BMW R1250R 2019-2024 "Εντυπώσεις στο δρόμο, αξεσουάρ, τροποποιήσεις, προβλήματα και λύσεις"

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Τελικά μπήκαν οι αποστάτες, μένει η δοκιμή σε ταξίδι για να δω διάφορες



Advphone
Σιγά σιγά θα το κάνεις gs σιγανόπαπαδιά :p
 

R Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
R1250r
Σιγά σιγά θα το κάνεις gs σιγανόπαπαδιά :p
Σήμερα ο Δημήτρης στην perfect fairing πήρε μέτρα για να βγάλει αποστάτες για τους πίσω μαρσπιεδες, για να γλυτώσω το τσόκαρο της κυραλενης
Είναι η τελευταία μοντα ...και ήρθε στα μέτρα μας, πιστευω
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Σήμερα ο Δημήτρης στην perfect fairing πήρε μέτρα για να βγάλει αποστάτες για τους πίσω μαρσπιεδες, για να γλυτώσω το τσόκαρο της κυραλενης
Είναι η τελευταία μοντα ...και ήρθε στα μέτρα μας, πιστευω
Το έχω κάνει και εγώ στο 1090 ,είναι μάνα ;)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
WR250R
Ήρθαν και οι δυο ιδιαίτερες βίδες-αποστάτες με τα έξω κι έσω σπείρωματα και επιτέλους τοποθετήθηκε και το spoiler που υποτίθεται ότι βελτιώνει ακόμη περισσότερο την αεροδυναμική ροή του αέρα.











Το Σάββατο που έρχεται τη φορτώνω με τον πλήρη ταξιδιωτικό εξοπλισμό και φεύγω για δοκιμή τεσσάρων ημερών.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
WR250R
Χθες πήγα στο Motoraid για την επιλογή νέου Tank Bag.

Αυτό που ήδη έχω ήταν ότι πρέπει για το Nuda900R (που είχε την τάπα στα αριστερά της άνω επιφάνεις του ψευδοντεπόζιτου) αλλά όχι για το R1250R. Οπότε το μέχρι τώρα υπάρχον θα μπει στις αγγελίες.


Είχα στο μυαλό μου 4 επιλογές και τελικά κατέληξα στην αδιάβροχη εκδοχή του PRO CITY (WP) της SW-Motech, με χωρητικότητα 9 λίτρων που τοποθετείται με μαγνητικό σύστημα Tank-ring Quick Lock.

Γενικότερα ως φιλοσοφία προσπαθώ όλος ο ταξιδιωτικός εξοπλισμός μου να είναι τόσο-όσο από άποψη μεγεθών χωρίς υπερβολές. Το προηούμενο μου Tank Bag ήταν πάλι της SW-Motech και ήταν 12-15 λίτρα και δεν το γέμισα ποτέ ούτε καν στα 12 λίτρα. Οπότε τώρα φλέρταρα αρκετά με την ιδέα να πάρω των 6 λίτρων αλλά "συμβιβάστηκα" στα 9 λίτρα γιατί σκέφτηκα ότι ίσως κάποιες στιγμές θελήσω να βολέψω και το Drone εκεί μέσα ή το έξτρα άνω αδιάβροχο που έχω (υπάρχει και πλήρες σετ που βάζω στο πίσω σακίδιο αλλά εύκολα προσβάσιμο.










Μου άρεσε πολύ ότι ουσιαστικά το Tank Bag δεν ακουμπάει στο ντεπόζιτο (ακόμη και αν είναι φορτωμένο) και η διευρυμένη χρήση μαγνητών που έχει το συγκεκριμένο Tank Bag, τόσο στο Quick Lock (κυριολεκτικά ο μαγνήτης σου "παίρνει μέσα από τα χέρια το βαλιτσάκι" κατά την σχεδόν αυτόματη τοποθέτηση) όσο και στο κάλυμμα και τα φερμουάρ του Tank Bag, Είναι κάπως τσιμπημένη η τιμή του στα 220+30 ευρώ (γίνεται κάποια έκπτωση όταν τα αγοράζεις σετ) αλλά σπάνια με θυμάμαι να μετάνιωσα για μια ψαγμένη ακριβή αγορά.
















