BMW R 1250 GLOBAL SPORT CONCEPT 2019

forester

ανένταχτος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
#21
Κτμ και ντουκατι ανακοινωνουν 160 αλογα, οποτε δε βλεπω να βγαινουν τα μαθηματικα


Σχολιαζουμε το πως εχουν εξελιχθει οι μοτο αυτης της κατηγοριας σημερα και τι διαφημιζουν εκεινοι. Αν θες τρου αντβεντσουρ πας σε χτ, κλρ, δρ και λοιπα μηχανακια πραγματικα διπλης χρησης
Ποιο allround μηχανακι απο R1200GS πραγματικα δε βρισκω..
Διπλης κι οχι μονο χρησης. Και για μονος μου και για διπλος...., για ολα!
ΧΤ, κουλουρια κλπ ειναι ακρετα μονοσημαντα μπροστα στο 1200αρι ;)
 
Όνομα
pumba
Μοτό
ktm 950 adv
#22
Ως διπλης χρησης μιλαμε με τον ορισμο της λεξης για μηχανες που μπορουν να κινηθουν με αξιωσεις και εντος δρομου και εκτος. Τα μαστοδοντα των 250 κιλων το μονο που δε μπορουν να κανουν σιγουρα ειναι να κινηθουν με αξιωσεις εκτος δρομου, κατι που τα κανει να απαιχουν πολυ απο το διπλης χρησης. Ειναι τα ευθεως αναλογα των suv. Ψηλα station wagon χωρις ουσιαστικες χωματινες δυνατοτητες
 

forester

ανένταχτος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
#25
Ως διπλης χρησης μιλαμε με τον ορισμο της λεξης για μηχανες που μπορουν να κινηθουν με αξιωσεις και εντος δρομου και εκτος. Τα μαστοδοντα των 250 κιλων το μονο που δε μπορουν να κανουν σιγουρα ειναι να κινηθουν με αξιωσεις εκτος δρομου, κατι που τα κανει να απαιχουν πολυ απο το διπλης χρησης. Ειναι τα ευθεως αναλογα των suv. Ψηλα station wagon χωρις ουσιαστικες χωματινες δυνατοτητες
Αν δε μιλαμε για εντουρο, αλλα για ταξιδιαρικες καταστασεις, τοτε τα μαστοδοντα ειναι ο, τι πρεπει!!!
Αν μιλαμε για εντουρο, εχεις δικιο.
Εδω το ποστ αφορα το gs και την κατηγορια που παιζει, ετσι κι αλλιως. Σ αυτην την κατηγορια πιστευω οτι τα "αλογα" ειναι μονο για εντυπωσιασμο. Το δειχνουν κι οι μετρησεις του mega on/off test του ΜΟΤΟ τρεχοντος μηνος ;)


ΥΓ: Α, και ξερω suv πολυ ικανοτερα απο τ
τα περισσοτερα εκ των -απειραχτων- "καθαροαιμων" 4Χ4. (Αλλα αυτο ειναι αλλη κουβεντα που δεν εχει θεση εδω).
 

forester

ανένταχτος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
#26
Εκτός από το κυνήγι εντυπωσιασμού και ανταγωνισμού μεταξύ των εταιριών πείτε μου ένα λόγο γιατί ένα ταξιδιάρικο ον οφ να έχει 150-160 άλογα.
Δεν υπαρχει! ;)
 

Phoenix

θεματοφυλακας
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
#27
Όταν πλέον το θέμα ορισμένες εταιρείες το έχουν ανάγει στα άλογα για να χτυπήσουν πατροπαραδοτες δυνάμεις του ονοφ αναγκαστικά πλέον μιλάμε για άλογα
Σίγουρα δεν είμαι θιασώτης αλλά η πραγματικότητα είναι αυτή
 
Όνομα
pumba
Μοτό
ktm 950 adv
#28
Ψάξε πόσα από τα 160 άλογα φτάνουν στην πίσω ρόδα και κατεπεκτασην στον δρόμο!!!!
Και παλι δε καταλαβαινω τι θες να πεις. Οι τιμες που ανακοινωνουν οι κατασκευαστες ειναι συγκεκριμενες, και οι απωλιες μεταδοσης επισης συγκεκριμενες. Γιατι στο gs, οπου ο αξονας μαλιστα εισαγει περισσοτερες απώλειες μεταδοσης να φτανουν περισσοτερα αλογα στον τροχο?
 

