Bmw g 650 xchallenge vs Ktm 690 enduro...

itsikis

Μέλος
Όνομα
Ισίδωρος
Μοτό
BETA evo 300 2t
YAMAHA tenere 700
Φίλε Ισίδωρε (itsikis) εγώ είμαι κάτοχος XChallenge, δυστυχώς όμως δε μπορώ να εκφράσω άποψή μου στην ερώτησή σου, γιατί απλά εδώ και αρκετά χρόνια έχω σταματήσει να συγκρίνω μεταξύ τους μοτοσυκλέτες. Και αυτό γιατί κρίνω πιά την καθεμιά της αυτόνομα για το σύνολό της και για το τι προσφέρει. Άλλωστε ανέκαθεν για μένα πολύ καθοριστικός παράγοντας για την αγορά μοτοσυκλέτας ήταν το «κλικ» που θα κατάφερνε να μου μεταδώσει…

Το XC λοιπόν, βρέθηκε σε δελεαστική τιμή, το δοκίμασα, μου άρεσε, το απόκτησα, και ευτυχώς μου αρέσει ακόμα! Πολύ απλά.

Για να σε βοηθήσω λοιπόν, σου προτείνω εφόσον θέλεις και σε ενδιαφέρει, να προσπαθήσεις να κανονίσεις κάποια κοντινή ψιλοχωμάτινη βολτίτσα (ιδεατά και με τη συμμετοχή κάποιου KTM) όπου με χαρά θα σου προσφέρω το XC για δοκιμή στο πεδίο. Έτσι θα κρίνεις μόνος τι χρειάζεσαι, οι γνώμες των άλλων πάντα θα διίστανται.
Σε τέτοια περίπτωση, ειδοποίησε με πμ. να το οργανώσουμε.

Ελπίζω να βοήθησα,
Σπύρος
υπερευχαριστω τοσο για τις πληροφοριες οσο και για προσφορα!!!

ελπιζω να ταιριαξει κα να βρεθουμε απο κοντα....
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όποτε λογικά είχαν το ίδιο μπροστινό


Sent from my iPhone using Tapatalk
Κοίτα, στα σύγχρονα Husky 701 (που φοράνε τον ίδιο κινητήρα με το 690 και σχεδόν το ίδιο πλαίσιο με κάποιες πολύ μικρές παρεμβάσεις) οι αναρτήσεις είναι εντελώς διαφορετικές όπως και το off set.
Μπορεί στο 690 λοιπόν οι αναρτήσεις να είναι ίδιες αλλά να αλλάζει το offset. Πρέπει να το ψάξεις σε παλιές παρουσιάσεις των 2 εκδοχών.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Βασικά από μια μικρή έρευνα που έκανα τα πράγματα είναι κάπως πιο σύνθετα και μάλλον ήμουν λάθος.
Μέχρι το 2013 τα enduro είχαν λίγο πιο μεγάλη διαδρομή πίσω, δηλαδή οι διαδρομές μπρος πίσω ήταν 275/275 σε αντίθεση με το SMC που ήταν 275 εμπρός με 265 πίσω.
Από το 2014 και μετά και το enduro και το SMC έχουν εμπρός πίσω διαδρομές 250/250.
Άσχετά από τις διαδρομές το enduro ήταν πάντα ψηλότερο κατά 1-2 πόντους (890 το SMC και 900/910 το enduro αναλόγως χρονιάς).
Μονο τα R ειχαν τις ιδιες διαδρομες με τα smc. Τα απλα εντουρο ειχαν μικροτερες διαδρομες.
 
