Bmw g 650 xchallenge vs Ktm 690 enduro...

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να πω και εγώ την γνώμη μου σαν κάτοχος xchallenge με 55000χλμ πολλά από αυτά χωμάτινα είτε με το φόρουμ είτε με άλλους φίλους.Το πρώτο πράγμα που κανείς είναι να αλλάξεις το λεβιέ ταχυτήτων με αλουμινίου και ξεχνάς το θέμα να σπάσει ο άξονας των ταχυτήτων.Επισης όντως η αερανάρτηση θέλει αλλαγή με κάποια του εμπορίου με το ανάλογο κόστος φυσικά.Δεν κάνει καθόλου αυτή η αναρτηςη για χωμάτινες διαδρομές και θα είσαι συνεχώς με μια τρόμπα στο χέρι.Λοιπον το μηχανάκι είναι όντως bulletproof από πλευρά κινητήρα.Δεν μου έχει δημιουργήσει κανένα θέμα δεν με έχει προδώσει ποτέ και δεν έχει πει ποτέ όχι παρόλο που δεν ειμαι από αυτούς που τα λυπούνται και του πίνω το αίμα βέβαια με την σωστή συντήρηση πάντα.Ομως...Έχει πάψει να βγαίνει στην παραγωγή εδώ και χρόνια και παρόλο που αρκετά ανταλλακτικά ταιριάζουν από την σειρά 650 κάποια δεν κάνουν και δεν ξερω αν αργότερα αυτό θα αποτελέσει κάποιο πρόβλημα.Το 690 από την άλλη έχει αν δεν κανω λάθος +15 άλογα τα οποία όμως δεν νομίζω να σου χρειαστούν στο χωμα αλλα σίγουρα θα είναι χρήμα στην άσφαλτο σε συνδυασμό ίσως με κάποια ζελατίνα.Νομιζω οτι αν έπαιρνα τώρα μηχανή θα έπαιρνα το 690 μόνο και μόνο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο από πλευράς ανταλλακτικών.
Εκτιμώ πολύ τέτοιες τοποθετήσεις, τις θεωρώ παραδείγματα προς μίμηση. Η ειλικρίνεια είναι ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΕΤΗ.
Από την άλλη σιχαίνομαι τα στερεότυπα και για αυτό το λόγο ποτέ μα ποτέ δεν αγόρασα μηχανή με βάση την εμπορική αξία. Η κάλυψη ανταλλακτικών και η αξιοπιστία της αντιπροσωπείας σαφώς και με ενδιέφερε αν και τα τελευταία χρόνια με τη βοήθεια του ιντερνέτ και αυτό το πρόβλημα ξεπερνιέται, άλλες φορές εύκολα άλλες δύσκολα.

