Bmw g 650 xchallenge vs Ktm 690 enduro...

itsikis

Μέλος
Όνομα
Ισίδωρος
Μοτό
BETA evo 250 2t
Καταρχην καλησπερα σε ολο το φορουμ....

Μετα απο αρκετο καιρο αποχης απο μοτο, ηρθε η ωρα για δυναμικη επανοδο....

Σκεφτομαι για μονοκυλινδρο ον οφ με σκοπο εκδρομικο εντουρο....

Σκεφτομαι για Bmw g 650 xchallenge ή Ktm 690 enduro.....

Εχει καποιος εμπειρια απο τα συγκεκριμενα μοτο?

Ευχαριστω προκαταβολικα

Ισιδωρος Τσικης
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Ωραια εργαλεια και τα δυο φιλε αλλα νομιζω το 690 θα το ευχαριστηθεις πιο πολυ και παιζουν και σε καλες τιμες! Το b m w δεν εχει κυκλοφορισει πολυ γενικα και ισως ειναι δυσκολο σε ανταλλακτικα κτλ κατα τη γνωμη μου ! Επισης πιο παλια που εψαχνα και εγω για κατι τετοιο ειχα ακουσει διαφορα θεματα οτι εβγαζε και τελικα δεν προχωρησα σε αγορα ! Πιστευω το 690 ομως για travel enduro θα το καταευχαριστηθεις και δε θα το μετανανιωσεις με τιποτα! Οτι και να αποφασισεις ομως με το καλο ευχομαι και συντομα να ανταμωσουμε στο βουνο
 

itsikis

Μέλος
Όνομα
Ισίδωρος
Μοτό
BETA evo 250 2t
ΣΤο 690 με προβληματιζει λιγο ο "αποτομος" ψεκασμος...απο οτι εχω διαβασει βεβαια γιατι ακομα δεν το εχω οδηγησει..

Το bmw το οδηγησα προσφατα και μπορω να πω οτι μου αρεσε...γλυκο και γραμμικο...λιγο ψοφιο βεβαια αλλα μια χαρα.....

Στο car αυτη τη στιγμη, κτμακια παιζουν μονο μοντελα του 2008....

Εχει καποιος καποιο καλο να προτεινει?

Ευχαριστω κ παλι...
 

Phoenix

μοτο σελεμπριτυ
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
Νομιζω οτι το Bmw ειναι πιο ετοιμο για εκδρομικό εντουρο σε σχέση παντα με τις προσαρμογές που θα απαιτηθούν προς επίτευξη του σκοπού αυτού
καλυτερη και ευκολότερη - φθηνότερη προσαρμογή για να δεχτεί βαλίτσες κλπ φόρτωματα
Καλύτερη θέση οδήγησης που με μια ζελατινα έστω και φιαχτη μπορει να οδηγηθεί ποιο ξεκούραστα στην άσφαλτο και για πολλα χιλιόμετρα
Δεν εχω οδηγήσει κανενα απλά συζητήσεις εχω κανει με κατόχους
Αν και κάτοχος 640 adve που το θεωρώ μακραν το καλύτερο και απο τα δυο που συγκρίνεις ( προςωπικη μου γνωμη)
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Εγω θα πω για 2 πολυ σοβαρα προβληματα πουτ εχει το bm w!
Το ενα ειναι η αεραναρτηση.....η οποια ειναι για πεταμα
Και το δευτερο μεγαλο για μενα ειναι οτι για να αλλαξεις τον μοχλο ταχυτητων αν σπασει σε μια πτωση, πρεπει να ανοιξεις ολο τον κινητηρα!
Και δεν νομιζω οτι μπορει να συγκριθει με το 690...
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
XL1000V
Μη ξεχνάμε ότι για τα 690 του 08 (γιατί νομίζω γιαυτό μιλάει ο φίλος) έχουν ακουστεί (όχι άδικα) πολλά και διάφορα.

Προσωπικά θα έπαιρνα το BMW (που έχει και abs) και θα πετούσα την αεραναρτηση.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Οταν λεμε εκδρομικο εντουρο, μιλαμε πιθανα και για σχετικα μακρινα ασφαλτινα κομματια που συνδεουν αντιστοιχα χωματινα. Και το 690 στη μαμα εκδοχη του εχει ουσιαστικα μηδενικη "adventure" προστασια και προβλεψη φορτωματος, οποτε χρειαζεται αντιστοιχες προσθηκες, κατι που πρεπει να εχει υπ'οψη ο μελλοντικος αγοραστης. Ειναι κριμα που η ΚΤΜ δεν εχει βγαλει 690 Adventure. Το XChallenge δεν το ξερω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
To μονο σημαντικο μειον του 690 κατα τη γνωμη μου ειναι το τιμονι.
Για να κανεις αναστροφη σαν τον ανθρωπο σε μικρο στενο θελει 4 μανουβρες... δεν ξερω αν συνιθιζεται αυτο με τον καιρο αλλα με ξυνισε λιγο οταν το πηρα μια μικρη βολτα.
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
?????
Μοτό
??????
Τα προβλήματα στο 690 είναι 1όν το κοντέρ που"χάνονται"οι ενδείξεις κάποιες φορές απο τη σκόνη και την υγρασία(στα περισσότερα έχει αλλαχθεί στην εγγύηση οπότε "πρόσεξε"τα χλμ),ανοίγει και επισκευάζεται με μηδενικό κόστος,2όν αν γεμίσεις το ρεζερβουάρ και κάνεις καγκουριές σούζες κτλ μερικές φορές "χάνει"βενζίνη,βάζεις άφτερ μάρκετ τάπα(αν θέλεις και τέλος),εμένα ΔΕΝ χάνει απλά αν φορτώσεις λουκάνικο ας πούμε σε κάθε ανεφοδιασμό το αφαιρείς για να βάλεις καύσιμο(βάζεις σχάρα πίσω και τέλος),3όν η σέλα θέλει ΟΠΩΣΔΙΠΟΤΕ αντικατάσταση(με άφτερ μάρκετ)ή βελτίωση,4όν όπως ανέφερε το Νικολιώ πιο πάνω και προσωπικά το ΜΟΝΟ μείον που βρίσκω στο 690 το ότι ΔΕΝ κόβει το τιμόνι,5όν περίπου στις 25.000 χλμ θέλει έλεγχο η καδένα τεντωτήρα,γλίστρες για να μην συμβούν έχεις απρόοπτα(κιαυτό ΔΕΝ είναι στάναρ),τέλος 6όν σε εξτρίμ καταστάσεις με πολυφορτωμένα 690 και χωμάτινα τερέν έκοβαν οι βίδες που κρατάνε το υποπλαίσιο(υπάρχουν άφτερ μάρκετ με 15€~κόστος για οριστική λύση).Αυτά που έβγαλαν/βγάζουν προβλήματα είναι μή συντηρημένα 690 συνήθως απο κάγκουρες πιτσιρίκους που τα σπάνε όλη μέρα απο φανάρια σε φανάρια και δεν αλλάζουν ούτε λάδια,άσε που τα "φτιάχνει"ο μπαρμπαΜΑΣΤΟΡΑΣ της γειτονιάς σαν να είναι ΤΑ 600.Για εμένα λοιπόν φίλτατε τα 690 είναι ΜΑΚΡΑΝ απο τα πιο αξιόπιστα μοτέρ της Αυστριακής εταιρίας(γνωρίζω περπιτώσεις φίλων με πολλές χιλιάδες χλμ και τα μοτεράκια τους "κελαηδάνε"ακόμα).Γκάζι?Όσο θές,ΠΟΛΥ γκάζι!Είναι κάπως απότομο(επειδή ανέφερες για τον ψεκασμό)αλλά όχι ενοχλητικό ή συνηθίζεται καλύτερα θα έλεγα.Οικονομικό σε κατανάλωση και συντήρηση,διανύω αισίως ~10.000 ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ χλμ.και με την σύζυγο φαντάσου έχω βαρέσει πάνω απο 300χλμ μονοχτύπι,σερί,χωρίς στάση εκ των οποίων τα 40 χωμάτινα.
Άν είσαι απο Κρήτη έλα να το πάρεις κάνα 2ήμερο.
Για το xchallenge ΔΕΝ γνωρίζω ας γράψουν τα παιδιά που το έχουν(πωλούνται 3-4 εδώ Κρήτη),οτι άλλο χρειαστείς στην διάθεση σου(sorry για το κατεβατό).Καλή αγορά ότι και άν αποφασίσεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Μιλτιάδη, ωραίος, να το προσέχεις το δικό σου γιατί στο έχω καβατζώσει από τώρα, να το ξέρεις... ;)
Όσον αφορά το θέμα μας, στο συνεργείο του Σπύρου είδα προχθές αυτό που είπε παραπάνω ο μάνιακ, xchallenge με στατική πτώση, σπάσιμο λεβιέ ταχυτήτων (σπαστός) και ο κινητήρας στον πάγκο για να επισκευαστεί!
Νομίζω πως και για να αλλάξεις γρανάζι μπροστά πρέπει να βγάλεις ψαλίδι.
Γενικότερα ο σχεδιαστής πρέπει να είχε πιει πολλές μπύρες όταν σχεδίαζε την σειρά X...

Σεντ φρομ Ténéré φον
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 06
Μιλτιάδη, ωραίος, να το προσέχεις το δικό σου γιατί στο έχω καβατζώσει από τώρα, να το ξέρεις... ;)
Όσον αφορά το θέμα μας, στο συνεργείο του Σπύρου είδα προχθές αυτό που είπε παραπάνω ο μάνιακ, xchallenge με στατική πτώση, σπάσιμο λεβιέ ταχυτήτων (σπαστός) και ο κινητήρας στον πάγκο για να επισκευαστεί!
Νομίζω πως και για να αλλάξεις γρανάζι μπροστά πρέπει να βγάλεις ψαλίδι.
Γενικότερα ο σχεδιαστής πρέπει να είχε πιει πολλές μπύρες όταν σχεδίαζε την σειρά X...

Σεντ φρομ Ténéré φον
Αναλογως,το οτι βγαινει το ψαλιδι για να αλλαξεις γραναζι εγω το κατατασω στα Συν(+);)
 
Τελευταία επεξεργασία:

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Ο λεβιες ταχυτήτων είναι λάθος σχεδιαστικά, γιατί ξέρουμε όλοι πόσο εύκολα μπορεί να σπάσει!

Κατά τα άλλα μιλάμε για ένα πολύ φιλικό στην οδήγηση μηχανάκι, με πολλές δυνατότητες εκτός δρόμου!
Στην άσφαλτο.. κλαφτα Χαράλαμπε και τα 2:D
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Δεν υπάρχει καμία σύγκριση εκτός ίσως από την άνεση του συνεπιβάτη
Αναλογως,το οτι βγαινει το ψαλιδι για να αλλαξεις γραναζι εγω το κατατασω στα Συν(+);)
Για να γίνεται και όποια συντήρηση - γρασάρισμα στο ψαλίδι;
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Για το λεβιέ στο Χ λίγο που διάβασα μιας και μου κίνησε την περιέργεια,είναι ότι το λεβιέδακι είναι πολύ σκληρό και ανθεκτικό και σε ενδεχόμενη πτώση προκαλεί ζημιά στο εσωτερικό του σασμάν.
Λυνετε με αλλαγή του λεβιέ με σιδερένιο ώστε να στραβωνει πριν προκληθεί ζημια.


http://mattsnook.com/bmw/bmwxcountry/GearShiftLever/index.htm
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i
g 650 xchallenge,γιατι εχει πιο στρωτο κινητηρα.Με 10 ευρω σπαστο λεβιε ραχυτητων,η πατεντα που να σπαει σχετικα ευκολα,για να γλυτωσεις τα χειροτερα.



Η αναρτηση αν δεν σου κανει αλλαζει.Το κοστος δεν ξερω.
 

ztakisg16

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Bmw Xchallenge
Να πω και εγώ την γνώμη μου σαν κάτοχος xchallenge με 55000χλμ πολλά από αυτά χωμάτινα είτε με το φόρουμ είτε με άλλους φίλους.Το πρώτο πράγμα που κανείς είναι να αλλάξεις το λεβιέ ταχυτήτων με αλουμινίου και ξεχνάς το θέμα να σπάσει ο άξονας των ταχυτήτων.Επισης όντως η αερανάρτηση θέλει αλλαγή με κάποια του εμπορίου με το ανάλογο κόστος φυσικά.Δεν κάνει καθόλου αυτή η αναρτηςη για χωμάτινες διαδρομές και θα είσαι συνεχώς με μια τρόμπα στο χέρι.Λοιπον το μηχανάκι είναι όντως bulletproof από πλευρά κινητήρα.Δεν μου έχει δημιουργήσει κανένα θέμα δεν με έχει προδώσει ποτέ και δεν έχει πει ποτέ όχι παρόλο που δεν ειμαι από αυτούς που τα λυπούνται και του πίνω το αίμα βέβαια με την σωστή συντήρηση πάντα.Ομως...Έχει πάψει να βγαίνει στην παραγωγή εδώ και χρόνια και παρόλο που αρκετά ανταλλακτικά ταιριάζουν από την σειρά 650 κάποια δεν κάνουν και δεν ξερω αν αργότερα αυτό θα αποτελέσει κάποιο πρόβλημα.Το 690 από την άλλη έχει αν δεν κανω λάθος +15 άλογα τα οποία όμως δεν νομίζω να σου χρειαστούν στο χωμα αλλα σίγουρα θα είναι χρήμα στην άσφαλτο σε συνδυασμό ίσως με κάποια ζελατίνα.Νομιζω οτι αν έπαιρνα τώρα μηχανή θα έπαιρνα το 690 μόνο και μόνο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο από πλευράς ανταλλακτικών.
 
Top Bottom