Bmw F650gs /Dakar Modified, Accessories and Problems

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Καλημέρα κ από εμένα! Η δίκη μου πρόταση αποτελείται από τη χαμηλή βάση 45 μοιρών της RAM και στήριξη στην πάνω δεξιά ή και αριστερή βίδα της ζελατίνας! Το έχω χρόνια έτσι! Τελευταία δοκίμασα επιτυχώς και τη μικρή βεντούζα της RAM για στήριξη στη ζελατίνα ή στο ταχύμετρο (αν και εκεί στηρίζω κυρίως την Action Cam)!




Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
Καλημέρα κ από εμένα! Η δίκη μου πρόταση αποτελείται από τη χαμηλή βάση 45 μοιρών της RAM και στήριξη στην πάνω δεξιά ή και αριστερή βίδα της ζελατίνας! Το έχω χρόνια έτσι! Τελευταία δοκίμασα επιτυχώς και τη μικρή βεντούζα της RAM για στήριξη στη ζελατίνα ή στο ταχύμετρο (αν και εκεί στηρίζω κυρίως την Action Cam)!




Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ωπα μίστερ, θέλω και φώτο από μπροστά. Τι ζελατίνα είναι αυτή; τι βραχίονα βάζεις στη βάση των 45 μοιρών;
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition


Είναι η MRA με το πρόσθετο σπόιλερ, το οποίο έχω αφαιρέσει και έβαλα ένα τύπου wunderlich! Τα πλαϊνά στηρίγματα είναι δικές μου προσθήκες γιατί λύγιζε στα πολλά, ειδικά με το σπόιλερ!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Στο 650 είναι δύσκολο να βρίσκεις το πεταλ του πίσω φρένου όταν φοράς εντουρομποτες και πρέπει να έχεις το πόδι ελαφρώς στραμμένο προς τα μέσα για να το βρεις αμμεσα και γρήγορα. Ένα extension είχα κατά νου αλλά κάποια στιγμή το αποφάσισα να δοκιμάσω ένα οικονομικό από το ebay και δικαιώθηκα. Με εξευτελιστικα χαμηλά τιμή που ξεκινάει από περίπου 5,5€ ,εγώ το παρήγγειλα περίπου στα 8,5. περίπου 2 χιλιοστά αλουμινίου, δουλεύει μια χαρά και είναι αρκετά συμπαγής κατασκευή.
Ήθελα να το γράψω εδώ και κάνα μήνα που το πήρα ,το είχα ξεχάσει όμως.Ρο θυμήθηκα όμως σήμερα μιας και είδα στο διαδίκτυο να το πουλάνε κάποιοι έξυπνοι ντόπιοι στα 24€.


Στάλθηκε από το MotoG3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i-gs 1200
Στο 650 είναι δύσκολο να βρίσκεις το πεταλ του πίσω φρένου όταν φοράς εντουρομποτες και πρέπει να έχεις το πόδι ελαφρώς στραμμένο προς τα μέσα για να το βρεις αμμεσα και γρήγορα. Ένα extension είχα κατά νου αλλά κάποια στιγμή το αποφάσισα να δοκιμάσω ένα οικονομικό από το ebay και δικαιώθηκα. Με εξευτελιστικα χαμηλά τιμή που ξεκινάει από περίπου 5,5€ ,εγώ το παρήγγειλα περίπου στα 8,5. περίπου 2 χιλιοστά αλουμινίου, δουλεύει μια χαρά και είναι αρκετά συμπαγής κατασκευή.
Ήθελα να το γράψω εδώ και κάνα μήνα που το πήρα ,το είχα ξεχάσει όμως.Ρο θυμήθηκα όμως σήμερα μιας και είδα στο διαδίκτυο να το πουλάνε κάποιοι έξυπνοι ντόπιοι στα 24€.


Στάλθηκε από το MotoG3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και στο tiger εχω παρομοιο θεμα.Καλο αξεσουαρ,φευγω για Κινα.
 
