Bmw F650gs /Dakar Modified, Accessories and Problems

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Καλησπερα !!! Παιδια εκανα μια προσπαθεια και εφτιαξα βαλιτσες πλαινες και τωρα θελω να φτιαξω και βασεις .... Μπορει καποιος να μου μετρησει τις διαστασεις απο το τετραγωνακι- ορθογωνιο που δενει πανω η βαλιτσα? Ευχαριστω!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλησπερα !!! Παιδια εκανα μια προσπαθεια και εφτιαξα βαλιτσες πλαινες και τωρα θελω να φτιαξω και βασεις .... Μπορει καποιος να μου μετρησει τις διαστασεις απο το τετραγωνακι- ορθογωνιο που δενει πανω η βαλιτσα? Ευχαριστω!
Ρωτάς για συγκεκριμένα κάγκελα ή οτιδήποτε; Συνήθως είναι 30cm x 25cm με διάμετρο σωλήνας 16 ή 18mm. Εγώ θα έβαζα 18mm.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εδώ είναι ότι έχω φτιάξει μέχρι τώρα ,κόστος μέχρι εδώ 95€
Πολύ όμορφα και μπράβο σου.

α) Έχεις σκεφτεί τι θα βάλεις για το άνοιγμα-κλείσιμο των κουτιών;
β) Με ποιο τρόπο θα πιάσεις τα κουτιά στα κάγκελα;
γ) Συνήθως για να μη στραβώσουν ή κοπούν τα κάγκελα από το βάρος του φορτώματος και τους κραδασμούς τα ενώνουν με μια αντιρίδα μεταξύ του σε σχήμα Γ.

Τα κάγκελα της Tusk που έχω βάλει εγώ έχουν μια πολύ ωραία πατέντα για τέτοιες περιπτώσεις. Αν είσαι Αθήνα και θέλεις να δεις/αντιγράψεις μπορούμε να συναντηθούμε να τα δεις από κοντά.





 
Τελευταία επεξεργασία:

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Πολύ όμορφα και μπράβο σου.

α) Έχεις σκεφτεί τι θα βάλεις για το άνοιγμα-κλείσιμο των κουτιών;
β) Με ποιο τρόπο θα πιάσεις τα κουτιά στα κάγκελα;
γ) Συνήθως για να μη στραβώσουν ή κοπούν τα κάγκελα από το βάρος του φορτώματος και τους κραδασμούς τα ενώνουν με μια αντιρίδα μεταξύ του σε σχήμα Γ.

Τα κάγκελα της Tusk που έχω βάλει εγώ έχουν μια πολύ ωραία πατέντα για τέτοιες περιπτώσεις. Αν είσαι Αθήνα και θέλεις να δεις/αντιγράψεις μπορούμε να συναντηθούμε να τα δεις από κοντά.




Για το άνοιγμα κλείσιμο από την μεριά θα μπουν μεντεσέδες και από την άλλη καταβατης με κλειδαριά
Για την στερέωση από την κάτω μεριά ένα θυληκομα σαν αυλάκι και πανω παρόμοιο με μια τρύπα που θα βυδωνει αλενοβιδα
αυτό με το Γ το έχω κάνει με τις πίσω βάσεις να πιάνουν σε μια επεκτασουλα που πιάνουν πίσω από την πινακίδα.
Σε ευχαριστώ πολύ άμα κολλήσω κάπου θα σε ενημερώσω!
ΣΚ που θα έχω χρόνο θα τα τελειώσω και θα ανεβάσω φωτο!
 
