BMW r1250 GS LC "Δε σπάει, δε χαλάει, κάνει ΑΝΑΚΛΗΣΗ και πάει!"

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Στο σχόλιο σου ότι "απλά η BMW δε κρύβει κάτω από το χαλάκι....και ότι κάνει διορθωτικές κινήσεις". Δυστυχώς -όπως ήδη έγραψα- όλες τα κάνουν όλα και τα θετικά και τα αρνητικά. Μετά τη συνεδρίαση του ΔΣ αποφασίζουν τι τους συμφέρει... και αναλόγως πράττουν. Αυτό συμπεριλαμβάνει και τη BMW.
.....η BMW δεν κρύβει τους σκελετούς κάτω απ' το χαλάκι(συνήθως) κ κάνει διορθωτικές κινήσεις
ΣΥΝΗΘΩΣ...

Μια λέξη που δίνει χροιά στο νόημα ..
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
ΣΥΝΗΘΩΣ...

Μια λέξη που δίνει χροιά στο νόημα ..
Ναι αλλά είναι κάπως αντιφατική η φράση όταν δίνεται ως απάντηση, σε κάποιο σχόλιο, δεν συμφωνείς; Ειδικά όταν συμπληρώνεται από επόμενη πρόταση που λέει: "άλλοι κάνουν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα..." εκεί δεν υπάρχει το "συνήθως" να σώσει τα πράγματα.

Θα μείνω στη θέση μου η οποία είναι ότι όλες τα κάνουν όλα. Κρατούν υπεύθυνη στάση (όταν τους συμφέρει το τελικό αποτέλεσμα) κάνουν τον "Αλέκο" (όταν τους συμφέρει το τελικό αποτέλεσμα). Και σε αυτή τη συμπεριφορά η BMW δεν αποτελεί εξαίρεση, όπως το ίδιο ισχύει για Honda, Suzuki κτλ, κτλ, κτλ.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Υπήρξαν περιπτώσεις από το 2020 σε πολλές χώρες της Ευρώπης, αλλά η διαδικασία κινήθηκε από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.

Όλες σχεδόν οι "διαδικασίες" αυτού του τύπου, παντα από την Αμερική ξεκινάνε!!!!!
Στην Ευρώπη, που είναι αρχηγόπουλα, όλα καλά!!!!! Τυχαίο;;;;;;; :sneaky:



Πώς θα λύσει η BMW το πρόβλημα;;;
Θα αλλάξει τον άξονα;

Οοοοχι!

Θα αλλάξει το software παρακαλώ της μηχανής,

Βρε τους ατιμους!!!!
Αποφάσισαν να κάνουν κάτι για κάποιο προβλημα;;;;
Δεν τους αναγνωρίζω πια!!!! :laugh:
Όπως λέει και ο Στέφ, τι κόσμο θα παραδώσουμε ωρέ;;;;
:ha
.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αν σου δείναν να διαλέξεις μια Μερσεντές από την Στουτγκάρδη και μια ίδια κατασκευασμένη στο εργοστάσιο της Κίνας, που έχει πάρει τις προδιαγραφές από τους Γερμανούς, με το χέρι στην καρδιά, ποια θα διάλεγες;
Της Κίνας!!!! Ξεκάθαρα!!!
Κλάσεις ανώτερη!!! :happy:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η πιο πετυχημένη συνταγή ελενχου μάζας, πρέπει να είναι μακράν το....διαιρει και βασιλευε.

Κάνει μλκιες η bmw και συζητάμε αν κάνουν και οι άλλοι ή αν τις σωνουν και γενικά ποιος είναι καλύτερος απατεώνας
Γιατί έχουν καταντήσει απατεώνες και επικίνδυνοι, όταν παραδίδουν τόσο δυνατά και γρήγορα μηχανάκια στο κοινό, με σοβαρά πρόβληματα.
Να πηγαίνω εγώ με 150 φορτωμένος με το gs και να μου μπλοκάρει το σασμάν....και συζητάμε αν η honda κάνει πιο γρήγορα ανακλήσεις.. :wacky:.

Έχουμε χάσει το τόπι νομιζω
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Λατρεμένε δεν τα λες σωστά.


Η συζήτηση εδώ είναι σε οπαδική φάση, "μπεμβέ ψωνίστε, πόσο μαμάκες είστε". Και για κάθε έναν που θα μπει σε οποιαδήποτε συζήτηση με αυτή την νοοτροπία, θα υπάρξει και η αντίδραση "στο πινέλο μου σε γράφω και κάνω τον ζωγράφο", "άλλο μπέμπα και άλλο πλεμπα" κλπ.

Όπως είπαν αρκετοί προλαλησαντες, λάθη κάνουν πολλοί κατασκευαστές. Δεν έχουν χρόνο και δεν δίνουν προϋπολογισμό για εξέλιξη με λογική "για μια ζωή" γιατί δεν θέλουν να το έχεις μια ζωή, αφού βλάπτει σοβαρά τις πωλήσεις και τα κέρδη.

