BMW R1200RS & R1200R 2015 - παει το telelever...

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Kαι καλά κάνανε, ειδικά στα street:ok::ok::ok::ok:
Άντε να δούμε GS με ανάρτηση όοπως του ΗΡ2:cool:

Αυτό θα το έπαιρνα!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Kαι καλά κάνανε, ειδικά στα street:ok::ok::ok::ok:
Άντε να δούμε GS με ανάρτηση όοπως του ΗΡ2:cool:

Αυτό θα το έπαιρνα!
Ρε κάτσε στα αυγά σου .........:)

Άμα βγει GS με τηλεσκοπικό πηρούνι upsidedown, το πήρα λέμεεεεε:yew:
:happy::happy::happy::happy::happy::happy::happy:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Έτσι είναι.... Γούστα!
Για μένα BMW=Boxer:):):):)
Aν ήταν να πάρω V2, τότε ΚΤΜ:cool:
Αν ήταν να πάρω 2 in line, τότε Japan:cool::cool: Σιγά μην έπαιρνα Rotax:disgust:



Είπαμε, γούστα;):)
 

DoctorAbo

Μέλος
Περιοχή
Aθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS 04
Προσωπικά δε το αποκλείω το ενδεχόμενο να δούμε R1200 GS CL με ανάποδο τηλεσκοπικό. Δεν το αποκλείω καθόλου. Για να δούμε :cool:
Για να έκανε τη κίνηση ο ποιητής κάτι έχει στο νου του.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
εδω εισαι φιλε!....ειναι και φτηνο!!!! :ok:
Τα ΗΡ γκ@υλα Γιάννη!!!
Αλλά καθαρό mega -enduro, πιο σκληροπυρηνικό κι από 950.... (όχι αυτό της φώτο, μην παρεξηγηθούμε...., αυτό είναι το street. Βγήκε και motard..)
GS θέλω εγώ με καλάμια!
Να μην κοπανάει και να αποσβένει-καταπίνει.
Αυτό:)
Το telelever κάνει για μέσες-υψηλές ταχύτητες και σαφώς για άσφαλτο. Επίσης προσφέρει πρόσφυση εκεί που τα πηρούνια την ψάχνουν....
Αλλά μου λείπει η συμπεριφορά - αίσθηση που προσφέρει το πηρούνι στις μικρές ταχύτητες και το πώς καταπίνει (ενα καλό πηρούνι) τις ανωμαλίες.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Προσωπικά δε το αποκλείω το ενδεχόμενο να δούμε R1200 GS CL με ανάποδο τηλεσκοπικό. Δεν το αποκλείω καθόλου. Για να δούμε :cool:
Για να έκανε τη κίνηση ο ποιητής κάτι έχει στο νου του.
Mπορεί...
 

IoannisPanagiotidis

Μέλος
Περιοχή
Solingen - Thessaloniki
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
R1200GS
Εγω παντως δεν μπορω να καταλαβω ή μαλλον δεν την κατακρινω κατευθειαν ,απλα προσπαθω να βρω λογους ....προς τι αυτη η κινηση!

Χωρις να μπορω να επιχειρηματολογήσω σε τι ειναι καλυτερο και ποιες οι αδυναμιες του telelever σε σχεση με ενα upsidedown.... (ξερω ομως οτι δεν παιζει θεμα χωμα ή ασφαλτο) ...δεν νομιζω να παιζει θεμα λογο μεγαλυτερης ιπποδυναμης ..... γιατι εδω και χρονια χρησιμοποιήουν στα μεγαλα K της σειρας των τετρακυλινδρων ...σχεδον παρομοιο telelever με αυτο της GS ....που δεν αναφεραν ποτε οτι υστερεί σε κατι!

... ισως αργα και σταθερα οι Γερμανοι προσπαθουν ...σιγα-σιγα ....να "διορθώσουν" μερικες απ τις εμμονές τους ...που κατα καποιο τροπο τους χαρακτήριζαν σαν φιρμα για πολλα χρονια ... και το γυριζουν στη γνωστη περπατημένη που κρατησαν τοσα χρονια οι Γιαπωνεζοι ... και δεν βγηκαν χαμενοι!...π.χ.? .... βαρια σιδερα αντικαταστάθηκαν με ανταγωνιστικά σε βαρος πλαστικα και ελαφροτερα υλικα αφαίρεσαν επιπλεον βαρος αλλα σε βαθος χρονου δεν ειχαν τις ιδιες αντοχες... ακομα και η αλλαγη στο τροπο που αναβαν και σβηναν τα φλας με τους 3 διακοπτες .... ή την καταργηση του servo .... ή την αλλαγη του μονοδισκου συμπλεκτη με τα δισκακια στο λαδι ...ή την εγκατασταση ψυγείου νερου στα νεα boxer ή και τωρα με την καταργηση του tele ....

...αν τα δεις ετσι μαζεμενα ...δεν ειναι λιγες οι αλλαγες που εχουν κανει πανω σε θεματα που πάγια στηριζαν και υπερασπιζοντας σαν τα καλυτερα!



Για να ειμαι ειλικρινης, κανεναν , ουτε και μενα με χαλασε , το κερδος σε ιπποδυναμη ...αλλα δεν μπορω να ξεχωρισω πλεον την πολιτικη τους ...και για τον αν η στρατηγική τους εχει σαν στοχο ... (αφου πλεον εχουν κατσει γερα στο θρονο τους )...την προσπαθεια γαι την αποταμίευση μεγαλυτερων αριθμων στα ταμεια τους .... βγαζοντας απ το προγραμμα σχεδια τους που τους κοστιζαν σε παραγωγη και εξεληξη. Σιγουρα ενα διακοπτης κοστιζει λιγοτερο απο 3 για τα φλας και σιγουρα το servo ηταν πολυ πιο ακριβο σε εξέλιξη και σαν εξοπλισμος απο ενα καλο απλο ABS .... ειμαι εξισου σιγουρος οτι και το tele ειναι σχετικα ακριβωτερη διαδικασια απ τα περπατημένα upsidedown καλαμια και δυστυχως ο καθενας μας μπορει να κανει αυθαίρετα οποιοδηποτε συνειρμό θελει , ακομα και αστοχο ισως σαν τον δικο μου ...απ τη στιγμη που η ιδια η BMW δεν βγαινει με καποια ανακοινωση της να πει για πιο λογο αλλαζει τακτικη!



και για να γυρισω στο θεμα ...αν γνωριζει καποιος πιο σχετικος ....ποια ηταν τελικα τα πλεονεκτηματα της αναρτησης τυπου tele στα μεχρι τωρα BMW γενικως και τι μπορει να φερει μια τετοια αλλαγη ?
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ωραίο ο Γιάννος και ο συνειρμός του.
Έχει λογική.
Τα μόνα που μπορώ να πω σίγουρα σε σχέση με τη μπροστινή ανάρτηση είναι τα παρακάτω:
1. Το telelever δεν απορροφά τις ανωμαλίες όπως ένα καλό τηλεσκοπικό πηρούνι, με αντίστοιχη διαδρομή. Ειδικά τις έντονες ανωμαλίες, με μικρές ταχύτητες, κάτω των 50χλμ/ώρα
2. Το telelever προσφέρει άριστη πρόσφυση και πολύ μικρότερη αλλαγή κλίσης της μηχανής (ως προς τον εγκάρσιο άξονα), στο φρένο-γκάζι. Ειδικότερα, προσφέρει πολύ καλή πρόσφυση σε σαθρά εδάφη με μικρή ταχύτητα (πχ σε χώμα , ενώ στρίβεις φουρκέτα, ενώ γυρνάς επί τοπου κλπ).

Αυτά τα έχω διαπιστώσει προσωπικά και τα λεω, όπως τα αντιλαμβάνομαι.
Μπορεί και να κάνω λάθος....
 
Top Bottom