Αυτή ήταν η τελευταία προσθήκη χώρου φόρτωσης για ταξίδια στην Ευρώπη.

Έτσι έχω:
Δυο σκληρές πλαϊνες βαλίτσες των 15 λίτρων (30 λίτρα συνολικά)
Ένα σακίδιο σχάρας 32-42 λίτρων
Tank Bag 9 λίτρων.
Σακίδιο πλάτης 3 λίτρων.

Σύνολο, 74 λίτρα επεκτάσιμα μέχρι τα 84 λίτρα (ελπίζω όχι).

Ψάχνω σύντροφο που να αρκείται σε αυτά τα νούμερα αλλά όλες με απορρίπτουν....
 
Τελευταία επεξεργασία:

R Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
R1250r
Χθες πήγα στο Motoraid για την επιλογή νέου Tank Bag.

Αυτό που ήδη έχω ήταν ότι πρέπει για το Nuda900R (που είχε την τάπα στα αριστερά της άνω επιφάνεις του ψευδοντεπόζιτου) αλλά όχι για το R1250R. Οπότε το μέχρι τώρα υπάρχον θα μπει στις αγγελίες.


Είχα στο μυαλό μου 4 επιλογές και τελικά κατέληξα στην αδιάβροχη εκδοχή του PRO CITY (WP) της SW-Motech, με χωρητικότητα 9 λίτρων που τοποθετείται με μαγνητικό σύστημα Tank-ring Quick Lock.

Γενικότερα ως φιλοσοφία προσπαθώ όλος ο ταξιδιωτικός εξοπλισμός μου να είναι τόσο-όσο από άποψη μεγεθών χωρίς υπερβολές. Το προηούμενο μου Tank Bag ήταν πάλι της SW-Motech και ήταν 12-15 λίτρα και δεν το γέμισα ποτέ ούτε καν στα 12 λίτρα. Οπότε τώρα φλέρταρα αρκετά με την ιδέα να πάρω των 6 λίτρων αλλά "συμβιβάστηκα" στα 9 λίτρα γιατί σκέφτηκα ότι ίσως κάποιες στιγμές θελήσω να βολέψω και το Drone εκεί μέσα ή το έξτρα άνω αδιάβροχο που έχω (υπάρχει και πλήρες σετ που βάζω στο πίσω σακίδιο αλλά εύκολα προσβάσιμο.










Μου άρεσε πολύ ότι οσιαστικά το Tank Bag δεν ακουμπάει στο ντεπόζιτο (ακόμη και αν είναι φορτωμένο) και η διευρυμένη χρήση μαγνητών που έχει το συγκεκριμένο Tank Bag, τόσο στο Quick Lock (κυριολεκτικά ο μαγνήτης σου "παίρνει μέσα από τα χέρια το βαλιτσάκι" κατά την σχεδόν αυτόματη τοποθέτηση) όσο και στο κάλυμμα και τα φερμουάρ του Tank Bag, Είναι κάπως τσιμπημένη η τιμή του στα 220+30 ευρώ (γίνεται κάποια έκπτωση όταν τα αγοράζεις σετ) αλλά σπάνια με θυμάμαι να μετάνιωσα για μια ψαγμένη ακριβή αγορά.
















Αυτή ήταν η τελευταία προσθήκη χώρου φόρτωσης για ταξίδια στην Ευρώπη.
Έτσι έχω:
Δυο σκληρές πλαϊνες βαλίτσες των 15 λίτρων (30 λίτρα)
Ένα σακίδιο σχάρας 32-42 λίτρων
Tank Bag 9 λίτρων.
Σακίδιο πλάτης 3 λίτρων.

Σύνολο, 74 λίτρα επεκτάσιμα μέχρι τα 84 λίτρα (ελπίζω όχι).

Ψάχνω σύντροφο που να αρκείται σε αυτά τα νούμερα αλλά όλες με απορρίπτουν....
Όμορφο είναι και βολικό....καλοταξιδο και αυτό
Εγώ πάντως με σύνολο 140 λίτρα για 2 άτομα, είμαι πιο λιτος :p
 
  • Love
Reactions: STF

enterprise-psi

Πλέω μεθ' ορμής ακαθέκτου
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
Honda XL750 Transalp 2024
Χθες πήγα στο Motoraid για την επιλογή νέου Tank Bag.

