BMW GS 1200 Διαφορικό και άξονας. Δε φτάνουν μόνο οι βαλβολίνες(;;;)

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Στα αεροελαιοψυκτα δεν έχω ακούσει τέτοιο πρόβλημα στο μπροστά καρέ.
Ο άξονας χαλάει από χλμ, σχεδόν πάντοτε.
Εμένα στο αεροελαιόψυκτο μου το έβγαλε το πρόβλημα. Στο υδρόψυκτο το πρόλαβα (νομίζω)
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Mπορει να ειναι τοσο για τον αξονα μεταδοσης, αλλα για τον αξονα διαφορικου που ποσταρα παραπανω ειναι κανα 3ωρο, τουλαχιστον στα 1150.
Για να καταλάβω, μιλάς για το πίσω κομμάτι στην γωνιακή μετάδοση που κουμπώνει ο κυρίως άξονας ή μπροστά στην έξοδο από το κιβώτιο?

Και γιατί να βγει δίσκος πλατό?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Για να καταλάβω, μιλάς για το πίσω κομμάτι στην γωνιακή μετάδοση που κουμπώνει ο κυρίως άξονας ή μπροστά στην έξοδο από το κιβώτιο?

Και γιατί να βγει δίσκος πλατό?
Mπροστα, στην εξοδο απο το κιβωτιο.

Ολες οι λεπτομερειες εδω> BMW clutch splines
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Mπροστα, στην εξοδο απο το κιβωτιο.

Ολες οι λεπτομερειες εδω> BMW clutch splines
Δεν νομίζω ότι μιλάει για πρόβλημα σε αυτό το σημείο που περιγράφει το λινκ ο Tener-ίσιος.
Δηλαδή στο καρέ του δίσκου.
Μάλλον για το καρέ που κουμπώνει το εμπρός μέρος του άξονα στο σασμάν μιλάει.
Αν δεν κατάλαβα λάθος.
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
M

Μισή ωρίτσα και κάτι ψιλά
Εγώ θα έλεγα τουλάχιστον μία ώρα για αποσυναρμολόγηση, καθάρισμα, λίπανση μπροστά, πίσω, σε άξονα, διαφορικό και άξονα μετάδοσης, φισούνες και συναρμολόγηση. Εγώ μόνος μου αν ξεδιαλεξω το χρόνο που χρειάστηκε μόνο για αυτά, χρειάστηκα πάνω από 2 ώρες.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν νομίζω ότι μιλάει για πρόβλημα σε αυτό το σημείο ο Tener-ίσιος.
Μάλλον για το καρέ που κουμπώνει το εμπρός μέρος του άξονα στο σασμάν μιλάει.
Αν δεν κατάλαβα λάθος.
Οχι, σωστα καταλαβες, απλα ανεφερα οτι τα παλιοτερα τουλαχιστον GS επασχαν και αλλου απο το ιδιο θεμα.
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Δεν νομίζω ότι μιλάει για πρόβλημα σε αυτό το σημείο που περιγράφει το λινκ ο Tener-ίσιος.
Δηλαδή στο καρέ του δίσκου.
Μάλλον για το καρέ που κουμπώνει το εμπρός μέρος του άξονα στο σασμάν μιλάει.
Αν δεν κατάλαβα λάθος.
Ακριβώς. Όχι στο δίσκο. Άλλωστε το LC έχει άλλου είδους συμπλέκτη από το αεροελαιόψυκτο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Mπροστα, στην εξοδο απο το κιβωτιο.

Ολες οι λεπτομερειες εδω> BMW clutch splines
Ναι οκ κατάλαβα και έχω δει πως βγαίνουν after market δίσκοι με ενισχυμένη την περιοχή που κουμπώνει ο άξονας του 1150 και λύνεται αυτό το πρόβλημα.

Και όντως για να φτάσει κανείς εκεί θέλει πολυ ώρα δουλειά.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ θα έλεγα τουλάχιστον μία ώρα για αποσυναρμολόγηση, καθάρισμα, λίπανση μπροστά, πίσω, σε άξονα, διαφορικό και άξονα μετάδοσης, φισούνες και συναρμολόγηση. Εγώ μόνος μου αν ξεδιαλεξω το χρόνο που χρειάστηκε μόνο για αυτά, χρειάστηκα πάνω από 2 ώρες.
Κάνουν πολύ γρήγορα στα συνεργεία.
Βεβαια έχουν πολύ εμπειρία, εργαλεία ράμπες και φυσικά τον χρόνο να τους πιέζει.
Σε πρόσφατη βόλτα κάναμε λύσιμο δέσιμο στον δρόμο για να τσεκάρουμε άξονα... Είναι απλή διαδικασία.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
M

Μισή ωρίτσα και κάτι ψιλά
Η δουλειά από τη "σωστή δουλειά" απέχει 10 λεπτά
Υποθέτω δηλαδή ότι η εργασία συντήρησης που μπορεί εύκολα να γίνει είναι να ξεκουμπώσουν οι φούσκες και να γεμίσουν γράσσο τα σημεία που χρειάζονται...?
Να υποθέσω ότι έχει κάτι αντίστοιχο όπως στους μπιλιοφόρους των αυτοκινήτων?
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Υποθέτω δηλαδή ότι η εργασία συντήρησης που μπορεί εύκολα να γίνει είναι να ξεκουμπώσουν οι φούσκες και να γεμίσουν γράσσο τα σημεία που χρειάζονται...?
Να υποθέσω ότι έχει κάτι αντίστοιχο όπως στους μπιλιοφόρους των αυτοκινήτων?
Στην πίσω φούσκα, πες πάει στ´αναθεμα την ξεκουμπωνεις και κακήν κακώς βάζεις λιγο πάστα περιμετρικά εξωτερικά του σταυρού.
Στην εμπρός, εάν την ξεκουμπωσεις, πρέπει να βιάσεις τα δάκτυλά σου και πάλι ότι βάλεις περιμετρικά και εξωτερικά του σταυρού θα είναι. Για να την κουμπώσεις σωστά μετά, πάλι βιασμός!
Έτσι όμως, και στις δυο περιπτώσεις, δουλειά δεν γίνεται γιατί μέσα στα δόντια δεν θα μπει τίποτα.

ΠΡΕΠΕΙ να λυθούν δηλαδή, να έχεις χώρο για καθαρισμούς και σωστή τοποθέτηση και παντού της πάστας!
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Κάνουν πολύ γρήγορα στα συνεργεία.
Βεβαια έχουν πολύ εμπειρία, εργαλεία ράμπες και φυσικά τον χρόνο να τους πιέζει.
Σε πρόσφατη βόλτα κάναμε λύσιμο δέσιμο στον δρόμο για να τσεκάρουμε άξονα... Είναι απλή διαδικασία.
Σαφώς, και λαμβάνοντας αυτό υπόψιν αφαίρεσα το 60-70% του χρόνου που χρειάστηκα εγώ που το έκανα μόνος μου. Υπήρχαν πολλές στιγμές που αν είχα 2 χέρια ακόμη θα γινόταν πολύ πιο εύκολα.
Κάποιες εργασίες όμως όπως το καθάρισμα και η λίπανση, θέλουν το χρόνο τους όπως και να χει. Δεν είναι δουλειά 10λεπτου. Είχα για μπούσουλα ένα βίντεο ενός Κορεάτη (επαγγελματία μάστορα- καλλιτέχνη) που έκανε το ίδιο συν κάτι ακόμη και το βίντεο ήταν πάνω από ½ ώρα ενώ έπαιζε σε γρήγορη ταχύτητα και είχε και κάποια κοψίματα μοντάζ. 1 ώρα σίγουρα.
Θα βρω το λινκ και θα το ανεβάσω.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Ο Ιάπωνας ζωγραφίζει! Άραγε είναι δικό του το bmw ή κάνει τέτοια συντήρηση σε συνεργείο?
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Βάλτε γρασσαδορους με σωληνακια να καλούν πάνω από τα σημεία που πρέπει να γίνεται η λίπανση.
Ολα ο κατεμάκιας?
Όλα?
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Βάλτε γρασσαδορους με σωληνακια να καλούν πάνω από τα σημεία που πρέπει να γίνεται η λίπανση.
Ολα ο κατεμάκιας?
Όλα?
Εχουν τα γρασσαδορακια τηλέφωνο;
Ποιον θα καλούν;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Σπρευ αλυσίδας άσπρο κολλωδες με τεφλον και τσουτσουνάκι να τρυπωνει μέσα από τις φούσκες και να ψεκάζει τα επίμαχα σημεία.
Οφουυυ, δε μπορώ άλλο....
 
Top Bottom