες το χρονο.

ΥΓ :Στο τέλος ΟΛΟΙ ενα 640 πολεμικό λιτό απλό και απέριττο θα παρετε για το βουνό. Μέχρι τότε θα παλεύεται με τα "γελάδια" :D:p:muted::mooning:o_O:cool::wacky::woot::laugh:
Spam offffff
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Πολύ καλή δουλειά. Όσο για τις βαλίτσες προσωπικά τις θεωρώ ότι καλύτερο (σε σκληρή βαλίτσα) για adventure touring έχει βγει ποτέ. Αν είχε βάσεις της προκοπής για το Africa δεν θα τις είχα δώσει με τίποτα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Η ερώτηση που ακολουθεί αφορά το Dakar και για αυτό δεν ανοίγω νέο θέμα (αν δεν ταιριάζει, ας μεταφερθεί):
Ψάχνοντας για ελαστικά off road, ξεχώρισα τα ΜΤ21 της πιρέλι, τα οποία έχουν καλές κριτικές και για τον δρόμο (πλην βροχής και φθοράς), ενώ η τιμή τους είναι τιμή "κρίσης". Το πρόβλημα είναι ότι δεν παράγονται ακριβώς στη διάσταση του Dakar δλδ 130/80/17 αλλά στη διάσταση 130/90/17, η ερώτηση λοιπόν είναι: η τοποθέτηση τους είναι εφικτή; και επιπλέον, θα δημιουργήσει κάποιο/α προβλήμα/τα;
/ Β
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Η ερώτηση που ακολουθεί αφορά το Dakar και για αυτό δεν ανοίγω νέο θέμα (αν δεν ταιριάζει, ας μεταφερθεί):
Ψάχνοντας για ελαστικά off road, ξεχώρισα τα ΜΤ21 της πιρέλι, τα οποία έχουν καλές κριτικές και για τον δρόμο (πλην βροχής και φθοράς), ενώ η τιμή τους είναι τιμή "κρίσης". Το πρόβλημα είναι ότι δεν παράγονται ακριβώς στη διάσταση του Dakar δλδ 130/80/17 αλλά στη διάσταση 130/90/17, η ερώτηση λοιπόν είναι: η τοποθέτηση τους είναι εφικτή; και επιπλέον, θα δημιουργήσει κάποιο/α προβλήμα/τα;
/ Β
Και γιατι δεν βαζεις το 120/90-17...;
Εναλλακτικα δεν και τα Shinko 804/805...
Καλη και οικονομικη επιλογη.;)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάνο @Pikinos προσωπικά οι πλαστικές της KTM μου αρέσουν ΚΑΙ οπτικά περισσότερο από οποιεσδήποτε αλουμινένιες (οι οποίες η αλήθεια είναι πως σχεδιαστικά έρχονται όλες ανεξαιρέτως από το 1ο Παγκόσμιο Πόλεμο) και μπράβο σου καθώς έχει την αξία της και η διαδικασία της εφαρμογής/πατέντας.

Θα ήταν ενδιαφέρον να ζυγιστεί στο τέλος... Φορτωμένο, όπως και του @STF του στεφανου η κούκλα! Για να έχουμε ένα μπουσουλα:rolleyes:
Κώστα @gsmaniac το WR250R είναι ένα πολύ ιδιαίτερο μηχανάκι και το επέλεξα ακριβώς για να μπορώ να το φορτώνω (καθόλου τυχαία), αλλιώς με τα ίδια χρήματα θα έπαιρνα ένα καθαρόαιμο. Το κυρίως πλαίσιο του είναι αλουμινένιο και ενισχύεται από κομμάτια ατσάλινου υποπλαισίου. Οι δε ασφάλτινες ταξιδιωτικές του επιδόσεις είναι μάλλον ίσες αν όχι καλύτερες από τα περισσότερα μονοκύλινδρα των 400cc, κυρίως λόγω του 6τάχυτου κιβωτίου.

