BMW R1250GS 2019

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Η BMW αναβαθμίζει τον Boxer και ανεβάζει τον κυβισμό στα 1.254cc. Αυξημένη θα είναι και η ισχύς του νέου κινητήρα, συγκεκριμένα μιλάμε για 136 ίππους, αντί των 125 του υπάρχοντος μοντέλου.

Οι πληροφορίες θέλουν επίσης, το νέο μοντέλο να φέρει κεφαλές με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, σύστημα το οποίο θα επιτρέψει στην απόδοση της ροπής να ρυθμιστεί με μεγαλύτερη ακρίβεια και να είναι ακόμη πιο ομαλή.

Η μοτοσυκλέτα δε θ'αλλάξει μόνο όσον αφορά το όνομα και το μηχανικό σύνολο, αλλά θα έχει και αρκετές αλλαγές στις διαστάσεις του. Συγκεκριμένα, θα αυξηθεί το μήκος της νέας R1250 GS Adventure, κατά 15 χιλιοστά. Το μεταξόνιο της νέας GS θα ανέρχεται στα 1.500 χιλιοστά, ενώ για την νέα GS Adventure η τιμή θα είναι στα 1.520 χιλιοστά.

Αυξημένο θα είναι ωστόσο και το βάρος στις νέες μοτοσυκλέτες. Η R1250GS αλλά και η Adventure έκδοσή της θα είναι κατά 5 κιλά βαρύτερες, από 244 στα 249 κιλά και από 263 στα 268 κιλά αντίστοιχα. Η αλλαγή αυτή πιθανόν οφείλεται σε χρήση νέου συστήματος εξάτμισης, ενώ εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η νέα R1250GS θα είναι σημαντικά πιο αθόρυβη από το απερχόμενο μοντέλο. Συγκεκριμένα, δηλώνεται ότι η μοτοσυκλέτα θα έχει επίπεδα θορύβου 88 dB, τα οποία είναι 4 dB λιγότερα από τα 92 του υπάρχοντος.

Σύμφωνα με βρετανικές πηγές, η εμφάνιση του νέου R1250GS θα γίνει τον Οκτώβριο στην Intermot της Κολωνίας.
Πηγή 1

Πηγή 2
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Η BMW αναβαθμίζει τον Boxer και ανεβάζει τον κυβισμό στα 1.254cc. Αυξημένη θα είναι και η ισχύς του νέου κινητήρα, συγκεκριμένα μιλάμε για 136 ίππους, αντί των 125 του υπάρχοντος μοντέλου.

Οι πληροφορίες θέλουν επίσης, το νέο μοντέλο να φέρει κεφαλές με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, σύστημα το οποίο θα επιτρέψει στην απόδοση της ροπής να ρυθμιστεί με μεγαλύτερη ακρίβεια και να είναι ακόμη πιο ομαλή.

Η μοτοσυκλέτα δε θ'αλλάξει μόνο όσον αφορά το όνομα και το μηχανικό σύνολο, αλλά θα έχει και αρκετές αλλαγές στις διαστάσεις του. Συγκεκριμένα, θα αυξηθεί το μήκος της νέας R1250 GS Adventure, κατά 15 χιλιοστά. Το μεταξόνιο της νέας GS θα ανέρχεται στα 1.500 χιλιοστά, ενώ για την νέα GS Adventure η τιμή θα είναι στα 1.520 χιλιοστά.

Αυξημένο θα είναι ωστόσο και το βάρος στις νέες μοτοσυκλέτες. Η R1250GS αλλά και η Adventure έκδοσή της θα είναι κατά 5 κιλά βαρύτερες, από 244 στα 249 κιλά και από 263 στα 268 κιλά αντίστοιχα. Η αλλαγή αυτή πιθανόν οφείλεται σε χρήση νέου συστήματος εξάτμισης, ενώ εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η νέα R1250GS θα είναι σημαντικά πιο αθόρυβη από το απερχόμενο μοντέλο. Συγκεκριμένα, δηλώνεται ότι η μοτοσυκλέτα θα έχει επίπεδα θορύβου 88 dB, τα οποία είναι 4 dB λιγότερα από τα 92 του υπάρχοντος.

Σύμφωνα με βρετανικές πηγές, η εμφάνιση του νέου R1250GS θα γίνει τον Οκτώβριο στην Intermot της Κολωνίας.
Πηγή 1

Πηγή 2
πεθανε το χωμα τελειως .....
ζητω η ασφαλτος
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
πεθανε το χωμα τελειως .....
ζητω η ασφαλτος
Γιατί το λες αυτό πλι μ' ;;;;
έχεις δει στο χώμα το LC? Ή έτσι φαντάζεσαι λόγω προδιαγραφών;
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αφού οι πελάτες δεν θέλουν χώμα.

Θέλουν κολωνάκι και πουλ μουρ. Η εταιρία και παρέχει και ξεπουλάει.
Εσύ πάλι Γιάννη, + ένα βήμα από το Στέργιο.
Τα έχετε καβαλήσει τα LC στο χώμα;;;;
Γιατί αυτοί που τα έκαναν και τεστ πρόσφατα, άλλα έγραψαν ;)


ΥΓ: αφήνω τη δική μου αποψη στην πάντα, δεν έχει νόημα....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εσύ πάλι Γιάννη, + ένα βήμα από το Στέργιο.
Τα έχετε καβαλήσει τα LC στο χώμα;;;;
Γιατί αυτοί που τα έκαναν και τεστ πρόσφατα, άλλα έγραψαν ;)


ΥΓ: αφήνω τη δική μου αποψη στην πάντα, δεν έχει νόημα....
Θοδωρή μην το παίρνεις προσωπικά. Το έχω οδηγήσει άσφαλτο με τις καλύτερες εντυπώσεις, με κάποιες ενστάσεις εργονομίας και αίσθησης που λογικά οι δεύτερες συνηθίζονται.


