Ε...νταξ....δεν είπε κανείς ότι το GS ή οποιοδήποτε άλλο της κατηγορίας είναι χωμάτινα μηχανάκια.Ειναι λαθος να λες οτι αν δε μπορεις να συντηρησεις τις τουμπες δε φταιει το μηχανακι. Ενα μηχανακι χωματινο πρεπει να μπορει να επιβιωσει απο τις τουμπες, και φθορες να ειναι μονο αισθητικες και οχι λειτουργικες.
Οτι μπορούν να πάνε και χώμα συζητάμε.
Ολα έχουν να κάνουν με το TargetGroup της όποιας εταιρίας/μοντέλο μοτό ,καθώς κ με τις καταναλωτικές "ανάγκες" που αναλύουν τα μαρκετινκς.Στην ουσια αυτες οι μοτο εχουν ενα σκασμο πλαστικα για να εξυπηρετησουν την ασφαλτινη χρηση τους, τουμπες σε χωματοδρομους θα τα καταστρεψουν και κατα συνεπεια προβλημα με χρηση στο δρομο αργοτερα. Τα δε ηλεκτρονικα που μπορει να καταστραφουν δε τα λαμβανω καν υποψιν, αλλα θα ηθελα να δω πως θα μεταφερει καποιος το εκαστοτε μεγκα ον οφφ απο το βουνο που το τουμπιασε και δεν παιρνει μπρος. Το οτι παει καλυτερα απο ενα αντιστοιχο μοτο της κατηγοριας του δε σημαινει οτι παει και καλα, οπως επισης το οτι τα πανε και καποιοι δε σημαινει οτι κανει για αυτη τη χρηση. Εχω ξαναγραψει πως και με νυχοκοπτη κοβεις δεντρο, αυτο δε σημαινει πως φταινε αυτοι που δε μπορουν να το κανουν. Με την ιδια λογικη του οτι καποιοι τα πανε, και τα sbk μια χαρα ειναι για χωματα μιας και υπαρχουν πολλα βιντεακια με χιλιαρια superbikes που κανουν αλματα με χωματινα λαστιχα.
Η κατηγορια πουλαει γιατι εχει γινει αυτο που ηθελαν ολοι τοσα χρονια. Στριτ σπορ ανετες μηχανες που να μη μοιαζουν με παππουδιερες, αλλα να ειναι εξισου ανετες και χρηστικες...
Υπάρχουν μεγάλες μοτοσυκλέτες(1000cc+-) που έχουν σχεδιαστεί να πηγαίνουν καλύτερα χώμα ή καλύτερα άσφαλτο.
Δεν είναι όλες ίδιες.
ΟnOff το Varadero ....OnOff κ το 950SuperEnduro...μην τρελλαθούμε...καμία σχεση.
Υπάρχουν κάποιες ,πολύ λίγες ,που άγγιξαν το πραγματικό 50-50.
Την περασμένη 10ετία ,ήταν το 950/990ADV.
Aυτή την 10ετία ,(θα)είναι το CRF1000 (το οποίο είναι μια μεταχρονολογημένη συνταγή του από πάνω ,με Ιαπωνικά μπαχάρια)
Οι κινήσεις των εταιριών ,δείχνουν να πηγαίνουν σε αμιγώς(90%) ασφάλτινα 1300cc ,και 50/50 700-800άρια.
ΑΚΡΙΒΕΣΤΑΤΑ!Ετσι λοιπον με προφαση "τα κανω ολα μετα τις δυο" δικαιολογειται η τιμη μιας μοτοσυκλετας που κανει οσο τρεις αξιολογοτατες αλλες μοτοσυκλετες, δημιουργοντας στην ουσια την μαλλον πρωτη luxury fashion sports bikes, κατι ευθεως αναλογο των πολυτελων suv τυπου x6 κλπ για να καλυψουν τον μεσο ευρωπαιο καλοπληρωμενο εργαζομενο που θελει να κανει 3 βολτες το χρονο και εχει λεφτα να του περισσευουν για να το κανει αυτο
Μην ξεχνάμε ότι είχε γεμίσει η
Kαι ,να είστε σίγουροι ,ότι αν δεν είχε επέλθει η "Κρίση" ,ακόμα κι αυτοί που τα βρίζουν ,κι αυτοί Βεβε των 26.000 θα είχαν αγοράσει.
Μεγάλη υπόθεση η ψυχολογική αυτοεπιβεβαίωση.