Phoenix

θεματοφυλακας
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
#29
Και παλι δε καταλαβαινω τι θες να πεις. Οι τιμες που ανακοινωνουν οι κατασκευαστες ειναι συγκεκριμενες, και οι απωλιες μεταδοσης επισης συγκεκριμενες. Γιατι στο gs, οπου ο αξονας μαλιστα εισαγει περισσοτερες απώλειες μεταδοσης να φτανουν περισσοτερα αλογα στον τροχο?
1200lc 125, τροχό 114
1190ktm 150,τροχό 124
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
ex-giannis1070
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADVE
#30
Εκτός από το κυνήγι εντυπωσιασμού και ανταγωνισμού μεταξύ των εταιριών πείτε μου ένα λόγο γιατί ένα ταξιδιάρικο ον οφ να έχει 150-160 άλογα.
Γιατί οι οδηγικές ικανότητες του καθενός διαφέρουν.
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
ex-giannis1070
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADVE
#31
Δ
Ως διπλης χρησης μιλαμε με τον ορισμο της λεξης για μηχανες που μπορουν να κινηθουν με αξιωσεις και εντος δρομου και εκτος. Τα μαστοδοντα των 250 κιλων το μονο που δε μπορουν να κανουν σιγουρα ειναι να κινηθουν με αξιωσεις εκτος δρομου, κατι που τα κανει να απαιχουν πολυ απο το διπλης χρησης. Ειναι τα ευθεως αναλογα των suv. Ψηλα station wagon χωρις ουσιαστικες χωματινες δυνατοτητες
Διαφωνώ.

Ο αναβάτης ορίζει το "διπλής χρήσης" και όχι το μηχάνημα.
Τα παραδείγματα χιλιάδες.
 
Όνομα
pumba
Μοτό
ktm 950 adv
#32
Το μηχάνημα οριζει τη (ορθη) χρηση, ο καθενας ομως μπορει να το χρησιμοποιησει με τον σωστο η με το λαθος τροπο. Μπορεις να κοψεις δεντρο με νυχοκοπτη, αυτο δε σημαινει οτι το κανεις με το σωστο τροπο.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
#33
Η πραγματικότητα είναι μια....
Πολλά άλογα και μεγάλες διαστάσεις ελαστικών, κάνει πιο πολύ on πάρα off.
Η αγορά όμως δείχνει ότι ο χρήστης πλέον δεν ενδιαφέρεται για μεγάλα off και αναλόγως βγάζει προϊόντα.
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
ex-giannis1070
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADVE
#34
Το μηχάνημα οριζει τη (ορθη) χρηση, ο καθενας ομως μπορει να το χρησιμοποιησει με τον σωστο η με το λαθος τροπο. Μπορεις να κοψεις δεντρο με νυχοκοπτη, αυτο δε σημαινει οτι το κανεις με το σωστο τροπο.
Το παράδειγμά σου είναι υπερβολικό. Δε θα πάρει κανείς r1200gsa και θα κάνει trial.
'Επειτα, ποιος μπορεί να ορίσει τι είναι σωστό και τι λάθος στις προτιμήσεις του καθενός?
 
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda Dax 72
#35
Γιατί οι οδηγικές ικανότητες του καθενός διαφέρουν.
Δεν θεωρώ ότι η διαφορά των 20-30 ίππων (από τους 125 στους 150) έχει να κάνει με ξεχωριστη ικανότητα του οδηγού όταν μιλάμε για παρόμοια μηχανάκια.Δεν αναφέρομαι φυσικά σε extreme καταστάσεις εντούρο αλλά σε χρήση που κάνει το 90% των αναβατών:Ταξίδια σε εθνική ή σε δευτερεύον επαρχιακό δικτυο και άντε κανένας βατος χωματόδρομος.Τι παραπάνω λοιπον θα σου δώσει ένας ισχυρότερος( και ακριβότερος) κινητήρας σε αυτά τα τερέν;Άμα δε είσαι και αρχάριος ακόμα χειρότερα.
Όλα αυτά φυσικά θα ίσχυαν άμα η βελτίωση ήταν στο φάσμα απο τους πχ 70 ίππους στους 100,εκεί η αύξηση είναι όντως καλοδεχούμενη.
 
Όνομα
pumba
Μοτό
ktm 950 adv
#36
Το παράδειγμά σου είναι υπερβολικό. Δε θα πάρει κανείς r1200gsa και θα κάνει trial.
'Επειτα, ποιος μπορεί να ορίσει τι είναι σωστό και τι λάθος στις προτιμήσεις του καθενός?
Ως σωστο ετοιμολογικα δε μπορει να οριστει τιποτα. Αυτο που μπορει να οριστει προφανως ομως ειναι το ενδεδειγμένο. Ετσι λοιπον, μια θεοφαρδη μοτοσυκλετα 260βαλε κιλων με tubeless ζαντες δεν ειναι ενδεδειγμενη (εν συντομια σωστη) για off road χρηση, οσο και αν προσπαθει η εκαστοτε εταιρεια να πεισει το αγοραστικο κοινο μεσω διαφημισεων (και προφανως δε το κανει μονο η bmw αυτο).
Σε καμμια περιπτωση δε μπορεις να κατηγορισεις καποιον αν του αρεσει να το κανει, απλως δεν ειναι ορθο.
 

forester

ανένταχτος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
#37
Ως σωστο ετοιμολογικα δε μπορει να οριστει τιποτα. Αυτο που μπορει να οριστει προφανως ομως ειναι το ενδεδειγμένο. Ετσι λοιπον, μια θεοφαρδη μοτοσυκλετα 260βαλε κιλων με tubeless ζαντες δεν ειναι ενδεδειγμενη (εν συντομια σωστη) για off road χρηση, οσο και αν προσπαθει η εκαστοτε εταιρεια να πεισει το αγοραστικο κοινο μεσω διαφημισεων (και προφανως δε το κανει μονο η bmw αυτο).
Σε καμμια περιπτωση δε μπορεις να κατηγορισεις καποιον αν του αρεσει να το κανει, απλως δεν ειναι ορθο.
Υπαρχουν πολλες καταστασεις χρησης on off μοτοσυκλετας.
Μια απ αυτες, που αρεσει σε πολλους εδω στο φορουμ και υλοποιειται με 2ημερες και βαλε εξορμησεις σε μικτο τεραιν, γινεται καλυτερα με μεγαλο μηχανακι παρα με μικρομεσαιο. Παραδειγμα το τροφυ, ο Παρνωνας , η Γκιστοβα προαφατα κλπ.
Για καποιον που ειναι διπλα στο χωμα, ενα μεσαιο μονοκυλινδρο ειναι πιο καλο ισως. Για εμας που κανουμε 600 ή 1000 χλμ ασφαλτο πηγαινε ελα, τα μεγαλα ειναι ιδανικα. Με τις αναγκαιες παραχωρησεις παντα στο χωμα. Εννοειται...
Αν βαλεις σ ολα αυτα και οτι κανουμε δικαβαλοι δεκαημερες εξορμησεις σε ασφαλτο και λιγο χωμα ενιοτε, τοτε ποιο μικρο θα μας καλυπτε;
Σ αυτα που περιγραφω ως χρηαη, ειλικρινα οι οποιοι ιπποι πανω απο τους 100, ειναι φιλοσοφικης σημασιας και μονο για τις αναγκες διαφημισης των εταιρειων ;)
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
ex-giannis1070
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADVE
#38
Δεν θεωρώ ότι η διαφορά των 20-30 ίππων (από τους 125 στους 150) έχει να κάνει με ξεχωριστη ικανότητα του οδηγού όταν μιλάμε για παρόμοια μηχανάκια.Δεν αναφέρομαι φυσικά σε extreme καταστάσεις εντούρο αλλά σε χρήση που κάνει το 90% των αναβατών:Ταξίδια σε εθνική ή σε δευτερεύον επαρχιακό δικτυο και άντε κανένας βατος χωματόδρομος.Τι παραπάνω λοιπον θα σου δώσει ένας ισχυρότερος( και ακριβότερος) κινητήρας σε αυτά τα τερέν;Άμα δε είσαι και αρχάριος ακόμα χειρότερα.
Όλα αυτά φυσικά θα ίσχυαν άμα η βελτίωση ήταν στο φάσμα απο τους πχ 70 ίππους στους 100,εκεί η αύξηση είναι όντως καλοδεχούμενη.
Καμμία αντίρηση.
Ωστόσω, προσωπικά μιλώντας πάντα, σε ασφάλτινα τεραίν η παραπάνω ιπποδύναμη πάντοτε είναι καλοδεχούμενη. Από το άνοιγμα μιας 2ας στην έξοδο μιας φουρκέτας σε έναν επαρχιακό, μέχρι ένα γύρο σε ένα track day. Προσωπικά θα προτιμήσω ένα Multistrada 1260S ή ένα ΚΤΜ 1290SA ακριβώς γι αυτό το λόγο. Και ναι, έχουν διαφορά στην αίσθηση της επιτάχυνσης από ένα r1200gs με 125ps.
Γενικά πάντως, υπάρχει η πεποίθηση ότι το γκάζι συνηθίζεται και πάντα αναζητούμε το κάτι παραπάνω.

.Δεν αναφέρομαι φυσικά σε extreme καταστάσεις εντούρο αλλά σε χρήση που κάνει το 90% των αναβατών:Ταξίδια σε εθνική ή σε δευτερεύον επαρχιακό δικτυο και άντε κανένας βατος χωματόδρομος.
Ένας αναβάτης που θα επιλέξει μοτοσυκλέτα για να κάνει τα παραπάνω, ασφαλώς και η έξτρα ιπποδύναμη είναι πλεονασμός. Τα μηχανάκια με τα 160ps, απευθύνοντε ως επί το πλείστον σε εραστές των επιδόσεων και του χρονομέτρου.
Θα είσαι το λιγότερο αφελής, αν αγοράσεις μια πανάκριβη μοτοσυκλέτα με τέτοια ιπποδύναμη μόνο για το prestige η αν πέσεις στα δίχτυα του εκάστοτε marketing της κάθε εταιρίας.

:)
 
Top Bottom