Bmw K1300s σκέψεις

angelthing

Μέλος
Περιοχή
Καπ' κατ
Όνομα
Angelos
Μοτό
CRF250L
Καλησπέρα φίλε μου.

Μετά και την εισαγωγή του φϊλου giamar πρέπει κανονικά να γεμίσω 2 - 3 σελίδες για σωστή κάλυψη του θέματος, αλλά γράφω από tablet αυτή τη στιγμή οπότε θα είμαι φειδωλός !

Έχω ένα Κ1300s (το καλό το πορτοκαλί) εδώ και 3 χρόνια. Το έχω χρησιμοποιήσει κυρίως για ταξίδια καθώς για άλλες χρήσεις υπάρχουν και άλλες μηχανές, ενίοτε σχετικά μεγάλα (π.χ. στη Σερβία λόγω του MotoCamp Serbia δύο φορές ) και την θεωρώ πολύ ικανή και άνετη μηχανή ιδιαίτερα για τέτοιου τύπου χρήση.
Τη δική μου την πήρα μετά και από συζητήσεις με τον Πάνο (Magelanos) και βάσει της εμπειρίας του με το 1200 το οποίο μοιάζει πολύ μεν, δεν ταυτίζεται όμως με το 1300.
Γενικά θα σου έλεγα πως αν σου αρέσει (το βασικότερο) και θέλεις να γράψεις κυρίως ταξιδιάρικα χλμ να την κάνεις την κίνηση. Αν είναι για περιορισμένης εμβέλειας χρήση υπάρχουν και πιο κατάλληλες επιλογές, καθώς είναι μια βαριά (254 kg), ισχυρή (175hp) αξονάτη μηχανή, με ότι αυτά συνεπάγονται. Τριβάλιτσο πάντως φορτώνεις μια χαρά !

Να διευκρινήσω ότι το S από το GT διαφέρει πέρα από το σουλούπι, κάποια αξεσουάρ και τη σαφέστατη μεγαλύτερη άνεση του δεύτερου στο ταξίδι, και στην ιπποδύναμη αλλά και στην πιο ´σπορ´ συμπεριφορά του πρώτου.

Η κατανάλωσή του μου έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις, αφού ο μέσος όρος του δικού μου μετά από 38k χλμ είναι στα 5,3 l/100km ! Σημαντικό, αν γράφεις πολλά χλμ

Για τους επόμενους μήνες θα το έχω εκτός κυκλοφορίας καθώς θα ανέβω Σερβία για δουλειά με το αμάξι αλλά επί τη επιστροφή θα χρειαστεί να αλλάξω δίσκους συμπλέκτη γιατί πατινάρουν - οι δίσκοι της BMW όπως αναφερει ο Πάνος κάνουν περί το 500άρικο αλλά υπάρχουν after market λύσεις (π.χ. της Barnett) λίγο κάτω απο 200άρι.

Γενικά μερικά πράγματα αξίζει να τα έχει κανείς υπόψη, αν και τα προβλήματα του 1200 διορθώθηκαν κατά βάση στο 1300. Αν το σκέπτεσαι σοβαρά να προχωρήσεις σε αγορά, ευχαρίστως να τα πούμε με περισσότερες λεπτομέρειες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εργαλείο απο τα λίγα !!!
Τα πουλάνε τσάμπα
Τα μοτέρ αθραυστα
Το ψιλοπαντρευεσαι .....
 

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Καλησπέρα φίλε μου.

Μετά και την εισαγωγή του φϊλου giamar πρέπει κανονικά να γεμίσω 2 - 3 σελίδες για σωστή κάλυψη του θέματος, αλλά γράφω από tablet αυτή τη στιγμή οπότε θα είμαι φειδωλός !

