BMW GS 1200 Διαφορικό και άξονας. Δε φτάνουν μόνο οι βαλβολίνες(;;;)

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εχουν τα γρασσαδορακια τηλέφωνο;
Ποιον θα καλούν;
Δε νοηται οδηγός προπέλας και να μη μιλάς τη ναυτικήν.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Εχουν τα γρασσαδορακια τηλέφωνο;
Ποιον θα καλούν;
τον κερατά καλύτερα τώρα παρά μετά (που θα πληρώσει ...)

:fun:fun
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αυτό το παλικάρι ο Juve_750 που χάθηκε...? :happy:
 

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
Σπρευ αλυσίδας άσπρο κολλωδες με τεφλον και τσουτσουνάκι να τρυπωνει μέσα από τις φούσκες και να ψεκάζει τα επίμαχα σημεία.
Οφουυυ, δε μπορώ άλλο....
Με βάση την πατέντα σου θα πρέπει να ονομαστεί aldutoro!!
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δεν ειναι μονο θεμα λιπανσης, ειναι και σχεδιαστικο, ο αξονας ειναι οριακος για την ροπη του μοτερ, ο λογος που οι περισσοτεροι κανιβαλοι αναβατες τον κουρευουν.
 

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
Δεν ειναι μονο θεμα λιπανσης, ειναι και σχεδιαστικο, ο αξονας ειναι οριακος για την ροπη του μοτερ, ο λογος που οι περισσοτεροι κανιβαλοι αναβατες τον κουρευουν.
Δε νομίζω ότι ισχύει αυτό, Στο fjr τον είχα λιώσει και δεν ειχε κάνει κιχ, ούτε έχω ακούσει κάτι σχετικό, ούτε γκλανγκ γκάνγκ θορύβους, βέβαια δεν πάει χώμα, επίσης και το super tenere έχει εξαιρετικό άξονα..
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Του yamaha είναι πιο σωστά μελετημένος και δεν χαμπαριάζει τίποτα και επίσης δεν έχει μονόμπρατσο ψαλίδι.

Των bmw θέλουν φροντίδα και προδερμ γιατί ο Γερμανός που τον σχεδίασε είχε έρθει τοτε διακοπές Ελλάδα και έμαθε το ούζο και το "έλα μωρέ, έχει ο Θεός", "έτσι κι αλλιώς για τη μούρη τα αγοραζουνε αυτά".
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δε νομίζω ότι ισχύει αυτό, Στο fjr τον είχα λιώσει και δεν ειχε κάνει κιχ, ούτε έχω ακούσει κάτι σχετικό, ούτε γκλανγκ γκάνγκ θορύβους, βέβαια δεν πάει χώμα, επίσης και το super tenere έχει εξαιρετικό άξονα..
Αυτό λέει και ο pumba παραπάνω...
Σας να βάζεις ημιαξόνιο από seicento -πρώτης γενιάς κιόλας- σε bmw 330 diesel...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αυτό λέει και ο pumba παραπάνω...
Σας να βάζεις ημιαξόνιο από seicento -πρώτης γενιάς κιόλας- σε bmw 330 diesel...
Σε αυτήν την περίπτωση, το μόνο που θα μείνει αλωβητο, είναι το ημιαξόνιο απ´το seicento! :laugh:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σε αυτήν την περίπτωση, το μόνο που θα μείνει αλωβητο, είναι το ημιαξόνιο απ´το seicento! :laugh:
Το θέμα μας είναι στα καρέ...:friend:
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Εγώ ξέρω ότι ήδη ένας άξονας χαιρέτησε στο σταυρό μπροστά, και ο μάστορας μου μου είπε να μην το κυνηγάω τελικές και άνοιξε κλείσε γκάζι αν δεν θέλω παλι να μείνω. Πράγματα που τα κανω συχνά και από τότε ζω με το άγχος και τη σκέψη ότι παλι πρεπει να αλλάξω μηχανάκι
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Εγώ ξέρω ότι ήδη ένας άξονας χαιρέτησε στο σταυρό μπροστά, και ο μάστορας μου μου είπε να μην το κυνηγάω τελικές και άνοιξε κλείσε γκάζι αν δεν θέλω παλι να μείνω. Πράγματα που τα κανω συχνά και από τότε ζω με το άγχος και τη σκέψη ότι παλι πρεπει να αλλάξω μηχανάκι
Για τι μοντελο μιλαμε;
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Παίδες τα adve δέχονται ακόμα μεγαλύτερες καταπονήσεις στο σημείο εκείνο γιατί η γωνία που κάνει ο άξονας είναι μεγαλύτερη ,λόγω ύψους.
Εγώ προς το παρόν με 80περιπου χ.χιλιομετρα δεν έχω θέμα πουθενά ,πρόσφατα αλλαξα προληπτικά και τις δύο φυσουνες ,οπότε πάμε παρακάτω .
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Δεν ειναι μονο θεμα λιπανσης, ειναι και σχεδιαστικο, ο αξονας ειναι οριακος για την ροπη του μοτερ, ο λογος που οι περισσοτεροι κανιβαλοι αναβατες τον κουρευουν.
Του yamaha είναι πιο σωστά μελετημένος και δεν χαμπαριάζει τίποτα και επίσης δεν έχει μονόμπρατσο ψαλίδι.

Των bmw θέλουν φροντίδα και προδερμ γιατί ο Γερμανός που τον σχεδίασε είχε έρθει τοτε διακοπές Ελλάδα και έμαθε το ούζο και το "έλα μωρέ, έχει ο Θεός", "έτσι κι αλλιώς για τη μούρη τα αγοραζουνε αυτά".
Να κάνω μια μικρή διευκρίνηση σε αυτό το σημείο.
Το πρόβλημα που θίγω, δεν είναι ότι το σύστημα μετάδοσης στις συγκεκριμένες μηχανές είναι ελλατωματικό. Κάθε άλλο. Αντέχει για πολλές χιλιάδες χλμ, αναλόγως της χρήσης, και λειτουργεί κανονικά. Αυτό που θίγω είναι ότι η ίδια η BMW δεν έχει εντάξει στο πρόγραμμά της μια τακτική συντήρηση για τον συγκεκριμένο σκοπό που θα μείωνε στο ελάχιστο εώς θα εκμηδένιζε την πιθανότητα να συμβούν τέτοιου είδους αβαρίες υπό κανονική χρήση. Αντ'αυτού μπορεί να ασχοληθεί με αυτά τυχαία αν προκύψει άλλος λόγος να δουλέψει στην περιοχή (βλέπε π.χ. αλλαγή φισούνας γιατί τρύπησε) Τηρουμένων των αναλογιών λοιπόν, μια χαρά αντέχουν κι όταν ένα τμήμα του συστήματος μετάδοσης, είτε το καρέ μπροστά, είτε οι σταυροί του άξονα, είτε του καρέ του διαφορικού, χαλάσουν ύστερα από 100.000χλμ, αυτό συμβαίνει συνήθως γιατί κανείς δεν φρόντισε γι αυτά, ούτως ώστε να τα προλάβεί. Κι εδώ έρχεται η ευθύνη της BMW με την εμμονή της, συνχά πυκνά να παρουσιάζει ότι έχει βρει μαγικά ματζούνια που δε χαλάνε ποτέ και δε χρήζουν συντήρησης.
Να θυμήσω το λόγο που τα πρώτα 1200αρια GS του 2004-2006 δεν έχουν καν από κάτω τάπα αποστράγιξης και πάνω τάπα πλήρωσης της βαλβολίνης, παρά μόνο μια στην μέση που είναι άβολη και για τα δύο, γιατί πίστευαν ότι το διαφορικό που φτιάξανε ήταν "άθραυστο";
Να θυμήσω ότι τα ίδια λένε και για τα υγρά συμπλέκτη; Τα άνοιξε κανείς μετά από 100.000-150.000χλμ να δει πώς είναι όλο το υδραυλικό κύκλωμα και να δει τη διαφορά αν τα αλλάξει και το καθαρίσει;
Είναι ο ίδιος λόγος που είμαι πάρα πολύ επιφυλακτικός με τη νέα αλυσίδα μετάδοσης για παράδειγμα, που ανακοίνωσε και παρουσίασε η BMW, που λένε ότι δε χρειάζεται συντήρηση, ούτε λίπανση, ούτε καν καθάρισμα για πάντα.
Αν κάποιος γνωρίζει την προϊστορία της BMW σε αυτά τα θέματα, αυτομάτως γίνεται πολύ επιφυλακτικός με τέτοιες ανακοινώσεις.
Και θα επαναλάβω πως το μόνο πράγμα που είναι για πάντα είναι ο θάνατος! Kι αυτό δεν είναι απόλυτο.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom