BMW R 1300 GS, R 1400 GS και Μ 1400 GS 2023

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Πρόκειται για τη διάδοχη κατάσταση του R 1250 GS η οποία διέρρευσε από κάποιο website της BMW.

Oι ονομασίες πιθανότατα δεν προαναγγέλλουν δύο διαφορετικούς κινητήρες αλλά έναν στο φάσμα μεταξύ 1300-1400cc.
Ίσως το R 1400 GS να είναι το επόμενο Adventure.
Αναμένεται να παρουσιαστούν μέχρι το φθινόπωρο.

Πηγή
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Ας πάρουν τον κινητήρα του R18 και ας φτιάξουν κατευθείαν ένα R1800GS

Θα αλλάξει το πεδίο δράσης, μόνο burn-out με το τριβάλιτσο πια.
Λογικά μιλάμε για 35-38Κ ευρώπουλα?
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν βλέπω το λόγο να καθυστερεί τόσο η άνοδος στα κυβικά.. Υπάρχουν έτοιμες δοκιμασμένες λύσεις όπως ένα μοτέρ 8λιτρο απο Dodge Viper να γίνει σωστή δουλίτσα



Γενικά στην BMW έχουν ένα θέμα που να σταματήσουν.. Σε κινητήρες και μάσκες αυτοκινήτων δεν ξέρουν που σταματάει το αστείο!!

Κάπου ΩΠΑ!!


oscar wilde most famous poems
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν θυμάται κανείς από αυτοκίνητα, τα κυβικά είναι ενδεικτικά εκεί, η 180/200/220 Μερσεντές πχ , η 116/118 BMW κλπ έχουν τον ίδιο κινητήρα με άλλη ιπποδύναμη.

Πιθανότατα το 1400 είναι κάτι αντίστοιχο.


Πιο πολύ ενδιαφέρον θα έχει το υπόλοιπο πακέτο, βλέποντας την κατεύθυνση που πήρε η triumph σε μείωση όγκου και βάρους.


tc-drift δεν είχε κανείς πρόβλημα με τα 1301 άλλης εταιρείας τόσα χρόνια, μαγεία.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν θυμάται κανείς από αυτοκίνητα, τα κυβικά είναι ενδεικτικά εκεί, η 180/200/220 Μερσεντές πχ , η 116/118 BMW κλπ έχουν τον ίδιο κινητήρα με άλλη ιπποδύναμη.

Πιθανότατα το 1400 είναι κάτι αντίστοιχο.


Πιο πολύ ενδιαφέρον θα έχει το υπόλοιπο πακέτο, βλέποντας την κατεύθυνση που πήρε η triumph σε μείωση όγκου και βάρους.


tc-drift δεν είχε κανείς πρόβλημα με τα 1301 άλλης εταιρείας τόσα χρόνια, μαγεία.
Οτιδήποτε πάνω από 1000 κυβικά είναι μ@λακιες τούμπανα γνώμη μου. Από τα 1200gs τα αεροψυκτα όλος αυτός ο όγκος και να δίνεις γκάζι και να παλάντζαρει σαν εκκρεμές!

10000κυβικα 100-110 άλογα είσαι αρχηγός. Απο τα καλύτερα μοτέρ στην αγορά αυτή τη στιγμή είναι το 900 του tracer. Δυνατό, ροπατο και αρκετά οικονομικό και ελαφρύ σαν μοτέρ.

Άμα. Θέλω να συρω βάρκα παίρνω τζιπάκι
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οτιδήποτε πάνω από 1000 κυβικά είναι μ@λακιες τούμπανα γνώμη μου. Από τα 1200gs τα αεροψυκτα όλος αυτός ο όγκος και να δίνεις γκάζι και να παλάντζαρει σαν εκκρεμές!

10000κυβικα 100-110 άλογα είσαι αρχηγός. Απο τα καλύτερα μοτέρ στην αγορά αυτή τη στιγμή είναι το 900 του tracer. Δυνατό, ροπατο και αρκετά οικονομικό και ελαφρύ σαν μοτέρ.

Άμα. Θέλω να συρω βάρκα παίρνω τζιπάκι
Δεν διαφωνώ σε κάτι, εντάξει χιλιαρι που δεν 200αριζει μου χτυπάει κάπως, τυχαία λέω για κάποιο γνωστό μας, ευτυχώς εξαίρεση.



Το πρόβλημα δεν είναι τα 1000+ κυβικά είναι τα 250+ κιλά και τα σχεδόν 30,000 ευρώ που αρχίσαμε να βλέπουμε στον κατάλογο.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Δεν διαφωνώ σε κάτι, εντάξει χιλιαρι που δεν 200αριζει μου χτυπάει κάπως, τυχαία λέω για κάποιο γνωστό μας, ευτυχώς εξαίρεση.



Το πρόβλημα δεν είναι τα 1000+ κυβικά είναι τα 250+ κιλά και τα σχεδόν 30,000 ευρώ που αρχίσαμε να βλέπουμε στον κατάλογο.
Συμφωνώ και τα 30.000 θα ανέβουν κι άλλο με δεδομένο τον πόλεμο και τις συνέπειες αυτού στην παγκοσμιοποιημένη αγορά.
 

Aldebaran

Cafenture Rider
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Πως γίνεται όταν βγαίνει ένα καινούργιο GS να διαβάζουμε παντού αρνητικά σχόλια και μετά από ένα χρονο να είναι πρώτο σε πωλήσεις, δε μπορώ να το καταλάβω.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πως γίνεται όταν βγαίνει ένα καινούργιο GS να διαβάζουμε παντού αρνητικά σχόλια και μετά από ένα χρονο να είναι πρώτο σε πωλήσεις, δε μπορώ να το καταλάβω.
Έχει πιο πολλούς φανς, παρά χειτερς
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ας πάρουν τον κινητήρα του R18 και ας φτιάξουν κατευθείαν ένα R1800GS

Αυτά τα κυβικά περιμένουμε όλοι!!!!
Να είμαστε.... τρου αντβε :ha όχι ντεμεκ που είμαστε τώρα!!!!
Με ένα τέτοιο, ούτε σε χωματόδρομο στα Σπάτα δεν θα μπορείς να μπεις........ :wacky:
Και ας έχει και 35.000€ :laugh:, το αγοράζουμε σε λέω :p
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Η bmw παντως εχει αποδειχθει μεχρι στιγμης πιο συντηρητικη στην αυξηση των κυβικων απο τις αλλες εταιριες.
Απο 1100 αρχες '90 μονο 150cc ανεβηκε μεσα σε 30 ολοκληρα χρονια.
Της αξιζει ενα γενναιο step-up λεω εγω :)

Αν μαλιστα βαλει διμπρατσο ψαλιδι σα του tiger και κανα συμβατικο μπροστινο .....
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πως γίνεται όταν βγαίνει ένα καινούργιο GS να διαβάζουμε παντού αρνητικά σχόλια και μετά από ένα χρονο να είναι πρώτο σε πωλήσεις, δε μπορώ να το καταλάβω.
Να σου πω...


Δυστυχώς ισχύει το όσα δεν φτάνει η αλεπού. Εδώ κράζουν το απόλυτο vfm του χώματος, το Τ7. Κάπως πρέπει να δικαιολογήσει ο κάθε ένας το ότι δεν αγοράζει... (Καλή ώρα ο μπακουρης βρίσκει όλες τις γυναίκες λάθος, το ίδιο ισχύει για όλες τις ραφάτες cat ladies).


Υπάρχει ένα τόσο δα μικρό κοινό στο οποίο όντως βάζει περιορισμό το μηχανάκι.. Πολύ λιγότεροι από όσοι φαντάζονται ότι είναι.


Εμένα με χαλάει η τιμή. Πολύ. Όχι μόνο σε αυτό, σε όλα τα μεγάλα, δεν δικαιολογείται. Ακόμα και αν χρυσώνει το χάπι η φάση "όλα σε μία δόση και πέντε χρόνια εγγύηση", είναι τραγικά πολλά.

Εννοείται ότι ανάμεσα σε αυτό και το τριουμφ 1200 που στην παρουσίαση το ανέφεραν πολλές φορές ως άμεσο ανταγωνισμό με άξονα θα προτιμούσα αυτό, όχι μόνο λόγω χρηματοδοτικού κλπ παροχών. Είναι "σιγουράκι" το GS και το υδρόψυκτο μοτέρ δεν έχει την νωχελικη αίσθηση του παλιότερου.
 

Aldebaran

Cafenture Rider
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Να σου πω...


Δυστυχώς ισχύει το όσα δεν φτάνει η αλεπού. Εδώ κράζουν το απόλυτο vfm του χώματος, το Τ7. Κάπως πρέπει να δικαιολογήσει ο κάθε ένας το ότι δεν αγοράζει... (Καλή ώρα ο μπακουρης βρίσκει όλες τις γυναίκες λάθος, το ίδιο ισχύει για όλες τις ραφάτες cat ladies).


Υπάρχει ένα τόσο δα μικρό κοινό στο οποίο όντως βάζει περιορισμό το μηχανάκι.. Πολύ λιγότεροι από όσοι φαντάζονται ότι είναι.


Εμένα με χαλάει η τιμή. Πολύ. Όχι μόνο σε αυτό, σε όλα τα μεγάλα, δεν δικαιολογείται. Ακόμα και αν χρυσώνει το χάπι η φάση "όλα σε μία δόση και πέντε χρόνια εγγύηση", είναι τραγικά πολλά.

Εννοείται ότι ανάμεσα σε αυτό και το τριουμφ 1200 που στην παρουσίαση το ανέφεραν πολλές φορές ως άμεσο ανταγωνισμό με άξονα θα προτιμούσα αυτό, όχι μόνο λόγω χρηματοδοτικού κλπ παροχών. Είναι "σιγουράκι" το GS και το υδρόψυκτο μοτέρ δεν έχει την νωχελικη αίσθηση του παλιότερου.
Συμφωνώ εν μέρη με τα παραπάνω.
Να προσθέσω ότι η συντριπτική πλειοψηφία κατόχων δεν γράφει γνωμη σε κοινωνικά δίκτυα. Αυτοί που γράφουμε την άποψη μας είμαστε πολύ λίγοι.

Ειναι σαν τις εκλογες/πολιτικά κομματα όπου όλοι τους βρίζουμε και όλο οι ίδιοι βγαίνουν.
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
H BMW ανανεώνει τη χοντρούλα για το 2023 με κάποια νέα ηλεκτρονικά , νέα πακέτα εξοπλισμού, τη νέα παραλλαγή εξοπλισμού «Trophy» και νέο χρώμα το Gravity Blue.
Περισσότερα εδώ .





 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Το gs 1300 ΔΕΝ θα εχει τελελεβερ και λογικα το 2023 θα ειναι στις εκθεσεις .
 
Top Bottom