Έχω ένα Κ1300s (το καλό το πορτοκαλί) εδώ και 3 χρόνια. Το έχω χρησιμοποιήσει κυρίως για ταξίδια καθώς για άλλες χρήσεις υπάρχουν και άλλες μηχανές, ενίοτε σχετικά μεγάλα (π.χ. στη Σερβία λόγω του MotoCamp Serbia δύο φορές ) και την θεωρώ πολύ ικανή και άνετη μηχανή ιδιαίτερα για τέτοιου τύπου χρήση.
Τη δική μου την πήρα μετά και από συζητήσεις με τον Πάνο (Magelanos) και βάσει της εμπειρίας του με το 1200 το οποίο μοιάζει πολύ μεν, δεν ταυτίζεται όμως με το 1300.
Γενικά θα σου έλεγα πως αν σου αρέσει (το βασικότερο) και θέλεις να γράψεις κυρίως ταξιδιάρικα χλμ να την κάνεις την κίνηση. Αν είναι για περιορισμένης εμβέλειας χρήση υπάρχουν και πιο κατάλληλες επιλογές, καθώς είναι μια βαριά (254 kg), ισχυρή (175hp) αξονάτη μηχανή, με ότι αυτά συνεπάγονται. Τριβάλιτσο πάντως φορτώνεις μια χαρά !

Να διευκρινήσω ότι το S από το GT διαφέρει πέρα από το σουλούπι, κάποια αξεσουάρ και τη σαφέστατη μεγαλύτερη άνεση του δεύτερου στο ταξίδι, και στην ιπποδύναμη αλλά και στην πιο ´σπορ´ συμπεριφορά του πρώτου.

Η κατανάλωσή του μου έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις, αφού ο μέσος όρος του δικού μου μετά από 38k χλμ είναι στα 5,3 l/100km ! Σημαντικό, αν γράφεις πολλά χλμ

Για τους επόμενους μήνες θα το έχω εκτός κυκλοφορίας καθώς θα ανέβω Σερβία για δουλειά με το αμάξι αλλά επί τη επιστροφή θα χρειαστεί να αλλάξω δίσκους συμπλέκτη γιατί πατινάρουν - οι δίσκοι της BMW όπως αναφερει ο Πάνος κάνουν περί το 500άρικο αλλά υπάρχουν after market λύσεις (π.χ. της Barnett) λίγο κάτω απο 200άρι.

Γενικά μερικά πράγματα αξίζει να τα έχει κανείς υπόψη, αν και τα προβλήματα του 1200 διορθώθηκαν κατά βάση στο 1300. Αν το σκέπτεσαι σοβαρά να προχωρήσεις σε αγορά, ευχαρίστως να τα πούμε με περισσότερες λεπτομέρειες.
Θα σε έχω υπόψη μου αν τελικά το αποφασίσω. Γενικά μου αρέσει πάρα πολύ σα μηχανή αλλά, πρέπει να το οδηγήσω πρώτα και μετά προτεραιότητα να φύγει το tiger. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ και θα σε ενοχλήσω στο μέλλον σίγουρα.

Στάλθηκε από το SM-A515F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το προβλημα των k1200/1300 ειναι ο ιαπωνικος ανταγωνισμος. Ιδιως τα μπουσα, ειναι δοκιμασμενα, ικανα, αξιοπιστα οσο ενα ρωσικο σφυρι και καλυτερα σχεδον σε καθε επιπεδο χωρις προβληματα ανταλλακτικων/υποστηριξης. Απο την αλλη, εντελως παραδοξο για bmw, τα Κ ειναι τα πιο ομορφα και ομοιογενη sport touring μηχανακια θυμιζοντας μια συγχρονη εκδοχη του blackbird.
 

Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
Το προβλημα των k1200/1300 ειναι ο ιαπωνικος ανταγωνισμος. Ιδιως τα μπουσα, ειναι δοκιμασμενα, ικανα, αξιοπιστα οσο ενα ρωσικο σφυρι και καλυτερα σχεδον σε καθε επιπεδο χωρις προβληματα ανταλλακτικων/υποστηριξης. Απο την αλλη, εντελως παραδοξο για bmw, τα Κ ειναι τα πιο ομορφα και ομοιογενη sport touring μηχανακια θυμιζοντας μια συγχρονη εκδοχη του blackbird.
Τα είπες όλα.. Να προσθέσω ότι στα Κ ανεβαίνεις και νομίζεις ότι τα έχεις χρόνια, ενώ στα busa θα προσπαθησεις καιρό να τα μάθεις.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Το προβλημα των k1200/1300 ειναι ο ιαπωνικος ανταγωνισμος. Ιδιως τα μπουσα, ειναι δοκιμασμενα, ικανα, αξιοπιστα οσο ενα ρωσικο σφυρι και καλυτερα σχεδον σε καθε επιπεδο χωρις προβληματα ανταλλακτικων/υποστηριξης. Απο την αλλη, εντελως παραδοξο για bmw, τα Κ ειναι τα πιο ομορφα και ομοιογενη sport touring μηχανακια θυμιζοντας μια συγχρονη εκδοχη του blackbird.
Σ. Έχοντας οδηγήσει μόνο ένα δεκάλεπτο σεσιον στα Μέγαρα το μπουσα, θεωρώ το Κ ότι στρίβει καλύτερα. Εντάξει μοτερικα από δυναμη δεν το συζητάμε το σουζούκι είναι μακράν μπροστά, έχοντας όμως και τα δυο την ίδια γλυκιά λειτουργία.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Σ. Έχοντας οδηγήσει μόνο ένα δεκάλεπτο σεσιον στα Μέγαρα το μπουσα, θεωρώ το Κ ότι στρίβει καλύτερα. Εντάξει μοτερικα από δυναμη δεν το συζητάμε το σουζούκι είναι μακράν μπροστά, έχοντας όμως και τα δυο την ίδια γλυκιά λειτουργία.
Δεδομενου οτι και τα δυο στριβουν αρκετα καλα και εχουν παραπανω απο αρκετο γκαζι, οποιος θελει να παρει θα διαλεξει με υποκειμενικα κριτηρια. Αντικειμενικα, το μπουσα κερδιζει στα περισσοτερα σημεια, ειναι ομως ενα διλημμα που δεν εχει λαθος επιλογη. Απο αποψη γεωμετριας παντως, το μπουσα εχει περισσοτερο χαρακτηριστικα αργου supersport παρα γρηγορου sport tourer
 

giamar

οn-offας
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
R1200GS
Δεδομενου οτι και τα δυο στριβουν αρκετα καλα και εχουν παραπανω απο αρκετο γκαζι, οποιος θελει να παρει θα διαλεξει με υποκειμενικα κριτηρια. Αντικειμενικα, το μπουσα κερδιζει στα περισσοτερα σημεια, ειναι ομως ενα διλημμα που δεν εχει λαθος επιλογη. Απο αποψη γεωμετριας παντως, το μπουσα εχει περισσοτερο χαρακτηριστικα αργου supersport παρα γρηγορου sport tourer
Καταπληκτικό εργαλείο το μπουσα ,αλλά αν κάποιος θέλει abs /tcs /asc κλπ μόνο στο φλάιν Μπρικ θα τα βρει.
Α και ανταλλακτικά - υποστήριξη υπάρχει η αντιπροσωπεία .
 

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Δεδομενου οτι και τα δυο στριβουν αρκετα καλα και εχουν παραπανω απο αρκετο γκαζι, οποιος θελει να παρει θα διαλεξει με υποκειμενικα κριτηρια. Αντικειμενικα, το μπουσα κερδιζει στα περισσοτερα σημεια, ειναι ομως ενα διλημμα που δεν εχει λαθος επιλογη. Απο αποψη γεωμετριας παντως, το μπουσα εχει περισσοτερο χαρακτηριστικα αργου supersport παρα γρηγορου sport tourer
Ακριβώς, ενώ και τα 2 θεωρητικά είναι για την ίδια δουλειά, το bmw μου κάθεται καλύτερα για αυτό που το θέλω και εκτός από αυτό, πιστεύω ότι έχει καλύτερη κάλυψη σε ταξίδι που δε χρειάζεται να είσαι συνέχεια σκυφτός.
Καλή χρονιά by the way,

Στάλθηκε από το SM-A515F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ακριβώς, ενώ και τα 2 θεωρητικά είναι για την ίδια δουλειά, το bmw μου κάθεται καλύτερα για αυτό που το θέλω και εκτός από αυτό, πιστεύω ότι έχει καλύτερη κάλυψη σε ταξίδι που δε χρειάζεται να είσαι συνέχεια σκυφτός.
Καλή χρονιά by the way,

Στάλθηκε από το SM-A515F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
.....καθώς επίσης, είναι και πιο "ανετο" (για οδηγο και συνεπιβάτη)!!!
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ακριβώς, ενώ και τα 2 θεωρητικά είναι για την ίδια δουλειά, το bmw μου κάθεται καλύτερα για αυτό που το θέλω και εκτός από αυτό, πιστεύω ότι έχει καλύτερη κάλυψη σε ταξίδι που δε χρειάζεται να είσαι συνέχεια σκυφτός.
Καλή χρονιά by the way,

Στάλθηκε από το SM-A515F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Δε νομιζω να υπαρχει διτροχο οχημα που να προσφερει την αεροδυναμικη καλυψη του μπουσα, συμπεριλαμβανομενου και του Κ της μπεμβε. Μη το σκεφτεσαι παντως τοσο για το Κ, προσπαθησε να το κανεις μια βολτα και αν κουμπωσεις , χτυπα το και δε θα το μετανιωσεις.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Α
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
Το μπουσα ειναι Σπορτ/τουρινγκ ενω το Κ ειναι σπορτ/Τουρινγκ. Το Κ ενω σε νορμαλ οδηγηση εχει πολυ καλη συμπεριφορα στο δρομο, οταν οι κλισεις σε στροφες πανε να γινουν αντρικες το μπροστινο του συστημα δε δινει ικανη πληροφορηση λογω duolever και ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ μεγαλου rake και μεταξονιου. Σχεδον 30° rake και 1580mm μεταξονιο για χαμηλο στρητ ειναι αστεια νουμερα. Η γεωμετρια του σε γενικες γραμμες ειναι εκτος οποιασδηποτε φυσιολογικης νορμας και αυτο του φαινεται στην οδηγηση. Απο την αλλη, το μπουσα παραειναι σκυφτο και με πολυ οξειες γωνιες στα γονατα για να χαρακτηριστει ανετο. Καθως ομως πλησιαζεις τα 250κμ/ω μεταμορφωνεται στο μοναδικο μηχανακι με το οποιο θα ηθελες να πηγαινεις με τοσα.

Για μενα το πιο ολοκληρωμενο μηχανακι της κατηγοριας που συζητειται εδω ειναι το vfr1200 (με δευτερο το τελευταιας γενιας zx14r). Σε σπορ οδηγηση ειναι πολυ κοντα στο μπουσα, σε ανεση πολυ κοντα στο Κ και με φοβερη ποιοτητα κατασκευης. Το δε μοτερ του ειναι ετη φωτος μπροστα απο του Κ σε ομαλοτητα λειτουργιας κραδασμους κλπ. Μπουσα παιρνεις αν θες ενα απο τα καλλιτερα vfm μηχανακια στην ιστορια του μοτοσυκλετισμου και εισαι διατεθειμενος να θυσιασεις λιγο απο ανεση για να απολαυσεις την ευκολια με την οποια μπορεις να πας υπερβολικα γρηγορα.

Το Κ δε θα το πλησιαζα γιατι εκτος της κουλης του γεωμετριας, αν σου κατσει το λαχειο (που εχει κατσει σε πολυ κοσμο με θεματα στα ηλεκτρικα) δε ξεμπλεκεις ουτε ευκολα ουτε φτηνα. Απο την αλλη αν η ανεση, το φορτωμα διπλος και βαλιτσατος και η αξιοπιστια ειναι πρωτευουσας σημασιας, υπαρχει και το fjr1300 το οποιο φορτωνεται καλλιτερα απ ολα, ειναι πιο ανετο απ ολα, στριβει αξιοπρεπεστατα, εχει την καλλιτερη ροπη χαμηλα για να ανταπεξελθει στο εξτρα βαρος, αλλα δυστυχως εχει καπως βαρετο μοτερ.

