Περιμέναμε κάποιον να γράψει/πει ότι με 270 κιλά και 35000 ευρώ δεν πας κατσάβραχα;
Τα βίντεο αυτά είναι για διασκέδαση μόνο, όχι για σοβαρή συζήτηση.
Εδώ δεν τόλμησε κανείς να πει ότι το "μικρό" χιμάλιαν είναι ίδια κιλά με Τενερέ και Τουαρέγκ...
Edit τώρα που το θυμήθηκα. Στην eicma μόνο ξύλο δεν έπαιζε στο περίπτερο της προπέλας, αλλά βρέθηκα πάνω στο GSA με όλα τα τσαντάκια του έξτρα εξοπλισμού. Κάποια από όλες τις μλκιες που έχουν βγάλει πιάνει κάτω από την σέλα και δεν μπορείς να οδηγήσεις όρθιος γιατί δεν πάει το πόδι κάθετα! Τόση περιπέτεια ζητάει ο κόσμος. Δυστυχώς δεν πρόλαβα να δω γιατί οι πολύ ευγενικοί φανς έσπρωχναν σαν τρελοί για να είναι οι επόμενοι που θα κάτσουν πάνω
Ναι, περιμενεις καποιον απλα να το πει, διοτι αν δε βγει να το πει καποιος ξεκαθαρα, στην απεναντι πλευρα εχεις βιντεακια σαν αυτο που λενε οτι το μηχανακι μπορει απλα εσυ δε ξερεις να το πας, μην εχεις απαιτηση να πας οσο γρηγορα θα πηγαινες με ενα εντουρο οποτε παλι φταις εσυ παλι με μη ρεαλιστικες προσδοκιες κλπ κλπ κλπ.
Σε εναν ιδανικο κοσμο οπου οι δημοσιογραφοι θα εκαναν ολοι τη δουλεια τους, θα επρεπε να κανουν ενα συγκριτικο ενα r1300gsa με ενα s1000r με λιγο πιο ενισχυμενες ζαντες στα ιδια κατσαβραχα . Το αποτελεσμα θα ηταν μαλλον μη αναμενομενο απο πολλους.
Οτιδηποτε με αυτο το μεγεθος και ογκο θα επρεπε να ειναι ανεκδοτο να πλησιαζει χωμα αλλα κανεις δεν θα βγει να το πει ευθεως, υπο τον φοβο του καθολικου αποκλεισμου απο συγκεκριμενες εταιρειες. Τι να κανουμε, αυτη ειναι η πραγματικοτητα. Αυτο φυσικα δεν ειναι μονο προβλημα με τη μπεμβε, αλλα με ολους.