Το 95% των πελατών δεν βλέπει χώμα. Αν δεν θες να το λέμε δεν πειράζει, αλλά δεν θα το αλλάξει σαν γεγονός.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θοδωρή μην το παίρνεις προσωπικά. Το έχω οδηγήσει άσφαλτο με τις καλύτερες εντυπώσεις, με κάποιες ενστάσεις εργονομίας και αίσθησης που λογικά οι δεύτερες συνηθίζονται.


Το 95% των πελατών δεν βλέπει χώμα. Αν δεν θες να το λέμε δεν πειράζει, αλλά δεν θα το αλλάξει σαν γεγονός.
Άλλο το τι κάνει το 95% των πελατών, κι άλλο το τι μπορεί να κάνει το μηχανάκι. Και πες το όσο θες, τι να με πειράξει; Φασολάδα είναι;:D:p

Εδώ, στο άρθρο παρουσίασης της μηχανής, λέμε για τι δυνατότητές της, όχι για των κατόχων τις δυνατότητες. Ο Στέργιος είπε "κι άλλο άσφαλτο"..., πέθανε το χώμα.... Συμφώνησες και πήγες και πάρα πέρα. Μ' αυτή σας την άποψη διαφωνώ. Όχι με τις συνήθειες των κατόχων, που ουδώλως με αποσχολούν ;)
Το μηχανάκι πάει χώμα , τουλάχιστον όσο και τα άλλα μεγάλα on/off και συνήθως βγαίνει 2ο (μετά τα αντίστοιχα ΚΤΜ). Όπως πάντα δηλαδή (και πάντα για το χώμα μιλάω, όχι συνολικά).
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εγώ δεν συμφώνησα με το ότι το μηχανάκι δεν μπορεί, ούτε πήγα πουθενά, τα κολλάς αυθαίρετα. Μίλησα καθαρά και μόνο για το τι θέλουν οι ιδιοκτήτες. Για τους χωματερούς, χρειάζονται πέντε κιλά έξτρα; Όχι. Χρειάζεται αυξημένη πολυπλοκότητα και πλάτος μοτοσικλέτας; Όχι. Χρειάζεται μεγαλύτερο μεταξόνιο; Όχι. Χρειάζεται... 4db πιο ήσυχη εξάτμιση; Όχι.

Αντιθέτως χρειάζεται αδυνάτισμα (συνταγή που ούτε στο 850 ακολούθησαν-γιατί άραγε), ομαλοποίηση της ροπής (που έγινε με τον βαρύ σφόνδυλο και τις αλλαγές στην τροφοδοσία και φαίνεται στα δυναμοδιαγράμματα των τελευταίων ετών), καλύτερη λειτουργία των ηλεκτρονικών αναρτήσεων (που επίσης έγινε και χωράει βελτίωση ακόμα).


Οπότε το 95% των πελατών, επιβάλλει άχρηστα πράγματα στο 5% που θα το βάλει χώμα γιατί... Αυτά πουλάνε. Αυτό είπα και ουδέν άλλο.


Την ατάκα "πέθανε το χώμα" την λένε και οι κατεμάδες με τα 990 για τα 1190/1090/1290 αλλά η πράξη τους διαψεύδει. Προφανώς και το 1250 στα χέρια του αναβάτη που δεν το λυπάται θα πάει όπου πάει και το 1200. Η πορεία της εξέλιξης όμως είναι αρνητική, σε αντίθεση με της ΚΤΜ όπου δείχνει πως σέβεται τον περιπετειώδη πελάτη, προφανώς επίσης γιατί αυτό ζητάει από αυτήν.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@amyroukai Ετσι οπως εχουν δημοσιευτει τα ποστ, μπορει να μην εννοουσες συμφωνια, ομως ετσι δειχνει.
Διαβασε το ποστ του Στεργιου κι υστερα το δικο σου.
Πώς να καταλαβω οτι διαφωνησες;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Με την ίδια λογική θα έπρεπε να λες και στον Λέρος τα ίδια αφού έγραψε αμέσως μετά

Εντάξει ο Στέργιος είναι στερημενο αγόρι, έχει το ακαταλόγιστο.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Με την ίδια λογική θα έπρεπε να λες και στον Λέρος τα ίδια αφού έγραψε αμέσως μετά

Εντάξει ο Στέργιος είναι στερημενο αγόρι, έχει το ακαταλόγιστο.
Ο 1190 Λερος εγραψε κατι που δεν καταλαβα...
Δεν ξερω ποιο μονοδρομο εννοει. Μονοδρομος ειναι ενας:cool:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ναι, τρία χρόνια μετά που θα έχει τελειώσει το beta testing που θα κάνουν οι πελάτες.
Για πες ένα παράδειγμα. Να σε καταλάβουμε κι εμείς. ;)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η δικιά σου ή γνώμη δεν πιάνεται, γιατί είσαι gsmaniac!!! :p
Πιάνεται δεν πιάνεται.... Οι Γερμαναράδες έχουν βάλει το τρένο στις ράγες!
Δεν αφήνουν την κορυφή με τίποτα.
Το αν μας αρέσει ή όχι, μου θυμίζει τα γεροντια πριν 15-20 χρόνια που έλεγαν τα ίδια για τα πρώτα μαστόδοντα.
Κανονικό μαπετ σόου.
 
Top Bottom