Τελος, υπαρχει και η λογικη του less is more, οπου πιο συγχρονα και μικρα μηχανακια οπως τα z1000sx (και κυριως το καινουργιο gsxs1000gt) ζωγραφιζουν σε συνθηκες γενικης χρησης.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εχοντας οδηγησει σχεδον ολα αυτα μηχανακια, δηλ K1200S (οχι το 1300), Busa, VFR1200, FJR1300 και επισης το Z1000SX, συμφωνω απολυτα με τα παραπανω λεχθεντα. Για καποιον που εχει συνηθισει με smooth μοτερ, και ο τρικυλιδρος της Tiger που εχει ο υποψηφιος αγοραστης Δημητρης ειναι smooth, ο κινητηρας του K1200 ειναι "τραχυς" και δεν εχει καμια σχεση σε λειτουργια με τα μοτερ των Busa και VFR1200 τα οποια ειναι φοβερα smooth. Δεν ξερω αν αυτο εχει βελτιωθει στο K1300. Και επισης το K1200 δεν σε προδιαθετει να το οδηγησεις οπως μπορει να οδηγηθει ενα κλιπονατο μηχανακι σε δρομους με καλο οδοστρωμα και σχετικα ανοιχτα στροφιλικια, πιθανα η γεωμετρια που ειπε ο mousitsas.

Απο την αλλη, το Busa παραειναι σπορ οπως αναφερθηκε και διπλωνει πολυ τα ποδια σε οδηγο και συνοδηγο αλλα δεν εχει αντιπαλο οταν οι ταχυτητες ανεβαινουν πανω απο 200χμω, ενω το VFR1200 που ειναι πιο ανετο εχει μεγαλυτερη καταναλωση απο τα Κ1200/1300 και αυτο κανει το ιδιας χωρητικοτητας 19λτ ρεζερβουαρ να φαινεται λιιγο μικρό - επισης εχει κοφτη τελικης στα 250χμω που ειναι καποια ιστορια να βγει. Το Z1000SX ειναι εξαιρετικο για τον οδηγο αλλα οχι για την συνεπιβατηδα και δε νομιζω οτι εχει πουλησει στην Ελλαδα, ενω στο Νησι πουλαει σαν ζεστο ψωμι (σημ: αυτο εχει τιμονι και οχι κλιπον και ειναι πιο ορθιο).

Ειμαι κι'εγω παντα στην αναζητηση ενος μεγαλου σπορτουρινγκ με ταξιδιωτικες ικανοτητες για δυο ατομα που μπορεις ομως και να το κυνηγησεις σε στροφιλικια και να το πας και πιστα, αλλα η σχετικη εξισωση ειναι δυσκολο να λυθει. Αν το VFR1200 δεν ειχε αξονα θα τοχα παρει παρα το 19λιτρο ρεζερβουαρ. Γι'αυτο το λογο βολευομαι τοσα χρονια με το VFR800 που παρα τα "μονο" 110 στροφαλισια αλογα εχει τις αρετες που ψαχνω σε ενα σπορτουρινγκ μηχανακι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Παρόλο που από θέμα γεωμετρίας το Κ είναι ολίγον "εκτός τόπου και χρόνου", στην πράξη ήτοι στο δρόμο (όχι πίστα),
όσοι γνωρίζουν τη μοτό μπορούν να κινηθούν εντυπωσιακά γρήγορα.
Όταν πρωτοκαβάλησα δεν πίστευα ότι αυτό το "τρένο" μπορεί να οδηγηθεί σβέλτα στη διαδρομή προς Σούνιο. Ακολουθώντας όμως έτερο κάτοχο διαπίστωσα ότι έχει δυνατότητες, τις οποίες βέβαια μόνος μου θα τις ανακάλυπτα κατόπιν μακροχρόνιας συμβίωσης.
_
...μία που μιλάμε για εναλλακτικές επιλογές, επίσης αξιόλογη πρόταση είναι και το ST1050 της Τ.
/// Β
 
Top Bottom