ΟΚ... Και πάλι δεν μπορούμε να πούμε από μια δυο αναφορές ότι οι άξονες στο honda χαλάνε όλοι.Eχω δει εγω ομως, απο ενα προχειρο ψαξιμο στο ιντερνετ
Ναι, δεν ειναι BMW . Απο Crosstourer ειναι.
Aααααα να γεια σου. Μπορει ο τυπος να του ταμταμτιζε τη μανα, μπορει να ηταν ελαττωματικο, μπορει να μην το συντηρουσε σωστα. Το θεμα ειναι οτι στο ιντερνετ ανεβαινει μονο το προβληματικο, ελαχιστοι θα μπουνε να γραψουν "Το κροστουρερ μου δεν εχει παθει τιποτα και σημερα!" και ακομη λιγοτεροι θα γκουκλαρουν για αυτο. Ολοι ποσταρουν και ολοι ψαχνουν για προβληματα, οχι για το ποσο γαματα ειναι.ΟΚ... Και πάλι δεν μπορούμε να πούμε από μια δυο αναφορές ότι οι άξονες στο honda χαλάνε όλοι.
Δεν γνωρίζω πόσα τέτοια έχουμε στην παρέα μας για να έχουμε ένα στατιστικό, αλλά δεν νομίζω ότι χαλάνε τόσο εύκολα.
Το διαφορικό των 1150 είναι σίγουρα πιο στιβαρό...Εγώ θα ρωτήσω το προφανές υπάρχει κάποιος κάτοχος 1100 η 1150 με αντίστοιχα προβλήματα?νομίζω όχι
Το 1150 ειχε θεμα με τα ρουλεμαν του κορονοπηνιου περισσοτερο.Το διαφορικό των 1150 είναι σίγουρα πιο στιβαρό...
Φυσικά και υπάρχουν τέτοια "προβλήματα" και με 1150.
Ποσα 1150 έχουν πουληθεί σε σχέση με 1200
Εχουν την ίδια δύναμη?
Τα πήραν καγκουραιοι όπως τα 1200??
Πως θα βγάλουμε στατιστικά σε μια περίπτωση τέτοια?
Τρανσαλπ ή αφρικα.........τα λέμε 20 χρόνια τώρα..........δεν ακούτε............Το 1150 ειχε θεμα με τα ρουλεμαν του κορονοπηνιου περισσοτερο.
Σορρυ αλλα το 1150 που ειχα εκανε τα Τρανσαλπ και τα Αφρικα να μοιαζουν με ποδηλατα, απο ολες τις αποψεις.Τρανσαλπ ή αφρικα.........τα λέμε 20 χρόνια τώρα..........δεν ακούτε............
Πίστευα ότι είσαι με τους άλλουςΜην τα λετε σε εμενα, εγω μαζι σας ειμαι.
Σσσσσσσσσ, Αρτεμη Ματσα!Πίστευα ότι είσαι με τους άλλους
Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δε πιστεύω πως τα αφρικα έχουν ετσι και αλλιώς σχέση με τα gs. Και δε καταλαβα ποτε το λόγο που συγκρίνονται. Το αφρικα πατάει χώμα για τα καλά το gs για να μπει θελει αρχιδια λόγω του βάρους και λόγω του ότι και πάλι δεν ειναι το ίδιο. Το gs παει άνετα με πολυ βάρος και δικαβαλο για ατελειωτα χιλιόμετρα. Και για πολλούς αλλους λόγους το κάθε μηχανακι κάνει αλλη δουλειά. Όσο για τον άξονα γνώμη μου είναι θέμα συντήρησηςΕίναι άδικο για τα αφρικα και τα τίμια ξύλα, να συγκριθούν με τις μπετονιέρες
Το gs είναι μπετονιέρα-βαπορι-γελαδι-δωματιο-περιπτερο-τανκερ-γκαρσονιερα κλπ κλπ κλπ.....Το gs είναι μπετονιέρα
1150 gs adv στις 74.000 χλμ χάλασε ο άξονας. Τελικά βλέπω είμαστε αρκετοί που έχουμε αλλάξει άξονα σε bmw. Το θεωρώ φυσιολογική φθορά, οι νυν ή μελλοντικοί κάτοχοι που θα γράψουν αρκετά χλμ θα πρέπει να το χουν στο νου τους ότι μάλλον κάποια στιγμή θα χρειαστεί και να κάνουν τα κουμάντα τους οικονομικά και.. ψυχολογικά. Πρακτικός ο άξονας στο ταξίδι από την άποψη ότι δεν λαδώνεις δεν τεντώνεις αλλά - τουλάχιστον στα bmw - δε θέλει σκίσιμο. Προσωπικά, μετά από 7 χρόνια και 50.000 χλμ μαζί του προτιμώ το παραδοσιακό αλυσιδογράναζο του οποίου μπορώ να δω τη φθορά και να τ αλλάξω (κι ας λαδώνω - τεντώνω).Εγώ θα ρωτήσω το προφανές υπάρχει κάποιος κάτοχος 1100 η 1150 με αντίστοιχα προβλήματα?νομίζω όχι
Αυτό είναι καρφί - ψήσιμο για μένα;;;;Είναι άδικο για τα αφρικα και τα τίμια ξύλα, να συγκριθούν με τις μπετονιέρες
Όταν λέμε αλλαγή άξονα εννοούμε μετάχειρισμενο σωστά;;;;1150 gs adv στις 74.000 χλμ χάλασε ο άξονας. Τελικά βλέπω είμαστε αρκετοί που έχουμε αλλάξει άξονα σε bmw. Το θεωρώ φυσιολογική φθορά, οι νυν ή μελλοντικοί κάτοχοι που θα γράψουν αρκετά χλμ θα πρέπει να το χουν στο νου τους ότι μάλλον κάποια στιγμή θα χρειαστεί και να κάνουν τα κουμάντα τους οικονομικά και.. ψυχολογικά. Πρακτικός ο άξονας στο ταξίδι από την άποψη ότι δεν λαδώνεις δεν τεντώνεις αλλά - τουλάχιστον στα bmw - δε θέλει σκίσιμο. Προσωπικά, μετά από 7 χρόνια και 50.000 χλμ μαζί του προτιμώ το παραδοσιακό αλυσιδογράναζο του οποίου μπορώ να δω τη φθορά και να τ αλλάξω (κι ας λαδώνω - τεντώνω).
Συνιθως τον επισκευαζουν...Όταν λέμε αλλαγή άξονα εννοούμε μετάχειρισμενο σωστά;;;;
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk