BMW GS 1200 Διαφορικό και άξονας. Δε φτάνουν μόνο οι βαλβολίνες(;;;)

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
τι τραβατε ρε και σεις με τακριβα μηχανακια,παρτε ρε κανα δωβιλ που εχει γερο αξονα χονδα γαρ,κι ας μην στριβει μεχρι τ αυτια,θα στριβει παντα ομως χωρις χρατς χρουτζ γρρρρρρ κρρρρρρ γκρρρρρ μπρρρρρρ ,στην γωνιακη στην γραμμικη στον σταυρο ,στον αλλαχ στο ρουλεμαν στο αμαν αμαν κλπ. :ha:ha:ha
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Καλησπέρα, διάβασα όλο το νήμα του Γιάννη και κάποιες απαντήσεις από κάτω και θέλω να ρωτήσω κάποια πράγματα, αν έχουν απαντηθεί παραπεμψετε πιο πάνω ευχαριστώ.... Αρχικά Γιάννη την εργασία που έκανες για το γρασάρισμα (σαν μελλοντικός κάτοχος BMW) πρέπει να βγει όλο το διαφορικό από την μηχανή, το έκανες μόνος σου;;;; το στιριξες από τον τυχω η γίνετε και στο διπλό σταντ.... Επίσης πιστεύεις ότι κανονικά σε κλίμα με υγρασία αυτό πρέπει να γίνετε κάθε πόσα χλμ;;;; τέλος θέλω να, σε ρωτήσω άραγε με την λίπανση αισθάνθηκες κάποια διαφορά στην κύλιση, δλδ σου μιλάει το μηχανάκι ότι είναι στεγνο η όχι.... Σορρυ αν ζαλίζω σαν άσχετος από διαφορικά, απλά να καταλάβω..... Λογικά έτσι όπως τα λέτε το υπερβολικό βάρος το καταπονει το διαφορικό... Σωστα;;;;

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Καλησπέρα, διάβασα όλο το νήμα του Γιάννη και κάποιες απαντήσεις από κάτω και θέλω να ρωτήσω κάποια πράγματα, αν έχουν απαντηθεί παραπεμψετε πιο πάνω ευχαριστώ.... Αρχικά Γιάννη την εργασία που έκανες για το γρασάρισμα (σαν μελλοντικός κάτοχος BMW) πρέπει να βγει όλο το διαφορικό από την μηχανή, το έκανες μόνος σου;;;; το στιριξες από τον τυχω η γίνετε και στο διπλό σταντ.... Επίσης πιστεύεις ότι κανονικά σε κλίμα με υγρασία αυτό πρέπει να γίνετε κάθε πόσα χλμ;;;; τέλος θέλω να, σε ρωτήσω άραγε με την λίπανση αισθάνθηκες κάποια διαφορά στην κύλιση, δλδ σου μιλάει το μηχανάκι ότι είναι στεγνο η όχι.... Σορρυ αν ζαλίζω σαν άσχετος από διαφορικά, απλά να καταλάβω..... Λογικά έτσι όπως τα λέτε το υπερβολικό βάρος το καταπονει το διαφορικό... Σωστα;;;;

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Να σου απαντησω εγω οτι τα παντα ολα τα κανεις στο GS πανω στο διπλο σταντ, κανουμε πλακα αλλα οι Γερμανοι στην πραγματικη ποιοτητα κατασκευης δεν παίζονται, ειναι μελετημένο και κατασκευασμενο να δουλευει και να εξυπηρετει για ολες τις δουλειές.

Τωρα για τα χιλιομετρα δεν ξερω να σου πω , το 1150 ειχε φτασει 170/180000χλμ και δεν πρεπει να το ειχε ακουμπήσει άνθρωπος. Αλλα αμα σε νοιαζουν τα χιλιόμετρα παρε Σουζουκι και βάζε βαλβολινες, πιο πολλα θα βγαλει.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το διαφορικό στο gs καταπονειται μόνο στις ψηλές ταχυτητες
Δεν καταλαβαίνεις τίποτα στα γρασάρισματα, αλλαγές βαλβολινων κλπ στην πράξη.
Οι αλλαγές άξονα, ρουλεμάν διαφορικού, γίνονται στο διπλό σταντ σε λίγες ώρες
Στην μαύρη "επισκευάσα" άξονα στις 150000 χλμ με κόστος 200 ευρω
Και κάπου εκεί ρουλεμάν διαφορικού με κόστος 200 ευρω
Με δικαβαλη σβέλτη χρήση στην άσφαλτο και πολλές χωμάτινες ζόρικες βόλτες.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
τι τραβατε ρε και σεις με τακριβα μηχανακια,παρτε ρε κανα δωβιλ που εχει γερο αξονα χονδα γαρ,κι ας μην στριβει μεχρι τ αυτια,θα στριβει παντα ομως χωρις χρατς χρουτζ γρρρρρρ κρρρρρρ γκρρρρρ μπρρρρρρ ,στην γωνιακη στην γραμμικη στον σταυρο ,στον αλλαχ στο ρουλεμαν στο αμαν αμαν κλπ. :ha:ha:ha
Ντοβιλ δεν θα έπαιρνα ούτε στα 90 μου, πιο ξενερουα μοτοσυκλέτα δεν υπάρχει.

