BMW r1250 GS LC "Δε σπάει, δε χαλάει, κάνει ΑΝΑΚΛΗΣΗ και πάει!"

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Rückruf BMW R 1250 GS: Getriebeschäden: 250.000 BMW GS in die Werkstatt

Το παραπάνω άρθρο είναι στα γερμανικά και θα προσπαθήσω να κάνω μια περίληψη των γραφωμένων.

Τον Ιανουάριο του 23, έγινε γνωστό ότι στα μοντέλα GS και RT 1250 μπορεί υπό προϋποθέσεις να σπάσει ο άξονας μετάδοσης του σασμάν.

Υπήρξαν περιπτώσεις από το 2020 σε πολλές χώρες της Ευρώπης, αλλά η διαδικασία κινήθηκε από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.

Κατόπιν εξέτασης σε μικροσκόπια και εργαστήρια το πρόβλημα έχει την αιτία του στα μέταλλα και τις επιστρώσεις τους.

Πρωτού αρχίσουν κάποιοι να κράζουν τους Γερμανούς, να σημειώσω ότι το συγκεκριμένο κομμάτι είναι της εταιρίας "Musashi" και Ω του θαύματος!!! Είναι Ιαπωνική.

Παραπάνω έρευνες ανέλυσαν τις συνθήκες που κάνουν τον άξονα να σπάσει και βρήκαν ότι όταν υπάρχουν γρήγορες εναλλαγές μεταξύ των στροφών του κινητήρα και των στροφών του άξονα του τροχού, όπως π.χ μικρά άλματα ή περνώνται μικρά εμπόδια και ο πίσω τροχός χάνει επαφή με το έδαφος.

Η ανάκληση αφορά μόνο 1250 GS και RT (K52 RTP Μπατσικό δηλαδή P για Police) με τους κινητήρες των 136PS δηλαδή πάνω από 250.000 μονάδες παγκοσμίως από τον 08/2018 μέχρι 12/2022 για τα GS και 07.2018 μέχρι 12/2022 για τα μπατσικά (που στ'@ρχίδι@ μας κιόλας γι αυτούς) Μοντέλα όπως το R, RS, και το κανονικό RT, πέρα βρέχει!

Και τώρα ερχόμαστε στο καλύτερο!!!
Πώς θα λύσει η BMW το πρόβλημα;;;
Θα αλλάξει τον άξονα;

Οοοοχι!

Θα αλλάξει το software παρακαλώ της μηχανής, προφανώς θα κόψει κάτι από την "έκρηξη" του κινητήρα, για να μήν παρεξηγηθεί ο άξονας.

Άιντε βρε!!! και καλή λοβοτομή στο μέλλον.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το 2013.....είχα ανοίξει μια ωραία κουβεντα μετά από ένα πολύωρο τεστ ραιντ με το πρώτο adve lc που είχε έρθει στην Ελλάδα και τα είχα προβλέψει,(σκ@τ@ στο στόμα μου).
Όταν κάνεις εκπώσεις στην ποιότητα κατασκευής, ενώ έχεις ανεβάσει τις τιμες και οι πωλήσεις έχουν απογειωθεί.....καλά κάνεις, να μου πεις.
Βοήθεια μας.
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Το 2013.....είχα ανοίξει μια ωραία κουβεντα μετά από ένα πολύωρο τεστ ραιντ με το πρώτο adve lc που είχε έρθει στην Ελλάδα και τα είχα προβλέψει,(σκ@τ@ στο στόμα μου).
Όταν κάνεις εκπώσεις στην ποιότητα κατασκευής, ενώ έχεις ανεβάσει τις τιμες και οι πωλήσεις έχουν απογειωθεί.....καλά κάνεις, να μου πεις.
Βοήθεια μας.
Σωστό κι αυτό, μόνο που εδώ το πρόβλημα είναι ότι ανέβασαν τη δύναμη του κινητήρα χωρίς να ακολουθήσουν ανάλογα τα άλλα σημαντικά μέρη της μετάδοσης θεωρώντας για άλλη μια φορά η BMW ότι έφτιαξαν τον "αχάλαστο". Παραδείγματα; Το διαφορικό του 2004 που πίστεψαν ότι δε θα θέλει ούτε καν βαλβολινες που δεν έφτιαξαν τάπα αποστράγγιξης.
Η αχάλαστη αλυσίδα που δε θέλει ούτε καθάρισμα. Τώρα τα γυρνάνε και λένε δε θέλει πολύ φροντίδα, από το καθόλου που είπαν.
Το Abs του 2004 μέχρι 2006. Τάχα μου το καλύτερο και μετά από χρόνια χαλούσαν και κόστιζαν τόσο που δεν άξιζε πλέον όλη η μηχανή τόσο.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Πρωτού αρχίσουν κάποιοι να κράζουν τους Γερμανούς, να σημειώσω ότι το συγκεκριμένο κομμάτι είναι της εταιρίας "Musashi" και Ω του θαύματος!!! Είναι Ιαπωνική.
Το οτι η εταιρεια που προμηθευει το part ειναι ιαπωνικη δε λεει τιποτα. Ο κατασκευαστης δινει τα specs στους subcontractors και αυτοι κατασκευαζουν βασει των specs, οτι τους ζητηθει.

