Bmw g 650 xchallenge vs Ktm 690 enduro...

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
καλημέρα....αυτό είναι αυτό? https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/11127199/ ??? έχουμε συγκεκριμένη άποψη για το συγκεκριμένο? ευχαριστώ
Αυτό της φωτό είναι δικό μου,αυτό στο λίνκ του car.gr έχω την εντύπωση πως ο προηγούμενος κάτοχος του ήταν απο Ηράκλειο(Κρήτης).
Drz δεν θα κοίταγα σύμφωνα με τη χρήση που θέλεις να κάνεις,το gs 650 dakar πολύ καλή επιλογή επίσης(δεν ξέρω για το συγκεκριμένο).ΚαΤεΜέ στα λίνκ που παραθέτεις διακρίνω τρείς"ξεχωριστές"κατηγορίες και μόνο το 690 με το xchallenge παίζουν στην ίδια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Εδώ κερδίζει το Βμβ και το κτμ, rally και τα 2 και γιατί το λες ακριβό το βμβ? Ίδια τιμή έχουν. Και φορτωμένο το βμβ με έξτρα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

itsikis

Μέλος
Όνομα
Ισίδωρος
Μοτό
BETA evo 300 2t
YAMAHA tenere 700
Όλο touratech και βαλίτσες πρόσεξες?Είναι το μονόμπουζο βέβαια.
ναι το είδα, αλλά:

ίδια χρήματα με 690??????

δηλαδή με ένα μηχανάκι 6 έτων νεότερο και δεν νομίζω ότι μπορεί να συγκριθεί με τα specs του κτμ......!!!!
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Είχα dakar(2μπουζο),τελείως διαφορετικές μοτόσυκλέτες(με το 690).Όπως προανέφερα μία κατηγορία το 650 gs dakar,άλλη το drz 400 και άλλη το 690 και xchallenge,σκέψου αρκετά καλά τι χρήση θα κάνεις και θα γύρει η ζυγαριά.Κάνω 50 χλμ εθνικό 5 ημέρες την εβδομάδα με το 690(τα έκανα και με το dakar εξίσου καλά)ταξίδια,βόλτες μονός,διπλός υπερτερεί το dakar σε άνεση ΜΟΝΟ και χώμα τα καταφέρνει μια χαρά και με το παραπάνω απλά το 690 στο χώμα ΔΕΝ συγκρίνεται με κανένα απόλα τα προηγούμενα και θα σε ταξιδέψει για πολλά ασφάλτινα χλμ"άνετα"(με μικροβελτιώσεις)ώσπου να βρείς τα χωμάτινα τερέν που ψάχνεις;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
690 γιατί δεν χρειάζεται να αλλάξεις αμορτισέρ με το καλημέρα, είναι πιο εμπορικό, εχει πιο πολλά αξεσουάρ και πληθώρα βελτιώσεων για να το φέρει κανείς στα μέτρα του. Σημαντικό είναι επίσης πως θα κάνει μια χαρά την δουλειά του όπως βγαίνει από το εργοστάσιο .
Κώστα ψιλοδιαφωνω. Όπως βγαίνει από το εργοστάσιο έχει πολύ σκληρό μπροστινό που δεν δουλεύει καλά με καμια ρύθμιση. Θέλει revalving. Επίσης να μεν το BMW είναι λιγότερο εμπορικό αλλά γιαυτό ακριβώς το λόγο το παίρνεις και πιο φθηνά (περίπου 25%).

Επισης τα πρώτα είχαν θεματακια με ανορθωτες, αντλίες βενζίνης και τις βίδες του πίσω υποπλαισιου.

Ας δούμε τι μας λέει και ο μεγάλος Colebach
There are a number of known weak spots with the KTM 690, and these need to be covered by anyone adventuring on them into remote areas. The voltage regulator, fuel pump and subframe bolts / bushes top that list. Not much can be done about the narrow gearbox. Rally Raid UK makes an excellent luggage rack for the bike while top quality bashplates are available at Adventure-Spec or RRUK.

BMW’s entry into the official Sibirsky Extreme suitable bikes section starts and ends with its G650X bikes. While these bike are effectively 10 kgs heavier (about 148 kgs with a proper coil over shock) than the KTM 690 (weight difference is all in the engine), the engine is even more economical, very reliable and has unusually strong torque down low, which can be an invaluable feature off road, as can the wide ratio gearbox. Weak points are dominated by the poor OEM suspension
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Κάτσε να μπει και ο @endurista που έχει το bmwδακι να μας πει τη γνώμη του.
Παντελη, ειναι @endtourista, το διορθωνω για να το δει με ειδοποιηση ο Σπυρος που δε μπαινει και πολυ συχνα.


ΥΓ Ενδιαφερον το οτι το πηρουνι του 690 παραειναι σκληρο και θελει revalving. Αν και ο @el-Gatto δεν τοχει πολυκαβαλησει το δικο του μου ειπε στις πρωτες εντυπωσεις οτι το μπροστινο ειναι πιο σκληρο απ'οσο το θελει και θα κοιταξει τις ρυθμισεις.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κώστα ψιλοδιαφωνω. Όπως βγαίνει από το εργοστάσιο έχει πολύ σκληρό μπροστινό που δεν δουλεύει καλά με καμια ρύθμιση. Θέλει revalving. Επίσης να μεν το BMW είναι λιγότερο εμπορικό αλλά γιαυτό ακριβώς το λόγο το παίρνεις και πιο φθηνά (περίπου 25%).

Επισης τα πρώτα είχαν θεματακια με ανορθωτες, αντλίες βενζίνης και τις βίδες του πίσω υποπλαισιου.

Ας δούμε τι μας λέει και ο μεγάλος Colebach
There are a number of known weak spots with the KTM 690, and these need to be covered by anyone adventuring on them into remote areas. The voltage regulator, fuel pump and subframe bolts / bushes top that list. Not much can be done about the narrow gearbox. Rally Raid UK makes an excellent luggage rack for the bike while top quality bashplates are available at Adventure-Spec or RRUK.

BMW’s entry into the official Sibirsky Extreme suitable bikes section starts and ends with its G650X bikes. While these bike are effectively 10 kgs heavier (about 148 kgs with a proper coil over shock) than the KTM 690 (weight difference is all in the engine), the engine is even more economical, very reliable and has unusually strong torque down low, which can be an invaluable feature off road, as can the wide ratio gearbox. Weak points are dominated by the poor OEM suspension

Ενταξει παω πασο, και χωρις καμμια ειρωνία Ισιδωρε ακου τον Colebach κι οχι τον Κώστα απο την Γλυφάδα, που ειναι αδιαβαστος.
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Παντελη, ειναι @endtourista, το διορθωνω για να το δει με ειδοποιηση ο Σπυρος που δε μπαινει και πολυ συχνα.


ΥΓ Ενδιαφερον το οτι το πηρουνι του 690 παραειναι σκληρο και θελει revalving. Αν και ο @el-Gatto δεν τοχει πολυκαβαλησει το δικο του μου ειπε στις πρωτες εντυπωσεις οτι το μπροστινο ειναι πιο σκληρο απ'οσο το θελει και θα κοιταξει τις ρυθμισεις.
Φίλος με το 690 και safari tank, λόγω βάρους που προσέθεσε μπροστά, ανέφερε ότι έφερε το μπροστινό σχετικά καλα. Οπότε και ο Κώστας που και αυτός έχει μπροστά έξτρα ντεποζιτα μπορεί να το φέρει εκεί που θέλει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Το μπροστινο οντως ειναι λιγο σφιχτο στα 690 αλλα πιστευω οτι ταιριαζει στην μοτοσυκλετα λογω μεγαλης
αποδοσης του κινητηρα. Μην ξεχναμε οτι το μηχανακι στριβει με πολλα στα ασφαλτινα κομματια και καταπινει
στουμπια σε γρηγορη off road οδηγηση. Αυτος που θα εκμεταλλευτει την δυναμη του κινητηρα σε ασφαλτο και χωμα θα
χρειαστει σιγουρα την σφιχτη αναρτηση. Εγω το δικο μου το ευχαριστιεμαι πολυ σε γρηγορη οδηγηση σε χωμα και ασφαλτο
και δεν φοβηθηκα ποτε μην με προδωσει το μπροστινο. Αν τωρα καποιος το θελει για πολυ πιο σοφτ οδηγηση μπορει να
ψαχτει για να μαλακωσει τις αναρτησεις.
 

endtourista

'' ... ''
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Καταρχην καλησπερα σε ολο το φορουμ....

Μετα απο αρκετο καιρο αποχης απο μοτο, ηρθε η ωρα για δυναμικη επανοδο....

Σκεφτομαι για μονοκυλινδρο ον οφ με σκοπο εκδρομικο εντουρο....

Σκεφτομαι για Bmw g 650 xchallenge ή Ktm 690 enduro.....

Εχει καποιος εμπειρια απο τα συγκεκριμενα μοτο?

Ευχαριστω προκαταβολικα

Ισιδωρος Τσικης

Φίλε Ισίδωρε (itsikis) εγώ είμαι κάτοχος XChallenge, δυστυχώς όμως δε μπορώ να εκφράσω άποψή μου στην ερώτησή σου, γιατί απλά εδώ και αρκετά χρόνια έχω σταματήσει να συγκρίνω μεταξύ τους μοτοσυκλέτες. Και αυτό γιατί κρίνω πιά την καθεμιά της αυτόνομα για το σύνολό της και για το τι προσφέρει. Άλλωστε ανέκαθεν για μένα πολύ καθοριστικός παράγοντας για την αγορά μοτοσυκλέτας ήταν το «κλικ» που θα κατάφερνε να μου μεταδώσει…

Το XC λοιπόν, βρέθηκε σε δελεαστική τιμή, το δοκίμασα, μου άρεσε, το απόκτησα, και ευτυχώς μου αρέσει ακόμα! Πολύ απλά.

Για να σε βοηθήσω λοιπόν, σου προτείνω εφόσον θέλεις και σε ενδιαφέρει, να προσπαθήσεις να κανονίσεις κάποια κοντινή ψιλοχωμάτινη βολτίτσα (ιδεατά και με τη συμμετοχή κάποιου KTM) όπου με χαρά θα σου προσφέρω το XC για δοκιμή στο πεδίο. Έτσι θα κρίνεις μόνος τι χρειάζεσαι, οι γνώμες των άλλων πάντα θα διίστανται.
Σε τέτοια περίπτωση, ειδοποίησε με πμ. να το οργανώσουμε.

Ελπίζω να βοήθησα,
Σπύρος
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Φίλε Ισίδωρε (itsikis) εγώ είμαι κάτοχος XChallenge, δυστυχώς όμως δε μπορώ να εκφράσω άποψή μου στην ερώτησή σου, γιατί απλά εδώ και αρκετά χρόνια έχω σταματήσει να συγκρίνω μεταξύ τους μοτοσυκλέτες. Και αυτό γιατί κρίνω πιά την καθεμιά της αυτόνομα για το σύνολό της και για το τι προσφέρει. Άλλωστε ανέκαθεν για μένα πολύ καθοριστικός παράγοντας για την αγορά μοτοσυκλέτας ήταν το «κλικ» που θα κατάφερνε να μου μεταδώσει…

Το XC λοιπόν, βρέθηκε σε δελεαστική τιμή, το δοκίμασα, μου άρεσε, το απόκτησα, και ευτυχώς μου αρέσει ακόμα! Πολύ απλά.

Για να σε βοηθήσω λοιπόν, σου προτείνω εφόσον θέλεις και σε ενδιαφέρει, να προσπαθήσεις να κανονίσεις κάποια κοντινή ψιλοχωμάτινη βολτίτσα (ιδεατά και με τη συμμετοχή κάποιου KTM) όπου με χαρά θα σου προσφέρω το XC για δοκιμή στο πεδίο. Έτσι θα κρίνεις μόνος τι χρειάζεσαι, οι γνώμες των άλλων πάντα θα διίστανται.
Σε τέτοια περίπτωση, ειδοποίησε με πμ. να το οργανώσουμε.

Ελπίζω να βοήθησα,
Σπύρος
:l2::brv::brv::brv:
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Το μπροστινο οντως ειναι λιγο σφιχτο στα 690 αλλα πιστευω οτι ταιριαζει στην μοτοσυκλετα λογω μεγαλης
αποδοσης του κινητηρα. Μην ξεχναμε οτι το μηχανακι στριβει με πολλα στα ασφαλτινα κομματια και καταπινει
στουμπια σε γρηγορη off road οδηγηση. Αυτος που θα εκμεταλλευτει την δυναμη του κινητηρα σε ασφαλτο και χωμα θα
χρειαστει σιγουρα την σφιχτη αναρτηση. Εγω το δικο μου το ευχαριστιεμαι πολυ σε γρηγορη οδηγηση σε χωμα και ασφαλτο
και δεν φοβηθηκα ποτε μην με προδωσει το μπροστινο. Αν τωρα καποιος το θελει για πολυ πιο σοφτ οδηγηση μπορει να
ψαχτει για να μαλακωσει τις αναρτησεις.
Εγώ να ρωτήσω κάτι μιας και το έχεις κάνει
Πρώτον το μοταρντ με το εντουρο τι διάφορες έχουν ;
Δεύτερο πως ταιριάξες τις ζάντες ;
Και τελευταίο και βασικότερο τι συμπεριφορά έχει στο χώμα το συγκεκριμένο που ήταν μοταρντ;
Μερσυ μποκου


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ να ρωτήσω κάτι μιας και το έχεις κάνει
Πρώτον το μοταρντ με το εντουρο τι διάφορες έχουν ;
Δεύτερο πως ταιριάξες τις ζάντες ;
Και τελευταίο και βασικότερο τι συμπεριφορά έχει στο χώμα το συγκεκριμένο που ήταν μοταρντ;
Μερσυ μποκου


Sent from my iPhone using Tapatalk
Βασικά αυτό που ξέρω σίγουρα είναι πως έχουν διαφορές στις διαδρομές, το κουφό είναι πως -αν θυμάμαι καλά- το motard έχει μεγαλύτερες διαδρομές. Ίσως να είναι και λίγο διαφορετικό το off set του τιμονιού στη τιμονόπλακα. Διαφορετικά clicks στις ρυθμίσεις και ύψος σέλας εννοούνται.
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Βασικά αυτό που ξέρω σίγουρα είναι πως έχουν διαφορές στις διαδρομές, το κουφό είναι πως -αν θυμάμαι καλά- το motard έχει μεγαλύτερες διαδρομές. Ίσως να είναι και λίγο διαφορετικό το off set του τιμονιού στη τιμονόπλακα. Διαφορετικά clicks στις ρυθμίσεις και ύψος σέλας εννοούνται.
Ναι και είναι όντος περίεργο αυτό πιο λογικό να ήταν ψηλότερο το εντουρο



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ναι και είναι όντος περίεργο αυτό πιο λογικό να ήταν ψηλότερο το εντουρο



Sent from my iPhone using Tapatalk
Βασικά από μια μικρή έρευνα που έκανα τα πράγματα είναι κάπως πιο σύνθετα και μάλλον ήμουν λάθος.
Μέχρι το 2013 τα enduro είχαν λίγο πιο μεγάλη διαδρομή πίσω, δηλαδή οι διαδρομές μπρος πίσω ήταν 275/275 σε αντίθεση με το SMC που ήταν 275 εμπρός με 265 πίσω.
Από το 2014 και μετά και το enduro και το SMC έχουν εμπρός πίσω διαδρομές 250/250.
Άσχετά από τις διαδρομές το enduro ήταν πάντα ψηλότερο κατά 1-2 πόντους (890 το SMC και 900/910 το enduro αναλόγως χρονιάς).
 
Top Bottom