Reactions: STF

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Μια ερώτηση:
τι λάδι βάζετε ;;;
Έχω χρησιμοποιήσει BelRay Thumber 15w50 με σχετικά ικανοποιητικά αποτελέσματα όσον αφορά την αίσθηση/λειτουργία του κιβωτίου, τα οποία ανικαταστάθηκαν με Liqui Moly 15w50 semi, όμως η λειτουργία του κιβωτίου "υποβαθμίστηκε".
Υπάρχει κάποια άλλη εμπειρική σύγκριση λιπαντικών όσον αφορά τη λειτουργία το κιβωτίου;;;
/ Β
Σε συνέχεια του προηγούμενου μηνύματος που αφορά τη λειτουργία του κιβωτίου:
αλλάχθηκαν τα λάδια και για σύντομο χρονικό διάστημα η λειτουργία του βελτιώθηκε,
όμως κατόπιν αρκετών ημερών ακινησίας το πρόβλημα επανήλθε ...δριμύτερο:
δηλαδή όταν ακινητώ -πλήρης στάση- με οποιαδήποτε ταχύτητα (πχ απότομο φρενάρισμα για ερυθρό σηματοδότη) δεν μπορώ να βάλω νεκρά "με καμία κυβέρνηση",
ενίοτε δε ο μοχλός ταχυτήτων αρνείται πεισματικά να μετακινηθεί είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω.
Ακόμα και με μικρή κίνηση, με άφημα του συμπλέκτη, δεν μετακινείται...
Επιπλέον παρατηρώ το εξής,
αν η μοτό έχει μείνει παρκαρισμένη με ταχύτητσ και θέλω να την μετακινήσω, πατώντας συμπλέκτη δεν κουνιέται ρούπι, ακόμα και αν σπρώχνουν δύο μαζί! (πρέπει να βάλω νεκρά)
Τι σημαίνει αυτό ;;;
Κλ@σμένοι/Κολλημένοι δίσκοι ;;; Απαιτούνται άλλα ελατήρια συμπλέκτη ;;; Κάτι άλλο ;;;
/ Β
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Σε συνέχεια του προηγούμενου μηνύματος που αφορά τη λειτουργία του κιβωτίου:
αλλάχθηκαν τα λάδια και για σύντομο χρονικό διάστημα η λειτουργία του βελτιώθηκε,
όμως κατόπιν αρκετών ημερών ακινησίας το πρόβλημα επανήλθε ...δριμύτερο:
δηλαδή όταν ακινητώ -πλήρης στάση- με οποιαδήποτε ταχύτητα (πχ απότομο φρενάρισμα για ερυθρό σηματοδότη) δεν μπορώ να βάλω νεκρά "με καμία κυβέρνηση",
ενίοτε δε ο μοχλός ταχυτήτων αρνείται πεισματικά να μετακινηθεί είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω.
Ακόμα και με μικρή κίνηση, με άφημα του συμπλέκτη, δεν μετακινείται...
Επιπλέον παρατηρώ το εξής,
αν η μοτό έχει μείνει παρκαρισμένη με ταχύτητσ και θέλω να την μετακινήσω, πατώντας συμπλέκτη δεν κουνιέται ρούπι, ακόμα και αν σπρώχνουν δύο μαζί! (πρέπει να βάλω νεκρά)
Τι σημαίνει αυτό ;;;
Κλ@σμένοι/Κολλημένοι δίσκοι ;;; Απαιτούνται άλλα ελατήρια συμπλέκτη ;;; Κάτι άλλο ;;;
/ Β
Άλλαξες δίσκους συμπλέκτη πρόσφατα; Το ίδιο συμβαίνει κ στο δικό μου από τη στιγμή που άλλαξα δίσκους και έκτοτε εκανα καμία 25 χιλ χιλ! Το αποδίδω σε κακής ποιότητας δίσκους που κολλάνε! Δεν νομίζω ότι είναι θέμα λαδιών γιατί άλλαξα αρκετά! Όσο αντέξουν κ μετά θα βαλω καλύτερους!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Σε συνέχεια του προηγούμενου μηνύματος που αφορά τη λειτουργία του κιβωτίου:
αλλάχθηκαν τα λάδια και για σύντομο χρονικό διάστημα η λειτουργία του βελτιώθηκε,
όμως κατόπιν αρκετών ημερών ακινησίας το πρόβλημα επανήλθε ...δριμύτερο:
δηλαδή όταν ακινητώ -πλήρης στάση- με οποιαδήποτε ταχύτητα (πχ απότομο φρενάρισμα για ερυθρό σηματοδότη) δεν μπορώ να βάλω νεκρά "με καμία κυβέρνηση",
ενίοτε δε ο μοχλός ταχυτήτων αρνείται πεισματικά να μετακινηθεί είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω.
Ακόμα και με μικρή κίνηση, με άφημα του συμπλέκτη, δεν μετακινείται...
Επιπλέον παρατηρώ το εξής,
αν η μοτό έχει μείνει παρκαρισμένη με ταχύτητσ και θέλω να την μετακινήσω, πατώντας συμπλέκτη δεν κουνιέται ρούπι, ακόμα και αν σπρώχνουν δύο μαζί! (πρέπει να βάλω νεκρά)
Τι σημαίνει αυτό ;;;
Κλ@σμένοι/Κολλημένοι δίσκοι ;;; Απαιτούνται άλλα ελατήρια συμπλέκτη ;;; Κάτι άλλο ;;;
/ Β
Τα ίδια έκανε το στρομ που εχω τώρα, ένα γνήσιο σετακι δίσκοι, μεταλλικοι- φιμπερενιοι-ελατηρια, και όλα έγιναν όπως θα έπρεπε...100κ είχε βέβαια..
Εννοείται ότι έχεις σωστά ρυθμισμένο συμπλέκτη..
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Χρήστο/Σωτήρη ευχαριστώ,
δίσκους δεν έχω αλλάξει, διανυθέντα χλμ 52Κ.
Είναι άραγε ώρα για αλλαγή ;;; (και αν ναι, εκτός από ΟΕΜ, υπάρχουν άλλες αξιόπιστες/οικονομικές επιλογές ;;;)
/ Β
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
EBC και NEWFREN είναι οι πιο διαδεδομένες κ σχετικά φθηνές επιλογές! Εγώ βλακωδώς δεν έβαλα τίποτα από τα δυο κ χρησιμοποίησα κάτι ακόμα πιο μάπα κ φθηνό που δε θυμάμαι κοιλας τη μάρκα! Αν παίξεις στα δυο που ανέφερα και ειδικά στο πρώτο, νομίζω θα είσαι ΟΚ!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Βασίλη μπορεί να θέλει απλώς ρύθμιση η μανέτα του συμπλέκτη. Κάνε ένα τσεκ, πάνου και κάτου!
Στο μανιουάλ της κούκλας θα βρεις ποιες είναι οι "νεκρές" αποστάσεις που πρέπει να έχει η μανέτα πριν αρχίσει να αποσυμπλεκτάρει.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Έγινε αρμοδίως Στέφανε,
βελτιώθηκε, να δούμε αν θα έχει και διάρκεια, αλλιώς πάμε για άλλα....
/ Β
 
Reactions: STF

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Θα συμφωνισω, σημερα πηγα για το πρωτο δικο μου σερβις στης 76χιλ στο b**** garage (τρομερα παιδια) και μου ρυθμησαν την μανετα του συμπλεκτη και εξαφανιστηκαν ολα τα παραπανω που τα ειχα και εγω ( ψαξιμο νεκρας, πεταγμα πρωτης κτλπ)
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Σήμερα καταφέραμε με τον πατέρα μου και τις τελειώσαμε! Το αποτέλεσμα εμένα με καλύπτει πλήρως! Υπάρχουν κάποιες ατέλειες αλλά δεδομένου ότι φτιάχτηκαν στο χέρι και το επιχειρήσαμε χωρίς ιδιαίτερη μελέτη τις δικαιολογουν! Το κόστος για όλα έφτασε τα 150€ περίπου και θα ήταν ποιο κάτω 30€ αν δεν φτιάχναμε καινούργια καπάκια! Βαλίτσες και βάσεις! Θα ακολουθήσει και top case τον
Αύγουστο!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σήμερα καταφέραμε με τον πατέρα μου και τις τελειώσαμε! Το αποτέλεσμα εμένα με καλύπτει πλήρως! Υπάρχουν κάποιες ατέλειες αλλά δεδομένου ότι φτιάχτηκαν στο χέρι και το επιχειρήσαμε χωρίς ιδιαίτερη μελέτη τις δικαιολογουν! Το κόστος για όλα έφτασε τα 150€ περίπου και θα ήταν ποιο κάτω 30€ αν δεν φτιάχναμε καινούργια καπάκια! Βαλίτσες και βάσεις! Θα ακολουθήσει και top case τον
Αύγουστο!
Η χαρά του να φτιάχνεις κάτι μόνος σου! Είναι πολύ όμορφες, και μπράβο σου!
Τα 150 ευρώ είναι το 1/5 αυτών που θα έδινες αν αγόραζες έτοιμες!
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
Καλησπέρα έχει κάνει κάποιος μετατροπή του μπροστινού με usd?
Το έψαξα με ανθρώπους που έχουν κάνει την μετατροπή. Κατέληξα πως δεν αξίζει τα λεφτά της. Ανάρτηση μπροστά σημαίνει και ανάρτηση πίσω. Άλλες τιμονοπλακες, άλλη ζάντα με δίσκους τρόμπες, δαγκάνες. Αν θες να χρησιμοποιήσεις τον ίδιο τροχό με τα ίδια φρένα πρέπει να κάνεις μετατροπή. Συνήθως χρησιμοποιούν 48mm

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Προσπαθώ να βρω περισσότερες πληροφορίες αλλά είναι στα αγγλικά και με την ορολογία το χάνω λίγο...πρέπει να υπάρχει και κάποια λύση Bolt on τουλάχιστον σε τιμονοπλακες, σε θέμα τροχού σίγουρα πρέπει να ταιριαξεις τροχό και δαγκάνα +κλειδαριές στοπ κτλπ...
 
Top Bottom