Το οτι οι κατασκευαστες κανουν σκοντο πλεον στην ποιοτητα και οτι θελουν τα προιοντα να εχουν ημερομηνια ληξης, ειναι γεγονος. Οταν ομως αυτα συμβαινουν σε κατασκευαστες που ζητανε μια περιουσια για να παρεις την παπαρια τους, αυτο ειναι αρκετα κακο. Απο τη στιγμη που οι καταναλωτες δεν νιωθουν ομως, ουτε γατα ουτε ζημια.
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Το οτι η εταιρεια που προμηθευει το part ειναι ιαπωνικη δε λεει τιποτα. Ο κατασκευαστης δινει τα specs στους subcontractors και αυτοι κατασκευαζουν βασει των specs, οτι τους ζητηθει.

Το οτι οι κατασκευαστες κανουν σκοντο πλεον στην ποιοτητα και οτι θελουν τα προιοντα να εχουν ημερομηνια ληξης, ειναι γεγονος. Οταν ομως αυτα συμβαινουν σε κατασκευαστες που ζητανε μια περιουσια για να παρεις την παπαρια τους, αυτο ειναι αρκετα κακο. Απο τη στιγμη που οι καταναλωτες δεν νιωθουν ομως, ουτε γατα ουτε ζημια.
Αν σου δείναν να διαλέξεις μια Μερσεντές από την Στουτγκάρδη και μια ίδια κατασκευασμένη στο εργοστάσιο της Κίνας, που έχει πάρει τις προδιαγραφές από τους Γερμανούς, με το χέρι στην καρδιά, ποια θα διάλεγες;
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Όλα τα μηχανήματα

Κάποια στιγμή χαλάνε

Το παν είναι η σωστή χρήση, συντήρηση, ενιοτε κ παρέμβαση -ανακληση....

Ουδείς ασπαστος
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Όλα τα μηχανήματα

Κάποια στιγμή χαλάνε

Το παν είναι η σωστή χρήση, συντήρηση, ενιοτε κ παρέμβαση -ανακληση....

Ουδείς ασπαστος
εδω μιλάμε για γκολ απο τα αποδυτήρια… ολα σπανε αλλα οχι στην 5ετια
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Αν σου δείναν να διαλέξεις μια Μερσεντές από την Στουτγκάρδη και μια ίδια κατασκευασμένη στο εργοστάσιο της Κίνας, που έχει πάρει τις προδιαγραφές από τους Γερμανούς, με το χέρι στην καρδιά, ποια θα διάλεγες;
Οποια ηταν πιο φτηνη.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κράτα μικρό καλάθι


Απλά η BMW δεν κρύβει τους σκελετούς κάτω απ' το χαλάκι(συνήθως) κ κάνει διορθωτικές κινήσεις
Άλλοι κάνουν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα...
Πως είπατε; Ε, όχι δα! Όλες το κάνουν όταν το αποφασίσει το ΔΣ τους, και η BMW επίσης.

Κλασσικό πρόβλημα, αναλόγως τι γυαλιά και τι ακουστικά φοράμε... βλέπουμε/δε βλέπουμε, ακούμε/δεν ακούμε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν σου δείναν να διαλέξεις μια Μερσεντές από την Στουτγκάρδη και μια ίδια κατασκευασμένη στο εργοστάσιο της Κίνας, που έχει πάρει τις προδιαγραφές από τους Γερμανούς, με το χέρι στην καρδιά, ποια θα διάλεγες;
Εγώ πάντως θα διάλεγα την ίδια κατασκευασμένη από Γερμανία.
Αλλά αν έβαζες στη σύγκριση και μια κατασκευασμένη στη Ιαπωνία.... δε θέλεις να ξέρεις την απάντηση (και θα την πλήρωνα και ακριβότερα ευχαρίστως, αλλά που τέτοια τύχη).

:roflmao::roflmao::roflmao:
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Εγώ πάντως θα διάλεγα την ίδια κατασκευασμένη από Γερμανία.
Αλλά αν έβαζες στη σύγκριση και μια κατασκευασμένη στη Ιαπωνία.... δε θέλεις να ξέρεις την απάντηση (και θα την πλήρωνα και ακριβότερα ευχαρίστως, αλλά που τέτοια τύχη).

:roflmao::roflmao::roflmao:
Εσύ Toyota να πάρεις :p
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εσύ Toyota να πάρεις :p
Και αυτά στην Ευρώπη άρχισαν να τα φτιάχνουν... γμστ.
Οι Ευρωπαίοι τα στέλνουν για κατασκευή στη Κίνα και στην Ινδία και οι Ιάπωνες στην Ευρώπη.... Τι κόσμο θα παραδώσουμε στα παιδιά μας μου λες;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οι Ιάπωνες ΕΕ και Τουρκία γιατί κάνανε νόμους για τις εισαγωγές σαν αυτούς που τώρα συζητάνε για την Κίνα
 
Reactions: STF

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Πως είπατε; Ε, όχι δα! Όλες το κάνουν όταν το αποφασίσει το ΔΣ τους, και η BMW επίσης.

Κλασσικό πρόβλημα, αναλόγως τι γυαλιά και τι ακουστικά φοράμε... βλέπουμε/δε βλέπουμε, ακούμε/δεν ακούμε.

Δεν καταλαβαίνω που διαφωνούμε....
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν καταλαβαίνω που διαφωνούμε....
Στο σχόλιο σου ότι "απλά η BMW δε κρύβει κάτω από το χαλάκι....και ότι κάνει διορθωτικές κινήσεις". Δυστυχώς -όπως ήδη έγραψα- όλες τα κάνουν όλα και τα θετικά και τα αρνητικά. Μετά τη συνεδρίαση του ΔΣ αποφασίζουν τι τους συμφέρει... και αναλόγως πράττουν. Αυτό συμπεριλαμβάνει και τη BMW.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Στη χαρίζουν λέμε!
Αμα σου χαριζουν γαιδαρο, δεν τον κοιτας στα δοντια :D

Πιστευω αυτο που θες να πεις ειναι στην ουσια οτι οι γερμανοι/(βορειο)ευρωπαιοι ειχαν σαν main selling point απο το 70 την ανωτερη ποιοτητα κατασκευης και μειομενο αυτοματισμο/χειροποιητα προιοντα. Οποτε στο μυαλο πολλων εχει μεινει οτι η ποιοτητα ειναι ακομα εκει, κατι που δεν ισχυει. Αν παρεις μια Mercedes του 90 σημερα, χρησιμοποιημενη, και μια ολοκαινουρια της κουτας και τρεξεις και τα δυο αυτοκινητα για δυο χρονια, το πιθανοτερο ειναι να βγαλει σοβαρη ζημια η τελευταια.
 

akis21

Μέλος
Περιοχή
Χολαργός
Όνομα
Akis
Μοτό
R1200 gs adv
Στο σχόλιο σου ότι "απλά η BMW δε κρύβει κάτω από το χαλάκι....και ότι κάνει διορθωτικές κινήσεις". Δυστυχώς -όπως ήδη έγραψα- όλες τα κάνουν όλα και τα θετικά και τα αρνητικά. Μετά τη συνεδρίαση του ΔΣ αποφασίζουν τι τους συμφέρει... και αναλόγως πράττουν. Αυτό συμπεριλαμβάνει και τη BMW.
Δεν το κάνουν όλες δες στα ξένα forum τα παράπονα για την νέα Άφρικα και πως σφυρίζει αδιάφορα η honda
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν το κάνουν όλες δες στα ξένα forum τα παράπονα για την νέα Άφρικα και πως σφυρίζει αδιάφορα η honda
Τι εννοείς δεν το κάνουν όλες; Όταν λέμε όλες, εννοούμε όλες ΚΑΙ την Honda συμπεριλαμβανομένου.
 
Top Bottom