BMW R1250GS 2019

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ειναι τρελός ο Ιταλός...
Είδα το βίντεο χτες το βράδυ.

Αυτό που μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση δεν ήταν τόσο το GS, τις δυνατότητες του οποίου έχουμε δει και στα χέρια ελλήνων αναβατών όσο η διαφορά που είχε το βίντεο της παρουσίασης με το βίντεο του ιδίου αναβάτη με την Multi 1260 Enduro. Στο GS τα πλάνα μοιάζουν τραβηγμένα καβάλα σε κομπρεσέρ, ενώ στην Multi μοιάζει να κινείται σε άσφαλτο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εννοείς ότι στο GS πίεζε περισσότερο από ό,τι στο Multi ή ότι το Μulti είχε λιγότερους κραδασμούς λόγω κινητήρα και ανάρτησης;
Η εντύπωση που δίνει το βίντεο είναι ότι η συμβατική ανάρτηση του multi απορροφά τις ανωμαλίες στο χώμα καλύτερα. Βέβαια τα πλάνα ήταν πολύ περιορισμένα σε σχέση με το βίντεο του gs.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ισως έχεις δίκιο...πάντως η διαδρομή στο Multi από τα 200mm μπρος πίσω έπεσε στα 185mm...βεβαια πολλες παράμετροι παίζουν ρόλο από τα ελατήρια μέχρι το λάδι κτλ...Υποτίθεται ότι το GS είναι η HP που πρέπει να εχει και λίγο παραπάνω διαδρομή από το απλό GS.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να κάνω μια ερώτηση και να μη θεωρηθεί προβοκατόρική γιατί απλούστατα τα των BMW -καθότι εντελώς απροσέγγιστα- δεν τα γνωρίζω.
Κάτι θεματάκια με το μπροστινό που είχαν αναφερθεί στο προηγούμενο μοντέλο διορθώθηκαν στο 1250;
Στα τελευταία 1200 (προ 1250) διορθώθηκαν;
Και αν ναι με ποιόν τρόπο;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
σε όλα τα υδρόψυκτα 1200, σε άλλα με "τεχνική ενέργεια" ενίσχυσης του άνω άκρου, σε άλλα με αλλαγή καλαμιών και οι νέες παραγωγές είχαν διαφορετικό άνω άκρο (google it για να το δεις)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
σε όλα τα υδρόψυκτα 1200, σε άλλα με "τεχνική ενέργεια" ενίσχυσης του άνω άκρου, σε άλλα με αλλαγή καλαμιών και οι νέες παραγωγές είχαν διαφορετικό άνω άκρο (google it για να το δεις)
Αυτό με την "τεχνική ενέργεια" (ποντάρισμα και δακτύλιο) το είχα δει αλλά δεν είχα εντοπίσει τα περί αντικατάστασης.

Για το δικό μου γούστο είναι η ομορφότερη μηχανή τουρισμού που κυκλοφορεί εκεί έξω, πάντα ήταν!
Δεν αναφέρομαι στις χωμάτινες δυνατότητες κτλ γιατί αν ήταν ποτέ εφικτό να την αποκτήσω, χώμα θα έβλεπε μόνο την Άνοιξη από εκείνο το κόκκινο που μας φέρνει ο άνεμος από την Αφρική. Φυσικά θα είχα πανάκι με μικρο-ίνες και τα λοιπά, τα θεωρώ αυτονόητα :p

...α ναι και θα ήταν μπλε!
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Αυτό με την "τεχνική ενέργεια" (ποντάρισμα και δακτύλιο) το είχα δει αλλά δεν είχα εντοπίσει τα περί αντικατάστασης.

Για το δικό μου γούστο είναι η ομορφότερη μηχανή τουρισμού που κυκλοφορεί εκεί έξω, πάντα ήταν!
Δεν αναφέρομαι στις χωμάτινες δυνατότητες κτλ γιατί αν ήταν ποτέ εφικτό να την αποκτήσω, χώμα θα έβλεπε μόνο την Άνοιξη από εκείνο το κόκκινο που μας φέρνει ο άνεμος από την Αφρική. Φυσικά θα είχα πανάκι με μικρο-ίνες και τα λοιπά, τα θεωρώ αυτονόητα :p ...α ναι και θα ήταν μπλε!
σαν και μενα δηλαδη.....
που περιμενω τον χειμωνα για να πλυθει......
ωραιο πραμα η βροχουλα..... εεεεεεεεε????
:laugh::laugh::laugh::laugh:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
σαν και μενα δηλαδη.....
που περιμενω τον χειμωνα για να πλυθει......
ωραιο πραμα η βροχουλα..... εεεεεεεεε????
:laugh::laugh::laugh::laugh:
Εμείς οι δυο είμαστε διδυμάκια Γλυκογιώργη μου, τι να λέμε μιλάνε οι εικόνες

 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Εμείς οι δυο είμαστε διδυμάκια Γλυκογιώργη μου, τι να λέμε μιλάνε οι εικόνες

ρε φιλε... ρεεεε φιιιιλε....
το μηχανακι το γνωριζω....
εκει δεξια ομως ?????
ενα ασπρο στρογγυλο πραμα και παραδιπλα ενα πορτοκαλι , τι ειναι ?????
το μπλε πανακι ειναι επισης γνωριμο.....
με ενα τετοιο καθαριζω το σπιτι.....
μου τ΄ αγοραζει η :inlove: μου (@Alexandra )......

:cool::cool::cool:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αυτό με την "τεχνική ενέργεια" (ποντάρισμα και δακτύλιο) το είχα δει αλλά δεν είχα εντοπίσει τα περί αντικατάστασης.

Για το δικό μου γούστο είναι η ομορφότερη μηχανή τουρισμού που κυκλοφορεί εκεί έξω, πάντα ήταν!
Δεν αναφέρομαι στις χωμάτινες δυνατότητες κτλ γιατί αν ήταν ποτέ εφικτό να την αποκτήσω, χώμα θα έβλεπε μόνο την Άνοιξη από εκείνο το κόκκινο που μας φέρνει ο άνεμος από την Αφρική. Φυσικά θα είχα πανάκι με μικρο-ίνες και τα λοιπά, τα θεωρώ αυτονόητα :p

...α ναι και θα ήταν μπλε!
Το μακρινό 2007 κάπως έτσι ξεκίνησα την συμβίωση μαζί της, με πανάκια και κρεμουλες... Μέχρι αυτό το παλιό βακτιριουμ σε αναγκάζει να το βάλεις στο χώμα και να καταλάβεις ότι είναι φτιαγμένη και για αυτό!
Εύχομαι να τα καταφέρνουμε οικονομικά στο μέλλον και να τα βλέπουμε σε δικα μας βίδεο και φώτο λασπωμενα και γυαλισμένα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το μακρινό 2007 κάπως έτσι ξεκίνησα την συμβίωση μαζί της, με πανάκια και κρεμουλες... Μέχρι αυτό το παλιό βακτιριουμ σε αναγκάζει να το βάλεις στο χώμα και να καταλάβεις ότι είναι φτιαγμένη και για αυτό!
Εύχομαι να τα καταφέρνουμε οικονομικά στο μέλλον και να τα βλέπουμε σε δικα μας βίδεο και φώτο λασπωμενα και γυαλισμένα.
Αναμφισβήτητα πρόκειται για άψυχα αντικείμενα και πρέπει να τα χρησιμοποιούμε με τρόπο που να τα χαιρόμαστε εμείς που είμαστε έμψυχοι.
Απλά εγώ με το 250άρι μου ονειρεύομαι να καλύπτω κάθε χωμάτινη απόδραση ασχέτου αποστάσεως και ημερών, αυτό με χαροποιεί και για αυτό το σκοπό στήθηκε όπως στήθηκε. Οπότε αν -λέω ΑΝ- ποτέ μου κάτσει το joker ξέρω από τώρα ποια θα είναι η χρήση ενός RxxxxGS (τα "x" μπήκαν γιατί μέχρι τότε μπορεί να έχει γίνει και 1350 :p ) Με μια τέτοια μηχανή θέλω να γνωρίσω ακόμη περισσότερο την Ευρώπη (που λατρεύω) και γιατί όχι και ακόμη παραπέρα.
Ένας άλλος λόγος που πολλά χρόνια κουβαλούσα αυτόν τον κρυφό πόθο -άσχετα αν τον έδιωχνα άμεσα από τη σκέψη μου- ήταν ότι γεννήθηκα στο Μόναχο το οποίο θεωρώ πατρίδα μου (το Μόναχο, όχι τη Γερμανία) και ότι ο πατέρας μου εργαζόταν στην BMW.
 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αναμφισβήτητα πρόκειται για άψυχα αντικείμενα και πρέπει να τα χρησιμοποιούμε με τρόπο που να τα χαιρόμαστε εμείς που είμαστε έμψυχοι.
Απλά εγώ με το 250άρι μου ονειρεύομαι να καλύπτω κάθε χωμάτινη απόδραση ασχέτου αποστάσεως και ημερών, αυτό με χαροποιεί και για αυτό το σκοπό στήθηκε όπως στήθηκε. Οπότε αν -λέω ΑΝ- ποτέ μου κάτσει το joker ξέρω από τώρα ποια θα είναι η χρήση ενός RxxxxGS (τα "x" μπήκαν γιατί μέχρι τότε μπορεί να έχει γίνει και 1350 :p ) Με μια τέτοια μηχανή θέλω να γνωρίσω ακόμη περισσότερο την Ευρώπη (που λατρεύω) και γιατί όχι και ακόμη παραπέρα.
Ένας άλλος λόγος που πολλά χρόνια κουβαλούσα αυτόν τον κρυφό πόθο -άσχετα αν τον έδιωχνα άμεσα από τη σκέψη μου- ήταν ότι γεννήθηκα στο Μόναχο το οποίο θεωρώ πατρίδα μου (το Μόναχο, όχι τη Γερμανία) και ότι ο πατέρας μου εργαζόταν στην BMW.
Για το φίλο STF...επειδή μου θύμισε το Muenchen...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για το φίλο STF...επειδή μου θύμισε το Muenchen...
Να 'σαι καλά Al!
Μια που έβαλες αυτή τη φωτογραφία. Οι τέσσερις κύλινδροι (που στη πραγματικότητα είναι οκτώ γιατί χωρίζονται λίγο πιο ψηλά από το μέσον του ύψους τους) δεν ακουμπάνε στο έδαφος αλλά είναι αναρτημένοι στο κυρίως κτίριο στο κέντρο του οικοδομήματος.
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Ανάκληση στις Η.Π.Α. ...πιο συγκεκριμένα, η ανάκληση που έγινε γνωστή από την ΝΗΤSA, την Εθνική Υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας της Αμερικής, αφορά έναν πολύ σοβαρό τομέα: Πρόκειται για ένα κατασκευαστικό λάθος που επηρεάζει ένα αξονάκι και τα κουζινέτα στα οποία εδράζεται στο σημείο που ενώνεται το ψαλίδι (Paralever) με τον άξονα της τελικής μετάδοσης. Πιθανώς κάποια από αυτά τα κουζινέτα να μην έχουν κατασκευαστεί σωστά στα επιθυμητά στάνταρ και όταν επανατοποθετηθούν μετά από κάποιο service μπορεί να σπάσουν. Σε αυτή την περίπτωση η σύνδεση μεταξύ ψαλιδιού και τροχού θα ήταν χαλαρή, οδηγώντας σε προβλήματα σταθερότητας.

Επίσης, ανακοινώθηκε και μια δεύτερη ανάκληση, με λιγότερο σοβαρές συνέπειες, η οποία αφορά ένα πολύ ευρύτερο φάσμα μοντέλων (ουσιαστικά όλη την γκάμα των boxer: τα R1250 GS/R/RS/RT και NineT) παραγωγής από το 2018 μέχρι και το 2020. Σε αυτή την περίπτωση έχουμε να κάνουμε με την αντικατάσταση του δοχείου υγρών φρένων, με ένα άλλο διαφορετικού χρώματος. Το δοχείο της αρχικής τοποθέτησης είναι αρκετά σκούρο και εμπίπτει στα αμερικάνικα στάνταρ ασφαλείας, καθώς το προειδοποιητικό κείμενο πάνω στο δοχείο δεν μπορεί να διαβαστεί σωστά και μπορεί να οδηγήσει σε λάθος ερμηνεία και κατά συνέπεια σε λανθασμένη συντήρηση.

Και οι δύο ανακλήσεις έχουν προγραμματιστεί στην Αμερική να ξεκινήσουν τον Μάιο. Σε ό,τι αφορά την χώρα μας, μετά από επικοινωνία που είχαμε με την BMW Hellas, μας ενημέρωσαν ότι μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει κάποια τεχνική ανάκληση ασφαλείας που να αφορά κάποιο από τα δύο θέματα, καθώς σε τέτοια περίπτωση θα υπήρχε ενημέρωση των πελατών του δικτύου και του ειδικού τύπου. Εάν όμως κάποια από τα δύο θέματα εμπίπτουν στην κατηγορία των τεχνικών ανακλήσεων απλής μορφής,
τότε οι ιδιοκτήτες θα λάβουν προσωπική ενημέρωση, κατά την προγραμματισμένη επίσκεψή τους στο συνεργείο.
 
Top Bottom