Reactions: STF

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Να πω και εγώ την γνώμη μου σαν κάτοχος xchallenge με 55000χλμ πολλά από αυτά χωμάτινα είτε με το φόρουμ είτε με άλλους φίλους.Το πρώτο πράγμα που κανείς είναι να αλλάξεις το λεβιέ ταχυτήτων με αλουμινίου και ξεχνάς το θέμα να σπάσει ο άξονας των ταχυτήτων.Επισης όντως η αερανάρτηση θέλει αλλαγή με κάποια του εμπορίου με το ανάλογο κόστος φυσικά.Δεν κάνει καθόλου αυτή η αναρτηςη για χωμάτινες διαδρομές και θα είσαι συνεχώς με μια τρόμπα στο χέρι.Λοιπον το μηχανάκι είναι όντως bulletproof από πλευρά κινητήρα.Δεν μου έχει δημιουργήσει κανένα θέμα δεν με έχει προδώσει ποτέ και δεν έχει πει ποτέ όχι παρόλο που δεν ειμαι από αυτούς που τα λυπούνται και του πίνω το αίμα βέβαια με την σωστή συντήρηση πάντα.Ομως...Έχει πάψει να βγαίνει στην παραγωγή εδώ και χρόνια και παρόλο που αρκετά ανταλλακτικά ταιριάζουν από την σειρά 650 κάποια δεν κάνουν και δεν ξερω αν αργότερα αυτό θα αποτελέσει κάποιο πρόβλημα.Το 690 από την άλλη έχει αν δεν κανω λάθος +15 άλογα τα οποία όμως δεν νομίζω να σου χρειαστούν στο χωμα αλλα σίγουρα θα είναι χρήμα στην άσφαλτο σε συνδυασμό ίσως με κάποια ζελατίνα.Νομιζω οτι αν έπαιρνα τώρα μηχανή θα έπαιρνα το 690 μόνο και μόνο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο από πλευράς ανταλλακτικών.
Η μπορείς να έρθεις μια βόλτα μαζί μας ο Τάκης έχει το BMW και εγώ το ktm . Τάκη συγχαρητήρια για τον γραπτό σου λογο.

Στάλθηκε από το MIX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Μονο τα R ειχαν τις ιδιες διαδρομες με τα smc. Τα απλα εντουρο ειχαν μικροτερες διαδρομες.
Το δικό σου που ήταν μοταρντ είναι πιο σκληρό από το εντουρο;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Το δικό σου που ήταν μοταρντ είναι πιο σκληρό από το εντουρο;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Oταν το οδηγησα στην αρχη με τροχους εντουρο μου φανηκε λιγο σφιχτο και ετσι πηρα μια μερα βολτα ενος φιλου το εντουρο
το οποιο ηταν το ιδιο σφιχτο.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Το δικο μου παντως με τους εντουρο τροχους δεν το παταει καλα αναβατης κατω απο 1,85.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Βασικά από μια μικρή έρευνα που έκανα τα πράγματα είναι κάπως πιο σύνθετα και μάλλον ήμουν λάθος.
Μέχρι το 2013 τα enduro είχαν λίγο πιο μεγάλη διαδρομή πίσω, δηλαδή οι διαδρομές μπρος πίσω ήταν 275/275 σε αντίθεση με το SMC που ήταν 275 εμπρός με 265 πίσω.
Από το 2014 και μετά και το enduro και το SMC έχουν εμπρός πίσω διαδρομές 250/250.
Άσχετά από τις διαδρομές το enduro ήταν πάντα ψηλότερο κατά 1-2 πόντους (890 το SMC και 900/910 το enduro αναλόγως χρονιάς).
https://www.bikez.com/motorcycles/ktm_690_smc_2008.php

https://www.bikez.com/motorcycles/ktm_690_enduro_2008.php
 

itsikis

Μέλος
Όνομα
Ισίδωρος
Μοτό
BETA evo 300 2t
YAMAHA tenere 700
Η μπορείς να έρθεις μια βόλτα μαζί μας ο Τάκης έχει το BMW και εγώ το ktm . Τάκη συγχαρητήρια για τον γραπτό σου λογο.

Στάλθηκε από το MIX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
υπερευχαριστω....
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Μόλις γυρίσαμε από 3μερο στα βουνά πέριξ Καλάβρυτα (Ζήρεια, Παναχαϊκό,Χελμό...χάλια) όλο χώμα,
Το X Challenge είναι άπαιχτο...πάει μπάλα παντού, κανένα θέμα πάρα πολύ οικονομικό, έκαιγε λιγότερο και από τα CRF...
Δεν του έχω αλλάξει ανάρτηση, με τη αερανάρτηση τα καταφέρνει μια χαρά και ούτε είσαι με τη τρόμπα στο χέρι.
Ταξίδι στην Εθνική άνετο ακόμα και με τα τακούνια στα 110-120...

Το 690, πολύ δυνατό, με τη δύναμη αυτή στο χώμα να μη κάνει καμιά σοβαρή διαφορά...αλλά ΔΕΝ κόβει το τιμόνι...δεν ξέρω
τι σκεφτόντουσαν εκεί στη ΚΤΜ και γιατί...αλλά ΔΕΝ κόβει.
Εθνική πολύ καλό και αυτό, λίγο πιο streetάδικη αίσθηση αλλά με το XCh παρέα παντού...