Σε ότι αφορά το παρόν θέμα, από τη πλευρά μου με τα σημερινά προσωπικά δεδομένα θα πήγαινα στο 690 μόνο και μόνο γιατί είναι σαφώς περισσότερο fun bike. Όλα τα άλλα γίνονται, αν δεν έχει fun χαρακτήρα από κατασκευής της όμως... αυτό δε μπορείς να το φτιάξεις. Δεν είχα ποτέ KTM αλλά την θεωρώ σπουδαία εταιρεία που έχει προσφέρει στον μοτοσυκλετισμό. Έχει αλλάξει κουλτούρες και τον λόγο για τον οποίο κάποιος σκέπτεται να αγοράσει μηχανή. Και από τελείως διαφορετικό χώρο (όχι μοτοσυκλετιστικό) βλέπω πως οι Αυστριακοί στη βιομηχανία τους το έχουν αυτό, δε πλασάρουν απλώς κάτι νέο στην αγορά αλλά διερευνούν έντονα τις ανάγκες και τις επιθυμίες των υποψήφιων πελατών.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Να πω και εγώ την γνώμη μου σαν κάτοχος xchallenge με 55000χλμ πολλά από αυτά χωμάτινα είτε με το φόρουμ είτε με άλλους φίλους.Το πρώτο πράγμα που κανείς είναι να αλλάξεις το λεβιέ ταχυτήτων με αλουμινίου και ξεχνάς το θέμα να σπάσει ο άξονας των ταχυτήτων.Επισης όντως η αερανάρτηση θέλει αλλαγή με κάποια του εμπορίου με το ανάλογο κόστος φυσικά.Δεν κάνει καθόλου αυτή η αναρτηςη για χωμάτινες διαδρομές και θα είσαι συνεχώς με μια τρόμπα στο χέρι.Λοιπον το μηχανάκι είναι όντως bulletproof από πλευρά κινητήρα.Δεν μου έχει δημιουργήσει κανένα θέμα δεν με έχει προδώσει ποτέ και δεν έχει πει ποτέ όχι παρόλο που δεν ειμαι από αυτούς που τα λυπούνται και του πίνω το αίμα βέβαια με την σωστή συντήρηση πάντα.Ομως...Έχει πάψει να βγαίνει στην παραγωγή εδώ και χρόνια και παρόλο που αρκετά ανταλλακτικά ταιριάζουν από την σειρά 650 κάποια δεν κάνουν και δεν ξερω αν αργότερα αυτό θα αποτελέσει κάποιο πρόβλημα.Το 690 από την άλλη έχει αν δεν κανω λάθος +15 άλογα τα οποία όμως δεν νομίζω να σου χρειαστούν στο χωμα αλλα σίγουρα θα είναι χρήμα στην άσφαλτο σε συνδυασμό ίσως με κάποια ζελατίνα.Νομιζω οτι αν έπαιρνα τώρα μηχανή θα έπαιρνα το 690 μόνο και μόνο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο από πλευράς ανταλλακτικών.
Είσαι ωραίος....
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Το 690 ειναι ενα παναλαφρο μηχανακι με αισθηση μικροτερου καθαροαιμου πολυ καλα φρενα πλαισιο αναρτησεις. Εχουν οντως αποτομο ψεκασμο απο το εργοστασιο αλλα αυτο φτιαχνεται με προγραμμα και γινεται αψογο μετα (το εχω φτιαξει στο δικο μου). Ειναι πολυ οικονομικο στα καυσιμα και πολυ εκολοσυντηρητο αφου εχεις προσβαση παντου ευκολα. Μην ακους βλακειες το μηχανακι δεν παθαινει τιποτα. Να το παρεις θα το ευχαριστηθεις. Αν θελεις ελα να κανεις μια βολτα το δικο μου για να δεις την συμπεριφορα του ψεκασμου με την νεα χαρτογραφηση. Το πουλαω επισης αν σε ενδιαφερει.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Δεν υπάρχει καμία σύγκριση εκτός ίσως από την άνεση του συνεπιβάτη

Για να γίνεται και όποια συντήρηση - γρασάρισμα στο ψαλίδι;
Δεν ντωνει η αλυσιδα σταθερη αποσταση μεταξυ γραναζιων τελικης μεταδοσης(ανεξαρτητως θεσης αναρτησης).
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μιλτιάδη, ωραίος, να το προσέχεις το δικό σου γιατί στο έχω καβατζώσει από τώρα, να το ξέρεις... ;)
Όσον αφορά το θέμα μας, στο συνεργείο του Σπύρου είδα προχθές αυτό που είπε παραπάνω ο μάνιακ, xchallenge με στατική πτώση, σπάσιμο λεβιέ ταχυτήτων (σπαστός) και ο κινητήρας στον πάγκο για να επισκευαστεί!
Νομίζω πως και για να αλλάξεις γρανάζι μπροστά πρέπει να βγάλεις ψαλίδι.
Γενικότερα ο σχεδιαστής πρέπει να είχε πιει πολλές μπύρες όταν σχεδίαζε την σειρά X...

Σεντ φρομ Ténéré φον
Aυτο στο οποιο το γραναζι εδραζεται ομοαξονικα με το ψαλιδι ειναι το G450X οχι το G650 Xchallengekai

Αναλογως,το οτι βγαινει το ψαλιδι για να αλλαξεις γραναζι εγω το κατατασω στα Συν(+);)
Συμφωνω Και η παραπανω καινοτομια της BMW εξαλειφει ισως το πιο σημαντικο προβλημα του συστηματος γραναζια-αλυσιδα
 
