BMW R1250GS 2019

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ειναι λαθος να λες οτι αν δε μπορεις να συντηρησεις τις τουμπες δε φταιει το μηχανακι. Ενα μηχανακι χωματινο πρεπει να μπορει να επιβιωσει απο τις τουμπες, και φθορες να ειναι μονο αισθητικες και οχι λειτουργικες.
Ε...νταξ....δεν είπε κανείς ότι το GS ή οποιοδήποτε άλλο της κατηγορίας είναι χωμάτινα μηχανάκια.
Οτι μπορούν να πάνε και χώμα συζητάμε.

Στην ουσια αυτες οι μοτο εχουν ενα σκασμο πλαστικα για να εξυπηρετησουν την ασφαλτινη χρηση τους, τουμπες σε χωματοδρομους θα τα καταστρεψουν και κατα συνεπεια προβλημα με χρηση στο δρομο αργοτερα. Τα δε ηλεκτρονικα που μπορει να καταστραφουν δε τα λαμβανω καν υποψιν, αλλα θα ηθελα να δω πως θα μεταφερει καποιος το εκαστοτε μεγκα ον οφφ απο το βουνο που το τουμπιασε και δεν παιρνει μπρος. Το οτι παει καλυτερα απο ενα αντιστοιχο μοτο της κατηγοριας του δε σημαινει οτι παει και καλα, οπως επισης το οτι τα πανε και καποιοι δε σημαινει οτι κανει για αυτη τη χρηση. Εχω ξαναγραψει πως και με νυχοκοπτη κοβεις δεντρο, αυτο δε σημαινει πως φταινε αυτοι που δε μπορουν να το κανουν. Με την ιδια λογικη του οτι καποιοι τα πανε, και τα sbk μια χαρα ειναι για χωματα μιας και υπαρχουν πολλα βιντεακια με χιλιαρια superbikes που κανουν αλματα με χωματινα λαστιχα.

Η κατηγορια πουλαει γιατι εχει γινει αυτο που ηθελαν ολοι τοσα χρονια. Στριτ σπορ ανετες μηχανες που να μη μοιαζουν με παππουδιερες, αλλα να ειναι εξισου ανετες και χρηστικες...
Ολα έχουν να κάνουν με το TargetGroup της όποιας εταιρίας/μοντέλο μοτό ,καθώς κ με τις καταναλωτικές "ανάγκες" που αναλύουν τα μαρκετινκς.
Υπάρχουν μεγάλες μοτοσυκλέτες(1000cc+-) που έχουν σχεδιαστεί να πηγαίνουν καλύτερα χώμα ή καλύτερα άσφαλτο.
Δεν είναι όλες ίδιες.
ΟnOff το Varadero ....OnOff κ το 950SuperEnduro...μην τρελλαθούμε...καμία σχεση.
Υπάρχουν κάποιες ,πολύ λίγες ,που άγγιξαν το πραγματικό 50-50.
Την περασμένη 10ετία ,ήταν το 950/990ADV.
Aυτή την 10ετία ,(θα)είναι το CRF1000 (το οποίο είναι μια μεταχρονολογημένη συνταγή του από πάνω ,με Ιαπωνικά μπαχάρια)
Οι κινήσεις των εταιριών ,δείχνουν να πηγαίνουν σε αμιγώς(90%) ασφάλτινα 1300cc ,και 50/50 700-800άρια.

Ετσι λοιπον με προφαση "τα κανω ολα μετα τις δυο" δικαιολογειται η τιμη μιας μοτοσυκλετας που κανει οσο τρεις αξιολογοτατες αλλες μοτοσυκλετες, δημιουργοντας στην ουσια την μαλλον πρωτη luxury fashion sports bikes, κατι ευθεως αναλογο των πολυτελων suv τυπου x6 κλπ για να καλυψουν τον μεσο ευρωπαιο καλοπληρωμενο εργαζομενο που θελει να κανει 3 βολτες το χρονο και εχει λεφτα να του περισσευουν για να το κανει αυτο
ΑΚΡΙΒΕΣΤΑΤΑ!
Μην ξεχνάμε ότι είχε γεμίσει η ΨωροΚώσταιναΕλλάδα Cayen +X5/6 +....
Kαι ,να είστε σίγουροι ,ότι αν δεν είχε επέλθει η "Κρίση" ,ακόμα κι αυτοί που τα βρίζουν ,κι αυτοί Βεβε των 26.000 θα είχαν αγοράσει.
Μεγάλη υπόθεση η ψυχολογική αυτοεπιβεβαίωση.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Καλό είναι να γράφουμε πράγματα που ισχύουν..
Γεμάτο πλαστικά το gs...?
Πες τα!
Το τζιες αμα δεν παρει κωλοτουμπες ή δε χτυπησει σε σταθερο σημειο με φορα, δεν παθαινει τιποτα απο πτωσεις και σουρσιματα. Διαπιστωμενο πολλακις κι αυτο ;)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Πες τα!
Το τζιες αμα δεν παρει κωλοτουμπες ή δε χτυπησει σε σταθερο σημειο με φορα, δεν παθαινει τιποτα απο πτωσεις και σουρσιματα. Διαπιστωμενο πολλακις κι αυτο ;)
Ραι...α'πάναι βγάλαι τω τατουαζ ΒεΒε που χης χτοιπειση στων αιγκέφαλω σου ,λαίμαιναιςςςςςςςς....:p:roflmao::laugh:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πες τα!
Το τζιες αμα δεν παρει κωλοτουμπες ή δε χτυπησει σε σταθερο σημειο με φορα, δεν παθαινει τιποτα απο πτωσεις και σουρσιματα. Διαπιστωμενο πολλακις κι αυτο ;)
το μονο πλαστικο επανω του ειναι η ζελατινα, η οποια ειναι απο τετοιο υλικο ωστε να μην τραυματιζει τον χρηστη σε περιπτωση σπασιματος.
το υπολοιπο μηχανακι ειναι γεματο καγκελα και σιδερα και για αυτο δεν παθαινει τιποτα σε περιπτωση τουμπας.
κανενα προβολακι αν σπασει, το οποιο κοστιζει 20 ευρω η βαση η οποια πωλειται ξεχωριστα.
θυμασαι κατι αλλο πλαστικο που μου εχει διαφυγει....???
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Βαζω και ενα σχετικο βιδεακι για να δειτε πως πεφτεις με τις πομωνες και γιατι παιρνουμε μαζι τους μικρους με τα μικρα...:p

 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
το μονο πλαστικο επανω του ειναι η ζελατινα, η οποια ειναι απο τετοιο υλικο ωστε να μην τραυματιζει τον χρηστη σε περιπτωση σπασιματος.
το υπολοιπο μηχανακι ειναι γεματο καγκελα και σιδερα και για αυτο δεν παθαινει τιποτα σε περιπτωση τουμπας.
κανενα προβολακι αν σπασει, το οποιο κοστιζει 20 ευρω η βαση η οποια πωλειται ξεχωριστα.
θυμασαι κατι αλλο πλαστικο που μου εχει διαφυγει....???
μόνο άμα είσαι γκαντεμογαμόσαυρος και σε λένε Π***δέλη, μπορεί να πετύχεις όλες τις σπαρμένες πέτρες και να σπάσεις και φανάρι...., ας πούμε:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Τελικά είναι το gs ένα ψηλό zzr ή μήπως το zzr είναι ενα χαμηλό gs; γιατί εχω δει και zzr να μπαίνει χώμα. όπως εχω δει και παπακι να μπαίνει...Προσωπικα δε θα αγοραζα ουτε αγορασα ουτε gs adv ουτε κατι αντίστοιχο γιατι το θεωρω μαούνα για τα δεδομένα της καθημερινής μετακίνησης. σε ενα test ride (όχι gs) μαλιστα που επεσα σε μποτιλιάρισμα ταλαιπωρησα τον παλιό αεροελαιόψυκτο και ειδα οτι ζοριστηκε αρκετα στη ζεστη αλλά και μονο η αισθηση οτι εχεις ενα τεπόζιτο 30 λίτρα και μπορείς να κανεις 400-500 χιλιομετρα χωρις να σκεφτεσαι για βενζινάδικα κτλ σου προσδίδει άλλη αίσθηση...δλδ δυο φορες που εκανα test ride σε boxer σκεφτομουν καλα που δεν ειναι το gs γιατι θα το γεμιζα και θα με ξαναβλεπανε μετά από 2-3 μερες...κι εν τω μεταξυ με πηχυαίους τιτλους πηρε μηχανακι για test ride...και την εκανε για το γυρο του κοσμου.
το ερωτημα όμως δεν είναι πόσοι κατοχοι gs μπαίνουν χώμα κτλ...το ερώτημα είναι ο μέσος κάτοχος ktm 690 χωρίς ειδικό κοστουμάκι θα πάει ταξιδι και θα κάνει τα χλμ που κάνει ένα gs adv; αρα μιλάμε για 2 διαφορετικά μηχανακια που προοριζονται για αλλη χρηση. στο αμερικα εχει ο καθενας 2-3 για διαφορετικη χρηση.

και κατι αλλο...προσωπικά αν επελεγα να εχω μια μηχανη για τα δεδομενα της ελλαδας η on off ειναι μονοδρομος...οποιος εχει οδηγησει στην ελληνικη ασφαλτο καταλαβαινει. και χωμα να μην μπει ποτε...παλι ον οφφ χρειάζεται.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πάλι μονόδρομος...


Άγραφα το fazer, μια χαρά μονόδρομος και αυτό στις πέτρες.


Μονόδρομοι δεν υπάρχουν.
 

christos ktm R

Μέλος
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm adventure 990R
Yamaha xt 550
Piaggio liberty
honda cub 90
και για τους παραδόπιστους ανεβαζω μια φωτο απο το μεσο αναβατη μεγάλου on off...απόδειξη ότι το πηρε για να πηγαίνει στα βουνά και στα λαγκάδια...

Αν περνάμε κ το ίδιο μηνιάτικο κ εγω αυτό θα έπερνε για να πήγαινα στα βουνά κ στα λαγκαδια
 

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 690 rally.
Τα on off είναι κάτι σαν τα ελαστικά , έχουμε 80-20 ,50-50 ,70-30 κλπ κλπ ο καθένας αγοράζει σύμφωνα με τις ανάγκες του φυσικά ένα gs μπορεί να πάει καλά στο χώμα ,όχι όμως καλύτερα από ένα 1190R και φυσικά ένα 1190R θα πάει άσφαλτο όχι με την άνεση του 1200 .Γ αυτό περί ορεξεως κολοκυθόπιτα που λένε στο χωριό μου!!!

Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Επειδή τα λέει ο μακιγιαρισμένος αλλά κανείς δεν τον ακούει, η γνώμη ενός αγωνιζόμενου. Το GS πολύ καλό σε χωματόδρομους/χαλικόδρομους, όχι καλό σε πέτρα και λακκούβες. Και το τρέχει αγώνες, οπότε δεν είναι πληρωμένη γνώμη και σαφώς και δεν είναι με "γυαλιά" να τα βλέπει όλα τέλεια.

Maneuvering a big 1000cc plus motorcycle across terrain usually reserved for lighter machines can be a unique experience. “The feelings you get is the best part. Riding big bikes over this terrain makes you feel some special vibes as opposed to when you ride the same routes with other smaller bikes. It’s hard to explain to someone who hasn’t experienced it” And In Carles case the BMW has it’s ‘favorite’ kind of tracks. “She doesn’t like tracks with plenty of stones or big holes. But, when the kind of open gravel tracks appear that she likes, it’s an amazing sensation. Riding fast, passing other bikes before and after every turn. She’s completely controlled with only the right hand and one’s feet. There truly is no way of explaining the awesome sensation when you overtake an enduro bike while your big GS Adventure is howling beneath you!”

Deep ruts and holes, or 12 mi / 20 km of dunes are less than ideal terrain for the front telelever suspension. Deep river crossings that flood the engine makes for lost time while one has to extract the water from the boxer engine.


Adv Mad Cowboys - ADV Road
 
Τελευταία επεξεργασία:

Simitis

Μέλος
Όνομα
Πέτρος
Μοτό
Ducati Multistrada Enduro
Εγώ γιατί βρίσκομαι σε topic της BMW???

Στο πραγματικό θέμα μας όμως. Έχω περιέργεια να δω πως θα είναι το ΚΤΜ 1290 αυτό του 2019 το καλό με τα 30 Lt. Επίσης θα ήθελα πολύ να δω ένα BMW R nineT Adventure κάτι σαν το Urban που βγάζει άλλα πιο touring.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Επειδή τα λέει ο μακιγιαρισμένος αλλά κανείς δεν τον ακούει, η γνώμη ενός αγωνιζόμενου. Το GS πολύ καλό σε χωματόδρομους/χαλικόδρομους, όχι καλό σε πέτρα και λακκούβες. Και το τρέχει αγώνες, οπότε δεν είναι πληρωμένη γνώμη και σαφώς και δεν είναι με "γυαλιά" να τα βλέπει όλα τέλεια.

Maneuvering a big 1000cc plus motorcycle across terrain usually reserved for lighter machines can be a unique experience. “The feelings you get is the best part. Riding big bikes over this terrain makes you feel some special vibes as opposed to when you ride the same routes with other smaller bikes. It’s hard to explain to someone who hasn’t experienced it” And In Carles case the BMW has it’s ‘favorite’ kind of tracks. “She doesn’t like tracks with plenty of stones or big holes. But, when the kind of open gravel tracks appear that she likes, it’s an amazing sensation. Riding fast, passing other bikes before and after every turn. She’s completely controlled with only the right hand and one’s feet. There truly is no way of explaining the awesome sensation when you overtake an enduro bike while your big GS Adventure is howling beneath you!”

Deep ruts and holes, or 12 mi / 20 km of dunes are less than ideal terrain for the front telelever suspension. Deep river crossings that flood the engine makes for lost time while one has to extract the water from the boxer engine.

Adv Mad Cowboys - ADV Road
Τα συναισθηματα του δεν σου εκαναν εντυπωση?
Αυτα τα σπεσιαλ βαιμπς και οτι ειναι δυσκολο να περιγραψεις πως αισθανεσαι οδηγωντας τετοια μηχανακια στο χωμα??
Οτι ειναι ευκολο να το ελενχεις με ενα χερι και περναει τα αλλα μηχανακια απο πανω??
Τι λεμε τοσο καιρο εδω μεσα ??
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ γιατί βρίσκομαι σε topic της BMW???

Στο πραγματικό θέμα μας όμως. Έχω περιέργεια να δω πως θα είναι το ΚΤΜ 1290 αυτό του 2019 το καλό με τα 30 Lt. Επίσης θα ήθελα πολύ να δω ένα BMW R nineT Adventure κάτι σαν το Urban που βγάζει άλλα πιο touring.
Γιατι εισαι μια θεα.....
Και ψαχνουν εισαγωμενους, ενω εισαι ενας απο εμας,
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα συναισθηματα του δεν σου εκαναν εντυπωση?
Αυτα τα σπεσιαλ βαιμπς και οτι ειναι δυσκολο να περιγραψεις πως αισθανεσαι οδηγωντας τετοια μηχανακια στο χωμα??
Οτι ειναι ευκολο να το ελενχεις με ενα χερι και περναει τα αλλα μηχανακια απο πανω??
Τι λεμε τοσο καιρο εδω μεσα ??
Ναι δεν λέτε αυτό ακριβώς. Και ο άνθρωπος δεν λέει ότι περνάει αποπάνω ΠΑΝΤΟΥ, λέει ΜΟΝΟ εκεί που βολεύεται το GS δηλαδή στις φλαταδούρες με σκληρό έδαφος. Και με 21/18 τροχό. Δηλαδή ότι είπε και ο φοίνικας.

Προφανώς και το να κάνεις το "δύσκολο" με το "λάθος" μηχανάκι είναι ωραίο. Στα άγραφα με το στριτ και να βρίσκει από κάτω εκείνο δεν πέρασε καλά αλλά εγώ πολύ χάρηκα. Θα είχα περάσει καλύτερα οδηγικά με τον Πήγασο; Ναι. Θα είχα περάσει καλύτερα με ένα 690; Ναι. Με ένα DR650/KLR650/XR650/Dominator ή ένα 250 baja/djebel/domi κάτι; Ναι. Θα χάζευα και τοπίο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ναι δεν λέτε αυτό ακριβώς. Και ο άνθρωπος δεν λέει ότι περνάει αποπάνω ΠΑΝΤΟΥ, λέει ΜΟΝΟ εκεί που βολεύεται το GS δηλαδή στις φλαταδούρες με σκληρό έδαφος. Και με 21/18 τροχό. Δηλαδή ότι είπε και ο φοίνικας.

Προφανώς και το να κάνεις το "δύσκολο" με το "λάθος" μηχανάκι είναι ωραίο. Στα άγραφα με το στριτ και να βρίσκει από κάτω εκείνο δεν πέρασε καλά αλλά εγώ πολύ χάρηκα. Θα είχα περάσει καλύτερα οδηγικά με τον Πήγασο; Ναι. Θα είχα περάσει καλύτερα με ένα 690; Ναι. Με ένα DR650/KLR650/XR650/Dominator ή ένα 250 baja/djebel/domi κάτι; Ναι. Θα χάζευα και τοπίο.
Το εχω ξαναπει και το δειχνουμε σε καθε μας βολτα, οτι εδω μεσα ειναι πρωταγωνιστης ο αναβατης και μετα το σιδερο.
Στις βολτες μας περναμε καλα και υπαρχουν ολα τα ειδη on off μαζι μας.
Το πιο αξιοπεριεργο για εμενα και μετα απο 11 χρονια και 270000 χλμ με την πομωνα ειναι αλλο.
Οι κατοχοι μεγαλων GS τρωγαμε κραξιμο γιατι τα πηγαιναμε μονο για καφε και στο κολωνακι τριβαλιτσα
Τα παμε στα χωματα και τρωμε κραξιμο γιατι τα παμε.
Οποτε δεν ξερω τι να κανω ....εχω μπερδευτει:waiting:
 
Top Bottom