Ανταλλακτικά τα πάντα όλα...και για όλα.

Βασικά δες ποιο θα σου κάνει κλικ...γιατί ως γνωστό διαλέγουμε με τη λογική αλλά αγοράζουμε με τη καρδιά...!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μονο τα R ειχαν τις ιδιες διαδρομες με τα smc. Τα απλα εντουρο ειχαν μικροτερες διαδρομες.
Να και άλλη πληροφορία, δεν.ήξερα οτι το εντούρο έβγαινε σε 2 εκδόσεις. Πράγματι εγώ κοιτούσα specs από R. Μήπως ξέρεις αν έχουν διαφορές στο off set?

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Να και άλλη πληροφορία, δεν.ήξερα οτι το εντούρο έβγαινε σε 2 εκδόσεις. Πράγματι εγώ κοιτούσα specs από R. Μήπως ξέρεις αν έχουν διαφορές στο off set?

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ναι εχουν διαφορα στο offset και συγκεκριμενα χαμηλα στον πυρο του τροχου ο οποιος ειναι ουδετερος στο smc και θετικος στο enduro.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Αν αποκτήσεις μια φορά κτμ θα σε στοιχειώσει για πάντα , όλα μετά θα σου φαίνονται λίγα .
Είχα το 690 και είχα κάνει μερικά χιλιόμετρα , άψογο μηχανάκι , απίστευτα αξιόπιστο μοτέρ , δύναμη παντού , είχα φτιάξει και την ανάρτηση στα μέτρα μου και ήταν σούπερ .

Έχω οδηγήσει το BMW με ανάρτηση Wilbers και ήταν πολύ καλό αλλά πάλι ktm θα αγόραζα .
Όταν το έδωσα είχε περίπου 100000km , ο προηγούμενος είχε γυρίσει το κοντέρ και εγώ δεν είχα ασχοληθεί και το κατάλαβα όταν το πούλησα .
Βλάβες που βγάζει είναι
1.τρομπα βενζίνης
2.tps
3.αισθητηρας αέρα .

Ταξιδεύει άνετα με 120 και στρίβει με όσα έρχεσαι , το μπροστινο είναι όπως πρέπει για τραβελι εντουρο , στην άσφαλτο με πολλά και πριν την στροφή στα φρένα τότε καταλαβαίνεις αν είναι σκληρό η όχι .
Πολλά από τα χιλιόμετρα θα γίνουν σε άσφαλτο για να ενώσεις χωματόδρομους όποτε δεν θες να πηγαίνεις με 40 .

Κάνε την δοκιμή και στα δυο αφού υπάρχει η δυνατότητα και πάρε οποίο σου κάτσει καλύτερα , είναι και τα δυο καλά μηχανάκια .





Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Αν αποκτήσεις μια φορά κτμ θα σε στοιχειώσει για πάντα , όλα μετά θα σου φαίνονται λίγα .
Είχα το 690 και είχα κάνει μερικά χιλιόμετρα , άψογο μηχανάκι , απίστευτα αξιόπιστο μοτέρ , δύναμη παντού , είχα φτιάξει και την ανάρτηση στα μέτρα μου και ήταν σούπερ .

Έχω οδηγήσει το BMW με ανάρτηση Wilbers και ήταν πολύ καλό αλλά πάλι ktm θα αγόραζα .
Όταν το έδωσα είχε περίπου 100000km , ο προηγούμενος είχε γυρίσει το κοντέρ και εγώ δεν είχα ασχοληθεί και το κατάλαβα όταν το πούλησα .
Βλάβες που βγάζει είναι
1.τρομπα βενζίνης
2.tps
3.αισθητηρας αέρα .

Ταξιδεύει άνετα με 120 και στρίβει με όσα έρχεσαι , το μπροστινο είναι όπως πρέπει για τραβελι εντουρο , στην άσφαλτο με πολλά και πριν την στροφή στα φρένα τότε καταλαβαίνεις αν είναι σκληρό η όχι .
Πολλά από τα χιλιόμετρα θα γίνουν σε άσφαλτο για να ενώσεις χωματόδρομους όποτε δεν θες να πηγαίνεις με 40 .

Κάνε την δοκιμή και στα δυο αφού υπάρχει η δυνατότητα και πάρε οποίο σου κάτσει καλύτερα , είναι και τα δυο καλά μηχανάκια .





Sent from my iPhone using Tapatalk
Είπες μεγάλη κουβέντα ....
Αν καβαλήσεις μια φορά ....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom