υπερευχαριστω τοσο για τις πληροφοριες οσο και για προσφορα!!!Φίλε Ισίδωρε (itsikis) εγώ είμαι κάτοχος XChallenge, δυστυχώς όμως δε μπορώ να εκφράσω άποψή μου στην ερώτησή σου, γιατί απλά εδώ και αρκετά χρόνια έχω σταματήσει να συγκρίνω μεταξύ τους μοτοσυκλέτες. Και αυτό γιατί κρίνω πιά την καθεμιά της αυτόνομα για το σύνολό της και για το τι προσφέρει. Άλλωστε ανέκαθεν για μένα πολύ καθοριστικός παράγοντας για την αγορά μοτοσυκλέτας ήταν το «κλικ» που θα κατάφερνε να μου μεταδώσει…
Το XC λοιπόν, βρέθηκε σε δελεαστική τιμή, το δοκίμασα, μου άρεσε, το απόκτησα, και ευτυχώς μου αρέσει ακόμα! Πολύ απλά.
Για να σε βοηθήσω λοιπόν, σου προτείνω εφόσον θέλεις και σε ενδιαφέρει, να προσπαθήσεις να κανονίσεις κάποια κοντινή ψιλοχωμάτινη βολτίτσα (ιδεατά και με τη συμμετοχή κάποιου KTM) όπου με χαρά θα σου προσφέρω το XC για δοκιμή στο πεδίο. Έτσι θα κρίνεις μόνος τι χρειάζεσαι, οι γνώμες των άλλων πάντα θα διίστανται.
Σε τέτοια περίπτωση, ειδοποίησε με πμ. να το οργανώσουμε.
Ελπίζω να βοήθησα,
Σπύρος
Κοίτα, στα σύγχρονα Husky 701 (που φοράνε τον ίδιο κινητήρα με το 690 και σχεδόν το ίδιο πλαίσιο με κάποιες πολύ μικρές παρεμβάσεις) οι αναρτήσεις είναι εντελώς διαφορετικές όπως και το off set.Όποτε λογικά είχαν το ίδιο μπροστινό
Sent from my iPhone using Tapatalk
Μονο τα R ειχαν τις ιδιες διαδρομες με τα smc. Τα απλα εντουρο ειχαν μικροτερες διαδρομες.Βασικά από μια μικρή έρευνα που έκανα τα πράγματα είναι κάπως πιο σύνθετα και μάλλον ήμουν λάθος.
Μέχρι το 2013 τα enduro είχαν λίγο πιο μεγάλη διαδρομή πίσω, δηλαδή οι διαδρομές μπρος πίσω ήταν 275/275 σε αντίθεση με το SMC που ήταν 275 εμπρός με 265 πίσω.
Από το 2014 και μετά και το enduro και το SMC έχουν εμπρός πίσω διαδρομές 250/250.
Άσχετά από τις διαδρομές το enduro ήταν πάντα ψηλότερο κατά 1-2 πόντους (890 το SMC και 900/910 το enduro αναλόγως χρονιάς).
Η μπορείς να έρθεις μια βόλτα μαζί μας ο Τάκης έχει το BMW και εγώ το ktm . Τάκη συγχαρητήρια για τον γραπτό σου λογο.Να πω και εγώ την γνώμη μου σαν κάτοχος xchallenge με 55000χλμ πολλά από αυτά χωμάτινα είτε με το φόρουμ είτε με άλλους φίλους.Το πρώτο πράγμα που κανείς είναι να αλλάξεις το λεβιέ ταχυτήτων με αλουμινίου και ξεχνάς το θέμα να σπάσει ο άξονας των ταχυτήτων.Επισης όντως η αερανάρτηση θέλει αλλαγή με κάποια του εμπορίου με το ανάλογο κόστος φυσικά.Δεν κάνει καθόλου αυτή η αναρτηςη για χωμάτινες διαδρομές και θα είσαι συνεχώς με μια τρόμπα στο χέρι.Λοιπον το μηχανάκι είναι όντως bulletproof από πλευρά κινητήρα.Δεν μου έχει δημιουργήσει κανένα θέμα δεν με έχει προδώσει ποτέ και δεν έχει πει ποτέ όχι παρόλο που δεν ειμαι από αυτούς που τα λυπούνται και του πίνω το αίμα βέβαια με την σωστή συντήρηση πάντα.Ομως...Έχει πάψει να βγαίνει στην παραγωγή εδώ και χρόνια και παρόλο που αρκετά ανταλλακτικά ταιριάζουν από την σειρά 650 κάποια δεν κάνουν και δεν ξερω αν αργότερα αυτό θα αποτελέσει κάποιο πρόβλημα.Το 690 από την άλλη έχει αν δεν κανω λάθος +15 άλογα τα οποία όμως δεν νομίζω να σου χρειαστούν στο χωμα αλλα σίγουρα θα είναι χρήμα στην άσφαλτο σε συνδυασμό ίσως με κάποια ζελατίνα.Νομιζω οτι αν έπαιρνα τώρα μηχανή θα έπαιρνα το 690 μόνο και μόνο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο από πλευράς ανταλλακτικών.
Το δικό σου που ήταν μοταρντ είναι πιο σκληρό από το εντουρο;Μονο τα R ειχαν τις ιδιες διαδρομες με τα smc. Τα απλα εντουρο ειχαν μικροτερες διαδρομες.
Oταν το οδηγησα στην αρχη με τροχους εντουρο μου φανηκε λιγο σφιχτο και ετσι πηρα μια μερα βολτα ενος φιλου το εντουροΤο δικό σου που ήταν μοταρντ είναι πιο σκληρό από το εντουρο;
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://www.bikez.com/motorcycles/ktm_690_smc_2008.phpΒασικά από μια μικρή έρευνα που έκανα τα πράγματα είναι κάπως πιο σύνθετα και μάλλον ήμουν λάθος.
Μέχρι το 2013 τα enduro είχαν λίγο πιο μεγάλη διαδρομή πίσω, δηλαδή οι διαδρομές μπρος πίσω ήταν 275/275 σε αντίθεση με το SMC που ήταν 275 εμπρός με 265 πίσω.
Από το 2014 και μετά και το enduro και το SMC έχουν εμπρός πίσω διαδρομές 250/250.
Άσχετά από τις διαδρομές το enduro ήταν πάντα ψηλότερο κατά 1-2 πόντους (890 το SMC και 900/910 το enduro αναλόγως χρονιάς).
1,87 είμαιΤο δικο μου παντως με τους εντουρο τροχους δεν το παταει καλα αναβατης κατω απο 1,85.
υπερευχαριστω....Η μπορείς να έρθεις μια βόλτα μαζί μας ο Τάκης έχει το BMW και εγώ το ktm . Τάκη συγχαρητήρια για τον γραπτό σου λογο.
Στάλθηκε από το MIX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Να και άλλη πληροφορία, δεν.ήξερα οτι το εντούρο έβγαινε σε 2 εκδόσεις. Πράγματι εγώ κοιτούσα specs από R. Μήπως ξέρεις αν έχουν διαφορές στο off set?Μονο τα R ειχαν τις ιδιες διαδρομες με τα smc. Τα απλα εντουρο ειχαν μικροτερες διαδρομες.
Να και άλλη πληροφορία, δεν.ήξερα οτι το εντούρο έβγαινε σε 2 εκδόσεις. Πράγματι εγώ κοιτούσα specs από R. Μήπως ξέρεις αν έχουν διαφορές στο off set?
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είπες μεγάλη κουβέντα ....Αν αποκτήσεις μια φορά κτμ θα σε στοιχειώσει για πάντα , όλα μετά θα σου φαίνονται λίγα .
Είχα το 690 και είχα κάνει μερικά χιλιόμετρα , άψογο μηχανάκι , απίστευτα αξιόπιστο μοτέρ , δύναμη παντού , είχα φτιάξει και την ανάρτηση στα μέτρα μου και ήταν σούπερ .
Έχω οδηγήσει το BMW με ανάρτηση Wilbers και ήταν πολύ καλό αλλά πάλι ktm θα αγόραζα .
Όταν το έδωσα είχε περίπου 100000km , ο προηγούμενος είχε γυρίσει το κοντέρ και εγώ δεν είχα ασχοληθεί και το κατάλαβα όταν το πούλησα .
Βλάβες που βγάζει είναι
1.τρομπα βενζίνης
2.tps
3.αισθητηρας αέρα .
Ταξιδεύει άνετα με 120 και στρίβει με όσα έρχεσαι , το μπροστινο είναι όπως πρέπει για τραβελι εντουρο , στην άσφαλτο με πολλά και πριν την στροφή στα φρένα τότε καταλαβαίνεις αν είναι σκληρό η όχι .
Πολλά από τα χιλιόμετρα θα γίνουν σε άσφαλτο για να ενώσεις χωματόδρομους όποτε δεν θες να πηγαίνεις με 40 .
Κάνε την δοκιμή και στα δυο αφού υπάρχει η δυνατότητα και πάρε οποίο σου κάτσει καλύτερα , είναι και τα δυο καλά μηχανάκια .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Εσύ μου έχεις ανάψει μεγάλες φωτιές σήμερα..Είπες μεγάλη κουβέντα ....
Αν καβαλήσεις μια φορά ....
Γιατί έτσι δεν είναι φίλε; Τα ξέρεις καλάΕσύ μου έχεις ανάψει μεγάλες φωτιές σήμερα..