Ως σωστο ετοιμολογικα δε μπορει να οριστει τιποτα. Αυτο που μπορει να οριστει προφανως ομως ειναι το ενδεδειγμένο. Ετσι λοιπον, μια θεοφαρδη μοτοσυκλετα 260βαλε κιλων με tubeless ζαντες δεν ειναι ενδεδειγμενη (εν συντομια σωστη) για off road χρηση, οσο και αν προσπαθει η εκαστοτε εταιρεια να πεισει το αγοραστικο κοινο μεσω διαφημισεων (και προφανως δε το κανει μονο η bmw αυτο).
Σε καμμια περιπτωση δε μπορεις να κατηγορισεις καποιον αν του αρεσει να το κανει, απλως δεν ειναι ορθο.
Υπαρχουν πολλες καταστασεις χρησης on off μοτοσυκλετας.
Μια απ αυτες, που αρεσει σε πολλους εδω στο φορουμ και υλοποιειται με 2ημερες και βαλε εξορμησεις σε μικτο τεραιν, γινεται καλυτερα με μεγαλο μηχανακι παρα με μικρομεσαιο. Παραδειγμα το τροφυ, ο Παρνωνας , η Γκιστοβα προαφατα κλπ.
Για καποιον που ειναι διπλα στο χωμα, ενα μεσαιο μονοκυλινδρο ειναι πιο καλο ισως. Για εμας που κανουμε 600 ή 1000 χλμ ασφαλτο πηγαινε ελα, τα μεγαλα ειναι ιδανικα. Με τις αναγκαιες παραχωρησεις παντα στο χωμα. Εννοειται...
Αν βαλεις σ ολα αυτα και οτι κανουμε δικαβαλοι δεκαημερες εξορμησεις σε ασφαλτο και λιγο χωμα ενιοτε, τοτε ποιο μικρο θα μας καλυπτε;
Σ αυτα που περιγραφω ως χρηαη, ειλικρινα οι οποιοι ιπποι πανω απο τους 100, ειναι φιλοσοφικης σημασιας και μονο για τις αναγκες διαφημισης των εταιρειων