Κάποτε ,όχι πολύ παλιά ,τ'απεχθανόμουν τα ΒεΒέ τα 1200αρια.
Τα θεωρούσα πολύ βαριά κ πολύ ογκώδη για μοτοσυκλέτες.
Και ήμουν σίγουρος ,οτι οι κάτοχοί τους ,τα ψώνιζαν μόνον για να εντυπωσιάζουν με τον όγκο κ το κόστος τους.
Εχοντας κάνει αρκετά Ον κ Οφ χλμ με διάφορα παλληκάρια απο δω μέσα ,έχω πλέον αναθεωρήσει.
Οι μοτοσυκλέτες είναι ικανότατες ολούθε ,κ δικαίως κοστίζουν όσο ,κ δικαίως πουλάνε τόσο.
Η αλήθεια για το χώμα ,είναι κάπου στη μέση.
Για τον όγκο/βάρος τους ,είναι ικανότατες.
Και αυτό οφείλεται στο R&D της BMW κ στην τεχνολογία που κουβαλάνε.
Φυσικά ένα 990 είναι πολύ ικανότερο από ένα R1200GS στο χώμα.
Αντίστοιχα το R1200GS είναι Βασιλικότερο στην άσφαλτο σε σχέση με το 990.
Οσο για το πέσιμο ,αφού σηκώνει ο gsmaniac το ΑDVe από χάμου ,όλοι μπορούν να το σηκώσουν.
Ο forester δεν πιάνεται ,γιατί είναι κομμάντο ,και αλλίμονό του αν του'μενε πεσμένη.
Σίγουρα ένα 690 είναι διασκεδαστικότερο κ ασφαλέστερο στο χώμα.
Κι ένα EXC500 ακόμα πιό...
Αλλά ,όταν πρέπει να κάνεις 350 χλμ για να μπείς χώμα ,ή 450 χλμ βραδιάτικης επιστροφής μετά από 3ήμερο χωμάτινο σκηνο/εκδρομικό ,ένα ,MEGA On-Off σε αποζημιώνει ισορροπημένα.
Το ΑΝ κάποιος δεν το βάζει χώμα επειδή λυπάται τα λ7 που κάνει ,ή δεν έχει άλλα λ7 να το συντηρήσει-αποκαταστήσει βλάβες κ φθορές που συνεπάγεται η χωμάτινη χρήση ,δεν αποτελεί τεκμήριο ότι η μοτοσυκλέτα δεν μπορεί.
Το οτι κάποιος έχει άλλη άποψη (όπως είχα κι εγώ) επειδή δεν εχει ιδίαν αντίληψη των συγκεκριμένων μοτοσυκλετών ,δεν είναι μεμπτό.
Αλλά ,αν τις ζήσει από κοντά ,αναθεωρεί.
Ολα βέβαια ,έχουν ΚΥΡΙΩΣ να κάνουν με τα ΧΕΡΙΑ ,την Ψυχή ,κ την Τρέλλα του αναβάτη/κατόχου της εκάστοτε μοτό.
ΥΓ: Προσωπικά ,δεν θα'παιρνα ποτε GS1200ADV ,για να κάνω χωμάτινα τύπου Troffy.
To θεωρώ κουραστικό ,επώδυνο κι επικίνδυνο για το κορμί μου ,κι αβάσταχτο για την τσέπη μου.
Η εμπειρία ομως από τους συν-τροχους εδώ μέσα ,έχει αποδείξει ότι:
Αν κάποιος θέλει κ μπορεί να το υποστηρίξει σωματικά κ οικονομικά ,η Γελάδα η γμμένη Μπορεί να τον πάει κ να τον φέρει ολούθε !!!