BMW GS 1200 Διαφορικό και άξονας. Δε φτάνουν μόνο οι βαλβολίνες(;;;)

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Να πω και εγω την αποψη μου...

Ο αξονας ειναι μεγαλη ευκολια.

Πας βολτα 5.000χλμ και δεν κοιτας τιποτα. Ουτε τεντωματα ουτε γρασσαρισματα ουτε τιποτα.
Σε ολα τα ταξιδια μου εκανα οπτικο ελεγχο περιμετρικα της μηχανης οποτε το θυμομουν.

Με 200€ επισκευαζεις και κανεις 80.000χλμ+.
Υπαρχουν ευκαιριες μεταχειρισμενα σε κατασταση καινουργιου, σαν αυτον που αγορασα και αλλαξα προσφατα, σε τιμες χωμα.

Δεν κανω χαλαρη χρηση αλλα ουτε σκληρη.
Γενικα δεν θελει αποτομα ανοιξε κλεισε και αποτομα κατεβασματα, και θα βγαλει 100.000χλμ ανετα.
Αυτοι που τον κοβουν ειναι αυτοι που θα αλλαζαν αλυσιδογραναζα καθε 20.000χλμ.

Αν προσεχεις τις φουσκες σου θα εισαι μια χαρα για πολλα χρονια.

Επισης δεν θελει γρασσαρισμα τοσο συχνα. Εγω ειχα να γρασσαρω ψαλιδι και αξονα 70.000χλμ και δεν ειχα θεμα.

Μιλαω παντα για αεροελαιοψυκτα, τα αλλα δεν ειναι gs :p
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Οι αξονες οπως και οι αλυσιδες, καταπονουνται απο αποτομα γκαζια, φρενα, συμπλεκταρισματα για σουζες κοκ. Οπως ενα σετ αλυσιδογραναζα θα βγει οφφ σε κανιβαλοχρηση, αλλο τοσο θα συμβει το ιδιο και με τον αξονα, οπου το προβλημα του αξονα ειναι οτι δεν μπορεις να τον επιθεωρησεις οπτικα, και θα σε αφησει απροειδοποιητα. Τα προβληματα της αισθησης τα αφηνω στην ακρη.

Ωστοσο, για την πλειοψηφια των μοτοσυκλετων, ο αξονας ειναι καλυτερη ιδεα απο τη μεταδοση με αλυσιδα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αμα κοψει αξονα το GS μενεις στο δρομο.

Αμα κοψει αλυσιδα το ΚΤΜ... μένεις στον τοπο, γιατι συνηθως κουρευει και πασα τρομπας συμπλεκτη απο το καρτερ και κλααααααααμα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αμα κοψει αξονα το GS μενεις στο δρομο.

Αμα κοψει αλυσιδα το ΚΤΜ... μένεις στον τοπο, γιατι συνηθως κουρευει και πασα τρομπας συμπλεκτη απο το καρτερ και κλααααααααμα.
Να και τα ΚΤΜ στην εξισωση :yup:
 

Giorgos volos

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Bmw gs adventure 1200 07'
Για να επανέλθω λίγο στο θέμα αύριο παω να αλλάξω τα ρουλεμάν στο διαφορικο μέσα. Εάν δε πάψει ο ήχος μετα θα θεωρούμαι κατά φαντασία ασθενής. Ή θα έχω βέβαια και γαμάτα αυτιά από την άλλη
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Για να επανέλθω λίγο στο θέμα αύριο παω να αλλάξω τα ρουλεμάν στο διαφορικο μέσα. Εάν δε πάψει ο ήχος μετα θα θεωρούμαι κατά φαντασία ασθενής. Ή θα έχω βέβαια και γαμάτα αυτιά από την άλλη
Κατι μου λέει ότι όλα θα πάνε κατ ευχήν
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Τα adv μοντελα gs υποφερουν πολυ περισσοτερο απο αξονες απ' οτι τα χαμηλα για τον προφανη λογο των μεγαλυτερων γωνιων στις οποιες αυτος δουλευει.

Το οτι λετε ομως "διαφορικο" το bevel box με ξεπερναει :)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ε αμα γραφεις απο κινητο ειδικα πιο εύκολο ειναι το "διαφορικο" απο τη "γωνιακη μεταδοση".
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τα adv μοντελα gs υποφερουν πολυ περισσοτερο απο αξονες απ' οτι τα χαμηλα για τον προφανη λογο των μεγαλυτερων γωνιων στις οποιες αυτος δουλευει.

Το οτι λετε ομως "διαφορικο" το bevel box με ξεπερναει :)
Αυτό με το ότι στο adve καταπονειται περισσοτερο, ισχύει στην θεωρία, αλλά δεν υπάρχει στην πράξη κανενα τέτοιο στατιστικό.
Γενικα είναι θέμα χρήσης, όπως είπαμε παραπάνω.
 

Giorgos volos

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Bmw gs adventure 1200 07'
Σε συνέχεια λοιπόν από το θέμα που δε βρίσκω από που έρχεται ο ήχος (τραχύς θορυβος) άλλαξα πισω τα ρουλεμάν στο διαφορικο μεσα. Ειχε φθορές αλλα δεν προέρχεται από εκεί ο θόρυβος τελικά. Τελικα έρχεται από το μπροστινό μέρος. Εχω αλλάξει ήδη λάστιχα ρουλεμαν τροχου εμπρός ιμάντα στον δυναμό. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο να ψάξω. Απελπιστικα χαχαχαχα. Gs 1200 adv του 2007 για αυτο μιλάω
 

Karellen

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda Dax 72
Σε συνέχεια λοιπόν από το θέμα που δε βρίσκω από που έρχεται ο ήχος (τραχύς θορυβος) άλλαξα πισω τα ρουλεμάν στο διαφορικο μεσα. Ειχε φθορές αλλα δεν προέρχεται από εκεί ο θόρυβος τελικά. Τελικα έρχεται από το μπροστινό μέρος. Εχω αλλάξει ήδη λάστιχα ρουλεμαν τροχου εμπρός ιμάντα στον δυναμό. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο να ψάξω. Απελπιστικα χαχαχαχα. Gs 1200 adv του 2007 για αυτο μιλάω
Σίγουρα ο θόρυβος έρχεται από μπροστά και όχι από το μοτέρ?
Γιατί ένας βασικός ύποπτος είναι και το press direct του σασμάν.
 
Top Bottom