BMW R1250GS 2019

Phoenix

θεματοφυλακας
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
#41
Φιλε μου δεν ειναι αναγκη να το διαβασω για να ξερω οτι οτιδηποτε αλλο περα σχολιασμο για χρηση δρομου ειναι κοροιδια. Δεν ειναι αναγκη να τα δοκιμασουμε ολα, δεν ειναι αναγκη να τα οδηγησουμε ολα, για να ξερουμε τι κανει μια μηχανη 260 κιλων σε χωμα.

Η μοτοσυκλετες αυτες, ολες της κατηγοριας, ξεκινησαν ρεαλιστικα σαν τουρινγκ μοτοσυκλετες που απλα μπορουσαν να περασουν απο χωματοδρομο βατο ωραια και ηρεμα. Εξελιχθηκαν σε sport touring, μιας και η χρηση τους ειναι μονο δρομου, οπου απεκτησαν σφηχτες αναρτησεις και δυνατα στριταδικα μοτερ. Οι τροχοι το μονο που κανουν ειναι απλα να προσδιδουν μια ψευδαισθηση χωματινων δυνατοτητων που απλα θα ικανοποιησει το εγω του εκαστοτε αναβατη. Στην ουσια ομως δεν ειναι τιποτα λιγοτερο απο ενα fjr, zzr με λιγο ψηλοτερες αναρτησεις και ορθια θεση οδηγησης. Οποιοσδηποτε αλλος πιστευει κατι διαφορετικο γινεται απλα θυμα του μαρκετινγκ που πλασαρει η καθε εταιρει(ktm, bmw ducati etc)
Συμφωνω
 

Phoenix

θεματοφυλακας
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
#44
Ότι το gs είναι ένα ψηλό zzr?
Κώστα στο έχω ξαναπεί στην Ελλάδα ίσως και να είσαι ο μοναδικός μαζί με μερικούς άλλους πολύ λίγους που πάνε με αυτά τα μηχανακια σοβαρό χώμα
Το 99,5% το χρησιμοποιεί σαν zzr και ετσι η εταιρεία το μεγάλωνει σε μήκος και βάρος σε δύναμη σε λάστιχα κλπες πιο ασφάλτινες πρακτικές
 

forester

ανένταχτος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
#46
Τώρα μεταξύ μας!!!!
Με τελελεβερ είναι δυνατόν να κάνεις χώμα!!!!!!!!!!!!
Μάλιστα κύριε Στέργιο μας! Και μια χαρά μάλιστα ;)

ΥΓ : Ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε:p . Εσύ έκανες το συχωρεμένο από GS σε zzr και πήρες κι ένα 640 γιατί έτσι σου αρέσει. Κάποιοι άλλοι κάνουμε όλα σε ένα με το GS (με την παραδοχή ότι ΔΕ θα κάνουμε εντούρο κλπ). Όποιος έχει ανησυχίες εντουρομονοπατάδηκες, ΟΚ, δεν του κάνουν τα μεγάλα ON/OFF. Κατανοητό και σεβαστό. Μέχρι εκεί όμως. Δε θα με πείσουν για τα αντίθετα , τη στιγμή που έχω 120000 χλμ με το μηχανάκι μου ;)
 
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
#47
Κώστα στο έχω ξαναπεί στην Ελλάδα ίσως και να είσαι ο μοναδικός μαζί με μερικούς άλλους πολύ λίγους που πάνε με αυτά τα μηχανακια σοβαρό χώμα
Το 99,5% το χρησιμοποιεί σαν zzr και ετσι η εταιρεία το μεγάλωνει σε μήκος και βάρος σε δύναμη σε λάστιχα κλπες πιο ασφάλτινες πρακτικές
Το ότι μπαίνουμε σοβαρό χώμα μικρό ποσοστό κατόχων, δεν σημαίνει ότι το μηχανακι δεν κάνει σοβαρό χώμα.
Ξεκαθαριστε στο μυαλό σας τι φταίει.... Το gs ή οι κάτοχοι.
Το να λέμε το gs ψηλό zzr νομίζω ότι η κουβέντα γίνεται χαβαλές.
Ξέρεις από πρώτο χέρι ότι το gs με κατάλληλη εμπειρία και χειρισμούς στο χώμα πάει παντού.
Έχει πολλά ντοκουμεντα αυτό το παλιό φόρουμ, μην ξαναλέμε τα ίδια.
 

forester

ανένταχτος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
#48
Το ότι μπαίνουμε σοβαρό χώμα μικρό ποσοστό κατόχων, δεν σημαίνει ότι το μηχανακι δεν κάνει σοβαρό χώμα.
Ξεκαθαριστε στο μυαλό σας τι φταίει.... Το gs ή οι κάτοχοι.
Το να λέμε το gs ψηλό zzr νομίζω ότι η κουβέντα γίνεται χαβαλές.
Ξέρεις από πρώτο χέρι ότι το gs με κατάλληλη εμπειρία και χειρισμούς στο χώμα πάει παντού.
Έχει πολλά ντοκουμεντα αυτό το παλιό φόρουμ, μην ξαναλέμε τα ίδια.
+1200!!!! σε όλα !!!!:ok::ok::ok::ok:
 

Phoenix

θεματοφυλακας
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
#49
Δεν μειώνω το μηχανάκι του μέχρι και 2012 όπου με αυτό μπορούσε καποιος αφού το θέλει και εντριφουσαι να κάνει χώμα σοβαρό
Αλλά με τα υδροψυκτα αυτό, προσωπικη μου γνώμη δεν γινετε τουλάχιστον όπως γινόταν με τον προκάτοχό από όσους!! γινότανε!!!
 

Phoenix

θεματοφυλακας
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
#50
Να κάνω μια ερώτηση
Έχεις ένα προϊόν το οποίο ο κόζμος το χρησιμοποιεί κατά 99,5% παγωμένο!!!
Εσύ θα, το εξελίξεις για να το χρησιμοποιεί ζεστό?
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
TTR 250 Raid
KTM 690 Rally
BMW R1200GS
#51
Κάποτε ,όχι πολύ παλιά ,τ'απεχθανόμουν τα ΒεΒέ τα 1200αρια.
Τα θεωρούσα πολύ βαριά κ πολύ ογκώδη για μοτοσυκλέτες.
Και ήμουν σίγουρος ,οτι οι κάτοχοί τους ,τα ψώνιζαν μόνον για να εντυπωσιάζουν με τον όγκο κ το κόστος τους.

Εχοντας κάνει αρκετά Ον κ Οφ χλμ με διάφορα παλληκάρια απο δω μέσα ,έχω πλέον αναθεωρήσει.
Οι μοτοσυκλέτες είναι ικανότατες ολούθε ,κ δικαίως κοστίζουν όσο ,κ δικαίως πουλάνε τόσο.

Η αλήθεια για το χώμα ,είναι κάπου στη μέση.

Για τον όγκο/βάρος τους ,είναι ικανότατες.
Και αυτό οφείλεται στο R&D της BMW κ στην τεχνολογία που κουβαλάνε.

Φυσικά ένα 990 είναι πολύ ικανότερο από ένα R1200GS στο χώμα.
Αντίστοιχα το R1200GS είναι Βασιλικότερο στην άσφαλτο σε σχέση με το 990.

Οσο για το πέσιμο ,αφού σηκώνει ο gsmaniac το ΑDVe από χάμου ,όλοι μπορούν να το σηκώσουν.
Ο forester δεν πιάνεται ,γιατί είναι κομμάντο ,και αλλίμονό του αν του'μενε πεσμένη.

Σίγουρα ένα 690 είναι διασκεδαστικότερο κ ασφαλέστερο στο χώμα.
Κι ένα EXC500 ακόμα πιό...
Αλλά ,όταν πρέπει να κάνεις 350 χλμ για να μπείς χώμα ,ή 450 χλμ βραδιάτικης επιστροφής μετά από 3ήμερο χωμάτινο σκηνο/εκδρομικό ,ένα ,MEGA On-Off σε αποζημιώνει ισορροπημένα.

Το ΑΝ κάποιος δεν το βάζει χώμα επειδή λυπάται τα λ7 που κάνει ,ή δεν έχει άλλα λ7 να το συντηρήσει-αποκαταστήσει βλάβες κ φθορές που συνεπάγεται η χωμάτινη χρήση ,δεν αποτελεί τεκμήριο ότι η μοτοσυκλέτα δεν μπορεί.

Το οτι κάποιος έχει άλλη άποψη (όπως είχα κι εγώ) επειδή δεν εχει ιδίαν αντίληψη των συγκεκριμένων μοτοσυκλετών ,δεν είναι μεμπτό.
Αλλά ,αν τις ζήσει από κοντά ,αναθεωρεί.

Ολα βέβαια ,έχουν ΚΥΡΙΩΣ να κάνουν με τα ΧΕΡΙΑ ,την Ψυχή ,κ την Τρέλλα του αναβάτη/κατόχου της εκάστοτε μοτό.



ΥΓ: Προσωπικά ,δεν θα'παιρνα ποτε GS1200ADV ,για να κάνω χωμάτινα τύπου Troffy.
To θεωρώ κουραστικό ,επώδυνο κι επικίνδυνο για το κορμί μου ,κι αβάσταχτο για την τσέπη μου.
Η εμπειρία ομως από τους συν-τροχους εδώ μέσα ,έχει αποδείξει ότι:
Αν κάποιος θέλει κ μπορεί να το υποστηρίξει σωματικά κ οικονομικά ,η Γελάδα η γμμένη Μπορεί να τον πάει κ να τον φέρει ολούθε !!!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
TTR 250 Raid
KTM 690 Rally
BMW R1200GS
#52
Κώστα στο έχω ξαναπεί στην Ελλάδα ίσως και να είσαι ο μοναδικός μαζί με μερικούς άλλους πολύ λίγους που πάνε με αυτά τα μηχανακια σοβαρό χώμα
Το 99,5% το χρησιμοποιεί σαν zzr και ετσι η εταιρεία το μεγάλωνει σε μήκος και βάρος σε δύναμη σε λάστιχα κλπες πιο ασφάλτινες πρακτικές
Ορθόν!

Να κάνω μια ερώτηση
Έχεις ένα προϊόν το οποίο ο κόζμος το χρησιμοποιεί κατά 99,5% παγωμένο!!!
Εσύ θα, το εξελίξεις για να το χρησιμοποιεί ζεστό?
Ε ,Ναι ρε φίλε ,1000άδες παραδείγματα.
Το ανάποδο απ'αυτό που λές είναι ο espresso freddo. ;)
 
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
#53
Να κάνω μια ερώτηση
Έχεις ένα προϊόν το οποίο ο κόζμος το χρησιμοποιεί κατά 99,5% παγωμένο!!!
Εσύ θα, το εξελίξεις για να το χρησιμοποιεί ζεστό?
Αδερφέ μου...... Αυτό που λες ισχύει για το 99% όλου του εμπορίου.
Τζιπ που δεν πατάνε ποτέ χωμα
Παπούτσια τρεκιν που περπατάνε μόνο ασφαλτο
Κλπ κλπ κλπ.... Γιατί να είναι εξαίρεση μια μηχανή?
Το ότι δεν χρησιμοποιούν οι χρήστες τα υλικά όπως τους αρμόζει δεν φταίνε οι εταιρείες.
Η αγορά έχει γίνει soft.
 

Phoenix

θεματοφυλακας
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
#54
Κώστα αν ο καταναλωτής προσδιορίζει το προϊόν βάσει πραγματικών αναγκών η εταιρεία δεν κάνει δουλειά
Το προϊόν πρέπει να προσδιορίζει τον πελάτη για να κονομαει η εταιρεία
Και εκεί έχουν πέσει όλες, οι επιστήμες που δουλεύουν για την εταιρεία πως θα ελέγξουν συμπεριφορες και πρακτικές μέσα από την διάθεση των προϊόντων και την διαφήμιση τους
 
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
R1200GS
#55
Μ.αυτα που λες (μεχρι 790 ας πουμε) δεν κανω οσα θελω με ενα μηχανακι. Πρεπει να εχω 2.
Εφοσον μπορω να εχω μονο ενα, προτιμω αυτο που εχω με τους οποιους συμβιβασμους.
Εντουρο, ταχυτητες κι αλματα στο χωμα και μονοπαταδες, δεν ηταν στο ρεπερτοριο μου ποτες, ετσι κι αλλιως ;)
Μαρεσιης
 
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
#56
Κώστα αν ο καταναλωτής προσδιορίζει το προϊόν βάσει πραγματικών αναγκών η εταιρεία δεν κάνει δουλειά
Το προϊόν πρέπει να προσδιορίζει τον πελάτη για να κονομαει η εταιρεία
Και εκεί έχουν πέσει όλες, οι επιστήμες που δουλεύουν για την εταιρεία πως θα ελέγξουν συμπεριφορες και πρακτικές μέσα από την διάθεση των προϊόντων και την διαφήμιση τους
Συμφωνω..... Πως εξηγείς όμως το ότι το μάρκετινγκ και η όλη προώθηση δείχνει adve μηχανάκια και οι χρήστες είναι λελοι!???
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
TTR 250 Raid
KTM 690 Rally
BMW R1200GS
#57
Συμφωνω..... Πως εξηγείς όμως το ότι το μάρκετινγκ και η όλη προώθηση δείχνει adve μηχανάκια και οι χρήστες είναι λελοι!???
Ευκολάκι.
Οι Αντβέ τύποι είναι συνήθως άφραγκοι ,κ ταξιδεύουν με μπακπακ κ ωτο στοπ.
ή έστω χαμηλού μπάτζετ που φτάνει για κανα ΟνΟφφ20ετίας ,σκηνή κ γκαζάκι.
Οι "Λέλλοι" γουάνάμπήαντΒέ έχουν τα φράγκα και χρειάζονται μομπάιλΒεΒεΑσίστ + Τούρατεκ για να Αντβέ οδικώς στην Αράχωβα κ στας Αλπεις.


EDIT: Υπάρχουν βέβαια κ οι εξαιρέσεις ,που μαζεύουν λ7 ,κ τα ξοδεύουν για να Αντβέ όπως ,όποτε ,κ με ότι γουστάρουν κ μπορούν.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Όνομα
pumba
Μοτό
ktm 950 adv
#58
Ειναι λαθος να λες οτι αν δε μπορεις να συντηρησεις τις τουμπες δε φταιει το μηχανακι. Ενα μηχανακι χωματινο πρεπει να μπορει να επιβιωσει απο τις τουμπες, και φθορες να ειναι μονο αισθητικες και οχι λειτουργικες. Στην ουσια αυτες οι μοτο εχουν ενα σκασμο πλαστικα για να εξυπηρετησουν την ασφαλτινη χρηση τους, τουμπες σε χωματοδρομους θα τα καταστρεψουν και κατα συνεπεια προβλημα με χρηση στο δρομο αργοτερα. Τα δε ηλεκτρονικα που μπορει να καταστραφουν δε τα λαμβανω καν υποψιν, αλλα θα ηθελα να δω πως θα μεταφερει καποιος το εκαστοτε μεγκα ον οφφ απο το βουνο που το τουμπιασε και δεν παιρνει μπρος. Το οτι παει καλυτερα απο ενα αντιστοιχο μοτο της κατηγοριας του δε σημαινει οτι παει και καλα, οπως επισης το οτι τα πανε και καποιοι δε σημαινει οτι κανει για αυτη τη χρηση. Εχω ξαναγραψει πως και με νυχοκοπτη κοβεις δεντρο, αυτο δε σημαινει πως φταινε αυτοι που δε μπορουν να το κανουν. Με την ιδια λογικη του οτι καποιοι τα πανε, και τα sbk μια χαρα ειναι για χωματα μιας και υπαρχουν πολλα βιντεακια με χιλιαρια superbikes που κανουν αλματα με χωματινα λαστιχα.

Η κατηγορια πουλαει γιατι εχει γινει αυτο που ηθελαν ολοι τοσα χρονια. Στριτ σπορ ανετες μηχανες που να μη μοιαζουν με παππουδιερες, αλλα να ειναι εξισου ανετες και χρηστικες...

Ετσι λοιπον με προφαση "τα κανω ολα μετα τις δυο" δικαιολογειται η τιμη μιας μοτοσυκλετας που κανει οσο τρεις αξιολογοτατες αλλες μοτοσυκλετες, δημιουργοντας στην ουσια την μαλλον πρωτη κατηγορια luxury fashion sports bikes, κατι ευθεως αναλογο των πολυτελων suv τυπου x6 κλπ για να καλυψουν τον μεσο ευρωπαιο καλοπληρωμενο εργαζομενο που θελει να κανει 3 βολτες το χρονο και εχει λεφτα να του περισσευουν για να το κανει αυτο
 
Τελευταία επεξεργασία:

rodouma

a.k.a. "αγκαλίτσας"
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Μάνος
Μοτό
Crypton X, CRF1000L & VFR1200F
#59
Ευκολάκι.
Οι Αντβέ τύποι είναι συνήθως άφραγκοι ,κ ταξιδεύουν με μπακπακ κ ωτο στοπ.
ή έστω χαμηλού μπάτζετ που φτάνει για κανα ΟνΟφφ20ετίας ,σκηνή κ γκαζάκι.
Οι "Λέλλοι" γουάνάμπήαντΒέ έχουν τα φράγκα και χρειάζονται μομπάιλΒεΒεΑσίστ + Τούρατεκ για να Αντβέ οδικώς στην Αράχωβα κ στας Αλπεις.


EDIT: Υπάρχουν βέβαια κ οι εξαιρέσεις ,που μαζεύουν λ7 ,κ τα ξοδεύουν για να Αντβέ όπως ,όποτε ,κ με ότι γουστάρουν κ μπορούν.
Κωστή, δράττομαι της ευκαιρίας για να πάω λίγο παραπέρα την παρατήρηση-τοποθέτησή σου...

"Τα εμπειρικά ανθρωπολογικά και ψυχαναλυτικά δεδομένα δείχνουν ότι το έχειν και το είναι αποτελούν τους δύο βασικούς τρόπους εμπειρίας, και οι αντίστοιχες δυνάμεις τους καθορίζουν τις διαφορές ανάμεσα στους χαρακτήρες των ατόμων καθώς και τους διάφορους τύπους του κοινωνικού χαρακτήρα."
...
"Όταν χρησιμοποιώ τα ρήματα είμαι ή έχω, αναφέρομαι σε δυο βασικούς τρόπους ύπαρξης σε δυο διαφορετικές στάσεις απέναντι στον ίδιο τον εαυτό μου και τον κόσμο. Η διαφορά είναι ανάμεσα σε μια κοινωνία, που το ενδιαφέρον της συγκεντρώνεται στους ανθρώπους, και σε μια άλλη που το ενδιαφέρον της συγκεντρώνεται στα πράγματα."


Έριχ Φρομ: Να έχεις ή να είσαι
 
Top Bottom