Είναι ένα ελαττωματικό εξάρτημα. Αν η ανάκληση είναι μόνο λογισμικό, πάει να πει ότι δεν σπάει έτσι απλά μόνο του, ζοριζεται εκτός αντοχής λόγω quick shifter. Που και πάλι δεν θα έπρεπε να συμβαίνει όπως σωστά θα πούμε όλοι μας, γιατί ζητάνε πολλά λεφτά για να μην δουλεύουν όλα 100% σωστά, 100% του χρόνου ζωής και το εξάρτημα δεν είναι αναλώσιμο.


Είναι τίμια αντιμετώπιση η ανάκληση. Το άσχημο είναι ότι δεν ξέρεις σε τι φάση είναι το εξάρτημα, ακόμα και αν το λογισμικό δεν θα το ταλαιπωρεί πια. Να αλλάξουν 250,000 κιβώτια το βλέπω δύσκολο.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
.......... ακόμα και αν το λογισμικό δεν θα το ταλαιπωρεί πια. Να αλλάξουν 250,000 κιβώτια το βλέπω δύσκολο.
Eννοειται οτι θα διαλεξουν την "ευκολη" οδο και χωρις εξοδα για αυτους (παρα μονο σε χρονο στις αντιπροσωπειες, οσο χρειαζεται δηλαδη να γινει...... η "επισκευη" της.... μηχανης)!!!
Εδω κανανε γαργάρα άλλα και άλλα που ηταν σοβαρα, τωρα που μιλαμε για 250.000 τεμαχια, αναγκαζονται να κανουν κατι!!!! Το ελαχιστο ομως παλι..........
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Λατρεμένε δεν τα λες σωστά.


Η συζήτηση εδώ είναι σε οπαδική φάση, "μπεμβέ ψωνίστε, πόσο μαμάκες είστε". Και για κάθε έναν που θα μπει σε οποιαδήποτε συζήτηση με αυτή την νοοτροπία, θα υπάρξει και η αντίδραση "στο πινέλο μου σε γράφω και κάνω τον ζωγράφο", "άλλο μπέμπα και άλλο πλεμπα" κλπ.

Όπως είπαν αρκετοί προλαλησαντες, λάθη κάνουν πολλοί κατασκευαστές. Δεν έχουν χρόνο και δεν δίνουν προϋπολογισμό για εξέλιξη με λογική "για μια ζωή" γιατί δεν θέλουν να το έχεις μια ζωή, αφού βλάπτει σοβαρά τις πωλήσεις και τα κέρδη.

Είναι ένα ελαττωματικό εξάρτημα. Αν η ανάκληση είναι μόνο λογισμικό, πάει να πει ότι δεν σπάει έτσι απλά μόνο του, ζοριζεται εκτός αντοχής λόγω quick shifter. Που και πάλι δεν θα έπρεπε να συμβαίνει όπως σωστά θα πούμε όλοι μας, γιατί ζητάνε πολλά λεφτά για να μην δουλεύουν όλα 100% σωστά, 100% του χρόνου ζωής και το εξάρτημα δεν είναι αναλώσιμο.


Είναι τίμια αντιμετώπιση η ανάκληση. Το άσχημο είναι ότι δεν ξέρεις σε τι φάση είναι το εξάρτημα, ακόμα και αν το λογισμικό δεν θα το ταλαιπωρεί πια. Να αλλάξουν 250,000 κιβώτια το βλέπω δύσκολο.
Εγώ άκουσα για θάνατο στα στειτς...λόγω κιβωτίου.
Για αυτό ξεκίνησαν ανακλήσεις.
Οπότε δεν είναι όλα τόσο απλά όσο τα περιγράφεις αγαπημενε
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εγώ άκουσα για θάνατο στα στειτς...λόγω κιβωτίου.
Για αυτό ξεκίνησαν ανακλήσεις.
Οπότε δεν είναι όλα τόσο απλά όσο τα περιγράφεις αγαπημενε
Αυτό που λες δεν το ήξερα, αλλά έχει (σχετικά) μικρή σημασία σε ότι αφορά την εξέλιξη και το κέρδος τους. Λογιστικά ακόμα και αποζημίωση για έναν θάνατο ΑΝ παραδεχτούν ότι ήταν από αυτό, τους αφήνει κερδισμένους.

Μήπως στην παρουσίαση του πρώτου ημι-υδρόψυκτου δεν σκοτώθηκε δημοσιογράφος από το πρόβλημα με τα καλάμια, πόσα χρόνια πήρε να το παραδεχτούν και να το διορθώσουν, αλλά εκείνος ο θάνατος ήταν απλά ατύχημα;

Είναι πραγματικά κρίμα... Τι να πω.

Και δεν είναι μόνο το κιβώτιο, είναι και οι παρτίδες εκκεντροφόρων και διάφορα άλλα μικρά χαζά.


edit η διαφωνία μου ήταν σχετικά με το πόσο το "διαίρει και βασίλευε" ταιριάζει εδώ. Σε άλλα ζητήματα, πολιτικής, δημόσιας υγείας πρόσφατα, δούλεψε 100% και ο εμφύλιος που στήθηκε βόλεψε τους "αποπάνω".
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Μήπως στην παρουσίαση του πρώτου ημι-υδρόψυκτου δεν σκοτώθηκε δημοσιογράφος από το πρόβλημα με τα καλάμια, πόσα χρόνια πήρε να το παραδεχτούν και να το διορθώσουν, αλλά εκείνος ο θάνατος ήταν απλά ατύχημα;
Από ποια χώρα ήταν ο δημοσιογράφος που σκοτωθηκε;
Σε ποια χώρα έγινε το δυστύχημα;;;
(Το θυμάμαι το περιστατικό, δεν θυμάμαι που έγινε, σε ποια χώρα)!!!
 

akis21

Μέλος
Περιοχή
Χολαργός
Όνομα
Akis
Μοτό
R1200 gs adv
Από ποια χώρα ήταν ο δημοσιογράφος που σκοτωθηκε;
Σε ποια χώρα έγινε το δυστύχημα;;;
(Το θυμάμαι το περιστατικό, δεν θυμάμαι που έγινε, σε ποια χώρα)!!!
Στη νότια Αφρική τραυματίστηκε σοβαρά δε σκοτώθηκε
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Από ποια χώρα ήταν ο δημοσιογράφος που σκοτωθηκε;
Σε ποια χώρα έγινε το δυστύχημα;;;
(Το θυμάμαι το περιστατικό, δεν θυμάμαι που έγινε, σε ποια χώρα)!!!
Άγγλος, ο Kevin Ash.

Rest In Peace, Kevin Ash
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και σε λιγότερο τρολ ύφος, αγγλική γλώσσα.




According to the defect report, in certain engine operating and riding conditions, the gearbox input shaft may become damaged or break. BMW has been investigating the issue since 2020 when the company received 3 complaints from owners in Italy and the Netherlands. Another complaint in France in 2021 and 2 more in 2022 in the UK and Czech Republic that resulted in crashes (1 with injuries reported) intensified the engineering investigation.

After years of not being able to find the root cause, BMW finally concluded that certain riding maneuvers, with an abrupt RPM difference between the engine and final drive, can lead to an overload of the transmission input shaft resulting in its damage. Due to these findings BMW decided to start a new voluntary safety recall on the models listed below.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Εγώ δεν καταλαβαίνω που κολλάει η σύγκριση με το R1200 μοντέλο.
Από τη μια αυτή η πρόταση κάνει ξεκάθαρο το πρόβλημα αλλά από την άλλη υποννοεί ότι το 1250 θα το κάνουμε 1200 μετά το reprogramming. Τουλάχιστον εγω έτσι το εκλαμβάνω.

"this fault pattern can only occur in the above listed R 1250 models because the software engine control permits significantly higher rev level differences than in the R 1200 models"
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το πιθανότερο είναι ότι θα αλλάξει το QS στο πόσο "γρήγορα" επιτρέπει την αλλαγή ή ίσως να αλλάξει το πότε την επιτρέπει, αν κρίνει ότι πας να κατεβάσεις πολύ γρήγορα πχ.


Έχω μερικές τεχνικές απορίες αλλά δεν έχει σημασία αυτό, σημασία έχει ότι μου χάλασε η διάθεση για 1250, που μου άρεσε ο κινητήρας που ήταν η κύρια πηγή παραπονου για τον μπόξερ. Να εμπιστευτεί κάποιος ότι τα R και RS δεν έχουν θέμα; Άντε πες ότι με τον άξονα μετάδοσης ισχύει αυτό με την μικρότερη γωνία που δουλεύει και ταλαιπωρείται λιγότερο. Ξέρεις τώρα αν έχεις "αρπαγμένο" άξονα κιβωτίου στο μεταχειρισμένο ή σε τι κατάσταση είναι ο δικός σου αν το πήρες καινούριο και αλλάζεις με QS;
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Ανακλήσεις γίνονταν πάντα και από πολλούς κατασκευαστές. Όποιος έχει όρεξη και ψάξει θα εκπλαγεί.
Και ευρωπαϊκές και γιαπωνέζικες. Και τα πρώτα Africa dct νομίζω άνοιγαν γκάζι μόνα τους !
Ούτε είναι πλέον premium μάρκα η BMW όπως παλιότερα , ούτε ακριβή ( Tiger 1200 : 20.990 - R1250GS : 18.890).
Απλά αν η ανάκληση είναι από BMW τότε λόγο του ότι κάποιοι μπεμβεδάκηδες έχουν κόμπλεξ ανωτερότητας
πυροδοτούν το ... κόμπλεξ χλευασμού από τους μη μπεμβεδάκηδες !
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom