BMW F900XR

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
FZS1000, Peg650, G650X
Μαζί με το S1000XR παρουσιάστηκε και το F900XR, το οποίο προσωρινά πέρασε απαρατήρητο (γιατί το μεγάλο είναι καρδιοπάθειες απ' τις πολλές συμπάθειες).

Δείτε το στο Αγγλικό site, φαντάζομαι πως θα το έχει και στο δικό μας εντός των ημερών.
F 900 XR

Σε κόκκινο, λευκό και χρυσό χρώμα, έρχεται να κλείσει σπίτια με την εμφάνιση που δείχνει μοιρασμένη ανάμεσα στο σημερινό 1000 για το μούτρο και το "αυριανό" 1000 για την ουρά.
Το μοτέρ είναι 895cc, 103 ίππους και 96Νm ροπής (από τις 4500 ως τις 8500 δεν πέφτει κάτω από 87 λέει η BMW), 15.5 λίτρα ντεπόζιτο, 775 χιλιοστά σέλα ως 870 χιλιοστά.





Μαζί του και το γυμνό που αντικαθιστά το F800R




Το διάγραμμα δύναμης έχει και αυτό κάτι να πει... Κυρίως για το 850GS και να μας γεμίσει απορία γιατί είναι "κομμένο" έτσι.



















 
Τελευταία επεξεργασία:

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Ας γράψω δυο λογάκια καθότι είχα το μηχανάκι για ένα τρίωρο στην κατοχή μου για ένα τεστ Ράιντ
Ξεκινάμε από την πρωτη εντυπωση. Φτωχό Φινιρισμα για BMW. Μου θυμισε το f750gs αλλά οχι τόσο φτωχό, ένα κλικ καλυτερο. Ανεβαίνω στη σέλα η οποία ήταν αρκετά σκληρή και με. Μικρή σχετικά για τον συνεπιβάτη θέση. Τα ποδια και τα χέρια μου έκατσαν αρκετά καλά και άνετα για το υψος μου(1.85)
Βάζεις το κλειδί στη τσέπη πατας το κουμπί, περιμενεις λίγο και πατας τη μίζα.ο ήχος θα έλεγα αδιαφορος, ακους κάτι γκλαν γκλονγκ από το μοτέρ αλλά οκ παλευεται. Συμπλέκτη πρωτη κουμπώνει ωραία αλλαγή σε δευτερα τρίτη και το μηχανάκι κάτω από τις 3000σαλ δεν του αρέσει να δουλευει. Μετά τις 3 ομαλοποιειται η λειτουργία και στις 6+ αρχίζει και βγάζει δυναμη στο δρόμο αρκετή. Ικανοποιητική για να κινηθεί σβέλτα. Παρεπιπτόντως να πω ότι το Μηχανακι έχει quick sifter το οποίο όμως δεν δοκίμασα γιατί δεν μου περασε καν από το μυαλό
Βγαίνω στο κλασσικό πεντελη νέα Μακρη,κ αν και ποτε δεν μ άρεσε σαν διαδρομή αρχιζω σιγά σιγά να το κυνηγάω. Το μηχανάκι έχει ιδιορυθμο πραγμα το οποίο πιστεύω φταίνε τα ελαστικά του. Δεν μπορείς να στρίψεις προοδευτικα. Έχει ον/οφφ.το πιανει βγάζεις λίγο σώμα και σπρώχνεις το τιμόνι να πεσει στη στροφή. Απότομα. Όσες φορές προσπάθησα να στριψω γλυκά και προοδευτικα πηγαινα απέναντι. Σώμα λοιπόν σφαλιάρα ξάπλα και γκάζι. Το ωραίο στο μηχανάκι είναι τα φρένα του. Δυνατά με αίσθηση καλή στη μανετα με το abs να επεμβαίνει πολυ σπάνια σου δίνουν αίσθηση ασφάλειας ακόμα και μέσα στη στροφή αν το παρακανεις.
Εθνική δεν βγήκα να σας πω πως ταξιδεύει αλλά η κάλυψη του αέρα για το δικό μου υψος με τη μαμά ζελατίνα είναι μέτρια.
Γενικά το μηχανάκι είναι πολυ καλα εξοπλισμένο έχει τα παντα έχει παρα πολυ καλα ηλεκτρονικά τα προγραμματα οι αμαρτησεις το τρακτιον όλα δουλεύουν και δουλεύουν καλά.
Αν θα τον έπαιρνα? Γιατί βασικά γι'αυτό πηγα να το δοκιμάσω με τον πατερα μου μαζί ο οποίος ψάχνει ένα ελαφρυ μηχανάκι να δώσει το Κ. Και εγώ κ εκείνος με πολυ παραπανω εμπειρία είπαμε οχι. Το tracer 900gt μας άρεσε περισσότερο σε όλους τους τομείς πλην τον εξοπλισμό του που υπολείπεται του BMW. Μένει να δοκιμάσουμε το tiger 900 να έχουμε μια ολοκληρωμένη άποψη.
Να τονίσω πως δεν είμαι δοκιμαστής ειδικου τύπου και ότι γράφω και παραθέτω είναι καθαρά προσωπικη άποψη
 
Top Bottom