Σχετικά με το αυτοφερόμενο βάρος έχω υπολογίσει ότι πρέπει να του έχω προσθέσει περί τα 7 κιλά που προέρχονται κατά κύριο λόγο από τα πλαϊνά κάγκελα για τα σαμάρια, τη "πλαστική" ποδιά και την πολύ ελαφριά σχάρα αλουμινένιου κράματος (συν περίπου 7 λίτρα βενζίνης όπου και όταν χρειάζεται). Ότι άλλο έχει αντικατασταθεί στη μηχανή είναι κατασκευασμένο από ελαφρύτερα υλικά σε σχέση με αυτά που αφαιρέθηκαν. Παραδείγματος χάριν το εργοστασιακό ντεπόζιτο ήταν μεταλλικό και μαζί με αυτό αφαιρέθηκαν και τα πλαστικά καπάκια.

Με άλλα λόγια... αν δεν τη "φορτώσω" παραμένω τουλάχιστον 80 κιλά κάτω από τα μεγάλα δικύλινδρα (για να καταλάβουμε για τι διαφορά κιλών μιλάμε), οπότε ακόμη και στις μονοπατάδες είμαι μια χαρά. Αν πάλι τη φορτώσω για μια τριήμερη χωμάτινη απόδραση, έχω κάνει πολύ προσεκτικές επιλογές οι οποίες εκ των πραγμάτων είναι και ποσοτικά λιγότερες (χωρίς να μου λείπει οτιδήποτε βασικό), οπότε μάλλον το "άνοιγμα" των κιλών θα μεγαλώσει κι άλλο σε σχέση με ένα φορτωμένο δικύλινδρο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
@thenos o katemis : Στην αναζήτηση είχα εντοπίσει και τα Shinko, όμως ποιός τα προμηθεύει στο Αθηνιστάν;
Το 120/90/17 δεν το είχα σκεφτεί, αλλά το έψαξα και το ΜΤ21 δεν παράγεται σε αυτή την διάσταση. Επίσης οι διαστάσεις στα ελαστικά μότο είναι αντίστοιχες με των τετράτροχων; Δηλαδή το 130/90 σε σχέση με το 130/80 έχουν 13 χιλιοστά διαφορά στο ύψος του προφίλ;
/ Β
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σε 120/90-17 βγαινει το MT21...
Τα Shinko θα τα βρεις στην Πατρα στον Λυρη.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Στεφάν, χρήσιμο το δεύτερο λινκ, απαλλάσει από τα κομπιουτεράκια... Όντως το 130/80 με το 130/90 έχουν 13 χιλιοστά διαφορά στο προφίλ (104 - 117), η οποία θεωρώ είναι μεγάλη:
https://www.tacomaworld.com/tirecalc?tires=130-80r17-130-90r17
Άρα το ερώτημα μεταβάλλεται από 130/80 σε 120/90 τι επιδράσεις θα υπάρχουν;
/ Β

ΥΓ τα shinko από Πάτρα με επιλέον μεταφορικά και τοποθέτηση, κοστίζουν παράπανω από ότι τα ΜΤ21.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στεφάν, χρήσιμο το δεύτερο λινκ, απαλλάσει από τα κομπιουτεράκια... Όντως το 130/80 με το 130/90 έχουν 13 χιλιοστά διαφορά στο προφίλ (104 - 117), η οποία θεωρώ είναι μεγάλη:
https://www.tacomaworld.com/tirecalc?tires=130-80r17-130-90r17
Άρα το ερώτημα μεταβάλλεται από 130/80 σε 120/90 τι επιδράσεις θα υπάρχουν;
/ Β

ΥΓ τα shinko από Πάτρα με επιλέον μεταφορικά και τοποθέτηση, κοστίζουν παράπανω από ότι τα ΜΤ21.
Είπαμε θα βάλεις MT21 σε 120/90-17 (υπάρχει) για να ελαχιστοποιηθεί η διαφορά στα 4mm (104 - 108)





Και στο speedometer θα είσαι σχεδόν στα ίδια παντού.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
@STF Στέφανε, μεταξύ μας και εμένα μ αρέσουν πιο πολύ από τις "άλλες". Πάντα είχα μια κλίση προς την "ασχήμια".

Τωρα για το βάρος που έχουμε αναφερθεί κατά καιρούς. Για μεγάλα - μικρα, μονοκυλινδρα - δικύλινδρα κτλ.

Το μηχανάκι λένε ότι είναι 193 Kg, wet

Εννοείται πως δεν υπάρχει σύγκριση κιλών με το wrr όπως πιθανών να ειπώθηκε

Με κάγκελα μπροστά πάνω- κάτω πάνε στα 8 Kg. Να βάλουμε και άλλα 4 Kg τα πίσω. 204

Βγάλε μαμά εξάτμιση, βάλε πιο ελαφριά αφτερ μάρκετ

Να πούμε 200 για να μαστε μέσα.

Ε και;; Δεν νομίζω να με δυσκολεύουν αυτά τα κιλά όταν πάω χώμα και κάνω αυτά τα όχι και τόσο απαιτητικά χώματα . Αλλα Πράγματα είναι δύσκολα εκεί πανου.


Μη μου πει κανένας πόσο θα φτάσει αν βάλω βαλίτσες τσαντάκια και παρατσαντακια. Δεν πάω βουνό έτσι.

Ένας σάκος και μια τσάντα πλάτης αρκεί

@vassat σε έχω ξεχάσει. Αμέλεια και έλλειψη χρόνου. Θα σε καλέσω Δευτέρα μεσημέροαπογευμα

Χωρίς να μαι ειδικός τα mt21 τα έχουν απορρίψει κάποιοι λόγω της μεγάλης φθοράς τους σε ταχύτητες 100-130. Ξεκολλαγαν τακούνια.

Y. Γ
Τα tkc 80 παίζουν σε μαγαζί στις δικές μας διαστάσεις στα 175 ευρώ αν δεν κάνω λάθος
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
MT21 έχω λιώσει αρκετά ζευγάρια και έχω βγάλει ουκ ολίγους χειμώνες στους βρεγμενους δρομους της Αθηνας χωρίς πρόβλημα (πτώση δηλαδή :D ).
Μέχρι 120-130 τακούνια δεν είχαν ξεκολλήσει ποτέ,φθείρονται γρήγορα αλλά μένουν στην θέση τους.
Εδώ μπορείς να δεις εντυπώσεις απο όσους τα έχουν χρησιμοποιησει https://advride.gr/threads/pirelli-mt21.5110/
Στο 120/90/17 δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα, αν θες σώνει και καλά 130/80/17 δες το T63 (νομίζω υπάρχει σε αυτή την διάσταση) και το Dunlop D606 (αν θυμάμαι καλά).Μόνο που το D606 είναι καλυτερο να ζευγαρώσει με μπροστινό MT21 και όχι το αντίστοιχο μπροστινό D606.
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Η "κοντη" έκδοση λοιπόν απλό F650gs.
Αποκτήθηκε πριν 5 χρόνια με περίπου 20000χλμ και έκτοτε κάνει αυτά για τα οποία έχει φτιαχτεί...Αν και ήθελα τη ψηλή έκδοση Dakar δεν αντισταθηκα και πολύ στην αγορά της μιας και η κατάσταση της ήταν απλά καινούργια για μοντέλο του 2002 αγοράστηκε από άνθρωπο που τον ήξερα και την είχε για παπί για το κέντρο τους καλοκαιρινούς μήνες ενώ φυλασσόταν σαν βαμπίρ σε υπόγειο γκαράζ στα βόρεια προάστια


Στάλθηκε από το MotoG3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Επηρεασμένος από την ομορφιά της gilf R100gs bumlebee , δέχτηκε και η δικιά μου τις ανάλογες αισθητικες επεμβάσεις με τη βοήθεια ταινίας βυνιλιου(ρόλο 40μ- 7€) και αυτοκόλλητα από ebay.ενω το πηρούνι βάφτηκε με τον ορθό τρόπο με plastidip (πλένεται και με πιεστικό και δεν έχει υποστεί φθορά)


Στάλθηκε από το MotoG3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Μετά τη πρώτη αλλαγή μιας τσιμουχας πριν δύο χρόνια σε ενα καλάμι λογω χωμάτων μπήκαν προστατευτικά νεοπρεν της acerbis με κοστος 20-22 €. Η αλλη τσιμουχα είναι ακόμα η εργοστασιακή.. Σε αυτό το σημείο να πω ότι τα γράμματα της acerbis στο νεοπρεν είναι κανονικά άσπρα αλλά εγώ τα έβαψα για τους ευνόητους λόγους με ανεξίτηλο μαρκαδόρο, απροσδόκητα εξαιρετικής αντοχής η βαφή μετά τόσα πλυσιματα

Στάλθηκε από το MotoG3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom