BMW R 1300 GS, R 1400 GS και Μ 1400 GS 2023

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
θα καταργησουν οντως το τελελεβερ?
(Πορτοκαλί κακία ON)

Λες και ο μέσος χρήστης GS θα καταλάβει τη διαφορά.
 

Siaperas

a.k.a faraway
Περιοχή
Άρτα-Κέρκυρα-Αθήνα ...κτλ
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW 1200GS LC
Tuono V4 1100 Factory
Θα καταλάβει , όταν θα αρχίσει να παίρνει παραπάνω πληροφορία από το δρόμο από σο έχει συνηθίσει να διαχειρίζεται .

Αν και δεν πιστεύω ότι θα το αλλάξουν , είναι πολύ σήμα κατατεθέν για το gs
εκτός αν αλλάξει όλη η φιλοσοφία του γενικώς
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Αν οι παραπάνω φώτο έχουν βάση, στην θέση των πιρουνιών της μπροστινής ανάρτησης εξακολουθούν να υπάρχουν οι "σωλήνες" λόγω της 'ύπαρξης του τελελεβερ....
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Δεν έχω λινκ ούτε φωτό

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Λες οι φωτό που είχαν κυκλοφορήσει για το rninet που το έλεγαν ως το νέο ψηλό σκραμπλερ τελικά να ήταν δοκιμή νέου μπροστινού GS σε μουλάρι για συγκάλυψη;
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Κάπου είχα διαβάσει ότι η εξέλιξη των ενεργητικών αναρτήσεων, έχει υπερκεράσει τα οφέλη του τελελεβερ και ίσως φτάνει το τέλος του.
Μου φαινεται αρκετα περιεργο να αλλαξουν την πιο πετυχημενη συνταγη σε ακριβο δικυκλο της αγορας. Ομαδα που κερδιζει δε την αλλαζεις.
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Είναι μια συνταγή από το R 1100 και δώθε. Δεν νομίζω ότι η συνταγή πέτυχε εξαιτίας του τελελεβερ. Είχε άλλα συστατικά επιτυχίας. Προσέφερε ενεργητική ασφάλεια Ναι.
Κάτι που όμως τώρα υπερκαλύπτεται από τις σύγχρονες αναρτήσεις .
Όπως δέχτηκε ο κόσμος το τελελεβερ και την υδρόψυξη στο μπόξερ θα δεχτεί κι ότι καινούργιο που θα το πάει παρακάτω στην εξέλιξη και στις πωλήσεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Siaperas

a.k.a faraway
Περιοχή
Άρτα-Κέρκυρα-Αθήνα ...κτλ
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW 1200GS LC
Tuono V4 1100 Factory
Δεν ξέρω αν υπερκαλύπτεται από τις σημερινές αναρτησεις το telelever σε αυτή τη κατηγορία,
αυτό που ξέρω είναι ότι για μένα που 15 χρόνια καβαλαγα συμβατικά πιρούνια όταν ανέβηκα στο gs μου λύθηκαν όλα τα προβλήματα που με ταλανιζαν με τα συμβατικά και μια ζωή έπαιζα με λάδια ελατήρια ρυθμίσεις....κτλ

Αν δλδ το έβγαζε από τα μελλοντικά gs θα μειωνόταν κατά 50% το αγοραστικό μου ενδιαφέρον

Το μόνο που δεν μου κάνει είναι η απόκοσμη αίσθηση του στο χώμα που δεν μπορώ να τη χωνέψω με τίποτα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν ξέρω αν υπερκαλύπτεται από τις σημερινές αναρτησεις το telelever σε αυτή τη κατηγορία,
αυτό που ξέρω είναι ότι για μένα που 15 χρόνια καβαλαγα συμβατικά πιρούνια όταν ανέβηκα στο gs μου λύθηκαν όλα τα προβλήματα που με ταλανιζαν με τα συμβατικά και μια ζωή έπαιζα με λάδια ελατήρια ρυθμίσεις....κτλ

Αν δλδ το έβγαζε από τα μελλοντικά gs θα μειωνόταν κατά 50% το αγοραστικό μου ενδιαφέρον

Το μόνο που δεν μου κάνει είναι η απόκοσμη αίσθηση του στο χώμα που δεν μπορώ να τη χωνέψω με τίποτα.
Η οποία αίσθηση βελτιώνεται απίστευτα με μια ολινς και αρκετή προπόνηση.
 

Siaperas

a.k.a faraway
Περιοχή
Άρτα-Κέρκυρα-Αθήνα ...κτλ
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW 1200GS LC
Tuono V4 1100 Factory
Ναι είμαι σίγουρος ότι με προπόνηση και χρόνο αρχίζεις και το καταλαβαίνεις.

Προς στιγμήν πάντως επειδή χρόνος δεν υπάρχει οπότε βλέπω κατηφορικό χωμάτινο έστω και για 30 μέτρα με λούζει κρύος ιδρώτας
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ναι είμαι σίγουρος ότι με προπόνηση και χρόνο αρχίζεις και το καταλαβαίνεις.

Προς στιγμήν πάντως επειδή χρόνος δεν υπάρχει οπότε βλέπω κατηφορικό χωμάτινο έστω και για 30 μέτρα με λούζει κρύος ιδρώτας
Αμολατο....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
οπότε βλέπω κατηφορικό χωμάτινο έστω και για 30 μέτρα με λούζει κρύος ιδρώτας
Πολύ φίλος μου
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Δεν ξέρω αν υπερκαλύπτεται από τις σημερινές αναρτησεις το telelever σε αυτή τη κατηγορία,
αυτό που ξέρω είναι ότι για μένα που 15 χρόνια καβαλαγα συμβατικά πιρούνια όταν ανέβηκα στο gs μου λύθηκαν όλα τα προβλήματα που με ταλανιζαν με τα συμβατικά και μια ζωή έπαιζα με λάδια ελατήρια ρυθμίσεις....κτλ

Αν δλδ το έβγαζε από τα μελλοντικά gs θα μειωνόταν κατά 50% το αγοραστικό μου ενδιαφέρον

Το μόνο που δεν μου κάνει είναι η απόκοσμη αίσθηση του στο χώμα που δεν μπορώ να τη χωνέψω με τίποτα.
Μια ohlins και ενα σωστο σερβις στα μπροστινα το μεταμορφώνει. Χωρις υπερβολές
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το gs 1300 ΔΕΝ θα εχει τελελεβερ και λογικα το 2023 θα ειναι στις εκθεσεις .
Πάμε για 35.000 ευρώ
Μου φαινεται αρκετα περιεργο να αλλαξουν την πιο πετυχημενη συνταγη σε ακριβο δικυκλο της αγορας. Ομαδα που κερδιζει δε την αλλαζεις.
Εκεί που έχουν φτάσει η τιμές να και αν το αλλάξουν, να και αν δεν το αλλάξουν.
 
Top Bottom