Reactions: yns

ztakisg16

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Bmw Xchallenge
Δημήτρη αν λες για το 650 η αλυσίδα ρυθμίζεται και τεντώνει-ξετεντωνει κανονικά.Οπως επίσης και το γρανάζι βγαίνει χωρις να αφαιρεθει το ψαλίδι.Απλα οταν κάποιος θέλει να αλλάξει αλυσιδογραναζα και πάρει το σετ της Bmw τότε ναι επειδή η αλυσίδα είναι κλειστού τύπου πρεπει να βγάλει το ψαλίδι.Εγω που έχω αλλάξει με αλυσίδα afam κανονική με ασφάλεια όλα γίνονται κανονικά όπως σε κάθε μηχανή.
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
χωρις να εχω οδηγησει κανενα απο τα δυο θα επαιρνα το μηχανακι το @el-Gatto !!! xaxaxa το βλεπεις και σε πιανει κατι ρε παιδι μου...
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Δημήτρη αν λες για το 650 η αλυσίδα ρυθμίζεται και τεντώνει-ξετεντωνει κανονικά.Οπως επίσης και το γρανάζι βγαίνει χωρις να αφαιρεθει το ψαλίδι.Απλα οταν κάποιος θέλει να αλλάξει αλυσιδογραναζα και πάρει το σετ της Bmw τότε ναι επειδή η αλυσίδα είναι κλειστού τύπου πρεπει να βγάλει το ψαλίδι.Εγω που έχω αλλάξει με αλυσίδα afam κανονική με ασφάλεια όλα γίνονται κανονικά όπως σε κάθε μηχανή.
Δεν ξερω το μηχανακι,απλα λεω οτι αν πρεπει να βγει το ψαλιδι για να αλλαξεις γραναζι(που σημαινει η μεταδοση ειναι πανω στον αξονα του ψαλιδιου )ειναι πλεονεκτημα.Το συστημα διαθετουν Πολυ Λιγες μοτο
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δεν ξερω το μηχανακι,απλα λεω οτι αν πρεπει να βγει το ψαλιδι για να αλλαξεις γραναζι(που σημαινει η μεταδοση ειναι πανω στον αξονα του ψαλιδιου )ειναι πλεονεκτημα.Το συστημα διαθετουν Πολυ Λιγες μοτο
Σωστός Μήτσο, και πάλι ;)
Έτσι έχουμε το μακρύτερο δυνατόν ψαλίδι ;)
Αλλά μάλλον - από όσα λένε οι κάτοχοι- το άλλο G έχει το σύστημα αυτό. Το μικρό το 450 .
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Να πω και εγώ την γνώμη μου σαν κάτοχος xchallenge με 55000χλμ πολλά από αυτά χωμάτινα είτε με το φόρουμ είτε με άλλους φίλους.Το πρώτο πράγμα που κανείς είναι να αλλάξεις το λεβιέ ταχυτήτων με αλουμινίου και ξεχνάς το θέμα να σπάσει ο άξονας των ταχυτήτων.Επισης όντως η αερανάρτηση θέλει αλλαγή με κάποια του εμπορίου με το ανάλογο κόστος φυσικά.Δεν κάνει καθόλου αυτή η αναρτηςη για χωμάτινες διαδρομές και θα είσαι συνεχώς με μια τρόμπα στο χέρι.Λοιπον το μηχανάκι είναι όντως bulletproof από πλευρά κινητήρα.Δεν μου έχει δημιουργήσει κανένα θέμα δεν με έχει προδώσει ποτέ και δεν έχει πει ποτέ όχι παρόλο που δεν ειμαι από αυτούς που τα λυπούνται και του πίνω το αίμα βέβαια με την σωστή συντήρηση πάντα.Ομως...Έχει πάψει να βγαίνει στην παραγωγή εδώ και χρόνια και παρόλο που αρκετά ανταλλακτικά ταιριάζουν από την σειρά 650 κάποια δεν κάνουν και δεν ξερω αν αργότερα αυτό θα αποτελέσει κάποιο πρόβλημα.Το 690 από την άλλη έχει αν δεν κανω λάθος +15 άλογα τα οποία όμως δεν νομίζω να σου χρειαστούν στο χωμα αλλα σίγουρα θα είναι χρήμα στην άσφαλτο σε συνδυασμό ίσως με κάποια ζελατίνα.Νομιζω οτι αν έπαιρνα τώρα μηχανή θα έπαιρνα το 690 μόνο και μόνο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο από πλευράς ανταλλακτικών.
Θέμα ανταλακτικών δεν παίζει.
Οι κατασκευαστές είναι υποχρεωμένοι να εχουν στόκ ανταλακτικών για πολλά χρόνια μετά τη λήξη της παραγωγής του μοντέλου.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Γιατί;

690 γιατί δεν χρειάζεται να αλλάξεις αμορτισέρ με το καλημέρα, είναι πιο εμπορικό, εχει πιο πολλά αξεσουάρ και πληθώρα βελτιώσεων για να το φέρει κανείς στα μέτρα του. Σημαντικό είναι επίσης πως θα κάνει μια χαρά την δουλειά του όπως βγαίνει από το εργοστάσιο .
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Θέμα ανταλακτικών δεν παίζει.
Οι κατασκευαστές είναι υποχρεωμένοι να εχουν στόκ ανταλακτικών για πολλά χρόνια μετά τη λήξη της παραγωγής του μοντέλου.
Δεν είναι και τόσο πολλά, 10 χρόνια τους υποχρεώνει ο νόμος σε απόλυτο πλαίσιο. Η μέγιστη διάρκεια είναι τα 30 χρόνια αλλά αν μια εταιρεία προβάλλει ειδικούς λόγους μη διαθεσιμότητας -θεωρώ πώς είναι εύκολο αν έχει λόγους να το κάνει- μπορεί να το περιορίσει στα 10.
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Δεν είναι και τόσο πολλά, 10 χρόνια τους υποχρεώνει ο νόμος σε απόλυτο πλαίσιο. Η μέγιστη διάρκεια είναι τα 30 χρόνια αλλά αν μια εταιρεία προβάλλει ειδικούς λόγους μη διαθεσιμότητας -θεωρώ πώς είναι εύκολο αν έχει λόγους να το κάνει- μπορεί να το περιορίσει στα 10.
Δηλαδή δεν σου φτάνουν;....:oh:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δηλαδή δεν σου φτάνουν;....:oh:
Αν μιλάμε για 30 χρόνια μια χαρά είναι και συνήθως σε εμπορικά μοντέλα βρίσκεις και μετά από τα 30 χρόνια. Αν πέσουμε στη περίπτωση των 10 χρόνων, όχι εμένα δε μου φτάνουν είναι πολύ λίγα και περνάνε εύκολα. Τυγχάνει να το γνωρίζω σαν πληροφορία και το καταθέτω για να είναι στα υπόψιν όλων μας. Είναι κακό αυτό; Γιατί σε βλέπω ότι εκπλήσσεσαι...
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Αν μιλάμε για 30 χρόνια μια χαρά είναι και συνήθως σε εμπορικά μοντέλα βρίσκεις και μετά από τα 30 χρόνια. Αν πέσουμε στη περίπτωση των 10 χρόνων, όχι εμένα δε μου φτάνουν είναι πολύ λίγα και περνάνε εύκολα. Τυγχάνει να το γνωρίζω σαν πληροφορία και το καταθέτω για να είναι στα υπόψιν όλων μας. Είναι κακό αυτό; Γιατί σε βλέπω ότι εκπλήσσεσαι...
Γιατί πολύ απλά: Εχω τον πήγασο ενα μη εμπορικό μοντέλο που εχει σταματήσει η παραγωγή του 14 χρόνια το οποίο κατασκευαζόταν απο μια εταιρία η οποία τουλάχιστον σε όγκο παραγωγής θεωρήται βιοτεχνία σε σχέση με άλλους κατασκευαστές, ειδικά απο την Ασία.
Και ακόμα βρίσκω ανταλακτικά...
Μου φαίνετε δύσκολο "μεγάλες" εταιρίες να εφαρμόζουν την 10αιτία που προανέφερες.;)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γιατί πολύ απλά: Εχω τον πήγασο ενα μη εμπορικό μοντέλο που εχει σταματήσει η παραγωγή του 14 χρόνια το οποίο κατασκευαζόταν απο μια εταιρία η οποία τουλάχιστον σε όγκο παραγωγής θεωρήται βιοτεχνία σε σχέση με άλλους κατασκευαστές, ειδικά απο την Ασία.
Και ακόμα βρίσκω ανταλακτικά...
Μου φαίνετε δύσκολο "μεγάλες" εταιρίες να εφαρμόζουν την 10αιτία που προανέφερες.;)
Μαζί σου είμαι. Ίσως δεν ήμουν σαφής. Αυτό που έκανα είναι πως απλά έγραψα μια πληροφορία απατώντας στο σχόλιο σου ότι "είναι υποχρεωμένοι να έχουν στοκ ανταλλακτικά" και όχι την πεποίθηση πως δε θα βρίσκει κάποιος ανταλλακτικά. Ήθελα να τονίσω πως η πραγματική υποχρέωση τους είναι για 10 χρόνια, τη νομική πλευρά του ζητήματος δηλαδή.
 