Αυτό που ήδη έχω ήταν ότι πρέπει για το Nuda900R (που είχε την τάπα στα αριστερά της άνω επιφάνεις του ψευδοντεπόζιτου) αλλά όχι για το R1250R. Οπότε το μέχρι τώρα υπάρχον θα μπει στις αγγελίες.


Είχα στο μυαλό μου 4 επιλογές και τελικά κατέληξα στην αδιάβροχη εκδοχή του PRO CITY (WP) της SW-Motech, με χωρητικότητα 9 λίτρων που τοποθετείται με μαγνητικό σύστημα Tank-ring Quick Lock.

Γενικότερα ως φιλοσοφία προσπαθώ όλος ο ταξιδιωτικός εξοπλισμός μου να είναι τόσο-όσο από άποψη μεγεθών χωρίς υπερβολές. Το προηούμενο μου Tank Bag ήταν πάλι της SW-Motech και ήταν 12-15 λίτρα και δεν το γέμισα ποτέ ούτε καν στα 12 λίτρα. Οπότε τώρα φλέρταρα αρκετά με την ιδέα να πάρω των 6 λίτρων αλλά "συμβιβάστηκα" στα 9 λίτρα γιατί σκέφτηκα ότι ίσως κάποιες στιγμές θελήσω να βολέψω και το Drone εκεί μέσα ή το έξτρα άνω αδιάβροχο που έχω (υπάρχει και πλήρες σετ που βάζω στο πίσω σακίδιο αλλά εύκολα προσβάσιμο.










Μου άρεσε πολύ ότι οσιαστικά το Tank Bag δεν ακουμπάει στο ντεπόζιτο (ακόμη και αν είναι φορτωμένο) και η διευρυμένη χρήση μαγνητών που έχει το συγκεκριμένο Tank Bag, τόσο στο Quick Lock (κυριολεκτικά ο μαγνήτης σου "παίρνει μέσα από τα χέρια το βαλιτσάκι" κατά την σχεδόν αυτόματη τοποθέτηση) όσο και στο κάλυμμα και τα φερμουάρ του Tank Bag, Είναι κάπως τσιμπημένη η τιμή του στα 220+30 ευρώ (γίνεται κάποια έκπτωση όταν τα αγοράζεις σετ) αλλά σπάνια με θυμάμαι να μετάνιωσα για μια ψαγμένη ακριβή αγορά.
















Αυτή ήταν η τελευταία προσθήκη χώρου φόρτωσης για ταξίδια στην Ευρώπη.
Έτσι έχω:
Δυο σκληρές πλαϊνες βαλίτσες των 15 λίτρων (30 λίτρα)
Ένα σακίδιο σχάρας 32-42 λίτρων
Tank Bag 9 λίτρων.
Σακίδιο πλάτης 3 λίτρων.

Σύνολο, 74 λίτρα επεκτάσιμα μέχρι τα 84 λίτρα (ελπίζω όχι).

Ψάχνω σύντροφο που να αρκείται σε αυτά τα νούμερα αλλά όλες με απορρίπτουν....
πολύ καλό tank bag και δοκιμασμένο ,δεν περναει ούτε σταγόνα!


 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
WR250R
Όμορφο είναι και βολικό....καλοταξιδο και αυτό
Δεν έχω και φωτογραφία full φορτωμένος ρε γαμώτο.

Εγώ πάντως με σύνολο 140 λίτρα για 2 άτομα, είμαι πιο λιτος :p
Κυρά Λένη respect, έχει αποδειχθεί ανθεκτική στα πολλά χιλιόμετρα. Χαλάλι της τα επιπλέον λίτρα.

Πάντως στη πραγματικότητα δεν έχω ανάγκη τα 10 επιπλέον λίτρα της επέκτασης του σακιδίου σχάρας (δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ), ούτε τα 9 λίτρα του tank bag, και με το 6λιτρο μια χαρά θα ήμουν (το συγκεκριμένο χώρο τον θεωρώ όμως απαραίτητο να υπάρχει για πρακτικούς λόγους, πορτοφόλια, κάρτες, μπαταρίες, καλώδια κτλ). Το σακίδιο σχάρας ήρθε αρχικά εξαιτίας του Drone και μετά βρήκαν θέση εκεί και άλλα πράγματα, κυρίως εργαλεία, φαρμακείο, αδιάβροχα κτλ που στρίμωχνα στις δυο πλαϊνές. Όμως οι επιπλέον χώροι στη πραγματικότητα με βοηθάνε να ταξινομώ καλύτερα τα πράγματα και να έχω ευκολότερη πρόσβαση σε ότι ψάχνω, χωρίς απαραίτητα να γεμίζουν όλοι. Χρειάζεται και ένας αυτοπεριορισμός μερικές φορές και η καλύτερη πράξη αυτοπεριορισμού που έχω κάνει είναι οι δυο μικρές πλαϊνές βαλίτσες που δεν γίνονται αντιληπτές με κανέναν τρόπο.





Από άποψη ρούχων και υποδημάτων ελάχιστα πράγματα κουβαλάω, ειδικά στα καλοκαιρινά ταξίδια εφαρμόζω και το πλύνε-βάλε στα μέρη που έχω περισσότερες από μια διανυκτερεύσεις.
Δε μου αρέσει καθόλου η αίσθηση αλλαγής συμπεριφοράς μοτοσυκλέτας λόγω βάρους. Θέλω το ταξίδι να συνεχίζει να παραμένει μια ευχάριστα οδηγική διαδικασία χωρίς υπερπροσπάθειες π.χ. στα στριψίματα των επαρχιακών ή στα πάσα.
Στο ταξίδι στην Τουρκία με το WR250R πήγα με τα δυο 12λιτρα πλαινά σαμάρια, ένα σακίδιο σχάρας 26 λίτρων (που βάζω στη θέση του συνεπιβάτη) και άλλο ένα μικρό σακίδιο σχάρας 6 λίτρων που έχω μόνιμα πίσω (με τα εργαλεία), συνολικά 56 λίτρα και τέλος. Βασικά αυτός είναι ο πραγματικός χώρος που χρειάζομαι για τα πάντα και για οποιοδήποτε ταξίδι. Θεωρητικά σε ένα ασφάλτινο ταξίδι χρειάζομαι λιγότερα, αλλά.... μικρές πολυτέλειες μας γεμίζουν τα σακίδια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
WR250R
Η Μεγαλη Εβδομαδα που πέρασε μου επιφύλασσε μια ίωση αρκετά δυνατη ωστε να με κρατήσει σπίτι.
Χθες το μεσημέρι δεν αντεξα άλλο και παρά την ανασταλτική σκέψη της κινησης που θα αντιμετώπιζα από τις ορδές των Αθηναίων που θα επέστρεφαν απο τις διακοπές του Πάσχα, βούτηξα τη μηχανή ψάχνοντας αφορμή για ταξίδι στο άγνωστο.

Αρχικά πήρα την Εθνική για Λουτράκι-Κόρινθο. Συνέχισα παραπέρα και ενστικτωδώς βγήκα στην έξοδο για Ακράτα.
Κατά μήκος της διαδρομής ειχα την ευκαιρία να ξαναδοκιμάσω το κράνος με την ενδοεπικοινωνία τοποθετημένη αυτη τη φορά, αλλα με χρήση μόνο κινητού και Spotify. Ξέχασα να δοκιμάσω σε παράλληλη χρήση τις ωτοασπίδες, όπως ξέχασα να χρησιμοποιήσω τη βάση της chinmounts για τη gopro (να δω την οπτική γωνία της βιντεοσκόπησης).

Συνεχίζω να γνωρίζομαι με τη μοτοσυκλέτα και με εντυπωσιάζει το εύρος χρήσης του boxer κινητήρα. Είναι πραγματικά ένα μοτέρ πασπαρτού με μπόλικη δύναμη ενώ ταυτοχρόνως έχει εκπληκτικά smooth απόδοση. Μπορείς να παίξεις "δυνατά" οπως μπορείς να κάνεις διαγωνισμό φλώρικης οδήγησης για να πετύχεις το κάτω χαμηλό στην κατανάλωση, γύρω στα 4,5 λ/χλμ.
Έχω αρχίσει να πιστεύω πως είναι πολύ δύσκολο να "φύγεις" από αυτό το σύνολο που προσφέρει η BMW, τουλάχιστον από την επαφή που έχω με την κατηγορία των boxer κινητήρων.
Ε-Π-Ι-Τ-Ε-Λ-ΟΥ-Σ είχα την χαρά να δώ με τον καλύτερο τρόπο και την απόδοση των φώτων και το πως λειτουργεί αυτο το σύστημα Adaptive Headlights με τον συγκεκριμένο προβολέα. Επιστρέφοντας λοιπόν απο τα βουνά πάνω και γύρω από τη λίμνη Τσιβλού με συνθήκες απόλυτου σκότους (αναχώρησα στις 21.30 το βράδυ) πρέπει να πω οτι περίμενα να έχω καλά φωτά αλλά δεν περίμενα να είναι τόσο καλά! Στις εναλλαγές των στροφών η δέσμη μου ήταν παρόμοια με αυτήν ενός σύγχρονου αυτοκινήτου (είχα δυο περιπτώσεις να συγκρίνω), ενώ ταυτοχρόνως άναβε και έσβηνε δεξιά/αριστερά μια νέα δέσμη έξτρα φωτός η οποία μεγάλωνε -με ήπιο φωτισμό- στα άκρα του δρόμου και προς τα πάνω ώστε να διευρύνει το βάθος πεδίου μέσα στο σκοτάδι. Πραγματικά υπέροχη λειτουργία.

Φυσικά το αίμα νερό δε γίνεται και αν και δεν ήταν στις σκέψεις μου βρέθηκά να διασχίζω 13 χλμ χωμάτινης διαδρομής ανηφορίζοντας από την Ακράτα.






 
Τελευταία επεξεργασία:

R Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
R1250r
Τα προστατευτικά κυλίνδρων αφαιρούν την μπογιά από τα καπάκια, οπότε η ηλεκτροστατική είναι μονόδρομος.

Αυτό συμβαίνει και στα gs,rt κλπ



Advphone
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
WR250R
ΠΣΚ στη Λάρισα, να δω φιλαράκια εντός κι εκτός forum.
Της αρέσει να ταξιδεύει στα 165 χλμ/ω με αίσθηση ηλεκτρικού. Κατανάλωση στα 6,3 με 6,5 σε αυτές τις ταχύτητες. Χιλιομετροφάγος εύκολα. Μόνο πρόβλημα τα μυγάκια στο κράνος αυτήν την εποχή. Ωτοασπίδες, ενδοεπικοινωνία, αεροδυναμική κράνους όλα τέλεια. Δε έχουμε ανάγκη τις μεγάλες ζελατίνες λέμε (μόνο azax για τα τζάμια).





 

sugariasgeorge

πα(πουστης)...
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
ΠΣΚ στη Λάρισα, να δω φιλαράκια εντός κι εκτός forum.
Της αρέσει να ταξιδεύει στα 165 χλμ/ω με αίσθηση ηλεκτρικού. Κατανάλωση στα 6,3 με 6,5 σε αυτές τις ταχύτητες. Χιλιομετροφάγος εύκολα. Μόνο πρόβλημα τα μυγάκια στο κράνος αυτήν την εποχή. Ωτοασπίδες, ενδοεπικοινωνία, αεροδυναμική κράνους όλα τέλεια. Δε έχουμε ανάγκη τις μεγάλες ζελατίνες λέμε (μόνο azax για τα τζάμια).





Καλούς δρόμους Στέφανε...
Ο R Maniac πάντως έχει δίκιο για τη σόμπα.... Χρειάζεσαι άμεσα εξάτμιση...
 
  • Love
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
WR250R
Καλούς δρόμους Στέφανε...
Ο R Maniac πάντως έχει δίκιο για τη σόμπα.... Χρειάζεσαι άμεσα εξάτμιση...
Θα σας στεναχωρήσω. Έβαλα ότι της έλειπε, ότι υπάρχει δεν το αλλάζουμε (έχει υπέροχο ήχο ο ηλιακός).
 
Top Bottom