BMW R 1300 GS, R 1400 GS και Μ 1400 GS 2023

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ή γιατί δεν έχει σημασία πια η άμεση ψύξη και δοκιμάζουν το σύστημα.

Πάντως οι "παγίδες" της υψηλής ιπποδύναμης φάνηκαν στο v100 vs vt1100.

Περιμένω να δω μετρήσεις στο δρόμο. Κρίμα να χαλάνε τα μηχανάκια για την καφετέρια, όσο η ΕΕ περιορίζει τις ταχύτητες και η αστυνομία επιβάλλει την αυστηρή τήρηση, έξω τουλάχιστον
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Φήμες λένε ότι θα το ονομάσουν North Cap edition
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν ξέρω ρε παιδιά, βλέπω τους μεροκαματιάρηδες κάθε μέρα με τα ΚΤΜ 1290, τα multistrada, τα tiger 1200, κάτι πρέπει να γίνει για να μην ακουμπάει η πλεμπα την προπέλα πια.

Γίνεται μια καλή αρχή ήδη με τις τιμές των ιερών λειψάνων με τους διπλούς εκκεντροφόρους, με τις μούμιες χωρίς servo, νομίζω έχει αποτέλεσμα, η ολοκλήρωση των προσπαθειών έρχεται. Όχι άλλο μποξέρι σε χέρια νταλικερη και πορτιερη ακούστηκε σε ένα υπόγειο στο Μόναχο, η μηχανή προπαγάνδας θα βγάλει και άλλα και οι πολιτικοί, αγορασμενοι από τα αφεντικά της ΕΕ στην Γερμανία, θα φροντίσουν το διαθέσιμο εισόδημα. Περιμένω πως και πως να γράψει σχετικό άρθρο αυτός που τα ξέρει όλα και είναι περήφανος για αυτό
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
12 κιλά πιο κάτω από σήμερα λένε.

Αυτό είναι το απλό λογικά. Τα πόδια πάντα έτσι μαζεμένα ήταν.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
12 κιλά πιο κάτω από σήμερα λένε.

Αυτό είναι το απλό λογικά. Τα πόδια πάντα έτσι μαζεμένα ήταν.
Όπως και το xr πιο ελαφρύ από το προηγούμενο.
Αν θέλουν είναι ευκολο
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Την προηγούμενη φορά που η BMW έκανε ριζική μείωση βάρους στα GS (από τα 1150 στα 1200 το 2004), υπήρξαν αρκετά θέματα αξιοπιστίας.
Από τις φωτό πάντως, πολύ μαζεμένο το κάνουν και δεν θα "φαίνονται" τα ευρώ.

Δεν ξέρω ρε παιδιά, βλέπω τους μεροκαματιάρηδες κάθε μέρα με τα ΚΤΜ 1290, τα multistrada, τα tiger 1200, κάτι πρέπει να γίνει για να μην ακουμπάει η πλεμπα την προπέλα πια.

Γίνεται μια καλή αρχή ήδη με τις τιμές των ιερών λειψάνων με τους διπλούς εκκεντροφόρους, με τις μούμιες χωρίς servo, νομίζω έχει αποτέλεσμα, η ολοκλήρωση των προσπαθειών έρχεται. Όχι άλλο μποξέρι σε χέρια νταλικερη και πορτιερη ακούστηκε σε ένα υπόγειο στο Μόναχο, η μηχανή προπαγάνδας θα βγάλει και άλλα και οι πολιτικοί, αγορασμενοι από τα αφεντικά της ΕΕ στην Γερμανία, θα φροντίσουν το διαθέσιμο εισόδημα. Περιμένω πως και πως να γράψει σχετικό άρθρο αυτός που τα ξέρει όλα και είναι περήφανος για αυτό
Τι μαργαριτάρι ήταν αυτό, το είχα χάσει...
:D
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Την προηγούμενη φορά που η BMW έκανε ριζική μείωση βάρους στα GS (από τα 1150 στα 1200 το 2004), υπήρξαν αρκετά θέματα αξιοπιστίας.
Αν θέλουν, είναι εύκολο!!!!

Βασικά, και θέλουν και δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς!!! :ha
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Την προηγούμενη φορά που η BMW έκανε ριζική μείωση βάρους στα GS (από τα 1150 στα 1200 το 2004), υπήρξαν αρκετά θέματα αξιοπιστίας.
Από τις φωτό πάντως, πολύ μαζεμένο το κάνουν και δεν θα "φαίνονται" τα ευρώ.



Τι μαργαριτάρι ήταν αυτό, το είχα χάσει...
:D
Αξιοπιστία έχασαν γιατί σε σχέση με το 1150 ήταν πολύ πιο δυνατό και είχε περισσότερα ηλεκτρονικά.
Δεν είχε να κάνει με το βάρος
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Οπτικά πάντως, μέχρι τώρα μου φαίνεται λίγο φτωχό. Το adv θα κάνει περισσότερη γκέλα. Πάντως και η Triumph το έκανε πιο μαζεμένο το GT σε σχέση με το παλιό.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Του έδωσαν περισσότερα άλογα, του έβαλαν ηλεκτρονικά, μείωσαν το βάρος αφαιροντας μέταλλο και ρίχνοντας την ποιότητα κράματος μετάλλου (βλέπε πατάτα διαφορικό, χειρότερο αξονα) και βάζοντας του πλαστικά πολλα....
Δεν ήθελε και πολλά...... Τα κατάφεραν οι Γερμανοί χωρίς πολύ προσπάθεια!!!!!!!!!
"Deutsch technology" :dnl:
 

dera

Μέλος
Περιοχή
Αρτα
Όνομα
Αχιλλέας
Μοτό
Tiger 1200 Gt Pro
Tl 508
Cruisym 300
Καλοδεχουμενη ειναι παντα η μειωση βαρους, αλλα δεν πρεπει να γινεται σε βαρος της ποιοτητας κατασκευης.
Απο την διμηνη εμπειρια μου με το νεο tiger, θεωρω οτι γλιτωσαν πολυ βαρος απο την ευρυτερη περιοχη του πινακα οργανων, (μουτρο)
και δεν εχει τα "δεσιματα" που θα επρεπε να ειχε, με αποτελεσμα και σε συνδιασμο με τους κραδασμους του κινητηρα, να υπαρχουν ενοχλητικοι τριγμοι.
Σε ιαπωνεζικες μηχανες αυτα απλως δεν υπαρχουν.
Ελπιζω να μην γινει το ιδιο με την bmw.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Καλοδεχουμενη ειναι παντα η μειωση βαρους, αλλα δεν πρεπει να γινεται σε βαρος της ποιοτητας κατασκευης.
Απο την διμηνη εμπειρια μου με το νεο tiger, θεωρω οτι γλιτωσαν πολυ βαρος απο την ευρυτερη περιοχη του πινακα οργανων, (μουτρο)
και δεν εχει τα "δεσιματα" που θα επρεπε να ειχε, με αποτελεσμα και σε συνδιασμο με τους κραδασμους του κινητηρα, να υπαρχουν ενοχλητικοι τριγμοι.
Σε ιαπωνεζικες μηχανες αυτα απλως δεν υπαρχουν.
Ελπιζω να μην γινει το ιδιο με την bmw.
Και στις ιαπωνικές μηχανές μηχανές έχει πέσει η ποιότητα!
Είναι σημεία των καιρών αυτά!!!
Πορευόμαστε ανάλογα τις ανάγκες μας και το πορτοφόλι μας πλέον!!!!
 
Top Bottom