BMW logo...λίγη ιστορία περι προπελας!

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Η BMW ιδρύθηκε το 1916 και έχει έδρα το Μόναχο, την πρωτεύουσα τους Βαυαρίας. Τα αρχικά των γραμμάτων BMW προκύπτουν από τις γερμανικές λέξεις «Bayerische Motoren Werke», που σημαίνουν «Βαυαρική Βιομηχανία Κινητήρων». Πριν αρχίσει να κατασκευάζει αυτοκίνητα, η δραστηριότητα της εταιρείας αφορούσε την κατασκευή κινητήρων αεροπλάνων.
Λέγεται ότι το κυκλικό σήμα της μάρκας έχει προκύψει από τον κύκλο που σχηματίζει o περιστρεφόμενος έλικας αεροπλάνου. Τα λευκά και μπλε τεταρτημόρια υποτίθεται ότι είναι μια στυλιζαρισμένη αναπαράσταση του λευκού/ασημί έλικα με φόντο τον μπλε ουρανό, που είναι το χρώμα των άλλων δύο τεταρτημόριων του σήματος.
Η αλήθεια όμως είναι μια και το σήμα της BMW ξεκίνησε από τη RAPP, που κατασκεύαζε τους κινητήρες για τη BMW:
H RAPP αγοράστηκε από τη BMW και ήθελε το σήμα της να προέρχεται από αυτή. Άρα το νέο σήμα της BMW σχεδιάστηκε με την ίδια λογική. Μπήκε ένα μαύρο πλαίσιο γύρω-γύρω και τα γράμματα (BMW) τοποθετήθηκαν μέσα σε αυτό στη κορυφή του όπως και στο σήμα της RAPP:
Στο κέντρο του σήματος, ενώ η RAPP είχε ένα μαύρο άλογο η BMW διάλεξε τα χρώματα και το σχέδιο της Βαυαρικής σημαίας
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Α ρε γλυκογιωργη....
Εκτος απο το εορτολογιο του φορουμ, εισαι κι η βικιπεντια:laugh::laugh::laugh:

Τελικα δικιο ειχε ο Κωστας ο kaf.
Δεν ειναι ελικα αλλα η σημαια τους ;)
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Α ρε γλυκογιωργη....
Εκτος απο το εορτολογιο του φορουμ, εισαι κι η βικιπεντια:laugh::laugh::laugh:

Τελικα δικιο ειχε ο Κωστας ο kaf.
Δεν ειναι ελικα αλλα η σημαια τους ;)
ελικα ειναι...:inlove:
με τα χρωματα της σημαιας ομως....:p:laugh::laugh::laugh:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
http://bmwmcmag.com/2013/01/origins-of-the-bmw-logo-and-the-spinning-propeller-myth/

Και ειδικότερα...
The design was not in any way connected with aircraft engines or propellers. The idea that the blue and white had anything to do with spinning propellers comes from a 1929 advertisement.........
Οι "σύγχρονοι" ερευνητές αρέσκονται στο να καταρρίπτουν μύθους...

Πάντως μιας που γεννήθηκα στο Μόναχο κι επειδή ο πατέρας μου εργαζόταν στο εργοστάσιο της BMW τη δεκαετία του '60, ήταν κοινή γνώση πως το σήμα της BMW ήταν ένα μίγμα της Βαυαρικής σημαίας και της ιστορίας της BMW ως κατασκευάστριας εταιρείας κινητήρων αεροπλάνων και μεταφραζόταν ως προπέλα.

Διάβασα το link το οποίο εξηγεί την ιστορία της "προπέλας" ως μύθο, ωστόσο αν διαβάσει κανείς το κείμενο προσεκτικά θα δει πως πουθενά δεν απορρίπτεται ως επίσημη θέση της BMW ότι το σήμα ΔΕΝ περιέχει προπέλα. Το γεγονός πως δυο διαφημίσεις εποχής (1929 και 1942) "δείχνουν" προπέλα δε μπορεί να προσπεραστεί ως άνευ σημασίας.



Παρατήρησα πως από το link λείπει κάποιο σημαντικό στοιχείο αναφοράς όταν από το 1916 μέχρι το 1922 ο δημιουργός της BMW (Karl Rapp) συνεργάστηκε με τον Gustav Otto με τον οποίο δημιουργήσαν της BFW (Bayerische Flugzeug Werke), εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών που προηγήθηκε ακριβώς πριν την δημιουργία της BMW (Bayerische Motor Werke) και του σήματος όπως το ξέρουμε σήμερα.

Κατά τη γνώμη μου (κι επειδή θυμάμαι όλη μου τη παιδική ζωή να αναφέρεται ο πατέρας μου στη έλικα της BMW) πολλές φορές οι "μύθοι" κρύβουν την αλήθεια.

Έτσι ή αλλιώς η ιστορία της BMW είναι πλούσια και σίγουρα μια έλικα δεν είναι ντροπή, το αντίθετο μάλλον.
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Οι "σύγχρονοι" ερευνητές αρέσκονται στο να καταρρίπτουν μύθους...

Πάντως μιας που γεννήθηκα στο Μόναχο κι επειδή ο πατέρας μου εργαζόταν στο εργοστάσιο της BMW τη δεκαετία του '60, ήταν κοινή γνώση πως το σήμα της BMW ήταν ένα μίγμα της Βαυαρικής σημαίας και της ιστορίας της BMW ως κατασκευάστριας εταιρείας κινητήρων αεροπλάνων και μεταφραζόταν ως προπέλα.

Διάβασα το link το οποίο εξηγεί την ιστορία της "προπέλας" ως μύθο, ωστόσο αν διαβάσει κανείς το κείμενο προσεκτικά θα δει πως πουθενά δεν απορρίπτεται ως επίσημη θέση της BMW ότι το σήμα ΔΕΝ περιέχει προπέλα. Το γεγονός πως δυο διαφημίσεις εποχής (1929 και 1942) "δείχνουν" προπέλα δε μπορεί να προσπεραστεί ως άνευ σημασίας.



Παρατήρησα πως από το link λείπει κάποιο σημαντικό στοιχείο αναφοράς όταν από το 1916 μέχρι το 1922 ο δημιουργός της BMW (Karl Rapp) συνεργάστηκε με τον Gustav Otto με τον οποίο δημιουργήσαν της BFW (Bayerische Flugzeug Werke), εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών που προηγήθηκε ακριβώς πριν την δημιουργία της BMW (Bayerische Motor Werke) και του σήματος όπως το ξέρουμε σήμερα.

Κατά τη γνώμη μου (κι επειδή θυμάμαι όλη μου τη παιδική ζωή να αναφέρεται ο πατέρας μου στη έλικα της BMW) πολλές φορές οι "μύθοι" κρύβουν την αλήθεια.

Έτσι ή αλλιώς η ιστορία της BMW είναι πλούσια και σίγουρα μια έλικα δεν είναι ντροπή, το αντίθετο μάλλον.
Αν διαβάσεις προσεκτικά λέει ότι ο μύθος της προπέλας δημιουργήθηκε σιγά σιγά επειδή στη διαφήμιση εμφανιζόταν το σήμα της bmw μέσα σε μια περιστρεφόμενη προπέλα, σε συνδυασμό με το ότι κατασκεύαζε κινητήρες αεροπλάνων. Η αλήθεια όμως είναι ότι μπήκε η βαυαρεζικη σημαία. Το μύθο-ονομα(προπέλα) τον δημιουργησε ο κόσμος, όχι η εταιρεία

Στάλθηκε από το MotoG3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν διαβάσεις προσεκτικά λέει ότι ο μύθος της προπέλας δημιουργήθηκε σιγά σιγά επειδή στη διαφήμιση εμφανιζόταν το σήμα της bmw μέσα σε μια περιστρεφόμενη προπέλα, σε συνδυασμό με το ότι κατασκεύαζε κινητήρες αεροπλάνων. Η αλήθεια όμως είναι ότι μπήκε η βαυαρεζικη σημαία. Το μύθο-ονομα(προπέλα) τον δημιουργησε ο κόσμος, όχι η εταιρεία

Στάλθηκε από το MotoG3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δε διαφωνώ, ούτε και συμφωνώ*. Αυτό που λέω ΚΑΙ εγώ είναι πως τίποτα δεν είναι τυχαίο. Ακόμη και έτσι ο δημιουργός της διαφήμισης είχε τεράστια έμπνευση και αν ένας μύθος κρατεί περισσότερο από 100 χρόνια...