Καί με τα 55 αλογάκια στον στρόφαλο που έχει αυτό το μοτέρ πόσο να ζοριστει ο άξονα του?
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Ντοβιλ δεν θα έπαιρνα ούτε στα 90 μου, πιο ξενερουα μοτοσυκλέτα δεν υπάρχει.

Καί με τα 55 αλογάκια στον στρόφαλο που έχει αυτό το μοτέρ πόσο να ζοριστει ο άξονα του?
Αν τοχες ποτε και το λες τοτε παω πασσο περι ορεξεως ......................... ,επειδη το ειχα θα διαφωνησω.
Οσο για την υψηλη ισχυ υπαρχουν και αλλα γιαπωνεζικα μηχανακια με αξονα με παρεμφερη ή πολλαπλασια ισχυ της μπεμπας που ΔΕΝ εχουν κανενα προβλημα σχεδον ΠΟΤΕ ή σε ΕΛΑΧΙΣΤΟ βαθμο εν σχεσει με τις μπεμπες ομως.Το να προσπαθουμε να ωραιοποιησουμε ενα προβλημα που εδω και 30 χρονια ΔΕΝ μπορει ή δεν θελει να λυσει η μαμά εταιρεια ειναι τουλαχιστον ατυχες,
ΒΕΒΑΙΑ ολοι οι ιδιοκτητες ΩΡΑΙΟΠΟΙΟΥΜΕ τα μηχανακια μας ,αλλα καποιοι φαν καποιων εταιρειων κανουν την αναγκη ΦΙΛΟΤΙΜΟ περισσοτερο απο τους αλλους.
Ειδικα οταν εχουν σκασει και τοσα λεφτα.
ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ και ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ.
Παντως ντοβιλλακι αθραυστο βρισκεις με λιγο παζαρακι στο 1400αρι,οσο θα πληρωσεις για να επισκευασεις,αντικαταστησεις,ξοδεψεις σε βενζινες και τηλεφωνα και πηγαιν-ελα στα συνεργεια της μπεμπας για τον αξονα,και μπορει να λεω και λιγα μ αυτα που ακουω.
Επισης παντα θα ειναι ΚΑΤΩ στο πεζοδρομιο και θα σε περιμενει ν αναψει με την πρωτη βρεξει χιονισει,ακομα κι αν εχεις ξεχασει και τα κλειδια επανω.(τοχω παθει,ταχα ξεχασει για μια βδομαδα πανω στο μηχανακι λειποντας εκτος Αθηνων).
Φιλικα με αγαπη και χωρις διαθεση αντιπαραθεσης.:friendship:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αν τοχες ποτε και το λες τοτε παω πασσο περι ορεξεως ......................... ,επειδη το ειχα θα διαφωνησω.
Οσο για την υψηλη ισχυ υπαρχουν και αλλα γιαπωνεζικα μηχανακια με αξονα με παρεμφερη ή πολλαπλασια ισχυ της μπεμπας που ΔΕΝ εχουν κανενα προβλημα σχεδον ΠΟΤΕ ή σε ΕΛΑΧΙΣΤΟ βαθμο εν σχεσει με τις μπεμπες ομως.Το να προσπαθουμε να ωραιοποιησουμε ενα προβλημα που εδω και 30 χρονια ΔΕΝ μπορει ή δεν θελει να λυσει η μαμά εταιρεια ειναι τουλαχιστον ατυχες,
ΒΕΒΑΙΑ ολοι οι ιδιοκτητες ΩΡΑΙΟΠΟΙΟΥΜΕ τα μηχανακια μας ,αλλα καποιοι φαν καποιων εταιρειων κανουν την αναγκη ΦΙΛΟΤΙΜΟ περισσοτερο απο τους αλλους.
Ειδικα οταν εχουν σκασει και τοσα λεφτα.
ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ και ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ.
Παντως ντοβιλλακι αθραυστο βρισκεις με λιγο παζαρακι στο 1400αρι,οσο θα πληρωσεις για να επισκευασεις,αντικαταστησεις,ξοδεψεις σε βενζινες και τηλεφωνα και πηγαιν-ελα στα συνεργεια της μπεμπας για τον αξονα,και μπορει να λεω και λιγα μ αυτα που ακουω.
Επισης παντα θα ειναι ΚΑΤΩ στο πεζοδρομιο και θα σε περιμενει ν αναψει με την πρωτη βρεξει χιονισει,ακομα κι αν εχεις ξεχασει και τα κλειδια επανω.(τοχω παθει,ταχα ξεχασει για μια βδομαδα πανω στο μηχανακι λειποντας εκτος Αθηνων).
Φιλικα με αγαπη και χωρις διαθεση αντιπαραθεσης.:friendship:
Βεβαια δεν υπάρχει και καμμια σχέση οδηγικής και όχι μόνο ευχαρίστησης μεταξύ των 2.
Ειναι συχνό φαινομενο η παραγωγή εντελώς αδιάφορων μηχανών και το συγκεκριμένο ανήκει σε αυτήν την κατηγορία.

Ποιο honda on off υπάρχει με διαφορικό και μεγαλύτερη δύναμη από το gs?

Φυσικά και δεν μιλάμε για αντιπαράθεση εδώ μέσα, απλά την άποψη μας λέμε.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
To crosstourer 1200, με τα 280 ανακοινουμενα κιλα του.
V4.. 280 κιλα
Αν δεις κανένα τέτοιο στο χώμα σφύρα κλέφτικα.

Από τη μια παίρνουμε ένα μοντέλο με χιλιάδες πωλήσεις και αναφορές εκατοντάδων χλμ και το συγκρίνουμε με ένα μοντέλο, το οποίο δεν υπάρχει, ιδίως στην χώρα μας.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
V4.. 280 κιλα
Αν δεις κανένα τέτοιο στο χώμα σφύρα κλέφτικα.

Από τη μια παίρνουμε ένα μοντέλο με χιλιάδες πωλήσεις και αναφορές εκατοντάδων χλμ και το συγκρίνουμε με ένα μοντέλο, το οποίο δεν υπάρχει, ιδίως στην χώρα μας.
αν βαλεις οτι καιει τον αμπακο...μεχρι τα 100.000κμ εχεις παρει 2 αξονες...
Μην τα λετε σε εμενα, εγω μαζι σας ειμαι.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μην τα λετε σε εμενα, εγω μαζι σας ειμαι.
Δεν υπάρχει μαζί και απεναντι
Αλλά ότι χαλάνε οι άξονες στα gs και είναι πρόβλημα, αυτό είναι λάθος.
Άξονας μετά από 100000 χλμ, δεν λέω για τον δικό μου με 150000 χλμ, είναι φυσιολογική φθορά
Αναλώσιμο είναι, σαν την αλυσίδα.
Οτι στα 1150 ήταν πιο καλός, ναι ήταν σαν κατασκευή, αλλά και το 1200 βγήκε για άλλη χρηση και αυτό έχει ένα κόστος παταπανω
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Βεβαια δεν υπάρχει και καμμια σχέση οδηγικής και όχι μόνο ευχαρίστησης μεταξύ των 2.
Ειναι συχνό φαινομενο η παραγωγή εντελώς αδιάφορων μηχανών και το συγκεκριμένο ανήκει σε αυτήν την κατηγορία.

Ποιο honda on off υπάρχει με διαφορικό και μεγαλύτερη δύναμη από το gs?

Φυσικά και δεν μιλάμε για αντιπαράθεση εδώ μέσα, απλά την άποψη μας λέμε.
Η οδηγικη ευχαριστηση ειναι μια ΠΟΛΥ μεγαλη κουβεντα και οριζεται απο πολλους παραγοντες.Δεν ειναι παντα και μονον ποση κλιση θα γειρεις την μηχανη σου,αλλα και ποσες οδικες θα φωναξεις και ποσο αγχος θα εχεις να φτασεις.Τελος παντων αυτη η κουβεντα ΔΕΝ τελειωνει ποτε,και εχει χιλιοειπωθει ,δεν βγαινει ακρη.Η επισημανση μου δεν εχει στοχο να θιξει την BMW ,ποιος αλλωστε ειμαι εγω για να θιξω την εταιρεια που ειναι πρωτη σε πωλησεις.Απλως επισημαινω το ΓΕΓΟΝΟΣ.Και το ΓΕΓΟΝΟΣ δεν ΑΛΛΑΖΕΙ, με οση και μπογια να το μπογιατισουμε για να φαινεται πιο ομορφο.Οσο για το αλλο που ρωτησες ,η μπεμπες που φορουν τον ιδιο αξονα δεν ειναι μονο οι ον οφ ,αλλα ολα τα μοντελλα της εταιρειας.Αν θα ανεφερα ενα ιδιου χαρακτηρα μηχανακι θα ανεφερα το crosstourer 1200 της χοντα που εχει αξονα και 130 αλογα ,και σε στρητ το vfr 1200 me 170 αλογα,καθως και το γιαμαχα fjr 1300 με 130-160 αλογα,για να μην αναφερθω στα απειρα χοντα πανγιουροπεαν και γκολντγουιν με 100-140 αλογα,που κι εκει δεν εχει ακουστει σχεδον τιποτα.Το προβλημα με τις μπεμπες ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ.Το γιατι η ΒΜW δεν το λυνει ειναι κατι που ΜΟΝΟ αυτη ξερει,και εμεις ΜΟΝΟ υποθεσεις μπορουμε να κανουμε. :friendship:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν υπάρχει μαζί και απεναντι
Αλλά ότι χαλάνε οι άξονες στα gs και είναι πρόβλημα, αυτό είναι λάθος.
Άξονας μετά από 100000 χλμ, δεν λέω για τον δικό μου με 150000 χλμ, είναι φυσιολογική φθορά
Αναλώσιμο είναι, σαν την αλυσίδα.
Οτι στα 1150 ήταν πιο καλός, ναι ήταν σαν κατασκευή, αλλά και το 1200 βγήκε για άλλη χρηση και αυτό έχει ένα κόστος παταπανω
Κωστα, ολα χαλανε. Ολα ομως. Αναλογως πως τους φερεσαι. Ξερεις ποσα κατα τα αλλα αλεξισφαιρα βεστρομ 1ης γενιας εχω δει στο καρ "με ζημια" με καμμενη φλατζα κεφαλης/κολλημενο μοτερ? Αμα τα λιωνεις και δεν τα συντηρεις οπως πρεπει ολα χαλανε. Αμα παιρνεις το GS και ανοιγεις αποτομα γκαζι μεσα στην κινηση σαν παλαβος καθε μερα τι περιμενεις να γινει?

Αν μου πεις ποσους γνωριζεις προσωπικα που τους εκοψε ο αξονας ενω το φροντιζαν το μηχανακι οπως επρεπε και του φερονταν οπως επρεπε, και οχι που το πηραν για την καφετερια τις σουζες και τη γκομινα , ισως να βγει μια ακρη.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κωστα, ολα χαλανε. Ολα ομως. Αναλογως πως τους φερεσαι. Ξερεις ποσα κατα τα αλλα αλεξισφαιρα βεστρομ 1ης γενιας εχω δει στο καρ "με ζημια" με καμμενη φλατζα κεφαλης/κολλημενο μοτερ? Αμα τα λιωνεις και δεν τα συντηρεις οπως πρεπει ολα χαλανε. Αμα παιρνεις το GS και ανοιγεις αποτομα γκαζι μεσα στην κινηση σαν παλαβος καθε μερα τι περιμενεις να γινει?

Αν μου πεις ποσους γνωριζεις προσωπικα που τους εκοψε ο αξονας ενω το φροντιζαν το μηχανακι οπως επρεπε και του φερονταν οπως επρεπε, και οχι που το πηραν για την καφετερια τις σουζες και τη γκομινα , ισως να βγει μια ακρη.
Γνωρίζω υπερβολικά πολλούς κατόχους gs, τα τελευταία 15 χρόνια που έχω gs.
Ένα νούμερο με "νορμάλ" χρήση που θα χρειαστεί επισκευή ο άξονας είναι πάνω από 120000 χλμ.
Ο κουμπάρος μου τον είχε κουρεψει στα 60000 χλμ, γιατί είχε καμμια 10ρια χιλιάδες στη μια ρόδα

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ο φόβος από μη κατόχους ότι οι άξονες και τα διαφορικά σπάνε.

Δεν σπάνε.. Τι να κανουμε
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Γνωρίζω υπερβολικά πολλούς κατόχους gs, τα τελευταία 15 χρόνια που έχω gs.
Ένα νούμερο με "νορμάλ" χρήση που θα χρειαστεί επισκευή ο άξονας είναι πάνω από 120000 χλμ.
Ο κουμπάρος μου τον είχε κουρεψει στα 60000 χλμ, γιατί είχε καμμια 10ρια χιλιάδες στη μια ρόδα

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ο φόβος από μη κατόχους ότι οι άξονες και τα διαφορικά σπάνε.

Δεν σπάνε.. Τι να κανουμε
Ωπα, δεν λεω για επισκευη του αξονα στα 100000χλμ. Στα 100000χλμ σε αλυσιδες ενα μηχανακι 100ΗΡ θελει τουλαχιστον 500€, αναλογως και τι μαρκα/ποιοτητα βαζεις.

Μιλαω για κατεστραμμενο αξονα στα μισα χιλιομετρα απο αυτα, μιλαω για καταστροφικη βλαβη.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν έχω δει στα 50000 χλμ κατεστραμενο άξονα... Σορρυ
Μπορεί κάποιος άλλος εδώ μέσα να πει
 
Top Bottom