itsikis

Μέλος
Όνομα
Ισίδωρος
Μοτό
BETA evo 300 2t
YAMAHA tenere 700
καλημέρα σε όλους....

καταρχήν ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και το ενδιαφέρον....

παραθέτω 4 αγγελίες από το car.gr με μοτο τις οποίες έχω ξεχωρίσει...

https://www.car.gr/10904878-bmw-g-650-xchallenge

https://www.car.gr/10203768-ktm-690-enduro-990-adventure

https://www.car.gr/10835584-bmw-f-650-rallye-touratech-f-650-tt39

https://www.car.gr/9107000-suzuki-dr-z-400-s

μερικές δικές μου σκέψεις:

-το xchallenge..... έχει αλλαγμένο πίσω αμορτισέρ και αρκετά "ενδιαφέρουσα" τιμή....

-το κτμ...... όνειρο.......αλλά με χαλάει που ήταν μοταρντ κυρίως για δύο λόγους: 1ον τι σόι χρήση θα έχει υποστεί? και 2ον τι μετατροπές θα χρειαστεί για να γίνει "enduro"? (αναρτήσεις? κλιμάκωση κιβωτίου? κινητήρας ηλεκτρονικά?)

-το bmw rallye....πολύ ενδιαφέρον.....αλλά ακριβό.......με τόσο βάρος πως θα πηγαίνει χώμα? (και δεν εννοω απλά πατημένο χωματόδρομο)

-το drz φτηνό, τίμιο.....αλλά υποδεέστερο και με πιο περιορισμένο εύρος χρήσης.....

για πείτε καμίά γνώμη....

ευχαριστώ

Ισίδωρος
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
καλημέρα σε όλους....

καταρχήν ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και το ενδιαφέρον....

παραθέτω 4 αγγελίες από το car.gr με μοτο τις οποίες έχω ξεχωρίσει...

https://www.car.gr/10904878-bmw-g-650-xchallenge

https://www.car.gr/10203768-ktm-690-enduro-990-adventure

https://www.car.gr/10835584-bmw-f-650-rallye-touratech-f-650-tt39

https://www.car.gr/9107000-suzuki-dr-z-400-s

μερικές δικές μου σκέψεις:

-το xchallenge..... έχει αλλαγμένο πίσω αμορτισέρ και αρκετά "ενδιαφέρουσα" τιμή....

-το κτμ...... όνειρο.......αλλά με χαλάει που ήταν μοταρντ κυρίως για δύο λόγους: 1ον τι σόι χρήση θα έχει υποστεί? και 2ον τι μετατροπές θα χρειαστεί για να γίνει "enduro"? (αναρτήσεις? κλιμάκωση κιβωτίου? κινητήρας ηλεκτρονικά?)

-το bmw rallye....πολύ ενδιαφέρον.....αλλά ακριβό.......με τόσο βάρος πως θα πηγαίνει χώμα? (και δεν εννοω απλά πατημένο χωματόδρομο)

-το drz φτηνό, τίμιο.....αλλά υποδεέστερο και με πιο περιορισμένο εύρος χρήσης.....

για πείτε καμίά γνώμη....

ευχαριστώ

Ισίδωρος
Το δεύτερο (KTM) είναι του συμφορουμίτη @Carooly.
Αν θες μπορείς να μάθεις λεπτομέρειες γι'αυτά που ρωτάς...;)
 
Top Bottom