angelthing
Μέλος
Καλησπέρα φίλε μου.
Μετά και την εισαγωγή του φϊλου giamar πρέπει κανονικά να γεμίσω 2 - 3 σελίδες για σωστή κάλυψη του θέματος, αλλά γράφω από tablet αυτή τη στιγμή οπότε θα είμαι φειδωλός !
Έχω ένα Κ1300s (το καλό το πορτοκαλί) εδώ και 3 χρόνια. Το έχω χρησιμοποιήσει κυρίως για ταξίδια καθώς για άλλες χρήσεις υπάρχουν και άλλες μηχανές, ενίοτε σχετικά μεγάλα (π.χ. στη Σερβία λόγω του MotoCamp Serbia δύο φορές ) και την θεωρώ πολύ ικανή και άνετη μηχανή ιδιαίτερα για τέτοιου τύπου χρήση.
Τη δική μου την πήρα μετά και από συζητήσεις με τον Πάνο (Magelanos) και βάσει της εμπειρίας του με το 1200 το οποίο μοιάζει πολύ μεν, δεν ταυτίζεται όμως με το 1300.
Γενικά θα σου έλεγα πως αν σου αρέσει (το βασικότερο) και θέλεις να γράψεις κυρίως ταξιδιάρικα χλμ να την κάνεις την κίνηση. Αν είναι για περιορισμένης εμβέλειας χρήση υπάρχουν και πιο κατάλληλες επιλογές, καθώς είναι μια βαριά (254 kg), ισχυρή (175hp) αξονάτη μηχανή, με ότι αυτά συνεπάγονται. Τριβάλιτσο πάντως φορτώνεις μια χαρά !
Να διευκρινήσω ότι το S από το GT διαφέρει πέρα από το σουλούπι, κάποια αξεσουάρ και τη σαφέστατη μεγαλύτερη άνεση του δεύτερου στο ταξίδι, και στην ιπποδύναμη αλλά και στην πιο ´σπορ´ συμπεριφορά του πρώτου.
Η κατανάλωσή του μου έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις, αφού ο μέσος όρος του δικού μου μετά από 38k χλμ είναι στα 5,3 l/100km ! Σημαντικό, αν γράφεις πολλά χλμ
Για τους επόμενους μήνες θα το έχω εκτός κυκλοφορίας καθώς θα ανέβω Σερβία για δουλειά με το αμάξι αλλά επί τη επιστροφή θα χρειαστεί να αλλάξω δίσκους συμπλέκτη γιατί πατινάρουν - οι δίσκοι της BMW όπως αναφερει ο Πάνος κάνουν περί το 500άρικο αλλά υπάρχουν after market λύσεις (π.χ. της Barnett) λίγο κάτω απο 200άρι.
Γενικά μερικά πράγματα αξίζει να τα έχει κανείς υπόψη, αν και τα προβλήματα του 1200 διορθώθηκαν κατά βάση στο 1300. Αν το σκέπτεσαι σοβαρά να προχωρήσεις σε αγορά, ευχαρίστως να τα πούμε με περισσότερες λεπτομέρειες.
Μετά και την εισαγωγή του φϊλου giamar πρέπει κανονικά να γεμίσω 2 - 3 σελίδες για σωστή κάλυψη του θέματος, αλλά γράφω από tablet αυτή τη στιγμή οπότε θα είμαι φειδωλός !
Έχω ένα Κ1300s (το καλό το πορτοκαλί) εδώ και 3 χρόνια. Το έχω χρησιμοποιήσει κυρίως για ταξίδια καθώς για άλλες χρήσεις υπάρχουν και άλλες μηχανές, ενίοτε σχετικά μεγάλα (π.χ. στη Σερβία λόγω του MotoCamp Serbia δύο φορές ) και την θεωρώ πολύ ικανή και άνετη μηχανή ιδιαίτερα για τέτοιου τύπου χρήση.
Τη δική μου την πήρα μετά και από συζητήσεις με τον Πάνο (Magelanos) και βάσει της εμπειρίας του με το 1200 το οποίο μοιάζει πολύ μεν, δεν ταυτίζεται όμως με το 1300.
Γενικά θα σου έλεγα πως αν σου αρέσει (το βασικότερο) και θέλεις να γράψεις κυρίως ταξιδιάρικα χλμ να την κάνεις την κίνηση. Αν είναι για περιορισμένης εμβέλειας χρήση υπάρχουν και πιο κατάλληλες επιλογές, καθώς είναι μια βαριά (254 kg), ισχυρή (175hp) αξονάτη μηχανή, με ότι αυτά συνεπάγονται. Τριβάλιτσο πάντως φορτώνεις μια χαρά !
Να διευκρινήσω ότι το S από το GT διαφέρει πέρα από το σουλούπι, κάποια αξεσουάρ και τη σαφέστατη μεγαλύτερη άνεση του δεύτερου στο ταξίδι, και στην ιπποδύναμη αλλά και στην πιο ´σπορ´ συμπεριφορά του πρώτου.
Η κατανάλωσή του μου έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις, αφού ο μέσος όρος του δικού μου μετά από 38k χλμ είναι στα 5,3 l/100km ! Σημαντικό, αν γράφεις πολλά χλμ
Για τους επόμενους μήνες θα το έχω εκτός κυκλοφορίας καθώς θα ανέβω Σερβία για δουλειά με το αμάξι αλλά επί τη επιστροφή θα χρειαστεί να αλλάξω δίσκους συμπλέκτη γιατί πατινάρουν - οι δίσκοι της BMW όπως αναφερει ο Πάνος κάνουν περί το 500άρικο αλλά υπάρχουν after market λύσεις (π.χ. της Barnett) λίγο κάτω απο 200άρι.
Γενικά μερικά πράγματα αξίζει να τα έχει κανείς υπόψη, αν και τα προβλήματα του 1200 διορθώθηκαν κατά βάση στο 1300. Αν το σκέπτεσαι σοβαρά να προχωρήσεις σε αγορά, ευχαρίστως να τα πούμε με περισσότερες λεπτομέρειες.
Τελευταία επεξεργασία: