BMW R80-R100 G/S

IliADVas

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
BMW R1250 GS ADVENTURE

Κρυφός ή φανερός πόθος πολλών από εμάς η απόκτηση μιας από τις δύο μοτοσικλέτες-ορόσημο στην ιστορία της Βαυαρικής εταιρείας οι οποίες κέρδισαν αξιόλογους τίτλους στα πρωταθλήματα του Paris Dakar, αλλά λατρεύτηκαν και για πολλές μετέπειτα δεκαετίες από ανήσυχους ταξιδευτές και όχι μόνο.
Σήμερα θεωρούνται μάλλον συλλεκτικά μοντέλα κι έτσι αν κάποιος ενδιαφέρεται για την αγορά ενός εκ των δύο θα έχει πολύ περιορισμένες επιλογές και σε αρκετά υψηλή τιμή για την ηλικία τους.
Το θέμα τώρα είναι αν, λέμε αν τα είχα(με) να τα διαθέσουμε θα μπορούσαν πλέον να ανταπεξέλθουν στη δουλειά για την οποία κατασκευάστηκαν, στο να κάνουν δηλαδή ένα απροβλημάτιστο άνετο ταξίδι on/ off road ή απλά είναι μοτοσικλέτες για ρομαντικούς συλλέκτες που θα τις έχουν στο κλειστό πάρκινγκ γυαλισμένες για να τις βγάζουν καμία βολτίτσα την Κυριακή για καφεδάκι;
Το ερώτημα είναι πολύ γενικό, οπότε οποιαδήποτε γνώμη-γνώση- άποψη από έχοντες, κατέχοντες, γνωρίζοντες θα είναι ευπρόσδεκτη και εκτιμητέα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ikontop

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW F800GS
Θρύλοι, είναι αλήθεια!
Βασίλη λες να κάνουν ένα "απροβλημάτιστο άνετο ταξίδι". Άνετο όπως τα σημερινά δεν το νομίζω, ούτε τόσο ασφαλές. Απροβλημάτιστο ναι, και κυρίως διότι αν πάθουν κάτι, έχεις περισσότερες πιθανότητες να βρεις μια λύση-επισκευή στο δρόμο, χωρίς να ψάχνεις για διαγνωστικό!
Τώρα εμένα μ'αρέσουν πολύ διάφορα παλιά μηχανάκια, ειδικά αυτά που κουβαλάνε ιστορία, αλλά νομίζω είναι σαν τα ιστιοπλοϊκά ένα πράγμα: σ' αρέσει η ιδέα να τα έχεις και όχι πραγματικά να τα έχεις (από κάποια ταινία πρέπει να είναι η ατάκα..:cool:)
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Το ρ80 πάντως το διαλέγουν αρκετοί ακόμη και τώρα για round the world ταξίδια. Πέρα της πολύ απλής κατασκευής- συντηρβσης, έχει και πολύ μικρό βάρος. 160 κιλα στεγνο και 185 κιλά πλήρες. Κάτι δηλαδή που το τοποθετεί στα κιλά του 640 Adv.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Το R100 P/D σε αυτα τα χρωματα κοκκινο/ασπρο ειναι αγαπημενο μοτο στα "Ονειρα μου"...:friendship:Δεν το ειχα ποτέ αλλά ακομα και σημερα δεν θα ελεγα οχι αν και εφοσον...:ok:
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Μιας και είχα όλα τα GS, μπορώ να πω ότι και ταξίδι κάνουν και απροβλημάτιστα είναι και όπως είπαν και παραπάνω αν πάθεις και κάτι
το αντιμετωπίζεις πολύ πιο εύκολα από τα σημερινά με τα δεκάδες ηλεκτρονικά.

Βέβαια πρέπει να έχουμε κατά νου το έτος κατασκευής τους και τη τεχνολογία που κυκλοφορούσε τότε..

Θυμάμαι το πρώτο μου R80G/S '85 δεν μπορούσε να πάει πάνω από 150 σε ευθεία (με 2 άτομα και βαλίτσες) με τίποτα....
όσο για το R80G/S '90 με το fairing τα πράγματα χειροτέρεψαν, βέβαια με κέρδος στην άνεση....

Το Paris Dakar ΄92 αν και 1000 σε κάτι ευρωπαϊκές ανηφόρες, φορτωμένο, με τα χίλια ζόρια έβλεπε τα 120
και ας μη μιλήσουμε για κατανάλωση .

Βέβαια σε τρελή τούμπα, με R80G/S '89 στην Αφρική, όλα φτιάχτηκαν στο τοπικό μαυρούλη μάστορα με σφυρί και αμόνι που
αν είχα κάποιο νεώτερο GS (από '94 και μετά) ακόμα εκεί θα ήταν περιμένοντας ανταλλακτικά...

Όσο για το βάρος πόσο δίκιο έχει ο φίλος παραπάνω... σε ταξίδι Αλγερία Ν.Τυνησία από Σαχάρα με φίλους που είχαν το
πολύ καλό Africa 750, ακόμα θυμάμαι την ταλαιπωρία τους με το βάρος και την υψηλή κατανομή του...για να μη αναφέρω
την αντλία καυσίμου τους...(οι Africa-νοι ξέρουν) ή το Tiger της εποχής εκείνης με με τα 250 κιλά του και την "άριστα" τοποθετημένη
εισαγωγή το φίλτρου αέρα μέσα στο πίσω φτερό... Το GS παλικάρι πάντα και παντού...!

Εν κατακλείδι πάνε παντού άνετα αλλά με τα δεδομένα της εποχής που σχεδιάστηκαν ...

Σήμερα πολύ θα 'θελα να 'χα ένα, περισσότερο για να θυμάμαι τις ένδοξες εποχές της μοτοσυκλέτας παρά για να ταξιδεύω με αυτό...
γιατί πλέον είδα και καλό 'μαθα με την τεχνολογία, με την ασφάλεια και το γκάζι που πάντα είναι γλυκό....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το ρ80 πάντως το διαλέγουν αρκετοί ακόμη και τώρα για round the world ταξίδια. Πέρα της πολύ απλής κατασκευής- συντηρβσης, έχει και πολύ μικρό βάρος. 160 κιλα στεγνο και 185 κιλά πλήρες. Κάτι δηλαδή που το τοποθετεί στα κιλά του 640 Adv.
Έτσι είναι και υπάρχει φανατικό κοινό και στα αντιστοιχα ασφάλτινα μοντέλα για τους ίδιους λόγους.

Βλέπω πως το συγκεκριμένο έχει πίσω το ψαλίδι του 1100 οπότε bye bye ταμπούρο, welcome δισκόφρενο.
 
Top Bottom