BMW GS 1200 Διαφορικό και άξονας. Δε φτάνουν μόνο οι βαλβολίνες(;;;)

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Eχω δει εγω ομως, απο ενα προχειρο ψαξιμο στο ιντερνετ




Ναι, δεν ειναι BMW . Απο Crosstourer ειναι.
ΟΚ... Και πάλι δεν μπορούμε να πούμε από μια δυο αναφορές ότι οι άξονες στο honda χαλάνε όλοι.
Δεν γνωρίζω πόσα τέτοια έχουμε στην παρέα μας για να έχουμε ένα στατιστικό, αλλά δεν νομίζω ότι χαλάνε τόσο εύκολα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
ΟΚ... Και πάλι δεν μπορούμε να πούμε από μια δυο αναφορές ότι οι άξονες στο honda χαλάνε όλοι.
Δεν γνωρίζω πόσα τέτοια έχουμε στην παρέα μας για να έχουμε ένα στατιστικό, αλλά δεν νομίζω ότι χαλάνε τόσο εύκολα.
Aααααα να γεια σου. Μπορει ο τυπος να του ταμταμτιζε τη μανα, μπορει να ηταν ελαττωματικο, μπορει να μην το συντηρουσε σωστα. Το θεμα ειναι οτι στο ιντερνετ ανεβαινει μονο το προβληματικο, ελαχιστοι θα μπουνε να γραψουν "Το κροστουρερ μου δεν εχει παθει τιποτα και σημερα!" και ακομη λιγοτεροι θα γκουκλαρουν για αυτο. Ολοι ποσταρουν και ολοι ψαχνουν για προβληματα, οχι για το ποσο γαματα ειναι.

Και ο αξονας θελει γρασο, γιατι στεγνωνει. Οπως στεγνωνουν και τα ρουλεμαν των μοχλικων που καμια εταιρια δεν συμπεριλαμβανει στο προγραμμα σερβις και μερικες μαλιστα τα στελνουν και στεγνα απο το εργοστασιο...
 

akis21

Μέλος
Περιοχή
Χολαργός
Όνομα
Akis
Μοτό
R1200 gs adv
Εγώ θα ρωτήσω το προφανές υπάρχει κάποιος κάτοχος 1100 η 1150 με αντίστοιχα προβλήματα?νομίζω όχι
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ θα ρωτήσω το προφανές υπάρχει κάποιος κάτοχος 1100 η 1150 με αντίστοιχα προβλήματα?νομίζω όχι
Το διαφορικό των 1150 είναι σίγουρα πιο στιβαρό...

Φυσικά και υπάρχουν τέτοια "προβλήματα" και με 1150.
Ποσα 1150 έχουν πουληθεί σε σχέση με 1200
Εχουν την ίδια δύναμη?
Τα πήραν καγκουραιοι όπως τα 1200??
Πως θα βγάλουμε στατιστικά σε μια περίπτωση τέτοια?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το διαφορικό των 1150 είναι σίγουρα πιο στιβαρό...

Φυσικά και υπάρχουν τέτοια "προβλήματα" και με 1150.
Ποσα 1150 έχουν πουληθεί σε σχέση με 1200
Εχουν την ίδια δύναμη?
Τα πήραν καγκουραιοι όπως τα 1200??
Πως θα βγάλουμε στατιστικά σε μια περίπτωση τέτοια?
Το 1150 ειχε θεμα με τα ρουλεμαν του κορονοπηνιου περισσοτερο.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Τρανσαλπ ή αφρικα.........τα λέμε 20 χρόνια τώρα..........δεν ακούτε............
Σορρυ αλλα το 1150 που ειχα εκανε τα Τρανσαλπ και τα Αφρικα να μοιαζουν με ποδηλατα, απο ολες τις αποψεις.

Το θεμα που ειχε το 1150 ηταν με τη ροδελα/αποστατη για το μεγαλο ρουλεμαν του διαφορικου, που ηθελε μετρηση για να μπει το καταλληλο παχος. Μερικα μοντελα απο το εργοστασιο, αλλα κι απο μαστοραντζες που εκαναν μλκια σε σερβις, ειχαν παχυτερο αποστατη απ'οσο επρεπε , που πιεζε περισσοτερο τον εξωτερικο δακτυλιο του ρουλεμαν, με αποτελεσμα αυτο να φθειρεται πολυ γρηγορα.

Το θεμα ειναι οτι το 1150 ηταν φτιαγμενο πραγματικα σαν τρακτερ, δεν κωλωνε πουθενα, και ο,τι και να παθαινε ανετα συνεχιζε. Το δικο μου ειχε αποκτησει στραβη ζαντα μπροστα απο τον προηγουμενο, που δεν ερχοταν με τιποτα με ακτινολογηση, κουναγε λιγο σε ταχυτητες "σημειωτον" αλλα απο εκει και μεχρι την τελικη δεν καταλαβαινες τιποτα. Ο ιδιος τυπος σε μια πτωση σε ονοφαδα στο Ομαν ειχε κουρεψει πανω σε πετρα τα μπουζονια του καπακιου του δεξιου κυλινδρου, εχασε λαδια, συμπιεση, τα παντα ολα. Το γυρισε πισω, περασε καινουρια μπουζονια, καινουριο καπακι, εβαλε λαδι, και το μηχανακι εκανε αλλα 50,000χλμ απροβληματιστα απο τοτε μεχρι που πουληθηκε σε αλλον... Σε θερμοκρασιες που κανουν τη σημερινη της Ελλαδας να φαινεται σαν ανοιξη δεν με προδωσε ποτε, δεν εκανε κιχ, κι ας ανεβαινε η θερμοκρασια του λαδιου επικινδυνα. Φυσικα πλατινες αντλιας βενζινης, ανορθωτες κλπ προβληματα που ειχαν τα τεχνολογικα επιτευγματα του Σοισιρο που ανεφερες ουτε καν σαν σκεψη δεν επαιζαν, εκαιγε και ντιζελ αμα γουσταρες ενω για ρευμα ειχε δυναμο αυτοκινητου. Τις φρεναρες της Brembo με το πολυ καλο για την εποχη ABS το αφηνω εκτος, ειναι αναξιο λογου απο τη στιγμη που τα τρανσαφρικα ουτε φρενα ειχαν και δεν ειδαν ποτε ABS πανω τους...
 

Giorgos volos

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Bmw gs adventure 1200 07'
Είναι άδικο για τα αφρικα και τα τίμια ξύλα, να συγκριθούν με τις μπετονιέρες
Δε πιστεύω πως τα αφρικα έχουν ετσι και αλλιώς σχέση με τα gs. Και δε καταλαβα ποτε το λόγο που συγκρίνονται. Το αφρικα πατάει χώμα για τα καλά το gs για να μπει θελει αρχιδια λόγω του βάρους και λόγω του ότι και πάλι δεν ειναι το ίδιο. Το gs παει άνετα με πολυ βάρος και δικαβαλο για ατελειωτα χιλιόμετρα. Και για πολλούς αλλους λόγους το κάθε μηχανακι κάνει αλλη δουλειά. Όσο για τον άξονα γνώμη μου είναι θέμα συντήρησης
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το Άφρικα είναι 240 κιλά.
Το gs είναι 240 κιλά

Το Άφρικα είναι μπαλαρίνα
Το gs είναι μπετονιέρα

Ενδιαφέρον, περιμένω την συνέχεια.
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Το gs είναι μπετονιέρα
Το gs είναι μπετονιέρα-βαπορι-γελαδι-δωματιο-περιπτερο-τανκερ-γκαρσονιερα κλπ κλπ κλπ.....

fixed ????? ή να συνεχισω ???

:ha:ha:ha
 

gior-gos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v85tt
Εγώ θα ρωτήσω το προφανές υπάρχει κάποιος κάτοχος 1100 η 1150 με αντίστοιχα προβλήματα?νομίζω όχι
1150 gs adv στις 74.000 χλμ χάλασε ο άξονας. Τελικά βλέπω είμαστε αρκετοί που έχουμε αλλάξει άξονα σε bmw. Το θεωρώ φυσιολογική φθορά, οι νυν ή μελλοντικοί κάτοχοι που θα γράψουν αρκετά χλμ θα πρέπει να το χουν στο νου τους ότι μάλλον κάποια στιγμή θα χρειαστεί και να κάνουν τα κουμάντα τους οικονομικά και.. ψυχολογικά. Πρακτικός ο άξονας στο ταξίδι από την άποψη ότι δεν λαδώνεις δεν τεντώνεις αλλά - τουλάχιστον στα bmw - δε θέλει σκίσιμο. Προσωπικά, μετά από 7 χρόνια και 50.000 χλμ μαζί του προτιμώ το παραδοσιακό αλυσιδογράναζο του οποίου μπορώ να δω τη φθορά και να τ αλλάξω (κι ας λαδώνω - τεντώνω).
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Είναι άδικο για τα αφρικα και τα τίμια ξύλα, να συγκριθούν με τις μπετονιέρες
Αυτό είναι καρφί - ψήσιμο για μένα;;;;

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σχετικα είναι ολα, 180.000χλμ ειχε το δικο μου οταν το εδωσα και ο άξονας ηταν του εργοστασίου.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
1150 gs adv στις 74.000 χλμ χάλασε ο άξονας. Τελικά βλέπω είμαστε αρκετοί που έχουμε αλλάξει άξονα σε bmw. Το θεωρώ φυσιολογική φθορά, οι νυν ή μελλοντικοί κάτοχοι που θα γράψουν αρκετά χλμ θα πρέπει να το χουν στο νου τους ότι μάλλον κάποια στιγμή θα χρειαστεί και να κάνουν τα κουμάντα τους οικονομικά και.. ψυχολογικά. Πρακτικός ο άξονας στο ταξίδι από την άποψη ότι δεν λαδώνεις δεν τεντώνεις αλλά - τουλάχιστον στα bmw - δε θέλει σκίσιμο. Προσωπικά, μετά από 7 χρόνια και 50.000 χλμ μαζί του προτιμώ το παραδοσιακό αλυσιδογράναζο του οποίου μπορώ να δω τη φθορά και να τ αλλάξω (κι ας λαδώνω - τεντώνω).
Όταν λέμε αλλαγή άξονα εννοούμε μετάχειρισμενο σωστά;;;;

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom