BMW GS 1200 Διαφορικό και άξονας. Δε φτάνουν μόνο οι βαλβολίνες(;;;)

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Αν δεν πιάνεις όλη τη φράση είναι σε σχέση με αυτό που κατα καιρούς ισχυρίζεται η BMW για "ποτέ" και "πάντα"
Αν δεν πιάνεις το "δεν είναι απόλυτο" έχει να κάνει ότι κάνα δυο, τη σκαπουλάρανε κι αναστηθήκαν κι ότι κάποιοι τάζουν και μετά θάνατον ζωή.:)
Μωρέ το κατάλαβα πως το λές και το ποστ μου ήταν μεταξύ σοβαρού και αστείου.

Ευλόγησον!
:D
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Ωραίο το video του κορεάτη πιό πάνω, ειδικά αυτό που έκανε στα σπειρώματα δεν το έχω ξαναδεί..
Ναπώ και γώ τα 2 σεντς μου μετά από αρκετά χρόνια με GS '07 και έχοντας διαβάσει δεκάδες σχετικά thread:
  • Προσοχή στις τσιμούχες μπροστά - πίσω και αλλαγή όποτε βλέπετε φθορά
  • Ειδικό γράσο (και αναμεσα στα δόντια)
  • Οχι πιεστικό στο πλύσιμο πάνω στις φυσούνες (και καλύτερα να καλύπτονται με καμια σακούλα ή κάτι)
  • Και βέβαια τακτικά η βαλβολίνη.
Κανονικά η BMW προβλέπει σε κάποιες από τις βίδες που καθαρίζει, ο Κορεάτης, αντικατάσταση κάθε φορά που ξεβιδωνόνται, αλλά το έχω διαβάσει και σε αντίστοιχο γερμανικό εγχειρίδιο σέρβις για την GS ότι η άλλη εναλλακτική είναι να καθαριστούν τα πάσα, διότι είναι βίδες που έχουν δυνατή κόλλα σπειρώματος (Loctite)
Στην ΒMW ο χρόνος που απαιτείται για καθαρισμό είναι ακριβότερος από τις βίδες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

jliordos

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
BMW R1250GS ADVENTURE 40th YEARS
Ως πρώην κατεμας, και έχοντας περάσει ειδική εκπαίδευση, δεν ιδρώνει ουτε το φρύδι μου:p
Λογικό να μην ιδρώνει.
Είναι σαν να λένε σε λοκατζη μετά από 5 χρόνια φούτσα, να πάει να φυλάξει μια ώρα σκοπός στη πύλη :yew:
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Γενικα διαφορικα, κιβωτια, δεν ''συντηρουνται'' και σιγουρα δε χρειαζονται περιοδικες αλλαγες λαδιων. Τουλαχιστον οχι καθε 1 η 2 χρονια. Το προβλημα οπως εγραψα και πιο πανω βρισκεται στον σχεδιασμο του συγκεκριμενου συστηματος ο οποιος ειναι οριακα επαρκης (η ανεπαρκης, οπως θελετε δειτε το) για λιγο πιο ζωηρη χρηση των συγκεκριμενων μοτοσυκλετων. Η κακη απλα λιπανση απο το εργοστασιο επισπευδει το αναποφευκτο.
Με λίγα λόγια μας λες πως ότι και να κάνουμε, μια μέρα, αργά η γρήγορα θα πεθάνουμε.... :brr:

Εεε... θα την πάθουμε ήθελα να πω!:D:D
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αγχωμενοι Μπεμβεδακηδες ενωθείτε. Εγώ άλλαξα ήδη έναν άξονα , και ήδη παω χεσμένος
Ναι... Πες γιατί τον χάλασες τον αξονα γιατρέ μου
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Είμαι που είμαι ψυχαναγκαστικος με τα λάδια του μοτέρ.
Τώρα θα αρχίσω να σκέφτομαι και βαλβολινες ανά 3,5 /4 Χ χιλιομετρα :laugh::laugh::laugh::laugh:
Να βάλεις κεραμικές... Λικουι
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ναι αυτοί φταίνε, όχι τα γερμανικά χρεπια που αγοράζετε
Ο γερμανικός άξονας είναι η αιτία...:roflmao:
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Ναι αυτοί φταίνε, όχι τα γερμανικά χρεπια που αγοράζετε
Ε εδώ πάει ο retsitas ,δεν πάει;


Να αλαφρυνουμε λίγο το κλίμα σημερα;)

Βάλτε υπότιτλοι κάτω δεξιά
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Είμαι που είμαι ψυχαναγκαστικος με τα λάδια του μοτέρ.
Τώρα θα αρχίσω να σκέφτομαι και βαλβολινες ανά 3,5 /4 Χ χιλιομετρα :laugh::laugh::laugh::laugh:
Αν σε βοηθάει να καταπολεμήσεις τον ψυχαναγκασμό σου, διάβασε προσεκτικά τα παραπάνω που είπαμε και θα δεις ότι δεν μιλάμε για βαλβολίνες μέσα στο διαφορικό, αλλά για όλα τα άλλα γύρω κι έξω από αυτό.;) Χαλάρωσε:ok:
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Με έχετε κατα-αγχωσει μιλάμε
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα




Αυτό που θα έπρεπε να σε αγχώνει, είναι ότι ο άξονας, το καρέ του διαφορικού, η φισούνα και το ψαλίδι σου εκεί που πατάει η φισούνα, θέλουν καλό καθάρισμα και να βάλεις το ειδικό γράσο "Castrol Molub-Alloy Paste White T" ή κάποιο που να λέει "Staburags NBU 30 PTM" (οχι γενικά οποιοδήποτε γράσο) Για την ακρίβεια δεν είναι μονο γράσο, αλλά αδιαβροχοποιητικό λιπαντικό. Αν το πιάσεις στα χέρια σου και το δεις, θα καταλάβεις τη διαφορά από το κοινό γράσο. Το ίδιο ισχύει και για την μπροστινή φισούνα, καρέ, και μεριά του άξονα.
Ξαναγχώσου τώρα, αλλά για τον σωστό λόγο :he:brr:
Πάντως για να σε ξεαγχώσω λίγο (πολύ λίγο) ο άξονας από την πισω μεριά και το καρέ του διαφορικού αν και στεγνά από το γράσο αυτό, δείχνουν οπτικά τουλάχιστον σε καλή κατάσταση.
Η φισούνα και εκεί που κάθεται στο ψαλίδι όμως, είναι χάλι μαύρο. :)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Bandit

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Moto Guzzi v11 Le Mans, Honda xl250s ,Honda xl500r Paris Dakar
Καλησπέρα , πληροφορίες που μπορούμε να βρούμε το συγκεκριμένο γράσο έχουμε;
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Tener-ίσιος Δηλαδη για να συνοψισουμε, εκει που παταει η τσιμουχα βαζουμε το Castrol Molub-Alloy Paste White T.
Το ιδιο και στα καρε?
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Καλησπέρα , πληροφορίες που μπορούμε να βρούμε το συγκεκριμένο γράσο έχουμε;
Εγώ από το Ebay το παρήγγειλα της Castrol. 100γρ. 16€ Ακριβούτσικο. Είμαι όμως στη Γερμανία. Φαντάζομαι όμως ότι κάτι αντίστοιχο υπάρχει και στην Ελλάδα.
 
Top Bottom