Reactions: kaf

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Μια ερώτηση:
τι λάδι βάζετε ;;;
Έχω χρησιμοποιήσει BelRay Thumber 15w50 με σχετικά ικανοποιητικά αποτελέσματα όσον αφορά την αίσθηση/λειτουργία του κιβωτίου, τα οποία ανικαταστάθηκαν με Liqui Moly 15w50 semi, όμως η λειτουργία του κιβωτίου "υποβαθμίστηκε".
Υπάρχει κάποια άλλη εμπειρική σύγκριση λιπαντικών όσον αφορά τη λειτουργία το κιβωτίου;;;
/ Β
 

ouzakias

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
R 1200GS ADV 2010
Δεν μπορείς με μια αλλαγή λαδιού να βγάλεις σωστά συμπεράσματα! Άσε το λάδι να δουλέψει και κάνε τρεις αλλαγές. Τότε θα δεις διαφορές. Αντιδρούν το ένα λάδι με το άλλο και δεν έχεις σωστό feedback.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Στο dakar μου έχω δοκιμάσει αρκετά λάδια αλλά θυμάμαι οτι τα καλύτερα αποτέλεσμα βίωσα με το ημισυνθετικο torqo! Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν βγαίνει σε ιξώδες 15w-50, όποτε κάνω μίξη ιξωδων 10w-40 & 20w-50!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Δεν μπορείς με μια αλλαγή λαδιού να βγάλεις σωστά συμπεράσματα! Άσε το λάδι να δουλέψει και κάνε τρεις αλλαγές. Τότε θα δεις διαφορές. Αντιδρούν το ένα λάδι με το άλλο και δεν έχεις σωστό feedback.
Σωστό μεν, εν μέρει δε, ήτοι:
(και σύμφωνα με ότι έχω διαβάσει αν θυμάμαι, από τεχνικό της Fuchs) είναι εφικτή -χωρίς πρόβλημα- η μίξη* λιπαντικών, διαφορετικού ιξώδους ή/και εταιρείας, αρκεί να είναι το ίδιου τύπου (mineral, semi syn, full syn).
* θεωρώντας ότι η αλλαγή μάρκας είναι μια μορφής ελάχιστης μίξης, εκτιμώ ότι ναι μεν η λειτουργία θα επηρεαστεί από τα υπολείματα, πλην όμως αυτή θα είναι μικρή.
Επιπλέον,
δεν είναι δυνατό να αναμείνω 3 αλλαγές λιπαντικού, ούτε σε χλμ (15Κ) ούτε σε κόστος (υπόθετοντας ότι πραγματοποιείται αλλαγή σε συντομότερο χρόνο).
/ Β
 

ouzakias

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
R 1200GS ADV 2010
Σωστό μεν, εν μέρει δε, ήτοι:
(και σύμφωνα με ότι έχω διαβάσει αν θυμάμαι, από τεχνικό της Fuchs) είναι εφικτή -χωρίς πρόβλημα- η μίξη* λιπαντικών, διαφορετικού ιξώδους ή/και εταιρείας, αρκεί να είναι το ίδιου τύπου (mineral, semi syn, full syn).
* θεωρώντας ότι η αλλαγή μάρκας είναι μια μορφής ελάχιστης μίξης, εκτιμώ ότι ναι μεν η λειτουργία θα επηρεαστεί από τα υπολείματα, πλην όμως αυτή θα είναι μικρή.
Επιπλέον,
δεν είναι δυνατό να αναμείνω 3 αλλαγές λιπαντικού, ούτε σε χλμ (15Κ) ούτε σε κόστος (υπόθετοντας ότι πραγματοποιείται αλλαγή σε συντομότερο χρόνο).
/ Β
Είναι εφικτό αλλά δεν θα πάρεις την λειτουργία του λαδιού στο βαθμό που πρέπει. Engine clean λέγεται η λύση σου και υπάρχει από διάφορες εταιρίες. Επέλεξε επώνυμο προϊόν αν το πάρεις απόφαση. Διάβασε τις οδηγίες χρήσης του για να ξέρεις τους χρόνους του και αλλάζεις και φίλτρο.
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Μπροστινή τρόμπα φρένου.
Μια ωραία μέρα το μπροστινό αποφάσισε να μη κρατάει πίεση.Σε τράβηγμα της Μανέτας ενώ αρχικά υπήρχε πίεση αυτή αμέσως εξαφανιζόταν και η μανέτα τερμάτιζε. Διαρροή πουθενά στις ενώσεις σωλήνων ούτε στη μανέτα. Έγιναν εξαερώσεις,αλλαχθηκαν ροδελες στα ρακορ προληπτικα,αλλά τίποτα. Υποψία που τελικά επιβεβαιώθηκε ..το λάστιχακι του εσωτερικού εμβόλου που "σπρώχνει".
Και εδώ το σημαντικό....η μια αντιπροσωπεία το Κιτ που δίνει συντήρησης του μπροστινού περιλαμβάνει μόνο ανταλλακτικά εξωτερικά της αντλίας, το εξωτερικό εμβολο, με τη μπότα και το ελατήριο...τίποτα άλλο.περιπου 30€.
Αλλη αντιπροσωπεία δίνει ...λάστιχακι που σπρώχνει, εξωτερικο εμβολο με ελατήριο και μπότα,επιπλέον γράσο και λιπαντικό για το εσωτερικό λαστιχακι και έμβολο.32€.

 
Τελευταία επεξεργασία:

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
...περί Andreani Fork Cartridge και αναβάθμιση αναρτήσεων, ο λόγος,
αλλά ας ξεκινήσω ολίγον ανάποδα:
Έχοντας υπόψη:
- την "ρήση" του Στέφανου(STF) δλδ "όταν αρχίσεις να ψάχνεις για δομικές αλλαγές στη μοτό σου,
(μάλλον) είναι η ώρα αλλαγής της,
  • το σημαντικό (για μένα) βάρος των 192+ κιλών γεμάτων του Dakar, που δεν "κρύβεται", καθώς και την απουσία 6ης ταχύτητας στο κιβώτιο,
  • το γεγονός ότι το αρχικό, 0% το πάω / 100% με πάει, έχει γίνει -ας πούμε- 45 / 55
σκέφτομαι
αν αξίζει να επενδύσω σε αναβάθμιση των αναρτήσεων στο Ντακάρ
ή
να αρχίσω να σκέφτομαι την αντικατάσταση του ;;;
Η αναβάθμιση, στο ακριβό σενάριο, (σκέφτομαι) να περιλαμβάνει εντόσθια για το πιρούνι και service/revalve του πίσω αμορτισέρ ή aftermarket.
Όσον αφορά το ακριβό σενάριο, έχει κανείς άποψη για το προϊόν της Andreani ;;; (στο νετ έχει θετικά σχόλια)
Με πιο βασικές εργασίες, δλδ service/revalve πιρουνιού/αμορτισέρ και μόνο, θα υπάρξει βελτίωση ;;;
/ B

ΥΓ για την επιλογή της αντικατάστασης θα "ανοίξω" άλλο νήμα...
ΥΓ2 χλμ αναρτήσεων 52Κ, άνευ service, μόνο λάδια στο πιρούνι.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
H Andreani συνήθως χρησιμοποιεί τα ελατήρια της Ohlins. Από όσο είχα καταλάβει πειραματιζόταν με κάθε τύπο μοτοσυκλέτας ώστε να πετύχει τη βέλτιστη απόδοση των ελατηρίων αυτών "πειράζοντας" ιξώδες και στάθμη λαδιού σε σχέση με τα προτεινόμενα από το εργοστάσιο.
Φυσικά τα πράγματα βελτιώνονται σημαντικά.

Αν συνεχίσεις να κάνεις κάποια ταξίδια μπορείς να κρατήσεις το Dakar σου και αξίζει η επένδυση. Αν τα ταξίδια τέλειωσαν... χμ... τότε πρέπει να σκεφτείς σοβαρά κάποια πράγματα.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Στεφ,
πλέον η Andreani έχει εξελίξει μεγάλη γκάμα προϊόντων, πχ:
Benvenuti nel sito ufficiale di Andreani Group International
Όταν λες "ταξίδια", τι περιεχόμενο δίνεις στο όρο;
Ο λόγος αγοράς του Dakar ήταν/είναι η συμμετοχή σε ον/οφάδες.
/ Β
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στεφ,
πλέον η Andreani έχει εξελίξει μεγάλη γκάμα προϊόντων, πχ:
Benvenuti nel sito ufficiale di Andreani Group International
Όταν λες "ταξίδια", τι περιεχόμενο δίνεις στο όρο;
Ο λόγος αγοράς του Dakar ήταν/είναι η συμμετοχή σε ον/οφάδες.
/ Β
Είναι τόσο σχετικό και τόσο διαφορετικό για τον καθένα μας το "ταξίδι".
Εγώ για παράδειγμα προσπαθώ να ρυθμίσω κάποιες καταστάσεις για να έρθω στο φετινό advtroffy με το 250άρι και είναι αρκετά τα χιλιόμετρα. Δε με κολώνει γιατί είμαι σιδερόκωλος και αυτό θα το κάνω 1-2 φορές το χρόνο και όχι κάθε χρόνο.
Αυτή τη στιγμή δε βλέπω να ακολουθεί η κυρά δικάβαλο πουθενά -ακόμη κι αν είχα μεγάλη μηχανή- λόγω του μικρού (δεν έχουμε σημαντικές βοήθειες).
Αργότερα βλέπουμε, οπότε για τότε πολλά περνάνε από το μυαλό μου αλλά ένα ξέρω, πως το 250άρι δε πρόκειται να το δώσω.
Στο μέλλον μια έξτρα μηχανή μεσαίου κυβισμού αλλά με πολλαπλές δυνατότητες -ακόμη και για ταξίδι στο εξωτερικό- θεωρώ πως θα μπορούσε να είναι στη κατηγορία των 700cc.

...δε ξέρω αν με πιάνεις... ;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Είναι τόσο σχετικό και τόσο διαφορετικό για τον καθένα μας το "ταξίδι".
Εγώ για παράδειγμα προσπαθώ να ρυθμίσω κάποιες καταστάσεις για να έρθω στο φετινό advtroffy με το 250άρι και είναι αρκετά τα χιλιόμετρα. Δε με κολώνει γιατί είμαι σιδερόκωλος και αυτό θα το κάνω 1-2 φορές το χρόνο και όχι κάθε χρόνο. Αυτή τη στιγμή δε βλέπω να ακολουθεί η κυρά δικάβαλο πουθενά -ακόμη κι αν είχα μεγάλη μηχανή- λόγω του μικρού (δεν έχουμε σημαντικές βοήθειες).
Αργότερα βλέπουμε οπότε πολλά περνάνε από το μυαλό μου αλλά ένα ξέρω, πως το 250άρι δε πρόκειται να το δώσω. Στο μέλλον μια μηχανή με πολλαπλές δυνατότητες (!!!) ακόμη και για ταξίδι στο εξωτερικό, θεωρώ πως με ένα 700άρι μια χαρά θα είμαι (δε ξέρω αν με πιάνεις) ;)
Αρε Στέφανε, ίδιο τρόπο σκέψης έχουμε..!

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
Τελικά Πάνο Pikinos τι έκανες με τη βάση GPS;
Μόλις το είδα στεφ. Κάτι παίζει με τις ειδοποιήσεις του Tapatalk


Τελικά το έβαλα στο μπαράκι του τιμονιού.




Ακόμα όμως δεν έχει φύγει η ιδέα για μπαράκι πάνω από τα όργανα. Δεν θέλω να έχω στο τιμονι παροχή ρεύματος, βάση κινητού, βάση gps και θερμαινομενα.
Μία καλή λύση είναι κάτι σαν αυτό που είχα δει στο xr του onroad.
Στα σαιτ το αναφέρουν σαν rally navigation Bracket
Και αυτό όμως πιάνει στο τιμονι

 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ακόμα όμως δεν έχει φύγει η ιδέα για μπαράκι πάνω από τα όργανα. Δεν θέλω να έχω στο τιμονι παροχή ρεύματος, βάση κινητού, βάση gps και θερμαινομενα.
Μία καλή λύση είναι κάτι σαν αυτό που είχα δει στο xr του onroad.
Στα σαιτ το αναφέρουν σαν rally navigation Bracket
Και αυτό όμως πιάνει στο τιμονι

Φαίνεται πολύ καλή λύση και αξιόπιστη. Θα σου προσφέρει και καλύτερη θέση ανάγνωσης για το GPS αλλά ίσως σκεπάσεις τα όργανα της μηχανής.
Κι εγώ στο τιμόνι στηρίζω αρκετά πραγματάκια αλλά λόγω έλλειψης φέρινγκ δεν υπάρχουν εναλλακτικές και πλέον το έχω συνηθίσει.
 
Top Bottom