*Η αναφορά περί παραποιημένης Βαυαρέζικης σημαίας είναι που δεν στέκει, καθώς δεν υπάρχει ανάποδη φορά αλλά πλήρης αλλαγή στο σχέδιο ώστε να μοιάζει και με έλικα. Αλλά δε θέλω να μακρυγορήσουμε με κάτι τέτοιο.
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Το όλο θέμα της "προπέλας" ειναι κάτι σαν την ιστορία με τη ""σκοπια-παγκακι" για όσους την ξέρουν...ή κάτι σαν το Καπαρέλλι (που πήρε το όνομα από τη κάπα του Ρελη)

Στάλθηκε από το MotoG3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κωνσταντίνε με όλο το σεβασμό, αυτό που (μάλλον) δε ξέρεις είναι πως οι Γερμανοί αποποιήθηκαν πολλούς από τους μύθους τους γιατί συνδέονται με ιστορίες του Α' και Β' παγκοσμίου πολέμου. Οι "σύγχρονοι" ανέλαβαν να στρογγυλέψουν πολλά πράγματα, ιδιαίτερα από τη δεκαετία του '60 και μέχρι τα τέλη του '70.

Όχι από ξεροκεφαλιά αλλά γιατί έχω λόγους να πιστεύω πως ο σχεδιαστής του σήματος δεν έφτιαξε τυχαία το σήμα έτσι.

Αν κι εκτός θέματος, ωραία συζήτηση, σε ευχαριστώ!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Το θεμα δεν ειναι το σημα η οποιοδηποτε σημα
Το θεμα ειναι το προιον που φερει το σημα αν ειναι τετοιο που μπορει με την παροδο του χρονου και φυσικα με την πρακτικη καθημερινη χρηση να δημιουργησει αυτο το στερεοτυπο στον καθε εγκεφαλο πιθανου αγοραστη και μη , οπου και η πεμπτουσια της καθε εταιρειας στην επιβιωση της καθως και της εξελιξης της στην επιτυχια και με επιτυχια
Φυσικα οι Γερμανοι αποκυρησουν κατα καποιο τροπο το ασχημο παρελθον αλλα δεν παυει να ηταν το εφαλτηριο σε πολλες επιστημες για την εξελιξη τους καθως και σε πολλα προιοντα που κανουν την ζωη μας θα μπορουσε να πει κανεις ευκολοτερη η και δυσκολοτερη σημερα
Ειναι μια πικρη αληθεια
Ειναι σιγουρο οτι το δασος που βγαινει απο το προηγουμενο καμμενο ειναι πιο ισχυρο
Ετσι θεωρω ειναι και το σημα της bmw που φερουν τα προιοντα της
Αυτα ως παρενθεση
Οσο αφορα το σημα και εγω καπου εχω διαβασει κατι με τον ελικα που φερνει γυρω γυρω
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Παντως το δασος που βγαινει απο το προηγουμενο καμμενο Στεργιο @Phoenix , ειναι υποβαθμισμενο σε ειδος βλαστησης. Μετα απο δυο ή τρεις πυρκαγιες καταλληγει σε θαμνωδη βλαστηση, βλεπε πουρναρι, που ειναι ανθεκτικο, αλλα αν κι αυτο καει μετα δε βγαινει τιποτα, βλεπε Υμμητος κλπ βουνα....

Δε σταθηκα ποτε παρα πολυ σε εμπορικα σηματα κλπ.
Εκει που στςκομαι, ειναι στον ανθρωπο που βρισκεται πισω απο την εξελιξη καθε προιοντος. Στην ομαδα ανθρωπων ακομα καλυτερα.
Σ αυτους που δινουν στο μεταλλο ψυχη, που καποιοι απο τους χρηστες δυνανται να καταλαβουν. Και καταλαβαινουν συνηθως, οσοι ζουν για να οδηγουν κι οχι οσοι οδηγουν λογω της αναγκης για μετακινηση.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
"For years, people thought it represents a spinning aeroplane propellor against a blue sky. That explanation made some sense due to BMW’s history of constructing airplane engines early in the twentieth century. 1929 magazine advertisement which bolstered that myth didn’t help at all in conveying the true meaning behind the BMW’s logo. The truth, however, is less exciting. Bavarian maker’s logo is actually derived from the Bavarian flag."

 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Τα σήματα μέχρι και το '36, είναι λάθος σε αυτή τη φωτογραφία.
Τα γράμματα B M W είναι στο επάνω μερος και κολλητά το ένα με το άλλο. Μετά τον ΒΠΠ "άνοιξαν" απόσταση μεταξύ τους!!!
 
Reactions: STF

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Τα σήματα μέχρι και το '36, είναι λάθος σε αυτή τη φωτογραφία.
Τα γράμματα B M W είναι στο επάνω μερος και κολλητά το ένα με το άλλο. Μετά τον ΒΠΠ "άνοιξαν" απόσταση μεταξύ τους!!!
Νικολα παντου ετσι φαινονται...ξερεις κατι παραπανω?ριχτο :friendship:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Top Bottom